in Amsterdam begint het nu weer wat harder te sneeuwen, hopelijk komt er nog meer zo. Oudste zoontje heeft straks kerstdiner van school, is wel leuk als het juist dan sneeuwtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef Soohr het volgende:
In alkmaar is het zo erg dat mijn zolderraam al bedekt raakt,
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef manda-rijn het volgende:
Hier in Drachten momenteel 42 cm in de tuin
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit! Tot de knieën in de sneeuw. Overigens is dit niet onze tuin
daar zal een reden voor zijn.....quote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
Waarom wordt Limburg altijd overgeslagen
Ik denk vanwege de Limburgersquote:Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
Waarom wordt Limburg altijd overgeslagen
Sneeuwballen gooienquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef manda-rijn het volgende:
Hier in Drachten momenteel 42 cm in de tuin
[ afbeelding ]
En dan krijg je dit! Tot de knieën in de sneeuw. Overigens is dit niet onze tuin
Bizarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef luckyb1rd het volgende:
Drachten bijna 50 cm sneeuw:
Waar is de auto schat?
http://www.geenstijl.nl/p(...)/11761.thumb_big.jpg
[ afbeelding ]
Jullie hadden vorig jaar meer en langer winter dan in het noorden. Sterker nog het zag er even naar uit dat de rayonhoofden in Limburg bij elkaar kwamen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Desertstorm het volgende:
Heel Nederland in rep en roer over al dat sneeuw en waar ligt weer niks?
Juist.... in LimburgPaar jaar ook al heel het land ondergesneeuwd uitgezonderd Limburg.
Iemand een idee of er nog wat sneeuw gaat vallen in omgeving Noord-Limburg??
niet dat ik weet. Volgens mij wordt dat twee keer per dag gemeten.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Frutsel het volgende:
Is er nog een kaartje van het aktuele sneeuwdek?
Net zoals in 79quote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Desertstorm het volgende:
Heel Nederland in rep en roer over al dat sneeuw en waar ligt weer niks?
Juist.... in LimburgPaar jaar ook al heel het land ondergesneeuwd uitgezonderd Limburg.
Iemand een idee of er nog wat sneeuw gaat vallen in omgeving Noord-Limburg??
Misschien vorig jaar wel inderdaad, maar 2 of 3 jaar geleden kreeg de helft van Nederland sneeuwvrij behalve Limburg. Waar geen vlokje sneeuw te bekennen was. Daar ben ik nog steeds boos overquote:Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jullie hadden vorig jaar meer en langer winter dan in het noorden. Sterker nog het zag er even naar uit dat de rayonhoofden in Limburg bij elkaar kwamen.
Ik voel de pissigheid in je post trouwens
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Misschien vorig jaar wel inderdaad, maar 2 of 3 jaar geleden kreeg de helft van Nederland sneeuwvrij behalve Limburg. Waar geen vlokje sneeuw te bekennen was. Daar ben ik nog steeds boos overEn goed gevoeld trouwens, ik word zo enorm jaloers van al die foto's en berichten over sneeuw. En dan kijk ik hoopvol uit het raam, maar het gras ligt er nog steeds even groen bij als altijd
Vanaf nu haat ik de winter
Dit vraag ik me ook af ! Kunnen we nog sneeuw verwachten morgen ochtend in Groningen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor de situatie in de Noordelijke provincies morgenochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |