Als het al dooit moet je rekenen op pure bagger.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam begint het te motsneeuwen, net voordat alles is weg gedooid. Ben benieuwd of er nog meer komt.
Ik heb gelukkig een week vrij. Anders was het dagelijks op en neer naar Waalwijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet nog werken van 15u tot 23u.![]()
Gelukkig heb ik daarna weekend.
Venlo ... het poederlaagje sneeuw is aan het wegsmeltenquote:
http://twitter.com/Weerplaza/status/6762699744quote:Het begint extreem te worden! In Oost-Friesland, Drenthe en Groningen valt nog steeds flink wat sneeuw. Emmen meldt al 66 cm! Friesland 50.
Het schijnt van wel. Vriest ook al weer bijna, 0,2C volgens mijn thermometer.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam begint het te motsneeuwen, net voordat alles is weg gedooid. Ben benieuwd of er nog meer komt.
het blijft maar tegen de nul aanhikken. de wind moet uit die zuidhoek weg. Als hij naar ZO gaat zitten we weer in de vorst denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef Gnarp het volgende:
[..]
Het schijnt van wel. Vriest ook al weer bijna, 0,2C volgens mijn thermometer.
* knep maakt voetenbadje in orde voor kahaarin.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, heb ik zo mijn best gedaan, koude voeten......
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Timm-E het volgende:
Sneeuw is echt zo kut... Het ijs wordt kut en groeit niet meer aan, het is koud aan je voeten, je voeten worden er nat van en het is kut om te fietsen (om nog maar niet te spreken van de chaos op de autowegen...)... Zie er echt geen voordeel van (misschien dat het er leuk uit ziet, maar na 1 dag ben je dat ook al zat...)
Een schaatstocht kan ik nu wel op m'n buik schrijven...
quote:
Ah thnx!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:48 schreef knep het volgende:
[..]
* knep maakt voetenbadje in orde voor kahaarin.
/on topic: Hopelijk komend weekend dan wel wat sneeuw voor midden Limburg
er ligt een mini-depressie boven Nederland, en die blijft een beetje hangen. Lijkt wel of de kern een beetje de kust volgt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef basst2005 het volgende:
Ze voorspellen dat het vanavond droger wordt, als ik echter op buienradar kijk dan lijkt het eerder alsof alles vanavond/vannacht nog een keer over komt. Het lijkt rond te draaien, maar misschien zie ik dat helemaal verkeerd.
Wie kan dit toelichten?
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel Fok!kers uit Groningen hier.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:20 schreef junkiexp het volgende:
vrachtwagen staat volgens mij vasthttp://www.vismarkt-groningen.nl/
[ afbeelding ]
Jup, er gaat niets boven Groningen, zelfs de sneeuw berijkt ongekende hoogten!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
Veel Fok!kers uit Groningen hier.
Lol, hier staat een auto gestrand omdat hij niet door de sneeuw kan komen. (Achterwiel aangedreven BMW)quote:
die autoquote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef luckyb1rd het volgende:
Drachten bijna 50 cm sneeuw:
Waar is de auto schat?
http://www.geenstijl.nl/p(...)/11761.thumb_big.jpg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |