http://www.knmi.com/neerslagradar/index.php ?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef lezzer het volgende:
Buienradar is niet betrouwbaar?
Eindhoven -> bewolkt, geen vlok te zien.
Het complete complex trekt naar het zuidwesten weg vanmiddag/vanavond. Ja dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Komt er nog wat naar Rotterdam, wat denken jullie?
nope, jullie portie komt met de boot vanuit Colombia.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Komt er nog wat naar Rotterdam, wat denken jullie?
Plaksneeuw zal snel weg zijn denk k. Te hoge temp.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart is leuk wit met een centimtertje plaksneeuw. Kinderen helemaal door het dolle op school
Ik kwam alleen met de bakfiets niet meer de helling hier bij huis op, geen grip met mijn achterwielbuurvrouw heeft even geholpen met mee omhoog duwen. Straks maar even de zaak sneeuwvrij maken voordat er een bejaarde een heup breekt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nope, jullie portie komt met de boot vanuit Colombia.
Coolquote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Het complete complex trekt naar het zuidwesten weg vanmiddag/vanavond. Ja dus.
Zodra de wind draait stroomt er koudere lucht over het land.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Plaksneeuw zal snel weg zijn denk k. Te hoge temp.
als je die auto's laat staan, zijn ze morgen of overmorgen ook wel weer sneeuwvrij hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef henkde_j het volgende:
Maat van mij in Groningen is al de hele ochtend met z'n 4x4 auto's uit de sneeuw aan het trekken.
Doet inmiddels ook al dienst als ambulance naar de huisartsenpost
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je die auto's laat staan, zijn ze morgen of overmorgen ook wel weer sneeuwvrij hoor.
Stuur het naar rotterdam, ik betaal de postzegelsquote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef IedeK. het volgende:
Centimeter of 8-10 in Tollebeek (Noordoostpolder)!
En het blijft sneeuwen omdat de neerslag boven het IJsselmeer blijft aangroeien.
Ik heb verdomme 2 en half uur gereisd om op het Zernike plein te komen.... gelopen vanaf het centraal naar Zernikequote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef Stevie_ het volgende:
Hanzehogeschool Groningen is sjaak afhaak vandaag, studenten mogen thuis blijven haha
klopt, daarom plakt het ook zo. Dus nu het er nog ligt meten de kinderen zich maar even uitlevenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Plaksneeuw zal snel weg zijn denk k. Te hoge temp.
Vervelend, nou weer terugquote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb verdomme 2 en half uur gereisd om op het Zernike plein te komen.... gelopen vanaf het centraal naar Zernike![]()
Kom ik hier, kan iedereen naar huis !!!
Moet je maar geen strebertje zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb verdomme 2 en half uur gereisd om op het Zernike plein te komen.... gelopen vanaf het centraal naar Zernike![]()
Dat je uberhaupt de poging waagt.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Leer-beer!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
precies het goede moment.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Die lijkt inderdaad wel een beetje op een mogooltje!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
die kopquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
strebertjequote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |