ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kantquote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)
Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is ook "elitair". Op die manier stoken kán niet, voor... hoeveel huishoudens hebben we in Nederland, 7 miljoen of zo?
Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
eerts hadden we treevenge van killerkerstbomen en nu bomen die terugfikken
Men noemt zaken al snel elitair om er vooral zelf niet aan te hoeven deelnemen of zich er voor in te spannen, soort van artificiële gemoedsrust denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is niets meer elitair dan paardrijden, zeilen, uit eten of op vakantie gaan.
Het is gewoon een manier om je huis warm te krijgen.
Nee, in die zin is het dus elitair.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.
Liever niet zelfs.
Ach dat spul is toch al verkocht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, in die zin is het dus elitair.
Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
nah dat heb ik hier al eens op foto gezienquote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....
ik ben weleens gevraagd mee te gaan, mar dan naar grote steden en dat zal ws niet veel anders zijn dan hier gok ik?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.
Ja, da's wel weer logisch.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
In Spanje moet je wel, want in de bergen heb je geen gas, maar wel veel afvalhout, dus iedereen stookt..
Niet in de steden hoor, maar op platteland wel...
Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, in die zin is het dus elitair.
Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
Transport, loonkosten etc?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?
Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.quote:
Ik heb geen idee maar ik ben wel erg benieuwd.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.
En loonkosten? Heb je wel eens gekeken hoe dat tegenwoordig machinaal gaat? Automatisch worden die takken eraf gerost, de stam op maat gezaagd. Dat kloven is tegenwoordig ook al een bijna volautomatisch proces.
Mjah, ik lees de SC wel dagelijks bij maar echt tijd om te reageren heb ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoi. Hoe is het met je? Heb je het druk?
Wel leuk druk of hmmm hmmm druk?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah, ik lees de SC wel dagelijks bij maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
Maar ik vind de verhalen wel leuk.
Op Discovery heb je tegenwoordig zo'n serie over die houthakkers, "Extreme loggers". Ga maar eens kijken hoe snel die gasten er een half bos afrossen. http://www.depers.nl/buit(...)voor-50000-euro.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik ben wel erg benieuwd.
ik ga harry potter & the half blood prince kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel leuk druk of hmmm hmmm druk?
Wat ga je kijken met de kerst, welke film? Ik heb nog tips nodig.
Ik vind die krabbenvissers zo cool om naar te kijken. Dat is ook echt spannend.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op Discovery heb je tegenwoordig zo'n serie over die houthakkers, "Extreme loggers". Ga maar eens kijken hoe snel die gasten er een half bos afrossen. http://www.depers.nl/buit(...)voor-50000-euro.html
De afgelopen maanden was het leuk druk.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel leuk druk of hmmm hmmm druk?
Wat ga je kijken met de kerst, welke film? Ik heb nog tips nodig.
Ik heb die DVD's gekocht en al twee keer bekekenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind die krabbenvissers zo cool om naar te kijken. Dat is ook echt spannend.
Ik ga sowieso Love Actually kijken, dat is mijn film, sneue kut die ik ben en verder heb ik wel zin in fantasy ja. Of echt hele dikke slijmerige kerstfilms met eten, veel eten vooral.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga harry potter & the half blood prince kijken
Wat is dat, Emma? Wat jij leuk vindt, vind ik ook leuk dus vertel!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
De afgelopen maanden was het leuk druk.
Nu is het een beetje hmm hmm en trek ik intern mijn mond open.
Nou ook zoiets filmtips he, voorheen kon ik ze zo geven en nu weet ik zelf niet eens wat we moeten kijken.
Nu nog bezig met Emmavan de BBC, echt geweldig.
Hoeveel dvd's zijn er dan? Oh, die wil ik ook!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb die DVD's gekocht en al twee keer bekeken
Da's ook gaaf hè. Ook daar wil ik op meevaren. Maar ja, ik moet iedere maand de hypotheek betalenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Dementor het volgende:
Ik vind die whale wars gasten wel kickass.
!e kerstdag bij mn broer dus ik pas me daar aan....2e kerstdag komt mn moeder naar mij en gaan we saampjes op de bank hangen en films kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga sowieso Love Actually kijken, dat is mijn film, sneue kut die ik ben en verder heb ik wel zin in fantasy ja. Of echt hele dikke slijmerige kerstfilms met eten, veel eten vooral.
Deadliest Catch heb je het toch over? Ik heb drie DVD'squote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoeveel dvd's zijn er dan? Oh, die wil ik ook!
Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En al dertig keer op Google Earth gekeken waar ze rondvaren en al honderd keer gedroomd dat ik daar ook heen wil
Emma is een jonge vrouw die aan het match maken slaat en daardoor gebeuren er vreemde dingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is dat, Emma? Wat jij leuk vindt, vind ik ook leuk dus vertel!
[..]
Hoeveel dvd's zijn er dan? Oh, die wil ik ook!
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006135593/index.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deadliest Catch heb je het toch over? Ik heb drie DVD's
Yep, oh ik ga ze nu bestellen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deadliest Catch heb je het toch over? Ik heb drie DVD's
Ik weet niet of hij het red, ik vergeet af en toe ook te kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het?Hij zit op die boot van die kapitein die toen bloed aan het ophoesten was en ik weet ook nog steeds niet wat die beste man had.
of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terugquote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het?Hij zit op die boot van die kapitein die toen bloed aan het ophoesten was en ik weet ook nog steeds niet wat die beste man had.
Wat gaaf, Lapland! Hoe kom je daar dan terecht?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terug....ik ben eens op vakantie geweest in lapland...zo'n rondreis met de auto...en toen lag er een reuzekrab....manmanman
....ik zou niet zo'n boot op gaan hoor
Zo mooi Laysa, zo mooi. Water, adrenaline en peukenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terug....ik ben eens op vakantie geweest in lapland...zo'n rondreis met de auto...en toen lag er een reuzekrab....manmanman
....ik zou niet zo'n boot op gaan hoor
we hadden een rondreis met de auto...we starten in Finland in rovanimie en toen helamaal naar boven naar de noordkaap in noorwegen...allemaal elanden onderweg....oooooooo daar heb ik nog een hylarisch verhaal overquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Noek het volgende:
Die Emma ook eens kijken. Wel tof kostuum-series.![]()
[..]
Wat gaaf, Lapland! Hoe kom je daar dan terecht?
Ik ben eens naar de Malediven geweest en daar had je kleine krabjes, wel honderden en dan durde ik het strand niet meer op maar het eilandje was één en al strand. Wan jedoe.
ja maar die krab was groter dan mijquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo mooi Laysa, zo mooi. Water, adrenaline en peuken
Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nondeju, blij dat ik het dictee niet heb mee geschreven dit jaar
Gewoon terug krabbenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar die krab was groter dan mij
Wat ontzettend tof! Wow!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
we hadden een rondreis met de auto...we starten in Finland in rovanimie en toen helamaal naar boven naar de noordkaap in noorwegen...allemaal elanden onderweg....oooooooo daar heb ik nog een hylarisch verhaal over![]()
en toen weer naar beneden via Zweden weer terug naar finland...was wel een topvakantie....maar na 12 alleen maar zalm met glazige gekookte aardappelen heb ik een jaar geen zalm meer kunnen zien....ook op walvissafarie geweest....en zo bizar het wordt gewoon niet donker in de zomer en dan is het 12 uur snachts en dan schemert het alleen een beetje....
Ik durf het niet meer te vragenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.
Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
quote:
ja echte in het wild....en ook al zooooooooooooooooo groot....en het was koud ....en bijna iedereen was ziek op die boot want het is niet bepaald de noordzee daarquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend tof! Wow!Lijkt me echt geweldig.
Heb je ook echt walvissen gezien? Ja, stomme vraag maar misschien waren ze net een dagje uit met de walvisstichting ofzo. Echt super.
Maar die wil je dus wel op de BBQ!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Maar zo'n beest wil je dus niet op of in je auto hebben hoor...die zijn echt groooooooooot
Dat duurt lang zegquote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet
Ik las wel vandaag dat mijn docente wat dingen in de prvivesfeer had en daardoor even niet veel deed, maar ik had begrepen dat een andere docente ze na zou kijken en op de site zou zetten.![]()
Ik laat het je wel weten zodra ik het weet.
Die angst heb ik ook voor Blue Lagoon maar dan meer dat ik bang ben om doodverveeld te rakenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
Spinnen willen dat ook. Dat heeft zich als kind in mijn hoofd genesteld en dat gaat er nooit meer uit, al flikker je er 10 jaar NLP tegenaan.
Horrorfilm!
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
het beest ging echt door zn hoeven...
Haha, nou ik reken er iig niet op, maar ook dat is fijn om te wetenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal je geduld heus wel beloond worden
Picsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef versabommie het volgende:
Ha trouwens over Boompje opzetten, mijn lieve vrouwtje zei : jij komt echt niet aan mijn boom, je haalt er zelf maar 1, huis is groot genoeg. Afijn, 3 weken lang een 2,40 meter hoge boom op zitten tuigen tussen de bedrijven door... 420 felwitte ledlampuh zijn best wel imposant in je huiskamer!
Cool eland-verhaalquote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja echt....zo...serieus.....en met klepperende hoeven en zwaaiende poten zo weg
Kee, maar moet zeggen op foto komt die er niet goed op jammer genoeg, zal mijn vrouw eens vragen die is wat beter met fotografiequote:
Wat een tof effect zo met die...eh.....watten?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kee, maar moet zeggen op foto komt die er niet goed op jammer genoeg, zal mijn vrouw eens vragen die is wat beter met fotografie![]()
[ afbeelding ]
Ej ik geef het ook alleen maar door, lekker op tijd ben je trouwensquote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die angst heb ik ook voor Blue Lagoon maar dan meer dat ik bang ben om doodverveeld te raken![]()
Ohwja moest me hier melden van meramilamoladieeee enzo dus bij deze!
Dat klinkt alsof de rest geen reet aan wasquote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
de vakanties waren meestal wel lachen
kloptquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof de rest geen reet aan was
Thnx, mag ook wel, zit best wat uren inquote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een tof effect zo met die...eh.....watten?
Was lief van je, wij twitteren trouwens te weinig .. zit zwaar onde rmijn quotum aan vrouwonvriendelijke grappen live tegen vrouwen. Eigenlijk is alleen Yvonne vaak de lulquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ej ik geef het ook alleen maar door, lekker op tijd ben je trouwens
Ziet er wel lekker uit. een slagroomboomquote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kee, maar moet zeggen op foto komt die er niet goed op jammer genoeg, zal mijn vrouw eens vragen die is wat beter met fotografie![]()
[ afbeelding ]
Cool, en er woont geen dode in of achter. Goed gedaan!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feeëriek plaatjequote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey Chanel, ja nouja zag net de oproep van Verameraladieda en dacht, ach... mijn Ritalin is toch uitgewerktquote:
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehequote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
Had je een ban?
Had je geen zin meer?
andere reden?
Die zag ik ook en jij dacht, kom laat ik mijn neus maar weer eens zien? Vroeg me al af waar je was.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Chanel, ja nouja zag net de oproep van Verameraladieda en dacht, ach... mijn Ritalin is toch uitgewerkt
Een woord wat je niet zo vaak hoort.quote:
Dus lekker binnengelopen en zelf doorstuiteren tjaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
quote:
Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
Ben je serieus aan de ritalin? En dat bevalt? (Afgezien van de wenningsverschijnselen?)quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, ben nu zo aan het spul gewend en het helpt me echt. 1 dag zonder gedaan en dat is niet te doen. Ik kreeg zelfs medelijden met julliequote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus lekker binnengelopen en zelf doorstuiteren tja
Wat denk je zelf waar hij die pillen voor slikt?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagd
We kunnen wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, ben nu zo aan het spul gewend en het helpt me echt. 1 dag zonder gedaan en dat is niet te doen. Ik kreeg zelfs medelijden met jullie
En heb je er baat bij?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb zeg ik dat iedere nacht voor 't slapen gaan
Nah, hij is wat aanwezig? Maar dat is wel handig toch? In ieder geval op een forumquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf waar hij die pillen voor slikt?
Ja, de meesten lopen na drie weken gillend wegquote:
Ik hoorde m'n naamquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 weken is lang genoeg als je het feeëriek wilt houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, de meesten lopen na drie weken gillend weg![]()
Op een paar uitzonderingen na, maar die knuppel ik wel de deur uit
quote:Carrière
Het mistte zo, dat ik de afslag miste; die zin liet mij kennismaken met het dictee, waardoor ik stante pede van school af wilde, vanwege te veel voor-de-gek-houderij, al kende ik alle jaartallen van Krimoorlog tot Bokseropstand.
Spellen was een ambigue zaak: in automatischepiloottoestand lukte het me vanzelf, maar zodra ik erover nadacht, weifelde ik of gênant zo'n fransozendakje had of niet; ja al die pietje-preciezerige accenten vond ik stupide, maar het gedoe met dat al of niet aaneenschrijven nog wel het stupiedst.
Voortijdige schoolverlaters zijn dappere dodo's op weg naar Bommelskonten; maar uiteindelijk raakte ik toch nog keurig netjes getrouwd, met een baan onder de balkenendenorm maar wel dicht daarbij, en met collegaatjes die ervan uitgaan dat ik geen cultuurbarbaar ben; ik ben tenslotte Tweede Kamerlid.
Dat fraaie traktement is meegenomen, want mijn eega is een funshopper; niet zo'n barbiepop die alle braderieën afstruint waar Jan en alleman wel een paar eurootjes kan stukslaan, maar een cliënte van pico bello etablissementen.
Tweemaal 's weeks gaat ze een dagje statten, waarbij ze als een kenau in exprestempo alle jezusfreaks die de Heer en Zijn werken prijzen omverloopt, diverse rollatorrijpe oudjes meesleurend die aan het nordicwalken zijn, en dat alleen omdat ze een nieuw eau de toiletteje heeft gespot.
Zwaarbeladen keert ze huiswaarts, sprenkelt eau de cologne uit de eau-de-colognefles en begint op internet eBay af te schuimen voor een zo goed als nieuw Blu-rayspelertje.
Als manlief ben ik de financiële kop-van-jut, al kent haar koopdrift één pluspunt: jaarlijks kunnen we voor een extra vakantietje eropuit gaan van het geld dat onze koters met haar luxevoorwerpen op de vrijmarkt terugverdienen.
Mijn huwelijk mag direct uit Dantes Hel komen, die schooldag waarop het dictee me ging tegenstaan, was wel het grootste debacle van mijn leven, want als ik toentertijd beter had leren spellen, was ik allang politicus af en nu een wat minder gedweeë geldschieter.
Hebben rooien daar een signaleringssirene voor?quote:
Er gaat nu een alarm af jaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben rooien daar een signaleringssirene voor?
Ja serieus, mijn zoontje was redelijk onhandelbaar en mijn vrouw, pedagoge en kleuterleidster, probeerde me al een jaar op speelse wijze aan het verstand te brengen dat hij alle symptonen van ADHD had, en ik trouwens ook.. Afijn ik heb na een jaar ( de engel heeft zoveel geduld met me) een test gedaan en scoor op alle fronten ( subtypes) gewoon torenhoog, perfect score zeg maar, Wat me de ogen opende ook voor wat betreft mijn zoontje. Dus dan vallene r stukjes in elkaar, ik kan geen dingen afmaken bijvoorbeeld wat voor mijn werk enorm storend is maar ook voor priveleven behoorlijk kut is. Jarenlang getwijfeld of ik niet gewoon laks was. Zit nu twee weken aan de ritalin, kan eindelijk een beetje ontspannen, ben niet meer zo moe ( hyper en niet kunnen ontspannen breekt op) en begin zowaar structureel dingen af te maken. En zo zijn er nog veel voordelen van het feit dat ik nu Ritalin slik, en daarnaast mijn leven in een hele andere structuur probeer te runnen, want het stopt natuurlijk biet bij medicijnen, deze halen alleen de scherpe kantjes eraf.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagd
Hey, lekker dik klein forumpropje... waar ben je op twittert toch?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.
Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
Ik lees het lekker nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor Cc, kan ze kijken of er fouten in staan
Groot dictee:
[..]
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je serieus aan de ritalin? En dat bevalt? (Afgezien van de wenningsverschijnselen?)
Ik twijfel al een jaar ofzo of ik mij ook eens zal laten testen.
Ik zie het voor me, heel je huis vol met alarmbellen en zwaailichten als je naam genoemd wordt op Fok!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doen![]()
@laysa: Thnx beeb!
Fair enough, je mag blijven slikkenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja serieus, mijn zoontje was redelijk onhandelbaar en mijn vrouw, pedagoge en kleuterleidster, probeerde me al een jaar op speelse wijze aan het verstand te brengen dat hij alle symptonen van ADHD had, en ik trouwens ook.. Afijn ik heb na een jaar ( de engel heeft zoveel geduld met
<knip>
Wat heeft die walvis met Bommie te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik probeer dus een foto te plaatsen van een walvis ...maar ik krijg die foto maar niet van die cd die mn ex voor me heeft gemaakt![]()
ik blijf mn best doen maar of het nog vandaag word durf ik niet te beloven
Psies! En daaraast is het relniveau op FOK toch behoorlijk ondermaats de laatste tijd dus ik mis even nietsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fair enough, je mag blijven slikken![]()
Nietsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft die walvis met Bommie te maken?
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doen![]()
@laysa: Thnx beeb!
Toch raar, Yvonnen krijgt zichzelf toch ook in een ava geperst?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik probeer dus een foto te plaatsen van een walvis ...maar ik krijg die foto maar niet van die cd die mn ex voor me heeft gemaakt![]()
ik blijf mn best doen maar of het nog vandaag word durf ik niet te beloven
Jij hebt écht een engel getroffen jijquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
.. voor de mensen die me nu al een tijdje meemaken op het forum... zoals ik altijd poste en dan een factor 50 erger, meer hyper en dominanter aanwezig.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch raar, Yvonnen krijgt zichzelf toch ook in een ava geperst?
Ben ik nét eens aardig tegen jequote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. Ik probeer ze te behoeden voor Twitter want god bewaar me als ze met vrouwen als joe in aanraking komtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt écht een engel getroffen jij
Waar ? Waar ? Waar ?quote:
Laten we dat maar niet doenquote:
Waarom niet ?quote:
Ik heb gewoon nieuwe gekochtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Zo na al die lampjes in de knoop tweets ben ik wel erg benieuwd![]()
Best gevaarlijk hè, echte kaarsjes.quote:
ja da's leuk voor je maar nu de foto ?quote:
ik wil die ballen wel zien waar die zware kat op ging liggenquote:
't Valt best mee toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt jou wel wat he?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Gert het volgende:
Ga maar aan de ritalin Lies, dan hebben we meteen pep voor de volgende meet.
Dan ga ik sparen en naar Dance Valley toe, kijken of ik er een vakantie uit kan peuren!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Den Haagquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt jou wel wat he?
Wat denk je, krijgen wij morgen ook sneeuw?
Hoe ging de prik? Ik hoorde van de meeste ouders dat het nu iets minder soepel ging omdat de kinderen nu wisten wat er komen ging.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee ik weet helemaal niets zeker, ik herken mijzelf alleen nogal in de smyptonen.
Ik herken dat wel in je verhaal van niets afmaken. Verder ben ik nogal snel hyper en erg prikkelgevoelig.
Maakt ook niet uit, of ik het nou wel of niet heb, ik moet vooral erg op mijn eigen grenzen letten, en dat is lastig als alles leuk is.
Psies! Ik heb dat geld hard nodig want er gaat mij teveel naar Mugabe Klimaathoax een betere wereld!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ga ik sparen en naar Dance Valley toe, kijken of ik er een vakantie uit kan peuren!
Oh ja, goedenavond allemaal
trouwens WB Kribbetquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoek HSP is op, misschien kom je weer wat verder.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoek HSP is op, misschien kom je weer wat verder.
ik had nul vautenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor Cc, kan ze kijken of er fouten in staan
Groot dictee:
[..]
Mooi, neem mijn pillen ook gelijk mee en we delen de winstquote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Ik heb dat geld hard nodig want er gaat mij teveel naar Mugabe Klimaathoax een betere wereld!
HOER!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanwaar de:?
Ik heb 2 boeken over HSP, weet wat het is en herken mij in de omschrijving. En nu?
Viel er halverwege in, dacht dat je aan adhd alleen dacht. Er zijn niet veel mensen die dan bij HSP uitkomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanwaar de:?
Ik heb 2 boeken over HSP, weet wat het is en herken mij in de omschrijving. En nu?
Highquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
HOER!!!!!!!!!!!![]()
Of eh, waar staat die H voor?
Thanx. Voelt als thuiskomen na zolang weggeweest te zijn, mijn ban zullen ze wel vergeten zijnquote:
Huub de VEROORDEELDE wifebeater!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
HOER!!!!!!!!!!!![]()
Of eh, waar staat die H voor?
is er een rel? doe eens een link?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet iedereen nog hier? Moeten we niet allemaal met gezwinde spoed naar het Huub&Claire topic???
[Gate] Claire vs Huub deel #15quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
is er een rel? doe eens een link?
Ah nou dat is aardig, dank je.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Viel er halverwege in, dacht dat je aan adhd alleen dacht. Er zijn niet veel mensen die dan bij HSP uitkomen.
Wilde je een beetje helpen
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[Gate] Claire vs Huub deel #15
maar als je adhd zou hebben hoef je toch niet perse Ritalin te gaan slikken...das toch een keuze....quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah nou dat is aardig, dank je.
Hsp ken ik al vrij lang. Ik herken mij vooral in het prikkelgedeelte.
De laatste 1,5 jaar denk ik wel eens aan ADHD, ik scoor ook altijd erg hoog op de internettests maar durf me gewoon niet echt te laten testen. Temeer omdat ik ook echt geen ritalin wil.
Ik vind mezelf vrij complex en het zou makkelijk zijn als het in 1 woord samen te vatten was voor andere mensen. Verder maakt het allemaal niets uit
Maar als vrouw heb je toch sowieso een hoog prikkelgehaltequote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah nou dat is aardig, dank je.
Hsp ken ik al vrij lang. Ik herken mij vooral in het prikkelgedeelte.
De laatste 1,5 jaar denk ik wel eens aan ADHD, ik scoor ook altijd erg hoog op de internettests maar durf me gewoon niet echt te laten testen. Temeer omdat ik ook echt geen ritalin wil.
Ik vind mezelf vrij complex en het zou makkelijk zijn als het in 1 woord samen te vatten was voor andere mensen. Verder maakt het allemaal niets uit
Oke, ben lang weggeweest maar wie zijn dat??quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet iedereen nog hier? Moeten we niet allemaal met gezwinde spoed naar het Huub&Claire topic???
Ja en ik ben heel goed in keuzesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar als je adhd zou hebben hoef je toch niet perse Ritalin te gaan slikken...das toch een keuze....
Niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ben heel goed in keuzes
ben jij liesje?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar als vrouw heb je toch sowieso een hoog prikkelgehalte![]()
Als je geen ritalin wilt,neem je het niet, doe ik ook niet en heb best een prettig leven hoor.
En voor de andere mensen: Ik ben Liesje PUNT.
decafe dus gaan drinkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen
nah... lekker dan![]()
ik gaat NIET aan de Ritalin, ik drink gewoon teveel koffie
Ja is ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet?.....Maar als jij toch wil weten of je nu wel of niet Adhd bent aangelegd betekend dat toch niet dat je daar ook gelijk maatregelen aan moet hangen...je zegt zelf al een beetje dat je het beestje een naam wilt geven en meer niet
Maar ik wel, en vooral over jouquote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
ik heb trouwens geen klachten
Vooral die Pauwquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
Pauw en witteman is ook weer vette kut, stel mediafascisten!
Same here, maar die heb ik nog steeds, de scherpe randjes zijn er enkel van af en dat was bij mij wel nodig.. tis een keuze .. als het niet nodig is gewoon lekker niet doen, als het je wel kan helpen omdat dingen je nu storen dan probeer je het uitquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is ook.
Alleen een collega heeft zich laten testen en is nu aan de ritalin en ze beweerde van te voren stellig dat ze dat niet zou doen. Ik ben nogal makkelijk ver te halen. Maar goed, ik denk er nog even over na.
Ik hou van mijn pieken en mijn dalen.
ik heb gewoon soms een drukke buiquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ik wel, en vooral over jou
neem effe je pillenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
Pauw en witteman is ook weer vette kut, stel mediafascisten!
Zolang ik Nizno mag zeggen vind ik het goedquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben jij liesje?
lastig 2 liesjes in 1 topicIk blijf je dus maar gewoon met Kribbet aanspreken hoor
gaat ik straks ook doenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Val daar die Griek ff lekker lastig mee
Dat maakt jou tot wie je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is ook.
Alleen een collega heeft zich laten testen en is nu aan de ritalin en ze beweerde van te voren stellig dat ze dat niet zou doen. Ik ben nogal makkelijk ver te halen. Maar goed, ik denk er nog even over na.
Ik hou van mijn pieken en mijn dalen.
Oh God, dat wordt weer 3 op de schaal van Richter in A'dam noord.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat ik straks ook doen
tis woensdag![]()
![]()
![]()
Nee, Pauw en witteman dient men zo agressief mogelijk te kijkenquote:
schreeuw je dan ook tegen je TV ?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, Pauw en witteman dient men zo agressief mogelijk te kijken
die chemische troep doet ook vast geen goed.....sowieso de levenstijl van nu waarin alles snel en vlug en vooral nu maar nog liever gisteren moet gebeuren zal de boel niet helpenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit trouwens vaak te denken aan al die klachten dat ze alleen maar liggen aan dat voer wat we binnen krijgen. Daar zit wel zoveel meuk in, dat je wel bizonder moet zijn als je er geen klachten van krijgt.
Mijn randjes zijn ook wel eens wat te scherp.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, maar die heb ik nog steeds, de scherpe randjes zijn er enkel van af en dat was bij mij wel nodig.. tis een keuze .. als het niet nodig is gewoon lekker niet doen, als het je wel kan helpen omdat dingen je nu storen dan probeer je het uit
Ik doe 't ook best graag langzaamquote:Op woensdag 16 december 2009 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
die chemische troep doet ook vast geen goed.....sowieso de levenstijl van nu waarin alles snel en vlug en vooral nu maar nog liever gisteren moet gebeuren zal de boel niet helpen
Oh wat stoer, heeft er nog nooit wat van gehoord, zogenaamdquote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, ben lang weggeweest maar wie zijn dat??
Even op google gezocht, die gouden hut heb ik helemaal aan me voorbij laten gaan.
nou ik heb liever dat jij mij aanspreekt met 'Mevrouw'quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolang ik Nizno mag zeggen vind ik het goed
Betrokken hè, zo zijn mannenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef FANN het volgende:met voetbal vind ik dat altijd grappig, zitten die kerels keihard te schelden en te schreeuwen
![]()
vin ik grappig
alles is beter als je de tijd er voor neemtquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe 't ook best graag langzaam
Zo is dat, daarom ga ik nu de luiken sluiten, dan kan ik lekker lang slapen. En morgen een zware spits, doe ik er ook lekker lang over om op 't werk te komenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is beter als je de tijd er voor neemt
Ben niet wijs,nog minder ontwikkeld,kamervragen wel meegekregen maar niet de namen van de kneuzen die zich hebben laten opsluiten, vandaar de vraag.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh wat stoer, heeft er nog nooit wat van gehoord, zogenaamdDoet wijs, lijkt ontwikkeld en heeft de kamervragen er over gemist
Ja, loop maar weg met de honden door het kattenluikjequote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
De honden willen door het kattenluik naar buiten, zal een hint zijn dat ze een rondje willen lopen.
trusten....ik volg zoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, daarom ga ik nu de luiken sluiten, dan kan ik lekker lang slapen. En morgen een zware spits, doe ik er ook lekker lang over om op 't werk te komen![]()
![]()
Oh , ok., tegelijk gepostquote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben niet wijs,nog minder ontwikkeld,kamervragen wel meegekregen maar niet de namen van de kneuzen die zich hebben laten opsluiten, vandaar de vraag.
Niet voor me gaan denken hoor, heb ik het zelf al moeilijk genoeg mee
Rudiequote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, loop maar weg met de honden door het kattenluikje
Notte Laysaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rudieen gelijk ook maar
...ik ga ff een paar uur naar mn plafond liggen staren
JA HOI HÈ!!!quote:
Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen
nah... lekker dan![]()
ik gaat NIET aan de Ritalin, ik drink gewoon teveel koffie
precies.... dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.
Ik heb die zooi twee weken geslikt endat was niets voor mij. Ik ben gewoon een happy adhd-er denk ik nu.
Ze nemen me maar zoals ik ben!
De doorslag gaf een observering in die wachtkamer daar.
Bij de intake stond er een mannetje te tapdansen bij de folderzuil en echte adhd-er dus ook.
Een paar weken later zat ik toevallig met dat zelfde mannetje in die wachtruimte en hij was helemaal TAM.
Ik vond dat zielig en vroeg aan hem werken die pillen bij jou dan waarop hij heel tevreden maar zombie-achtig zei dat hij er echt baat bij had.
Ik durf te wedden dat ie inmiddels ook die zooi aan de kant gegooid heeft.
Ik weet nog dat Soury tegen mij zei dat ik die zooi niet moest slikken!
Doe maarquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap eens met sc in dat sneeuwtopic?![]()
Of ik note je.
Dus niet aan de ritalin Lies.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (Adem) HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
doe eens nie zo gillen!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
COOO[veel oo-s]OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gert zal hevig teleurgesteld zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus niet aan de ritalin Lies.![]()
We zoeken wel wat anders voor je
Ach welnee!quote:
Lekker op Liesje experimenteren met allerlei drugs.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus niet aan de ritalin Lies.![]()
We zoeken wel wat anders voor je
Ik voel mij aangesproken.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee!
ik hou wel van rivers deep mountains high. Flatliners die overal "tja" op antwoorden:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.
Ik heb die zooi twee weken geslikt endat was niets voor mij. Ik ben gewoon een happy adhd-er denk ik nu.
Ze nemen me maar zoals ik ben!
De doorslag gaf een observering in die wachtkamer daar.
Bij de intake stond er een mannetje te tapdansen bij de folderzuil en echte adhd-er dus ook.
Een paar weken later zat ik toevallig met dat zelfde mannetje in die wachtruimte en hij was helemaal TAM.
Ik vond dat zielig en vroeg aan hem werken die pillen bij jou dan waarop hij heel tevreden maar zombie-achtig zei dat hij er echt baat bij had.
Ik durf te wedden dat ie inmiddels ook die zooi aan de kant gegooid heeft.
Ik weet nog dat Soury tegen mij zei dat ik die zooi niet moest slikken!
Whehehehehhe!!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker op Liesje experimenteren met allerlei drugs.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee!
ik hou wel van rivers deep mountains high. Flatliners die overal "tja" op antwoorden:
Maar ook aan de pieken zitten scherpe randjes, ik bedoel, als je de scherpe kantjes eraf haalt dan zijn de dalen minder diep en de pieken minder hoog, dat is toch een stukje afvlakken. Toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt tammer door, heb ook mijn vrouw alsmede 3 vertrouwenspersonen die ik al jaren ken me in de gaten laten houden om dat zombie gedoe tegen te gaan. Als ik oook maar een schimp zou worden van hoe ik was zou ik direct kappen. Ritalin heeft gewoon op sommige mensen een grotere impact waardoor het negatief gaat worden dan bij anderen. Ik zou het niemand afraden maar ook niet aanraden, het is iets wat je zelf moet beslissen danwel testen
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval met werkende kracht
Nee tuurlijk niet, zo ben jij niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
en dan ga ik nu echt maar niet zo stom als dat poppetje van jou
Jawel maar het is aan jezelf of je dat wel of niet moet doen. Ik zat gewoon mezelf in de weg met de tekortkomingen, mezelf, mijn carriere, mijn privé. Ik kan nu iets rationeler, minder snel afgeleid echt over bepaalde dingen denken, bepaalde dingen uitvoeren waardoor ik me echt nu al na twee 4 weken steeds beter voel. En daarnaast doet mijn vrouw me nog steeds stuiterbal en druktemaker noemen, scherpe kantjes was in mijn geval maar genoeg margequote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ook aan de pieken zitten scherpe randjes, ik bedoel, als je de scherpe kantjes eraf haalt dan zijn de dalen minder diep en de pieken minder hoog, dat is toch een stukje afvlakken. Toch?
hou op nou !quote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, zo ben jij niet!
Doeg! [ afbeelding ]
Zelfs het aanrecht niet, want da's ook niks wat je daar uitspookt.quote:
Je MOET de rijst met kip eten waar ik sinds kort verslaafd aan ben!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs het aanrecht niet, want da's ook niks wat je daar uitspookt.![]()
Hoi Caro.
Geen enkel probleem. BB heb ik wel gevolgd, niet echt op tv maar wel op fok, heerlijk tot diep in de nacht ouwe hoeren en uiteraard alleen maar off topicquote:
"Het straatje"? Dat was het Spui!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je MOET de rijst met kip eten waar ik sinds kort verslaafd aan ben!
Marrije ook, Coos ook.
Een piepklein winkeltje in het straatje van de schaormatent waar we met de nach waren.
Met sambal en knoflooksaus, echt té lekker!![]()
En nu wil ik het alweer eten.
Vergeleken met de BB tijd zie ik geen verschil met nu eigenlijk, niet hier in iedergeval, gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawel maar het is aan jezelf of je dat wel of niet moet doen. Ik zat gewoon mezelf in de weg met de tekortkomingen, mezelf, mijn carriere, mijn privé. Ik kan nu iets rationeler, minder snel afgeleid echt over bepaalde dingen denken, bepaalde dingen uitvoeren waardoor ik me echt nu al na twee 4 weken steeds beter voel. En daarnaast doet mijn vrouw me nog steeds stuiterbal en druktemaker noemen, scherpe kantjes was in mijn geval maar genoeg marge
wehe ik moest lachenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, als je mijn poppetjes zó stom vindt..![]()
kleintje nog dan [ afbeelding ]
Die met rode jurk?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, mocht je ooit je kerstengel kwijt willen...
Ik ben verliefd
Das wel heel krenterigquote:Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ruilen? Ik jouw sneeuw en kerstengel, jij mijn geen sneeuw en niets?
Mijn uberlelijke matroesjka's?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das wel heel krenterig![]()
Doe een goed bod, sneeuw krijg je er bij.
Ik heb al een Matroesjka.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn uberlelijke matroesjka's?
Dat doet eigenlijk ook wel pijn.
Heb je de foto gezien? Anders moet ik hem even zoeken.
Oja, die zijn echt bijzonder lelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn het oranje doek wat erachter staat, daar moet nog iets op met paar en een hele mooie kleur blauw die ik gekocht heb. (Ik weet alleen niet wat, hij staat daar ter inspiratie)
[ afbeelding ]
Jij spaart ook koelkastmagneten toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een Matroesjka.
Echt uit Rusland, heeft mn moeder op een marktje gescoord.
Heel Rusland stond er vol mee dus het was eigenlijk nog moeilijk om ze níet te krijgen.
Waar heb ik die eigenlijk gelaten.
Oh en een stoffen van Blokker. Heb ik zelf gescoord.
Ik spaar lelijke souvenirs. Gert heeft nog een sleutelhangert voor me![]()
Had je zo in t doosje kunnen proppen
Van mijn moeder een keer op sinterklaas gekregen, ze heeft ze ongetwijfeld uit een vaag kringloopwinkeltje.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:
Maar laat de foto maar zien, hoe kom jij daar aan?
Sorry Mevrouw, uw avatar gaf mij het idee met een man van doen te hebben, u had een bad hair day die dag?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik heb liever dat jij mij aanspreekt met 'Mevrouw'
Ja, lelijk is goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij spaart ook koelkastmagneten toch?
Ik ook
Sinds mijn huwelijksreis.
Bij het resort was een markt, en de verkopers waren opdringerig.
Maar 1 verkoper was zo aardig, ik zei tegen ex, we moeten wat kopen, desnoods een koelkastmagneet ofzo. Dus wij 1 uitzoeken, 12 dollar.
Wij: wat?Daag! Uiteindelijk werd het 8. Betaalden wij met 10, kregen we met een trionfantelijk gebaar het magneetje. De 2 dollar hield hij, voor commisie.
Ach, het was vakantie, Sindsdien spaar ik ze, hoe lelijker hoe beter.
Ja vorig jaar ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik miste ook al je roze kerstballen CarO, maar gelukkig ze stonden in de keuken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, lelijk is goed.
Nee, die spaar ik niet.
Hoewel ik wel wat leuke magneten op mn memobord heb. Zo als daar is Een Toffe Pump.
Bijvoorbeeld.
Maar mijn koelkast is inbouw dus daar plakt geen magneet aan![]()
Zo heb ik eens thee gekocht met mn vriendin in Turkije. Wij afdingen, ging best goed.
Dat duurde zo lang, dat we eigenlijk een beetje kwijt waren wat de eerste prijs was. Uiteindelijk kwamen we tijdens het diner achter dat we ongeveer 3x de eerste vraagprijs betaald hadden.
Wij hebben op 1 of andere manier staan opdingen.
Ook een kunst.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ook.
Weet jij nog dat ik roze kerstballen had? Dat Fluitert dat weet, oké maar jij?
Dat foeilelijke ding ligt hier nog steeds in de la ja. Met een eland erop! Daar stikte het namelijk van in Stockholm, echt oppassen geblazen daar!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik spaar lelijke souvenirs. Gert heeft nog een sleutelhangert voor me![]()
Had je zo in t doosje kunnen proppen
Slaap lekker.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja, tourist he, dan hoor je bijna opgelicht te worden.
Ik ga naar bed, morgen vrij.
Wat heerlijk en ik hoef gewoon de deur NIET uit![]()
Nite all.
Als ik mn engel zat ben stuur ik 'm wel op
Je hebt hem dus wel terug gevonden?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat foeilelijke ding ligt hier nog steeds in de la ja. Met een eland erop! Daar stikte het namelijk van in Stockholm, echt oppassen geblazen daar!
Nee hoor ik ben er nog maar kwam er niet doorheenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:Waar is iedereen?!
Ik ben een topickiller.
Oh.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben er nog maar kwam er niet doorheen
Toch niet écht 40 dollar hè!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
maar we hebben wel, op z'n egyptisch thee gedronken met de verkoop meneer, dat is ook best wel 40 dollar waard, Hoor.
Ja joh, daarom verkopen ze daar ook die sleutelhangerts!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef CarOnline het volgende:
Haha in Stockholm?
Ook echt zo in de binnenstad, dat je denkt, hee oppassen jij eland?
Jeetje, nooit geweten
Oh, vandaar al die sleutelhangerts inderdaad, daar had ik nog niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh, daarom verkopen ze daar ook die sleutelhangerts!
Het kan er ruig aan toe gaan op de streets of Stockholm. Je kunt maar het best met de metro. Al zijn ze ook daar al wel gesignaleerd.
Uhuh.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet écht 40 dollar hè!
Ik vond het maar vervelend daar eigenlijk, qua afdingen. Had niet de indruk dat ze een goede prijs wilden, maar dat ze je zoveel mogelijk aan het afzetten waren, steeds weer. En dan op zo'n onprettig toontje. Als je als toerist niet verrukt de volle mep betaalde voor prullaria dan deed je het niet zoals het hoorde en werd het al snel onvriendelijk.
Maar dat schijnt verder landinwaarts al weer heel anders te gaan, overigens.
Whehehehe.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht hel heel even, dat ik ze had, schrok me rot.
Ja het is behoorlijk kut dat Scandinavië, kan ik wel concluderen na een paar dagen Stockholm.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, vandaar al die sleutelhangerts inderdaad, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Logisch.
Ah man, tis echt een elandenplaag als ik dat zo hoor.
Echt van den zotte!
Nu ga ik echt naar bed en kom er voorlopig niet uit.
Hooguit voor een bakkie koffie
Ja slaap lekker he!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
Zolang je nog geen elanden op je hotelkamer hebt is er niks aan de hand![]()
Hahaha wat krankjorum!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uhuh.
Iets meer, met nog wat kruiden erbij,
We hadden ook saffier, dat hebben we uiteindelijk maar weggelaten.
Zijn beginprijs was 120 dollar, ik spuugde bijna zijn vage thee in zijn gezicht,
Ik bedenk me nu dat de kruiden ws nu bij ex in het keukenkastje staan te staan,
Over datum, that is,
Als het al vijftig eurocent wasquote:Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha wat krankjorum!
En dan toch nog op 40 dollar uitkomen hè, voor wat potjes rommel en een kop thee die bij elkaar hooguit 50 eurocent hebben gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |