eens!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Repeat het volgende:
Blijf dan thuis! Ik wil gewoon nog een beetje opschieten ipv continu achter die gieren te rijden!
Altijd maar zeiken dat je niks aan winterbanden hebt, nou zie vandaag het resultaat...
Totally agree!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Repeat het volgende:
Blijf dan thuis! Ik wil gewoon nog een beetje opschieten ipv continu achter die gieren te rijden!
Altijd maar zeiken dat je niks aan winterbanden hebt, nou zie vandaag het resultaat...
Zo'n onzin. Inderdaad, met DIT weer heb je meer aan winterbanden, maar bij alle andere dagen rem ik je er lachend uit op mijn zomerbanden, die er gewoon het hele jaar onderzitten. Hoeveel van zulke dagen hebben we per jaar in Nederland?quote:
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MdMa98 het volgende:
Mensen met een leasebak![]()
Mensen die in paniek "winterbandjes nodig" gaan roepen![]()
Mensen die winterbanden niet zelf hoeven te betalen![]()
Ik rij nog even door op mijn zomerbanden, ik ben niet bang voor sneeuw
Winterbanden helpen ook niet meer bij een dikke laag sneeuw (Lees 5cm hollands sneeuw).quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Totally agree!!![]()
Had het gister al toen er één cm lag. Iedereen reed hier op de A7 rond de 60-80 km. Ik reed alles rechts lekker voorbij 100-110 km/u. Sommigen reden links. Dan maar rechts inhalen.
Ik heb geen geld voor winterbandjesquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.
Same herequote:Op donderdag 17 december 2009 09:25 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor winterbandjes
beter wintertenen dan sneeuwballen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij spoort echt nietquote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
BEN JE ME AAN HET BEDREIGEN JONGUH !
KOM DAN HE, VERREKTE KUT![]()
![]()
![]()
Dat je je eigen leven op het spel zet zal me worst wezen, maar dat je andermans leven op het spel zet met dat idiote rij gedrag. Ik heb ook een schijthekel aan links rijders, maar wat jij doet met deze omstandighedenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Totally agree!!![]()
Had het gister al toen er één cm lag. Iedereen reed hier op de A7 rond de 60-80 km. Ik reed alles rechts lekker voorbij 100-110 km/u. Sommigen reden links. Dan maar rechts inhalen.
Ja precies. Echt ongelooflijk onverantwoordelijk gedrag hebben dit soort mensen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef MdMa98 het volgende:
Sowieso, mensen die denken met winterbanden met 100 over een dik besneeuwde snelweg kunnen rijden, hadden beter kamikaze-piloot kunnen spelen in WO2![]()
Links rijden omdat zijn snelheid dermate hoger ligt als die andere weggebruikers. Daar is de linkerbaan ook voor. Het is niet aan jou om te beoordelen of dat verantwoord is.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven op het spel zet zal me worst wezen, maar dat je andermans leven op het spel zet met dat idiote rij gedrag. Ik heb ook een schijthekel aan links rijders, maar wat jij doet met deze omstandigheden
LEZEN!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Links rijden omdat zijn snelheid dermate hoger ligt als die andere weggebruikers. Daar is de linkerbaan ook voor. Het is niet aan jou om te beoordelen of dat verantwoord is.
quote:
Je bedoeld met extra lamellen die over elkaar vallen waardoor kleine stukjes sneeuw anders worden afgevoerd, waardoor de automobilitst denkt dat hij veilig en onverwoestbaard door het overige verkeerd mag denderen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef ufopiloot het volgende:
WinterbandenAls het glad is maakt dat geen ene tering uit
Als je gaat glijden dan glij je wel, of je nou 2 extra streepjes profiel hebt of niet
![]()
domheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Links rijden omdat zijn snelheid dermate hoger ligt als die andere weggebruikers. Daar is de linkerbaan ook voor. Het is niet aan jou om te beoordelen of dat verantwoord is.
quote:
Nog nooit op winterbanden gereden zeker?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Winterbanden helpen ook niet meer bij een dikke laag sneeuw (Lees 5cm hollands sneeuw).
LEZEN kuthoofd. die kerel haalt rechts in.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Links mag je harder omg![]()
Je mag zelfs met de minimale snelheid links of rechtsrijden, nee serieus ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Domheid it is
Nee hoor, mijn cAPS werkt primA. Was alleen bang dat je het anders weer niet zou zienquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Je capslock blijft hangen...
Maar inderdaad, dat was me even ontgaan.
Van de week hier een megane anders al in de kreukelsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef postmortum het volgende:
ik heb mijn megane al wintersportrally uitvoering , die golfrijders maar lachen in de zomer , ik nu lachen als ze in de greppel liggen
Ik heb ook meerdere mensen moeten seinen vandaag dat ze naar rechts moesten,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
LEZEN kuthoofd. die kerel haalt rechts in.
dit is ook niet de winterrally editie op de foto's hequote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Van de week hier een megane anders al in de kreukels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n242, compleet vernieuwd de afgelopen jaren, compleet veel wrakken ook
Doet dat er toe?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef Mud het volgende:
[..]
Nog nooit op winterbanden gereden zeker?
Nee inderdaad, je hebt gelijk, dit was een "sjonnie-editie"quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit is ook niet de winterrally editie op de foto's he
Wel mooie velgen bij de kleur Megane.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Van de week hier een megane anders al in de kreukels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n242, compleet vernieuwd de afgelopen jaren, compleet veel wrakken ook
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef ElectricEye het volgende:
Collega van me is net opgehaald bij het autoschadebedrijf.
Was de vangrail in gegleden ... ... ... met z'n leasebak met verplichte winterbanden!![]()
Misschien had-ie toch wel iets te vlot gereden, bij nader inzien. Zegt-ie nu!
Achteraf gezien ben je niet eens zo'n egoïstische irritante zak als ik dachtquote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn cAPS werkt primA. Was alleen bang dat je het anders weer niet zou zien
Same...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MdMa98 het volgende:
Mensen met een leasebak![]()
Mensen die in paniek "winterbandjes nodig" gaan roepen![]()
Mensen die winterbanden niet zelf hoeven te betalen![]()
Ik rij nog even door op mijn zomerbanden, ik ben niet bang voor sneeuw
Ja dat doet er toe,als je blaat dat een winterband geen grip heeft als het glad is terwijl je zelf nog nooit met winterbanden hebt gereden.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
Glad is glad, dan helpt een winterband ook niet meer
Hopelijk is je collega niet gewondquote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef ElectricEye het volgende:
Collega van me is net opgehaald bij het autoschadebedrijf.
Was de vangrail in gegleden ... ... ... met z'n leasebak met verplichte winterbanden!![]()
Misschien had-ie toch wel iets te vlot gereden, bij nader inzien. Zegt-ie nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |