eens!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Repeat het volgende:
Blijf dan thuis! Ik wil gewoon nog een beetje opschieten ipv continu achter die gieren te rijden!
Altijd maar zeiken dat je niks aan winterbanden hebt, nou zie vandaag het resultaat...
Totally agree!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Repeat het volgende:
Blijf dan thuis! Ik wil gewoon nog een beetje opschieten ipv continu achter die gieren te rijden!
Altijd maar zeiken dat je niks aan winterbanden hebt, nou zie vandaag het resultaat...
Zo'n onzin. Inderdaad, met DIT weer heb je meer aan winterbanden, maar bij alle andere dagen rem ik je er lachend uit op mijn zomerbanden, die er gewoon het hele jaar onderzitten. Hoeveel van zulke dagen hebben we per jaar in Nederland?quote:
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MdMa98 het volgende:
Mensen met een leasebak![]()
Mensen die in paniek "winterbandjes nodig" gaan roepen![]()
Mensen die winterbanden niet zelf hoeven te betalen![]()
Ik rij nog even door op mijn zomerbanden, ik ben niet bang voor sneeuw
Winterbanden helpen ook niet meer bij een dikke laag sneeuw (Lees 5cm hollands sneeuw).quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Totally agree!!![]()
Had het gister al toen er één cm lag. Iedereen reed hier op de A7 rond de 60-80 km. Ik reed alles rechts lekker voorbij 100-110 km/u. Sommigen reden links. Dan maar rechts inhalen.
Ik heb geen geld voor winterbandjesquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.
Same herequote:Op donderdag 17 december 2009 09:25 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor winterbandjes
beter wintertenen dan sneeuwballen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij spoort echt nietquote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
BEN JE ME AAN HET BEDREIGEN JONGUH !
KOM DAN HE, VERREKTE KUT![]()
![]()
![]()
Dat je je eigen leven op het spel zet zal me worst wezen, maar dat je andermans leven op het spel zet met dat idiote rij gedrag. Ik heb ook een schijthekel aan links rijders, maar wat jij doet met deze omstandighedenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Totally agree!!![]()
Had het gister al toen er één cm lag. Iedereen reed hier op de A7 rond de 60-80 km. Ik reed alles rechts lekker voorbij 100-110 km/u. Sommigen reden links. Dan maar rechts inhalen.
Ja precies. Echt ongelooflijk onverantwoordelijk gedrag hebben dit soort mensen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef MdMa98 het volgende:
Sowieso, mensen die denken met winterbanden met 100 over een dik besneeuwde snelweg kunnen rijden, hadden beter kamikaze-piloot kunnen spelen in WO2![]()
Links rijden omdat zijn snelheid dermate hoger ligt als die andere weggebruikers. Daar is de linkerbaan ook voor. Het is niet aan jou om te beoordelen of dat verantwoord is.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven op het spel zet zal me worst wezen, maar dat je andermans leven op het spel zet met dat idiote rij gedrag. Ik heb ook een schijthekel aan links rijders, maar wat jij doet met deze omstandigheden
LEZEN!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Links rijden omdat zijn snelheid dermate hoger ligt als die andere weggebruikers. Daar is de linkerbaan ook voor. Het is niet aan jou om te beoordelen of dat verantwoord is.
quote:
Je bedoeld met extra lamellen die over elkaar vallen waardoor kleine stukjes sneeuw anders worden afgevoerd, waardoor de automobilitst denkt dat hij veilig en onverwoestbaard door het overige verkeerd mag denderen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef ufopiloot het volgende:
WinterbandenAls het glad is maakt dat geen ene tering uit
Als je gaat glijden dan glij je wel, of je nou 2 extra streepjes profiel hebt of niet
![]()
domheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Links rijden omdat zijn snelheid dermate hoger ligt als die andere weggebruikers. Daar is de linkerbaan ook voor. Het is niet aan jou om te beoordelen of dat verantwoord is.
quote:
Nog nooit op winterbanden gereden zeker?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Winterbanden helpen ook niet meer bij een dikke laag sneeuw (Lees 5cm hollands sneeuw).
LEZEN kuthoofd. die kerel haalt rechts in.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Links mag je harder omg![]()
Je mag zelfs met de minimale snelheid links of rechtsrijden, nee serieus ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Domheid it is
Nee hoor, mijn cAPS werkt primA. Was alleen bang dat je het anders weer niet zou zienquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Je capslock blijft hangen...
Maar inderdaad, dat was me even ontgaan.
Van de week hier een megane anders al in de kreukelsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef postmortum het volgende:
ik heb mijn megane al wintersportrally uitvoering , die golfrijders maar lachen in de zomer , ik nu lachen als ze in de greppel liggen
Ik heb ook meerdere mensen moeten seinen vandaag dat ze naar rechts moesten,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
LEZEN kuthoofd. die kerel haalt rechts in.
dit is ook niet de winterrally editie op de foto's hequote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Van de week hier een megane anders al in de kreukels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n242, compleet vernieuwd de afgelopen jaren, compleet veel wrakken ook
Doet dat er toe?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef Mud het volgende:
[..]
Nog nooit op winterbanden gereden zeker?
Nee inderdaad, je hebt gelijk, dit was een "sjonnie-editie"quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit is ook niet de winterrally editie op de foto's he
Wel mooie velgen bij de kleur Megane.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Van de week hier een megane anders al in de kreukels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n242, compleet vernieuwd de afgelopen jaren, compleet veel wrakken ook
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef ElectricEye het volgende:
Collega van me is net opgehaald bij het autoschadebedrijf.
Was de vangrail in gegleden ... ... ... met z'n leasebak met verplichte winterbanden!![]()
Misschien had-ie toch wel iets te vlot gereden, bij nader inzien. Zegt-ie nu!
Achteraf gezien ben je niet eens zo'n egoïstische irritante zak als ik dachtquote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn cAPS werkt primA. Was alleen bang dat je het anders weer niet zou zien
Same...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MdMa98 het volgende:
Mensen met een leasebak![]()
Mensen die in paniek "winterbandjes nodig" gaan roepen![]()
Mensen die winterbanden niet zelf hoeven te betalen![]()
Ik rij nog even door op mijn zomerbanden, ik ben niet bang voor sneeuw
Ja dat doet er toe,als je blaat dat een winterband geen grip heeft als het glad is terwijl je zelf nog nooit met winterbanden hebt gereden.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
Glad is glad, dan helpt een winterband ook niet meer
Hopelijk is je collega niet gewondquote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef ElectricEye het volgende:
Collega van me is net opgehaald bij het autoschadebedrijf.
Was de vangrail in gegleden ... ... ... met z'n leasebak met verplichte winterbanden!![]()
Misschien had-ie toch wel iets te vlot gereden, bij nader inzien. Zegt-ie nu!
JE BEWEERT DUS DAT IK ZONDER WINTERBANDJES HEB GEREDEN OMG FALER EINZ!!@#D!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Mud het volgende:
[..]
Ja dat doet er toe,als je blaat dat een winterband geen grip heeft als het glad is terwijl je zelf nog nooit met winterbanden hebt gereden.
Winterbanden zijn verplicht in Duitsland dat zal wel een reden hebben, misschien omdat het helpt als het glad is.....
ik rij ook veel in Duitsland en daar zijn ze niet verplicht , maar als je een ongeluk krijgt en je hebt ze niet mag je de rekening zelf betalenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
JE BEWEERT DUS DAT IK ZONDER WINTERBANDJES HEB GEREDEN OMG FALER EINZ!!@#D!!!!!!
Ot: ik heb degelijk wel eens winterbandjes gereden![]()
Leuke dat het in Duitsland verplicht is, zou hier ook moeten, mits de prijs van alle goede banden flink zakt
Als er ijzel op de weg ligt, werken winterbanden net zo min als zomerbanden. Hetzelfde met platgereden, aangedrukte sneeuw. Het enige verschil is dat het rubber van winterbanden zachter is. Het wordt minder snel hard bij koude temperaturen en dan heb je dus betere grip.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Mud het volgende:
[..]
Ja dat doet er toe,als je blaat dat een winterband geen grip heeft als het glad is terwijl je zelf nog nooit met winterbanden hebt gereden.
Winterbanden zijn verplicht in Duitsland dat zal wel een reden hebben, misschien omdat het helpt als het glad is.....
Gelukkig weet ik ze nog wel een beetjequote:Op donderdag 17 december 2009 10:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik rij ook veel in Duitsland en daar zijn ze niet verplicht , maar als je een ongeluk krijgt en je hebt ze niet mag je de rekening zelf betalen
Trouwens mensen die de verkeersregel en verkeerswetten s in andere landen niet kennen
Nee, dat valt best mee volgens mijquote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Achteraf gezien ben je niet eens zo'n egoïstische irritante zak als ik dacht
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ja precies. Echt ongelooflijk onverantwoordelijk gedrag hebben dit soort mensen.
remmen is angst, gas geven is allesquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je bent nooit in Oostenrijk geweest als er een pak sneeuw is ?, als er een rijspoor is op snelweg rijdt men gewoon 120 op de linkerbaan. EN ZO HOORT HET!! Als er geen of weinig verkeer is kan 160 ook, kwestie van geen snelle stuurbewegingen maken en heeel voorzichtig of niet remmen.
Stelletje angsthazen in dit bekrompen landje
jij hebt borsthaar of niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je bent nooit in Oostenrijk geweest als er een pak sneeuw is ?, als er een rijspoor is op snelweg rijdt men gewoon 120 op de linkerbaan. EN ZO HOORT HET!! Als er geen of weinig verkeer is kan 160 ook, kwestie van geen snelle stuurbewegingen maken en heeel voorzichtig of niet remmen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef Salatrel het volgende:
ik heb winterbanden!
ze liggen alleen nog in de schuur omdat ik lui ben
SAPIEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef fathank het volgende:
Ik rij het hele jaar door op winterbanden. Werken in de modder ook een stuk beter dan zomerbanden
Da's niet het enige verschil hoor. Maar je bent op de goede wegquote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Als er ijzel op de weg ligt, werken winterbanden net zo min als zomerbanden. Hetzelfde met platgereden, aangedrukte sneeuw. Het enige verschil is dat het rubber van winterbanden zachter is. Het wordt minder snel hard bij koude temperaturen en dan heb je dus betere grip.
Weet je lieverd, vanmorgen was er geen rijspoor. Ik ben namelijk om 6 uur al op pad. Dus waar heb je het over? Het was 1 grote witte vlakte met verse sneeuw. Geen rijspoor, geen remspoor, geen bijspoor, geen lijntjes, helemaal niets. Kun je met verhalen over Oostenrijk komen, maar daar koop ik om 6 uur smorgens op de A30 niets voorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog een trage Ford Ka met 100km/h ingehaald in de polderquote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef kL0j00h het volgende:
Ik heb winterbanden en voel me helemaal de shit
Alsof dat de fucking redding is met een laag sneeuw![]()
Echt kneus, het helpt misschien wel, maar het wil niet zeggen dat je met 80 over een landweg kan op dagen als vandaag.
Er zullen best wegen zijn waar je vanochtend overheen kon knallen, maar in terschuur (binnendoor) was dat niet te doen vanochtend.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog een trage Ford Ka met 100km/h ingehaald in de polder![]()
![]()
. Volgens mij dacht dat wijf achter het stuur dat ze in Friesland zat en dat er 5cm sneeuw op de weg lag, maar dat was dan wel onzichtbare sneeuw. De weg was niet eens helemaal wit bij ons alleen een beetje nattig
![]()
. Ik kon dus keihard knallen met mijn zomerbanden.
![]()
Zo he jij bent stoer! Internetheld!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog een trage Ford Ka met 100km/h ingehaald in de polder![]()
![]()
. Volgens mij dacht dat wijf achter het stuur dat ze in Friesland zat en dat er 5cm sneeuw op de weg lag, maar dat was dan wel onzichtbare sneeuw. De weg was niet eens helemaal wit bij ons alleen een beetje nattig
![]()
. Ik kon dus keihard knallen met mijn zomerbanden.
![]()
Als je opgelet had zou je weten dat ik daar juist niet terecht kom door m'n winterbanden en die gieren zonder wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als TS in de greppel ligt met zijn mooie dure winterbanden hoor je hem niet.
whoeoehe.. wat is je echte naam? kooS Spee?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat je je eigen leven op het spel zet zal me worst wezen, maar dat je andermans leven op het spel zet met dat idiote rij gedrag. Ik heb ook een schijthekel aan links rijders, maar wat jij doet met deze omstandigheden
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
whoeoehe.. wat is je echte naam? kooS Spee?
Waar ik een hekel aan heb is dat soort kutvolk als jij dat 2 meter achter een vrachtwagen zonder ook maar te kijken in je spiegels met 100 de linkerbaan op knalt waardoor mensen achter jou vol in de ankers moeten gaan. Dat noem ik idioot rijgedrag. Dat is pas gevaarlijk en veroorzaakt de meeste files.
Leer rijden mafkees.
Ik denk niet dat mijn moeder om 6:30 opstaat zodat ze mij naar mijn werk kan brengenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zo he jij bent stoer! Internetheld!
*volgens mij werd je gebracht door je moeder vanmorgen*
Was een idee'tje van de baasquote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je met 10.000km van je winterbanden af wilt dan kan je er idd ook in de zomer mee rijden
Maar wat is haar gewin dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:22 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn moeder om 6:30 opstaat zodat ze mij naar mijn werk kan brengen![]()
, maar je brengt me wel op een idee. Als ik me door mijn moeder laat brengen hoef ik ook niet te krabben 's ochtends, dikke win-win dus
![]()
![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat het hier zo goed als niet gesneeuwd heeft![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Op de weg terug kan ze dan mooi boodschappen doen.
Aldus een jochie dat met een puntenrijbewijs rond rijdtquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
whoeoehe.. wat is je echte naam? kooS Spee?
Waar ik een hekel aan heb is dat soort kutvolk als jij dat 2 meter achter een vrachtwagen zonder ook maar te kijken in je spiegels met 100 de linkerbaan op knalt waardoor mensen achter jou vol in de ankers moeten gaan. Dat noem ik idioot rijgedrag. Dat is pas gevaarlijk en veroorzaakt de meeste files.
Leer rijden mafkees.
Precies. Leg dat Red_85 maar eens uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben anders met mn leasebak zonder winterbanden prima aangekomen op m'n werk. Gewoon verstandig rijden
Dat je daar op veel wegen wat harder mag dan hier...dat ze streken hebben met voldoende bergen en heuvels om wat extra nodig te hebben...dat Duitsers nu eenmaal een angstwekkend grondig volk zijn....Tuurlijk helpen die dingen een beetje, maar in NL gaat iedereen met winterbanden gelijk rijden alsof ze spijkerbanden onder hebben, en niet van de weg kunnen glijden wat ze ook doen. Het nuttig efect van winterbanden is daarom in dit land vrijwel nihil.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Mud het volgende:
[..]
Mja. Kijk, ik moest vanuit Noord-Limburg naar Brabant, en daar viel op het eerste stuk niet eens sneeuw, dus daar kon ik doorrijden. Maar een stuk verder, vanaf wijchen, begon het te sneeuwen, en daar was het gewoon ontzettend druk, omdat allemaal die mensen voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Precies. Leg dat Red_85 maar eens uit.85 zal zijn geboortejaar wel zijn. Hoewel veel van zijn leeftijd een stuk verstandiger zijn en niet zo zitten te blaten zonder te lezen wat er eigenlijk staat.
pff alsof je dat zonder winterbanden niet doet....... Je hebt meer aan zomerbanden + gezond verstand dan al die faalhazen die denken dat ze men met winterbanden allerhanden capriolen denken uit te kunnen halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het verschil is echt gigantisch. Ik heb overigens ook geen leasebak, maar wil graag levend op m'n bestemming aankomen.
Je praat echt naar je verstand.....quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als je opgelet had zou je weten dat ik daar juist niet terecht kom door m'n winterbanden en die gieren zonder wel.
QFT ! TS is gelooft gewoon in de winterbanden propagandaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Fastmatti het volgende:
Ik weet niet wat onveiliger is. Die ene dag in het jaar dat je winterbanden nodig hebt op zomerbanden rijden of als een bezetene rijden omdat je toch winterbanden hebt.
De Duitsers dachten ook dat het beter was om alle Joden op te ruimen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Mud het volgende:
[..]
Opscheppen over een Megane. FAILquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef postmortum het volgende:
ik heb mijn megane al wintersportrally uitvoering , die golfrijders maar lachen in de zomer , ik nu lachen als ze in de greppel liggen
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef EINZ het volgende:
Gewoon je snelheid aanpassen dan is er niets aan de hand.
Precies. Logisch! Voor veel mensen danquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja. Kijk, ik moest vanuit Noord-Limburg naar Brabant, en daar viel op het eerste stuk niet eens sneeuw, dus daar kon ik doorrijden. Maar een stuk verder, vanaf wijchen, begon het te sneeuwen, en daar was het gewoon ontzettend druk, omdat allemaal die mensen voorzichtig zijn.
Kun je wel heel tof lullen dat je met 120/140/160/375 km/u over de linkerbaan 'knalt' maar ja. Ik zag zelfs iemand zeggen "160 kan ook wel, zolang je maar geen abrupte stuurbewegingen maakt of remt"Mja...halloDat soort mensen hoef ik dus niet tegen te komen.
Kijk, ik ben geen lieverdje, ik rij ook regelmatig te hard, zeker op de snelweg, maar met sneeuw ben ik gewoon heel erg voorzichtig. Ik heb geen zin in brokken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Opscheppen over een Megane. FAIL
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kop dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |