eens!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Repeat het volgende:
Blijf dan thuis! Ik wil gewoon nog een beetje opschieten ipv continu achter die gieren te rijden!
Altijd maar zeiken dat je niks aan winterbanden hebt, nou zie vandaag het resultaat...
Totally agree!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Repeat het volgende:
Blijf dan thuis! Ik wil gewoon nog een beetje opschieten ipv continu achter die gieren te rijden!
Altijd maar zeiken dat je niks aan winterbanden hebt, nou zie vandaag het resultaat...
Zo'n onzin. Inderdaad, met DIT weer heb je meer aan winterbanden, maar bij alle andere dagen rem ik je er lachend uit op mijn zomerbanden, die er gewoon het hele jaar onderzitten. Hoeveel van zulke dagen hebben we per jaar in Nederland?quote:
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MdMa98 het volgende:
Mensen met een leasebak![]()
Mensen die in paniek "winterbandjes nodig" gaan roepen![]()
Mensen die winterbanden niet zelf hoeven te betalen![]()
Ik rij nog even door op mijn zomerbanden, ik ben niet bang voor sneeuw
Winterbanden helpen ook niet meer bij een dikke laag sneeuw (Lees 5cm hollands sneeuw).quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Totally agree!!![]()
Had het gister al toen er één cm lag. Iedereen reed hier op de A7 rond de 60-80 km. Ik reed alles rechts lekker voorbij 100-110 km/u. Sommigen reden links. Dan maar rechts inhalen.
Ik heb geen geld voor winterbandjesquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.
Same herequote:Op donderdag 17 december 2009 09:25 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor winterbandjes
beter wintertenen dan sneeuwballen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij spoort echt nietquote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
BEN JE ME AAN HET BEDREIGEN JONGUH !
KOM DAN HE, VERREKTE KUT![]()
![]()
![]()
Dat je je eigen leven op het spel zet zal me worst wezen, maar dat je andermans leven op het spel zet met dat idiote rij gedrag. Ik heb ook een schijthekel aan links rijders, maar wat jij doet met deze omstandighedenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Totally agree!!![]()
Had het gister al toen er één cm lag. Iedereen reed hier op de A7 rond de 60-80 km. Ik reed alles rechts lekker voorbij 100-110 km/u. Sommigen reden links. Dan maar rechts inhalen.
Ja precies. Echt ongelooflijk onverantwoordelijk gedrag hebben dit soort mensen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef MdMa98 het volgende:
Sowieso, mensen die denken met winterbanden met 100 over een dik besneeuwde snelweg kunnen rijden, hadden beter kamikaze-piloot kunnen spelen in WO2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |