Ah dat valt mee met de hoeveelheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef marcel-o het volgende:
het complex lost op
en hierbij de beloofde foto
[ link | afbeelding ]
2 sec, ISO80
klik voor groter(duurt ff)
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Againzender het volgende:
De stroing lost langzaam op, en trekt ook naar zee. Steeds minder sneeuw. Komen nog wel wat buitjes aan vanuit het oosten, maar verwacht geen schikbarende hoeveelheden meer.
Hier sneeuwt 't nu nog ff flink doorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Againzender het volgende:
De stroing lost langzaam op, en trekt ook naar zee. Steeds minder sneeuw. Komen nog wel wat buitjes aan vanuit het oosten, maar verwacht geen schikbarende hoeveelheden meer.
sorry, had het over Nederland, maar ook boven centraal Belgie lijkt het op te lossen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier sneeuwt 't nu nog ff flink door. Maar zal ook geen uren meer duren.
Laat mij raden welke straatquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Hooizolder het volgende:
Goede avond vanuit Drachten
Waarbij ik moet melden 50 cm sneeuw hahaaa
quote:
Ook 45 cm gemeten in de F.quote:Kan opzich wel kloppenAchter ons huis 42 cm, tussen de T. en de D. ligt er 45cm.
Het waait hier nog niet echt hard
Fivel? Flevo?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ook 45 cm gemeten in de F.
Lokaal kan het kwik morgenochtend zelfs onder de -15 komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef Saekerhett het volgende:
Aanstaande nacht minima van -11 en morgen maxima van -6![]()
En ik moet de post lopen met kerstkaarten en shit...
mn webcam kan de zon al niet eens meer aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef maok het volgende:
Hier in Stad breekt het zonnetje voorzichtig door:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |