Ben jij vannacht nog lang opgebleven?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
30 kilometer van jou ligt er 6 x zoveel, bizar
Comedy Central gekeken tot drie uurquote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ben jij vannacht nog lang opgebleven?
Die neerslag is hier uiteindelijk niet blijven liggen, pas om half 8 vanmorgen begon het te sneeuwen.
dat is niet zo raar gezien de laatste EPS run en de sneeuw die er dan nog zal liggen in delen van het land.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Piet zei zojuist op radio Noord dat het zaterdag -10 kan gaan worden en zondag naar -15.,..
Idd, alles ging vannacht net onder mij door waardoor ik de grootste gedeelte van de nacht de boot miste, maar sneeuwt wel redelijk door maar is het vanmorgen wel heftiger geweest.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
30 kilometer van jou ligt er 6 x zoveel, bizar
Mooie dikke vlokken nuquote:
Dat is nou het nadeel om vlakbij de kust te wonen, altijd die warme luchtstromen vanaf de noorzee.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef Soohr het volgende:
in Alkmaar ijkt het meer op regen,
maar zeker weten doe ik het niet,
de webcam geeft niet alstebest beeld.
[ afbeelding ]
Ik zag de buien al aankomen!quote:
40 cm op een meetplek?!? In een sneeuwduin geraakt ofzoquote:
Dat gebied gaf hier in Zeeland 3cm.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:20 schreef Gijsje het volgende:
Ik dacht even dat het voor ons hier in zuid oost brabant voorbij zou zijn met de sneeuw na de korte maar matige sneeuwval van vanmorgen. Het was even droog en buienradar gaf nog weinig hoop, maar nu komt er toch een flink gebied opzetten en sneeuwt het inmiddels weer flink door. En zo te zien blijft dat gebied vanuit Belgie nog wel even hier rondhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |