abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75704606
Succes
pi_75704636
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)
ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
pi_75704637
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het is ook "elitair". Op die manier stoken kán niet, voor... hoeveel huishoudens hebben we in Nederland, 7 miljoen of zo?
Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.
Liever niet zelfs.
pi_75704680
terugfikboom
pi_75704727
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
terugfikboom
eerts hadden we treevenge van killerkerstbomen en nu bomen die terugfikken
pi_75704761
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:

[..]

ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....
pi_75704762
Het is niets meer elitair dan paardrijden, zeilen, uit eten of op vakantie gaan.
Het is gewoon een manier om je huis warm te krijgen.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:13:38 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75704775
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75704812
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:

[..]

Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.
pi_75704829
Over een boompje opzetten:

Hier staat een boom die eigenlijk om moet, al mijn tegels komen omhoog. Maar ik wil het niet, was een kerstboompje van 50 cm dat in 87 hier de grond in ging en is nou een meter of 8 hoog
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_75704831
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef gomi het volgende:

[..]

eerts hadden we treevenge van killerkerstbomen en nu bomen die terugfikken
pi_75704845
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is niets meer elitair dan paardrijden, zeilen, uit eten of op vakantie gaan.
Het is gewoon een manier om je huis warm te krijgen.
Men noemt zaken al snel elitair om er vooral zelf niet aan te hoeven deelnemen of zich er voor in te spannen, soort van artificiële gemoedsrust denk ik.

Ik ben er nog niet helemaal uit.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:17:05 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75704933
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.
Liever niet zelfs.
Nee, in die zin is het dus elitair.
Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75704958
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
Ach dat spul is toch al verkocht.
pi_75704986
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....
nah dat heb ik hier al eens op foto gezien
pi_75705018
In Spanje moet je wel, want in de bergen heb je geen gas, maar wel veel afvalhout, dus iedereen stookt..
Niet in de steden hoor, maar op platteland wel...
pi_75705082
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.
ik ben weleens gevraagd mee te gaan, mar dan naar grote steden en dat zal ws niet veel anders zijn dan hier gok ik?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:21:04 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75705118
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
In Spanje moet je wel, want in de bergen heb je geen gas, maar wel veel afvalhout, dus iedereen stookt..
Niet in de steden hoor, maar op platteland wel...
Ja, da's wel weer logisch.

In steden zou het ook maar een smerige bedoening worden.
Kijk naar een stad als Istanbul, waar nog miljoenen kolenkachels staan. Alleen dát is al goed voor een dikke smog. Aan de rand van de Bosporus kun je de bruine deken boven het stadsdeel aan de andere kant goed zien, en ook als je de heuvels aan de rand van de stad inrijdt.
pi_75705348
ik ben er weer vandoor.

laters
pi_75705356
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?
pi_75705406
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?
Transport, loonkosten etc?
pi_75705508
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, daij vank jazallij zag.
Go hard or go home
pi_75705536
Hallo Noek!
pi_75705557
Ben ervandoor...
pi_75705583
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Transport, loonkosten etc?
Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.

En loonkosten? Heb je wel eens gekeken hoe dat tegenwoordig machinaal gaat? Automatisch worden die takken eraf gerost, de stam op maat gezaagd. Dat kloven is tegenwoordig ook al een bijna volautomatisch proces.
pi_75705603
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
Ben ervandoor...
Dag Babs-Annie
pi_75705627
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.

En loonkosten? Heb je wel eens gekeken hoe dat tegenwoordig machinaal gaat? Automatisch worden die takken eraf gerost, de stam op maat gezaagd. Dat kloven is tegenwoordig ook al een bijna volautomatisch proces.
Ik heb geen idee maar ik ben wel erg benieuwd.
pi_75705678
Coos, fijne feestdagen en beterschap!

Ben aan het bijlezen. Scuzie.
Go hard or go home
pi_75705712
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef Dementor het volgende:
Hallo Noek!
Ja hoi. Hoe is het met je? Heb je het druk?
Go hard or go home
pi_75705753
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef FANN het volgende:

[..]

schuif is op met je dikke reet
Go hard or go home
pi_75705791
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja hoi. Hoe is het met je? Heb je het druk?
Mjah, ik lees de SC wel dagelijks bij maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
Maar ik vind de verhalen wel leuk.
pi_75705838
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mjah, ik lees de SC wel dagelijks bij maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
Maar ik vind de verhalen wel leuk.
Wel leuk druk of hmmm hmmm druk?
Wat ga je kijken met de kerst, welke film? Ik heb nog tips nodig.
Go hard or go home
pi_75705907
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar ik ben wel erg benieuwd.
Op Discovery heb je tegenwoordig zo'n serie over die houthakkers, "Extreme loggers". Ga maar eens kijken hoe snel die gasten er een half bos afrossen. http://www.depers.nl/buit(...)voor-50000-euro.html
pi_75705934
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Noek het volgende:

[..]

ik ga harry potter & the half blood prince kijken
pi_75705956
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Op Discovery heb je tegenwoordig zo'n serie over die houthakkers, "Extreme loggers". Ga maar eens kijken hoe snel die gasten er een half bos afrossen. http://www.depers.nl/buit(...)voor-50000-euro.html
Ik vind die krabbenvissers zo cool om naar te kijken. Dat is ook echt spannend.
Go hard or go home
pi_75705961
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Noek het volgende:

[..]

De afgelopen maanden was het leuk druk.
Nu is het een beetje hmm hmm en trek ik intern mijn mond open.
Nou ook zoiets filmtips he, voorheen kon ik ze zo geven en nu weet ik zelf niet eens wat we moeten kijken.
Nu nog bezig met Emma van de BBC, echt geweldig.
pi_75706006
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik vind die krabbenvissers zo cool om naar te kijken. Dat is ook echt spannend.
Ik heb die DVD's gekocht en al twee keer bekeken
pi_75706028
Ik vind die whale wars gasten wel kickass.
pi_75706046
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik ga harry potter & the half blood prince kijken
Ik ga sowieso Love Actually kijken, dat is mijn film, sneue kut die ik ben en verder heb ik wel zin in fantasy ja. Of echt hele dikke slijmerige kerstfilms met eten, veel eten vooral.
Go hard or go home
pi_75706062
En al dertig keer op Google Earth gekeken waar ze rondvaren en al honderd keer gedroomd dat ik daar ook heen wil
pi_75706089
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

De afgelopen maanden was het leuk druk.
Nu is het een beetje hmm hmm en trek ik intern mijn mond open.
Nou ook zoiets filmtips he, voorheen kon ik ze zo geven en nu weet ik zelf niet eens wat we moeten kijken.
Nu nog bezig met Emma van de BBC, echt geweldig.
Wat is dat, Emma? Wat jij leuk vindt, vind ik ook leuk dus vertel!
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb die DVD's gekocht en al twee keer bekeken
Hoeveel dvd's zijn er dan? Oh, die wil ik ook!
Go hard or go home
pi_75706109
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Dementor het volgende:
Ik vind die whale wars gasten wel kickass.
Da's ook gaaf hè. Ook daar wil ik op meevaren. Maar ja, ik moet iedere maand de hypotheek betalen
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 21:42:20 #43
169210 liesje1979
pi_75706141
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ga sowieso Love Actually kijken, dat is mijn film, sneue kut die ik ben en verder heb ik wel zin in fantasy ja. Of echt hele dikke slijmerige kerstfilms met eten, veel eten vooral.
!e kerstdag bij mn broer dus ik pas me daar aan....2e kerstdag komt mn moeder naar mij en gaan we saampjes op de bank hangen en films kijken ....en me moeder kookt
pi_75706156
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Deadliest Catch heb je het toch over? Ik heb drie DVD's
pi_75706183
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En al dertig keer op Google Earth gekeken waar ze rondvaren en al honderd keer gedroomd dat ik daar ook heen wil
Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het? Hij zit op die boot van die kapitein die toen bloed aan het ophoesten was en ik weet ook nog steeds niet wat die beste man had.
Go hard or go home
pi_75706219
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat is dat, Emma? Wat jij leuk vindt, vind ik ook leuk dus vertel!
[..]

Emma is een jonge vrouw die aan het match maken slaat en daardoor gebeuren er vreemde dingen.
Ik vind het grappig hoe ze haar altijd haar zin krijgt en zelf zogenaamd niet op zoek is naar liefde.

Oja Michael Gambon.
pi_75706220
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

http://www.bol.com/nl/p/d(...)006135593/index.html
pi_75706266
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Yep, oh ik ga ze nu bestellen.
Go hard or go home
pi_75706315
En Emma woont in een huis dat sprekend lijkt op ons kantoor.
pi_75706323
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het? Hij zit op die boot van die kapitein die toen bloed aan het ophoesten was en ik weet ook nog steeds niet wat die beste man had.
Ik weet niet of hij het red, ik vergeet af en toe ook te kijken
pi_75706339
Nondeju, blij dat ik het dictee niet heb mee geschreven dit jaar
pi_75706345
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Noek het volgende:

[..]

of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terug ....ik ben eens op vakantie geweest in lapland...zo'n rondreis met de auto...en toen lag er een reuzekrab....manmanman ....ik zou niet zo'n boot op gaan hoor
pi_75706475
Die Emma ook eens kijken. Wel tof kostuum-series.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terug ....ik ben eens op vakantie geweest in lapland...zo'n rondreis met de auto...en toen lag er een reuzekrab....manmanman ....ik zou niet zo'n boot op gaan hoor
Wat gaaf, Lapland! Hoe kom je daar dan terecht?
Ik ben eens naar de Malediven geweest en daar had je kleine krabjes, wel honderden en dan durfde ik het strand niet meer op maar het eilandje was één en al strand. Wan jedoe.
Go hard or go home
pi_75706491
sowieso die zee....koud hoor....echt....ik was daar in de zomer op de noordkaap en toen was het gewoon -1....echt!!!!!
pi_75706498
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo mooi Laysa, zo mooi. Water, adrenaline en peuken
pi_75706656
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Noek het volgende:
Die Emma ook eens kijken. Wel tof kostuum-series.
[..]

Wat gaaf, Lapland! Hoe kom je daar dan terecht?
Ik ben eens naar de Malediven geweest en daar had je kleine krabjes, wel honderden en dan durde ik het strand niet meer op maar het eilandje was één en al strand. Wan jedoe.
we hadden een rondreis met de auto...we starten in Finland in rovanimie en toen helamaal naar boven naar de noordkaap in noorwegen...allemaal elanden onderweg....oooooooo daar heb ik nog een hylarisch verhaal over
en toen weer naar beneden via Zweden weer terug naar finland...was wel een topvakantie....maar na 12 alleen maar zalm met glazige gekookte aardappelen heb ik een jaar geen zalm meer kunnen zien ....ook op walvissafarie geweest....en zo bizar het wordt gewoon niet donker in de zomer en dan is het 12 uur snachts en dan schemert het alleen een beetje....
pi_75706675
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zo mooi Laysa, zo mooi. Water, adrenaline en peuken
ja maar die krab was groter dan mij
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 21:55:05 #59
169210 liesje1979
pi_75706748
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nondeju, blij dat ik het dictee niet heb mee geschreven dit jaar
Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.
Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
pi_75706765
En dat komt door Blue Lagoon. Dan vinden ze zo'n dode kapitein en daar kruipt een krab uit z'n muil en daarom denk ik dat alle krabben in je mond willen wonen. Spinnen willen dat ook. Dat heeft zich als kind in mijn hoofd genesteld en dat gaat er nooit meer uit, al flikker je er 10 jaar NLP tegenaan.

Horrorfilm!
Go hard or go home
pi_75706809
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja maar die krab was groter dan mij
Gewoon terug krabben

Leuke reisverhalen:

http://www.vagebond.tk/
http://www.pinical.nl/
http://www.greensaga.nl/
http://www.sailorsforsailors.nl/index.php
pi_75706842
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

we hadden een rondreis met de auto...we starten in Finland in rovanimie en toen helamaal naar boven naar de noordkaap in noorwegen...allemaal elanden onderweg....oooooooo daar heb ik nog een hylarisch verhaal over
en toen weer naar beneden via Zweden weer terug naar finland...was wel een topvakantie....maar na 12 alleen maar zalm met glazige gekookte aardappelen heb ik een jaar geen zalm meer kunnen zien ....ook op walvissafarie geweest....en zo bizar het wordt gewoon niet donker in de zomer en dan is het 12 uur snachts en dan schemert het alleen een beetje....
Wat ontzettend tof! Wow! Lijkt me echt geweldig.
Heb je ook echt walvissen gezien? Ja, stomme vraag maar misschien waren ze net een dagje uit met de walvisstichting ofzo. Echt super.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:58:29 #63
184769 crew  Deisyy
pi_75706921
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
Ik durf het niet meer te vragen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:00:09 #64
169210 liesje1979
pi_75706993
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik durf het niet meer te vragen

Nee nog steeds niet
Ik las wel vandaag dat mijn docente wat dingen in de prvivesfeer had en daardoor even niet veel deed, maar ik had begrepen dat een andere docente ze na zou kijken en op de site zou zetten.

Ik laat het je wel weten zodra ik het weet.
pi_75707005
wij hadden een knalrode volvo daar ....echt roder kon gewoon niet
waren we onderweg zien we een eland....zegt mn toemalige ma: oooooooooo A....kijk ff foto maken....wij uitstappen....op ons gemakje dat beest fotograferen van een veilige afstand....Draaien wij ons om staat er ineens op 5 meter afstand een andere eland voor onze neus...we schrokken ons kapot want die beesten zij én groot én ook best gevaarlijk......het hylarische van alles is dat dat beest zich ook de pleuris schrok terwijl we bij die rode auto stonden.....het beest ging echt door zn hoeven ...

maar...toen ging die ineens met zn hoef schrapen en in aanvalstand staan....was mn ex toch de sleutel kwijt van de auto konden we de auto niet starten......dat beest komt echt heel gevaarlijk dichtbij...en ineens drukt mn ex op de toeter.....echt het was net een tekenfilm hoe die eland weg rende....

later bleek dat mn ex de sleutel in zn broekzak had...en mij maar de schuld geven eerst hé ....
We zijn daarna niet meer uit de auto gestapt voor elanden

Maar zo'n beest wil je dus niet op of in je auto hebben hoor...die zijn echt groooooooooot
pi_75707070
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat ontzettend tof! Wow! Lijkt me echt geweldig.
Heb je ook echt walvissen gezien? Ja, stomme vraag maar misschien waren ze net een dagje uit met de walvisstichting ofzo. Echt super.
ja echte in het wild....en ook al zooooooooooooooooo groot....en het was koud ....en bijna iedereen was ziek op die boot want het is niet bepaald de noordzee daar

maar wij niet dus echt hele mooie fotoooossssss
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 22:02:24 #67
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75707091
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Maar zo'n beest wil je dus niet op of in je auto hebben hoor...die zijn echt groooooooooot
Maar die wil je dus wel op de BBQ!
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:02:30 #68
184769 crew  Deisyy
pi_75707097
Gerda
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:03:58 #69
184769 crew  Deisyy
pi_75707161
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet
Ik las wel vandaag dat mijn docente wat dingen in de prvivesfeer had en daardoor even niet veel deed, maar ik had begrepen dat een andere docente ze na zou kijken en op de site zou zetten.

Ik laat het je wel weten zodra ik het weet.
Dat duurt lang zeg
  woensdag 16 december 2009 @ 22:04:01 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707164
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
Spinnen willen dat ook. Dat heeft zich als kind in mijn hoofd genesteld en dat gaat er nooit meer uit, al flikker je er 10 jaar NLP tegenaan.

Horrorfilm!
Die angst heb ik ook voor Blue Lagoon maar dan meer dat ik bang ben om doodverveeld te raken

Ohwja moest me hier melden van meramilamoladieeee enzo dus bij deze!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:05:30 #71
169210 liesje1979
pi_75707235
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat duurt lang zeg
Morgen 4 weken
  woensdag 16 december 2009 @ 22:05:44 #72
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707248
Ha trouwens over Boompje opzetten, mijn lieve vrouwtje zei : jij komt echt niet aan mijn boom, je haalt er zelf maar 1, huis is groot genoeg. Afijn, 3 weken lang een 2,40 meter hoge boom op zitten tuigen tussen de bedrijven door... 420 felwitte ledlampuh zijn best wel imposant in je huiskamer!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_75707379
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
het beest ging echt door zn hoeven ...

Go hard or go home
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:10:12 #74
184769 crew  Deisyy
pi_75707450
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Morgen 4 weken
Dat zal je geduld heus wel beloond worden
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:10:31 #75
169210 liesje1979
pi_75707462
Ik hoop dat wij morgen ook sneeuw krijgen.
pi_75707469
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja echt....zo...serieus.....en met klepperende hoeven en zwaaiende poten zo weg
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:11:01 #77
169210 liesje1979
pi_75707481
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat zal je geduld heus wel beloond worden
Haha, nou ik reken er iig niet op, maar ook dat is fijn om te weten
pi_75707538
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef versabommie het volgende:
Ha trouwens over Boompje opzetten, mijn lieve vrouwtje zei : jij komt echt niet aan mijn boom, je haalt er zelf maar 1, huis is groot genoeg. Afijn, 3 weken lang een 2,40 meter hoge boom op zitten tuigen tussen de bedrijven door... 420 felwitte ledlampuh zijn best wel imposant in je huiskamer!
Pics
  woensdag 16 december 2009 @ 22:12:21 #79
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707548
Is dit nu trouwens samengesmolten met die hele bunkerchat?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:12:46 #80
184769 crew  Deisyy
pi_75707573
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja echt....zo...serieus.....en met klepperende hoeven en zwaaiende poten zo weg
Cool eland-verhaal
  woensdag 16 december 2009 @ 22:14:07 #81
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707636
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Pics
Kee, maar moet zeggen op foto komt die er niet goed op jammer genoeg, zal mijn vrouw eens vragen die is wat beter met fotografie
pi_75707649
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Cool eland-verhaal
de vakanties waren meestal wel lachen
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:15:08 #83
169210 liesje1979
pi_75707677
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kee, maar moet zeggen op foto komt die er niet goed op jammer genoeg, zal mijn vrouw eens vragen die is wat beter met fotografie
[ afbeelding ]
Wat een tof effect zo met die...eh.....watten?
pi_75707732
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Die angst heb ik ook voor Blue Lagoon maar dan meer dat ik bang ben om doodverveeld te raken

Ohwja moest me hier melden van meramilamoladieeee enzo dus bij deze!
Ej ik geef het ook alleen maar door, lekker op tijd ben je trouwens
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:16:20 #85
184769 crew  Deisyy
pi_75707734
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

de vakanties waren meestal wel lachen
Dat klinkt alsof de rest geen reet aan was
pi_75707781
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof de rest geen reet aan was
klopt
  woensdag 16 december 2009 @ 22:17:26 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707783
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat een tof effect zo met die...eh.....watten?
Thnx, mag ook wel, zit best wat uren in Ik heb van die wattendekens uit elkaar gerukt en daarna van die wat fijnere wattenzooi om de boel bij te vullen, ballen liggen op die watten en hangen aan de takken. best gaaf ja, alleen komt het niet zo mooi op foto uit, vooral met die ledverlichting is het echt heel gaaf
  woensdag 16 december 2009 @ 22:18:36 #88
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707842
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ej ik geef het ook alleen maar door, lekker op tijd ben je trouwens
Was lief van je, wij twitteren trouwens te weinig .. zit zwaar onde rmijn quotum aan vrouwonvriendelijke grappen live tegen vrouwen. Eigenlijk is alleen Yvonne vaak de lul
pi_75707849
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit. een slagroomboom
pi_75707855
Heee Bom long time no see
pi_75707890
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Cool, en er woont geen dode in of achter. Goed gedaan!
Go hard or go home
pi_75707914
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Feeëriek plaatje
pi_75707942
Had je een ban?
Had je geen zin meer?
andere reden?
  woensdag 16 december 2009 @ 22:21:52 #94
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707991
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Heee Bom long time no see
Hey Chanel, ja nouja zag net de oproep van Verameraladieda en dacht, ach... mijn Ritalin is toch uitgewerkt
pi_75707994
Boom is heel mooi, btje wazig maar dat geedt een extra iets
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:22:09 #96
184769 crew  Deisyy
pi_75708009
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

klopt
Dat maakt het één en ander duidelijk
  woensdag 16 december 2009 @ 22:22:50 #97
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708054
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
Had je een ban?
Had je geen zin meer?
andere reden?
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
pi_75708055
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hey Chanel, ja nouja zag net de oproep van Verameraladieda en dacht, ach... mijn Ritalin is toch uitgewerkt
Die zag ik ook en jij dacht, kom laat ik mijn neus maar weer eens zien? Vroeg me al af waar je was.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:23:06 #99
184769 crew  Deisyy
pi_75708061
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Feeëriek plaatje
Een woord wat je niet zo vaak hoort.

Feeëriek
pi_75708103
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
Dus lekker binnengelopen en zelf doorstuiteren tja
  woensdag 16 december 2009 @ 22:24:25 #101
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708109
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Feeëriek plaatje

Mooi woord en true, ben er zeer trots op
pi_75708121
quote:

[..]

Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagd
pi_75708135
Mooie boom Bommie
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:25:23 #104
169210 liesje1979
pi_75708149
quote:

[..]

Ben je serieus aan de ritalin? En dat bevalt? (Afgezien van de wenningsverschijnselen?)
Ik twijfel al een jaar ofzo of ik mij ook eens zal laten testen.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:25:53 #105
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708165
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Dus lekker binnengelopen en zelf doorstuiteren tja
Neuh, ben nu zo aan het spul gewend en het helpt me echt. 1 dag zonder gedaan en dat is niet te doen. Ik kreeg zelfs medelijden met jullie
pi_75708180
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:

Feeëriek
Als ik een vriendin heb zeg ik dat iedere nacht voor 't slapen gaan
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:26:49 #107
184769 crew  Deisyy
pi_75708205
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagd
Wat denk je zelf waar hij die pillen voor slikt?
pi_75708208
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

Neuh, ben nu zo aan het spul gewend en het helpt me echt. 1 dag zonder gedaan en dat is niet te doen. Ik kreeg zelfs medelijden met jullie
We kunnen wel wat hebben hoor
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:27:39 #109
184769 crew  Deisyy
pi_75708238
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als ik een vriendin heb zeg ik dat iedere nacht voor 't slapen gaan
En heb je er baat bij?
pi_75708244
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat denk je zelf waar hij die pillen voor slikt?
Nah, hij is wat aanwezig? Maar dat is wel handig toch? In ieder geval op een forum
pi_75708302
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En heb je er baat bij?
Ja, de meesten lopen na drie weken gillend weg
Op een paar uitzonderingen na, maar die knuppel ik wel de deur uit
  Admin woensdag 16 december 2009 @ 22:29:59 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75708361
quote:

[..]

Ik hoorde m'n naam
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:30:12 #113
184769 crew  Deisyy
pi_75708368
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, de meesten lopen na drie weken gillend weg
Op een paar uitzonderingen na, maar die knuppel ik wel de deur uit
3 weken is lang genoeg als je het feeëriek wilt houden
pi_75708401
Voor Cc, kan ze kijken of er fouten in staan

Groot dictee:
quote:
Carrière

Het mistte zo, dat ik de afslag miste; die zin liet mij kennismaken met het dictee, waardoor ik stante pede van school af wilde, vanwege te veel voor-de-gek-houderij, al kende ik alle jaartallen van Krimoorlog tot Bokseropstand.

Spellen was een ambigue zaak: in automatischepiloottoestand lukte het me vanzelf, maar zodra ik erover nadacht, weifelde ik of gênant zo'n fransozendakje had of niet; ja al die pietje-preciezerige accenten vond ik stupide, maar het gedoe met dat al of niet aaneenschrijven nog wel het stupiedst.

Voortijdige schoolverlaters zijn dappere dodo's op weg naar Bommelskonten; maar uiteindelijk raakte ik toch nog keurig netjes getrouwd, met een baan onder de balkenendenorm maar wel dicht daarbij, en met collegaatjes die ervan uitgaan dat ik geen cultuurbarbaar ben; ik ben tenslotte Tweede Kamerlid.

Dat fraaie traktement is meegenomen, want mijn eega is een funshopper; niet zo'n barbiepop die alle braderieën afstruint waar Jan en alleman wel een paar eurootjes kan stukslaan, maar een cliënte van pico bello etablissementen.

Tweemaal 's weeks gaat ze een dagje statten, waarbij ze als een kenau in exprestempo alle jezusfreaks die de Heer en Zijn werken prijzen omverloopt, diverse rollatorrijpe oudjes meesleurend die aan het nordicwalken zijn, en dat alleen omdat ze een nieuw eau de toiletteje heeft gespot.

Zwaarbeladen keert ze huiswaarts, sprenkelt eau de cologne uit de eau-de-colognefles en begint op internet eBay af te schuimen voor een zo goed als nieuw Blu-rayspelertje.

Als manlief ben ik de financiële kop-van-jut, al kent haar koopdrift één pluspunt: jaarlijks kunnen we voor een extra vakantietje eropuit gaan van het geld dat onze koters met haar luxevoorwerpen op de vrijmarkt terugverdienen.

Mijn huwelijk mag direct uit Dantes Hel komen, die schooldag waarop het dictee me ging tegenstaan, was wel het grootste debacle van mijn leven, want als ik toentertijd beter had leren spellen, was ik allang politicus af en nu een wat minder gedweeë geldschieter.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:31:01 #115
184769 crew  Deisyy
pi_75708414
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik hoorde m'n naam
Hebben rooien daar een signaleringssirene voor?
pi_75708424
quote:

[..]

Ik hoorde m'n naam
heb jij Pioneer oren?
pi_75708451
Mooi balen dat ie aan de Ritalin is, je moet nu verdomme vijf minuten wachten op een antwoord

Neem eens een halve dosis aub
  Admin woensdag 16 december 2009 @ 22:33:04 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75708516
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hebben rooien daar een signaleringssirene voor?
Er gaat nu een alarm af ja
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 16 december 2009 @ 22:33:49 #119
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708542
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja serieus, mijn zoontje was redelijk onhandelbaar en mijn vrouw, pedagoge en kleuterleidster, probeerde me al een jaar op speelse wijze aan het verstand te brengen dat hij alle symptonen van ADHD had, en ik trouwens ook.. Afijn ik heb na een jaar ( de engel heeft zoveel geduld met me) een test gedaan en scoor op alle fronten ( subtypes) gewoon torenhoog, perfect score zeg maar, Wat me de ogen opende ook voor wat betreft mijn zoontje. Dus dan vallene r stukjes in elkaar, ik kan geen dingen afmaken bijvoorbeeld wat voor mijn werk enorm storend is maar ook voor priveleven behoorlijk kut is. Jarenlang getwijfeld of ik niet gewoon laks was. Zit nu twee weken aan de ritalin, kan eindelijk een beetje ontspannen, ben niet meer zo moe ( hyper en niet kunnen ontspannen breekt op) en begin zowaar structureel dingen af te maken. En zo zijn er nog veel voordelen van het feit dat ik nu Ritalin slik, en daarnaast mijn leven in een hele andere structuur probeer te runnen, want het stopt natuurlijk biet bij medicijnen, deze halen alleen de scherpe kantjes eraf.
Met de hyperactiviteit die ik niet alleen op het forum liet zien maar dus ook irl ( daar was ik net zo als ik op het forum deed, dus vrij 'aanwezig') zou ik als ik geen ADHD zou hebben en Ritalin zou slikken van het plafond geschraapt kunnen worden. Het is dus vrij terecht dat ik het slik en me er prettiger bij voel. Ik moet alleen niet 1 pil vergeten, want dan krijg ik een rebound waar je u tegen zegt en dan is het hel voor mijn omgeving... voor de mensen die me nu al een tijdje meemaken op het forum... zoals ik altijd poste en dan een factor 50 erger, meer hyper en dominanter aanwezig.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:34:42 #120
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708588
quote:

[..]

Ik hoorde m'n naam
Hey, lekker dik klein forumpropje... waar ben je op twittert toch?
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:35:05 #121
169210 liesje1979
pi_75708612
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:

Groot dictee:
[..]

Ik lees het lekker niet
  woensdag 16 december 2009 @ 22:36:23 #122
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708671
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ben je serieus aan de ritalin? En dat bevalt? (Afgezien van de wenningsverschijnselen?)
Ik twijfel al een jaar ofzo of ik mij ook eens zal laten testen.
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doen

@laysa: Thnx beeb!
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:36:56 #123
184769 crew  Deisyy
pi_75708696
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er gaat nu een alarm af ja
Ik zie het voor me, heel je huis vol met alarmbellen en zwaailichten als je naam genoemd wordt op Fok!

Een hele klus om het telkens weer uit te schakelen.
pi_75708703
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:

[..]

Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doen

pi_75708708
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ja serieus, mijn zoontje was redelijk onhandelbaar en mijn vrouw, pedagoge en kleuterleidster, probeerde me al een jaar op speelse wijze aan het verstand te brengen dat hij alle symptonen van ADHD had, en ik trouwens ook.. Afijn ik heb na een jaar ( de engel heeft zoveel geduld met
<knip>
Fair enough, je mag blijven slikken
pi_75708762
ik probeer dus een foto te plaatsen van een walvis ...maar ik krijg die foto maar niet van die cd die mn ex voor me heeft gemaakt

ik blijf mn best doen maar of het nog vandaag word durf ik niet te beloven
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:39:07 #127
184769 crew  Deisyy
pi_75708798
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik probeer dus een foto te plaatsen van een walvis ...maar ik krijg die foto maar niet van die cd die mn ex voor me heeft gemaakt

Wat heeft die walvis met Bommie te maken?
  woensdag 16 december 2009 @ 22:39:55 #128
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708821
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Fair enough, je mag blijven slikken
Psies! En daaraast is het relniveau op FOK toch behoorlijk ondermaats de laatste tijd dus ik mis even niets

Zelfs die Haupsturmbahnforumnymfomaneoberfuhrer met dat rode dekzeil is zo tam als een bejaarde wiens rollator net is gejat!
pi_75708828
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat heeft die walvis met Bommie te maken?
Niets ......
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:40:17 #130
169210 liesje1979
pi_75708837
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee ik weet helemaal niets zeker, ik herken mijzelf alleen nogal in de smyptonen.
Ik herken dat wel in je verhaal van niets afmaken. Verder ben ik nogal snel hyper en erg prikkelgevoelig.
Maakt ook niet uit, of ik het nou wel of niet heb, ik moet vooral erg op mijn eigen grenzen letten, en dat is lastig als alles leuk is.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:40:32 #131
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708850
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:

Toch raar, Yvonnen krijgt zichzelf toch ook in een ava geperst?
  Admin woensdag 16 december 2009 @ 22:40:57 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75708870
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:

[..]

.. voor de mensen die me nu al een tijdje meemaken op het forum... zoals ik altijd poste en dan een factor 50 erger, meer hyper en dominanter aanwezig.
Jij hebt écht een engel getroffen jij

pi_75708915
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:42:21 #134
169210 liesje1979
pi_75708929
Yvonne? Pics van je kerstboom!
  Admin woensdag 16 december 2009 @ 22:42:36 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75708935
quote:

[..]

Ben ik nét eens aardig tegen je

woensdag 16 december 2009 @ 22:42:45 #136
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708945
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij hebt écht een engel getroffen jij
Psies.. Ik probeer ze te behoeden voor Twitter want god bewaar me als ze met vrouwen als joe in aanraking komt
  woensdag 16 december 2009 @ 22:43:10 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75708965
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ben ik nét eens aardig tegen je
Waar ? Waar ? Waar ?
  Admin woensdag 16 december 2009 @ 22:45:51 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75709058
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Yvonne? Pics van je kerstboom!
Laten we dat maar niet doen

pi_75709083
Waarom NIET?
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:47:14 #140
169210 liesje1979
pi_75709118
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:47:25 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75709129
quote:

[..]

Waarom niet ?
Zo na al die lampjes in de knoop tweets ben ik wel erg benieuwd
  Admin woensdag 16 december 2009 @ 22:50:04 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75709242
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Zo na al die lampjes in de knoop tweets ben ik wel erg benieuwd
Ik heb gewoon nieuwe gekocht

Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:50:36 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75709270
quote:

[..]

Best gevaarlijk hè, echte kaarsjes.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:51:10 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75709291
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nieuwe gekocht
ja da's leuk voor je maar nu de foto ?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:51:18 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75709301
Ga maar aan de ritalin Lies, dan hebben we meteen pep voor de volgende meet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 december 2009 @ 22:54:38 #146
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_75709458
quote:

[..]

ik wil die ballen wel zien waar die zware kat op ging liggen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_75709544
quote:

[..]

't Valt best mee toch?

One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:00:24 #148
169210 liesje1979
pi_75709741
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Gert het volgende:
Ga maar aan de ritalin Lies, dan hebben we meteen pep voor de volgende meet.
Ja dat lijkt jou wel wat he?
Wat denk je, krijgen wij morgen ook sneeuw?

Hoe ging de prik? Ik hoorde van de meeste ouders dat het nu iets minder soepel ging omdat de kinderen nu wisten wat er komen ging.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:08:11 #149
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75710091
quote:

[..]

Dan ga ik sparen en naar Dance Valley toe, kijken of ik er een vakantie uit kan peuren!
Oh ja, goedenavond allemaal
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 23:09:23 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75710142
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat lijkt jou wel wat he?
Wat denk je, krijgen wij morgen ook sneeuw?

Hoe ging de prik? Ik hoorde van de meeste ouders dat het nu iets minder soepel ging omdat de kinderen nu wisten wat er komen ging.
Den Haag

Donderdag

2° C | -6° C

Kans op sneeuw
20% kans op neerslag

De prik ging weer prima! Hij húppelde mee het park in. We moesten na de administratieve afhandeling eventjes wachten tot er een tafel vrijkwam om de spuit te laten zetten, begon-ie aan m'n hand te trekken, zo graag wilde hij.
Maar ik had iets lekkers beloofd na de prik, misschien had dat er mee te maken.
De prik zelf was iets pijnlijker dan de vorige. Drie weken geleden was het "au". En nu was het "Auhau!" En drie seconden later: "Papa.. wat hadden wij afgesproken voor ná de prik?"
  woensdag 16 december 2009 @ 23:11:01 #151
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75710222
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee ik weet helemaal niets zeker, ik herken mijzelf alleen nogal in de smyptonen.
Ik herken dat wel in je verhaal van niets afmaken. Verder ben ik nogal snel hyper en erg prikkelgevoelig.
Maakt ook niet uit, of ik het nou wel of niet heb, ik moet vooral erg op mijn eigen grenzen letten, en dat is lastig als alles leuk is.
Zoek HSP is op, misschien kom je weer wat verder.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:16:36 #152
169210 liesje1979
pi_75710425
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja het lijkt er wel op he?

Wat kreeg hij voor lekkers?
  woensdag 16 december 2009 @ 23:17:04 #153
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75710450
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dan ga ik sparen en naar Dance Valley toe, kijken of ik er een vakantie uit kan peuren!
Oh ja, goedenavond allemaal
Psies! Ik heb dat geld hard nodig want er gaat mij teveel naar Mugabe Klimaathoax een betere wereld!
  woensdag 16 december 2009 @ 23:17:27 #154
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75710467
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

trouwens WB Kribbet
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:17:44 #155
169210 liesje1979
pi_75710479
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Vanwaar de: ?
Ik heb 2 boeken over HSP, weet wat het is en herken mij in de omschrijving. En nu?
pi_75710487
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:

Groot dictee:
[..]

ik had nul vauten
pi_75710495
nog steeds geen sneeuw hier
pi_75710537
en ik heb honger....dus ik ga ff wat eten
  woensdag 16 december 2009 @ 23:20:42 #159
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75710587
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

Psies! Ik heb dat geld hard nodig want er gaat mij teveel naar Mugabe Klimaathoax een betere wereld!
Mooi, neem mijn pillen ook gelijk mee en we delen de winst
Met dank aan Laysa.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 23:21:10 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75710604
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik heb 2 boeken over HSP, weet wat het is en herken mij in de omschrijving. En nu?
HOER!!!!!!!!!!!

Of eh, waar staat die H voor?
  woensdag 16 december 2009 @ 23:22:53 #161
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75710656
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Viel er halverwege in, dacht dat je aan adhd alleen dacht. Er zijn niet veel mensen die dan bij HSP uitkomen.
Wilde je een beetje helpen
Met dank aan Laysa.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:24:05 #162
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75710702
Wat doet iedereen nog hier? Moeten we niet allemaal met gezwinde spoed naar het Huub&Claire topic???
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:24:07 #163
169210 liesje1979
pi_75710705
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Gert het volgende:

[..]

HOER!!!!!!!!!!!

High
  woensdag 16 december 2009 @ 23:24:34 #164
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75710724
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

trouwens WB Kribbet
Thanx. Voelt als thuiskomen na zolang weggeweest te zijn, mijn ban zullen ze wel vergeten zijn
Met dank aan Laysa.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:25:26 #165
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75710761
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Gert het volgende:

[..]

HOER!!!!!!!!!!!

Huub de VEROORDEELDE wifebeater!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 16 december 2009 @ 23:25:47 #166
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75710779
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet iedereen nog hier? Moeten we niet allemaal met gezwinde spoed naar het Huub&Claire topic???
is er een rel? doe eens een link?
  woensdag 16 december 2009 @ 23:26:40 #167
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75710819
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

is er een rel? doe eens een link?
[Gate] Claire vs Huub deel #15
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:27:58 #168
169210 liesje1979
pi_75710861
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Viel er halverwege in, dacht dat je aan adhd alleen dacht. Er zijn niet veel mensen die dan bij HSP uitkomen.
Wilde je een beetje helpen
Ah nou dat is aardig, dank je.
Hsp ken ik al vrij lang. Ik herken mij vooral in het prikkelgedeelte.
De laatste 1,5 jaar denk ik wel eens aan ADHD, ik scoor ook altijd erg hoog op de internettests maar durf me gewoon niet echt te laten testen. Temeer omdat ik ook echt geen ritalin wil.
Ik vind mezelf vrij complex en het zou makkelijk zijn als het in 1 woord samen te vatten was voor andere mensen. Verder maakt het allemaal niets uit
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:28:24 #169
169210 liesje1979
pi_75710918
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De laatste 1,5 jaar denk ik wel eens aan ADHD, ik scoor ook altijd erg hoog op de internettests maar durf me gewoon niet echt te laten testen. Temeer omdat ik ook echt geen ritalin wil.
Ik vind mezelf vrij complex en het zou makkelijk zijn als het in 1 woord samen te vatten was voor andere mensen. Verder maakt het allemaal niets uit
maar als je adhd zou hebben hoef je toch niet perse Ritalin te gaan slikken...das toch een keuze....
  woensdag 16 december 2009 @ 23:33:09 #171
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75711061
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar als vrouw heb je toch sowieso een hoog prikkelgehalte
Als je geen ritalin wilt,neem je het niet, doe ik ook niet en heb best een prettig leven hoor.
En voor de andere mensen: Ik ben Liesje PUNT.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:34:30 #172
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75711102
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oke, ben lang weggeweest maar wie zijn dat??

Even op google gezocht, die gouden hut heb ik helemaal aan me voorbij laten gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door KRIBBET op 16-12-2009 23:36:58 (zelf gezocht naar de antwoorden.) ]
Met dank aan Laysa.
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:35:28 #173
169210 liesje1979
pi_75711139
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

maar als je adhd zou hebben hoef je toch niet perse Ritalin te gaan slikken...das toch een keuze....
Ja en ik ben heel goed in keuzes
pi_75711267
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja en ik ben heel goed in keuzes
Niet? .....Maar als jij toch wil weten of je nu wel of niet Adhd bent aangelegd betekend dat toch niet dat je daar ook gelijk maatregelen aan moet hangen...je zegt zelf al een beetje dat je het beestje een naam wilt geven en meer niet
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 december 2009 @ 23:39:45 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_75711293
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Maar als vrouw heb je toch sowieso een hoog prikkelgehalte
Als je geen ritalin wilt,neem je het niet, doe ik ook niet en heb best een prettig leven hoor.
En voor de andere mensen: Ik ben Liesje PUNT.
ben jij liesje?

lastig 2 liesjes in 1 topic Ik blijf je dus maar gewoon met Kribbet aanspreken hoor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_75711294
Uitslag zelftest

Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.

http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen

nah... lekker dan

ik gaat NIET aan de Ritalin, ik drink gewoon teveel koffie
pi_75711322
ik heb trouwens geen klachten
pi_75711323
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
Uitslag zelftest

nah... lekker dan

decafe dus gaan drinken
pi_75711338

mijn omgeving wel denk ik
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:41:18 #180
169210 liesje1979
pi_75711349
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

Niet? .....Maar als jij toch wil weten of je nu wel of niet Adhd bent aangelegd betekend dat toch niet dat je daar ook gelijk maatregelen aan moet hangen...je zegt zelf al een beetje dat je het beestje een naam wilt geven en meer niet
Ja is ook.
Alleen een collega heeft zich laten testen en is nu aan de ritalin en ze beweerde van te voren stellig dat ze dat niet zou doen. Ik ben nogal makkelijk ver te halen. Maar goed, ik denk er nog even over na.
Ik hou van mijn pieken en mijn dalen.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:41:18 #181
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75711350
Pauw en witteman is ook weer vette kut, stel mediafascisten!
pi_75711355
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

decafe dus gaan drinken
is niet te drinken ...
pi_75711367
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
ik heb trouwens geen klachten
Maar ik wel, en vooral over jou
pi_75711394
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
Vooral die Pauw
  woensdag 16 december 2009 @ 23:42:41 #185
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75711399
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja is ook.
Alleen een collega heeft zich laten testen en is nu aan de ritalin en ze beweerde van te voren stellig dat ze dat niet zou doen. Ik ben nogal makkelijk ver te halen. Maar goed, ik denk er nog even over na.
Same here, maar die heb ik nog steeds, de scherpe randjes zijn er enkel van af en dat was bij mij wel nodig.. tis een keuze .. als het niet nodig is gewoon lekker niet doen, als het je wel kan helpen omdat dingen je nu storen dan probeer je het uit
pi_75711405
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Maar ik wel, en vooral over jou
ik heb gewoon soms een drukke bui
pi_75711432
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
neem effe je pillen
  woensdag 16 december 2009 @ 23:44:06 #188
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75711450
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

ben jij liesje?

lastig 2 liesjes in 1 topic Ik blijf je dus maar gewoon met Kribbet aanspreken hoor
Zolang ik Nizno mag zeggen vind ik het goed
Met dank aan Laysa.
pi_75711452
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef FANN het volgende:

[..]

ik heb gewoon soms een drukke bui
Val daar die Griek ff lekker lastig mee
pi_75711480
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Val daar die Griek ff lekker lastig mee
gaat ik straks ook doen

tis woensdag

pi_75711496
Ik zit trouwens vaak te denken aan al die klachten dat ze alleen maar liggen aan dat voer wat we binnen krijgen. Daar zit wel zoveel meuk in, dat je wel bizonder moet zijn als je er geen klachten van krijgt.
pi_75711510
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja is ook.
Dat maakt jou tot wie je bent
pi_75711517
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef FANN het volgende:

[..]

gaat ik straks ook doen

tis woensdag

Oh God, dat wordt weer 3 op de schaal van Richter in A'dam noord.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:46:38 #194
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75711532
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef FANN het volgende:

[..]

neem effe je pillen
Nee, Pauw en witteman dient men zo agressief mogelijk te kijken
pi_75711554
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee, Pauw en witteman dient men zo agressief mogelijk te kijken
schreeuw je dan ook tegen je TV ?
pi_75711569
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit trouwens vaak te denken aan al die klachten dat ze alleen maar liggen aan dat voer wat we binnen krijgen. Daar zit wel zoveel meuk in, dat je wel bizonder moet zijn als je er geen klachten van krijgt.
die chemische troep doet ook vast geen goed.....sowieso de levenstijl van nu waarin alles snel en vlug en vooral nu maar nog liever gisteren moet gebeuren zal de boel niet helpen
pi_75711587
met voetbal vind ik dat altijd grappig, zitten die kerels keihard te schelden en te schreeuwen

vin ik grappig
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:48:28 #198
169210 liesje1979
pi_75711589
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

Same here, maar die heb ik nog steeds, de scherpe randjes zijn er enkel van af en dat was bij mij wel nodig.. tis een keuze .. als het niet nodig is gewoon lekker niet doen, als het je wel kan helpen omdat dingen je nu storen dan probeer je het uit
Mijn randjes zijn ook wel eens wat te scherp.
Maar ik heb al eens afvlakkende medicijnen gebruikt en ik miste mijn pieken teveel.
Ik deal er wel mee
pi_75711599
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

die chemische troep doet ook vast geen goed.....sowieso de levenstijl van nu waarin alles snel en vlug en vooral nu maar nog liever gisteren moet gebeuren zal de boel niet helpen
Ik doe 't ook best graag langzaam
pi_75711600
IK GA !

DOEI

pi_75711605
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Oke, ben lang weggeweest maar wie zijn dat??

Even op google gezocht, die gouden hut heb ik helemaal aan me voorbij laten gaan.
Oh wat stoer, heeft er nog nooit wat van gehoord, zogenaamd Doet wijs, lijkt ontwikkeld en heeft de kamervragen er over gemist
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 december 2009 @ 23:49:22 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_75711621
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zolang ik Nizno mag zeggen vind ik het goed
nou ik heb liever dat jij mij aanspreekt met 'Mevrouw'
pi_75711632
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
met voetbal vind ik dat altijd grappig, zitten die kerels keihard te schelden en te schreeuwen

vin ik grappig
Betrokken hè, zo zijn mannen
  woensdag 16 december 2009 @ 23:49:46 #204
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75711633
De honden willen door het kattenluik naar buiten, zal een hint zijn dat ze een rondje willen lopen.
Met dank aan Laysa.
pi_75711664
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik doe 't ook best graag langzaam
alles is beter als je de tijd er voor neemt
pi_75711687
quote:
IK GA !

DOEI

echt??????? ik geloof je...slaap lekker
pi_75711705
Ik wil ook eigenlijk gaan slapen, maar ik heb weer eens een slapeloze periode...vandaar dat ik nog op ben
pi_75711717
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

alles is beter als je de tijd er voor neemt
Zo is dat, daarom ga ik nu de luiken sluiten, dan kan ik lekker lang slapen. En morgen een zware spits, doe ik er ook lekker lang over om op 't werk te komen
  woensdag 16 december 2009 @ 23:52:20 #209
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75711721
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Oh wat stoer, heeft er nog nooit wat van gehoord, zogenaamd Doet wijs, lijkt ontwikkeld en heeft de kamervragen er over gemist
Ben niet wijs,nog minder ontwikkeld,kamervragen wel meegekregen maar niet de namen van de kneuzen die zich hebben laten opsluiten, vandaar de vraag.
Niet voor me gaan denken hoor, heb ik het zelf al moeilijk genoeg mee
Met dank aan Laysa.
pi_75711724
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
De honden willen door het kattenluik naar buiten, zal een hint zijn dat ze een rondje willen lopen.
Ja, loop maar weg met de honden door het kattenluikje
pi_75711762
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zo is dat, daarom ga ik nu de luiken sluiten, dan kan ik lekker lang slapen. En morgen een zware spits, doe ik er ook lekker lang over om op 't werk te komen
trusten....ik volg zo
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:53:34 #212
169210 liesje1979
pi_75711772
Stuiterballetjes FTW!
pi_75711780
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ben niet wijs,nog minder ontwikkeld,kamervragen wel meegekregen maar niet de namen van de kneuzen die zich hebben laten opsluiten, vandaar de vraag.
Niet voor me gaan denken hoor, heb ik het zelf al moeilijk genoeg mee
Oh , ok., tegelijk gepost
pi_75711788
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja, loop maar weg met de honden door het kattenluikje
Rudie en gelijk ook maar ...ik ga ff een paar uur naar mn plafond liggen staren
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 23:53:57 #215
169210 liesje1979
pi_75711789
Slaap lekker slapers.
pi_75711849
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

Rudie en gelijk ook maar ...ik ga ff een paar uur naar mn plafond liggen staren
Notte Laysa
  donderdag 17 december 2009 @ 00:08:56 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_75712247
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Stuiterballetjes FTW!
Ojmg.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:11:58 #218
169210 liesje1979
pi_75712308
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Ojmg.
Kap eens met sc in dat sneeuwtopic?
Of ik note je.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:12:03 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712310
quote:
IK GA !

DOEI

JA HOI HÈ!!!
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:13:07 #220
169210 liesje1979
pi_75712332
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:12 schreef Gert het volgende:

[..]

JA HOI HÈ!!! [ afbeelding ]
Gert, kan je tafeltje tegen sneeuw?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:13:28 #221
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75712339
Trouwens iemand die de term 'elitefascisten' bezigd is toch een verrekte mongol?
pi_75712345
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:12 schreef Gert het volgende:

[..]

JA HOI HÈ!!! [ afbeelding ]
lul
pi_75712354
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
Uitslag zelftest

nah... lekker dan

Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.
Ik heb die zooi twee weken geslikt endat was niets voor mij. Ik ben gewoon een happy adhd-er denk ik nu.
Ze nemen me maar zoals ik ben!

De doorslag gaf een observering in die wachtkamer daar.
Bij de intake stond er een mannetje te tapdansen bij de folderzuil en echte adhd-er dus ook.
Een paar weken later zat ik toevallig met dat zelfde mannetje in die wachtruimte en hij was helemaal TAM.
Ik vond dat zielig en vroeg aan hem werken die pillen bij jou dan waarop hij heel tevreden maar zombie-achtig zei dat hij er echt baat bij had.

Ik durf te wedden dat ie inmiddels ook die zooi aan de kant gegooid heeft.

Ik weet nog dat Soury tegen mij zei dat ik die zooi niet moest slikken!
pi_75712371
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Coos het volgende:

[..]

Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.
Ik heb die zooi twee weken geslikt endat was niets voor mij. Ik ben gewoon een happy adhd-er denk ik nu.

Bij de intake stond er een mannetje te tapdansen bij de folderzuil en echte adhd-er dus ook.
Een paar weken later zat ik toevallig met dat zelfde mannetje in die wachtruimte en hij was helemaal TAM.
Ik vond dat zielig en vroeg aan hem werken die pillen bij jou dan waarop hij heel tevreden maar zombie-achtig zei dat hij er echt baat bij had.

precies.... dat bedoel ik

Gert doet gewoon stom
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:15:30 #225
169210 liesje1979
pi_75712396
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (Adem) HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:16:45 #226
169210 liesje1979
pi_75712443
quote:

Dus dat, niet mijn ding, laat mij maar stuiteren.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:17:36 #227
104871 remlof
Europees federalist
pi_75712464
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kap eens met sc in dat sneeuwtopic?
Of ik note je.
Doe maar
pi_75712479
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (Adem) HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!
Dus niet aan de ritalin Lies.

We zoeken wel wat anders voor je
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:18:15 #229
169210 liesje1979
pi_75712488
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Doe maar
Geef eens rechten dan?!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 december 2009 @ 00:18:31 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_75712499
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
COOO[veel oo-s]OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!
doe eens nie zo gillen!!!
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:20:08 #231
169210 liesje1979
pi_75712545
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Coos het volgende:

[..]

Gert zal hevig teleurgesteld zijn
In het nieuwe jaar ok? februari ofzo.
In mijn pauperhuisje
  donderdag 17 december 2009 @ 00:20:09 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_75712547
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Geef eens rechten dan?!
Kom maar halen
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:20:49 #233
169210 liesje1979
pi_75712568
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

doe eens nie zo gillen!!!
Ik heb Coos gemist.
Ja hij belde wel, maar ik voelde mij niet zo bellerig
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:20:51 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712571
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef FANN het volgende:

[..]

lul
Ach welnee!

ik hou wel van rivers deep mountains high. Flatliners die overal "tja" op antwoorden:
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:21:58 #235
169210 liesje1979
pi_75712603
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Kom maar halen
Met terugwerkende kracht?
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:22:17 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712614
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef Coos het volgende:

[..]

Lekker op Liesje experimenteren met allerlei drugs.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:22:37 #237
169210 liesje1979
pi_75712622
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach welnee!

ik hou wel van rivers deep mountains high. Flatliners die overal "tja" op antwoorden:
Ik voel mij aangesproken.

!
  donderdag 17 december 2009 @ 00:23:42 #238
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75712651
quote:

[..]

Ik ben er niet echt tammer door, heb ook mijn vrouw alsmede 3 vertrouwenspersonen die ik al jaren ken me in de gaten laten houden om dat zombie gedoe tegen te gaan. Als ik oook maar een schimp zou worden van hoe ik was zou ik direct kappen. Ritalin heeft gewoon op sommige mensen een grotere impact waardoor het negatief gaat worden dan bij anderen. Ik zou het niemand afraden maar ook niet aanraden, het is iets wat je zelf moet beslissen danwel testen
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:23:51 #239
169210 liesje1979
pi_75712656
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Lekker op Liesje experimenteren met allerlei drugs.
Whehehehehhe!!

Ik juich jullie wel toe
En daarna ratel ik de oren van jullie kop, snappen jullie dan toch niets meer van.
pi_75712657
Screw them.
We're going home.
pi_75712660
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach welnee!

hmmm... dan zie ik het door de vingers deze keer

en dan ga ik nu echt maar niet zo stom als dat poppetje van jou

je hebt me gelijk uit mijn humeur gebracht

nou doei dan maar weer
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:25:27 #242
169210 liesje1979
pi_75712696
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben er niet echt tammer door, heb ook mijn vrouw alsmede 3 vertrouwenspersonen die ik al jaren ken me in de gaten laten houden om dat zombie gedoe tegen te gaan. Als ik oook maar een schimp zou worden van hoe ik was zou ik direct kappen. Ritalin heeft gewoon op sommige mensen een grotere impact waardoor het negatief gaat worden dan bij anderen. Ik zou het niemand afraden maar ook niet aanraden, het is iets wat je zelf moet beslissen danwel testen
Maar ook aan de pieken zitten scherpe randjes, ik bedoel, als je de scherpe kantjes eraf haalt dan zijn de dalen minder diep en de pieken minder hoog, dat is toch een stukje afvlakken. Toch?
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:25:55 #243
169210 liesje1979
pi_75712710
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:

donderdag 17 december 2009 @ 00:26:27 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_75712724
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Met terugwerkende kracht?
In ieder geval met werkende kracht
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:27:37 #245
169210 liesje1979
pi_75712756
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef remlof het volgende:

[..]

In ieder geval met werkende kracht

Maar ik weet niet hoe.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:28:14 #246
169210 liesje1979
pi_75712769
Ik heb helemaal geen rechten.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:28:27 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712774
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef FANN het volgende:

en dan ga ik nu echt maar niet zo stom als dat poppetje van jou
Nee tuurlijk niet, zo ben jij niet!

Doeg!
  donderdag 17 december 2009 @ 00:28:36 #248
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75712778
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar ook aan de pieken zitten scherpe randjes, ik bedoel, als je de scherpe kantjes eraf haalt dan zijn de dalen minder diep en de pieken minder hoog, dat is toch een stukje afvlakken. Toch?
Jawel maar het is aan jezelf of je dat wel of niet moet doen. Ik zat gewoon mezelf in de weg met de tekortkomingen, mezelf, mijn carriere, mijn privé. Ik kan nu iets rationeler, minder snel afgeleid echt over bepaalde dingen denken, bepaalde dingen uitvoeren waardoor ik me echt nu al na twee 4 weken steeds beter voel. En daarnaast doet mijn vrouw me nog steeds stuiterbal en druktemaker noemen, scherpe kantjes was in mijn geval maar genoeg marge
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:28:36 #249
169210 liesje1979
pi_75712780
Ik dacht hel heel even, dat ik ze had, schrok me rot.
pi_75712821
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, zo ben jij niet!

Doeg! [ afbeelding ]
hou op nou !
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:30:20 #251
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712823
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal geen rechten.
Zelfs het aanrecht niet, want da's ook niks wat je daar uitspookt.

Hoi Caro.
pi_75712830
gezeik met die smileys altijd
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:32:32 #253
169210 liesje1979
pi_75712869
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Zelfs het aanrecht niet, want da's ook niks wat je daar uitspookt.

Hoi Caro.
Je MOET de rijst met kip eten waar ik sinds kort verslaafd aan ben!
Marrije ook, Coos ook.
Een piepklein winkeltje in het straatje van de schaormatent waar we met de nach waren.
Met sambal en knoflooksaus, echt té lekker!
En nu wil ik het alweer eten.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:32:44 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712878
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef FANN het volgende:

[..]

hou op nou !
OK, als je mijn poppetjes zó stom vindt..

kleintje nog dan
  donderdag 17 december 2009 @ 00:34:06 #255
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75712904
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Oh , ok., tegelijk gepost
Geen enkel probleem. BB heb ik wel gevolgd, niet echt op tv maar wel op fok, heerlijk tot diep in de nacht ouwe hoeren en uiteraard alleen maar off topic
Met dank aan Laysa.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 00:34:56 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75712923
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je MOET de rijst met kip eten waar ik sinds kort verslaafd aan ben!
Marrije ook, Coos ook.
Een piepklein winkeltje in het straatje van de schaormatent waar we met de nach waren.
Met sambal en knoflooksaus, echt té lekker!
En nu wil ik het alweer eten.
"Het straatje"? Dat was het Spui!
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:35:39 #257
169210 liesje1979
pi_75712938
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef Gert het volgende:

[..]

"Het straatje"? Dat was het Spui!
!
Het dwarsstraatje ernaast.
pi_75712948
Hoi Gert.
En de rest.

Sneeuw hier
Screw them.
We're going home.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:36:36 #259
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75712962
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jawel maar het is aan jezelf of je dat wel of niet moet doen. Ik zat gewoon mezelf in de weg met de tekortkomingen, mezelf, mijn carriere, mijn privé. Ik kan nu iets rationeler, minder snel afgeleid echt over bepaalde dingen denken, bepaalde dingen uitvoeren waardoor ik me echt nu al na twee 4 weken steeds beter voel. En daarnaast doet mijn vrouw me nog steeds stuiterbal en druktemaker noemen, scherpe kantjes was in mijn geval maar genoeg marge
Vergeleken met de BB tijd zie ik geen verschil met nu eigenlijk, niet hier in iedergeval, gelukkig
Met dank aan Laysa.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:37:03 #260
169210 liesje1979
pi_75712970
Caro, mocht je ooit je kerstengel kwijt willen...
Ik ben verliefd
pi_75713002
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef Gert het volgende:

[..]

OK, als je mijn poppetjes zó stom vindt..

kleintje nog dan [ afbeelding ]
wehe ik moest lachen
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:38:31 #262
169210 liesje1979
pi_75713003
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Gert.
En de rest.

Sneeuw hier
Ruilen? Ik jouw sneeuw en kerstengel, jij mijn geen sneeuw en niets?
pi_75713009
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, mocht je ooit je kerstengel kwijt willen...
Ik ben verliefd
Die met rode jurk?
Nee! Het idee alleen al. Brrr.
Dat gaat een eenzame kerst worden
Screw them.
We're going home.
pi_75713038
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ruilen? Ik jouw sneeuw en kerstengel, jij mijn geen sneeuw en niets?
Das wel heel krenterig

Doe een goed bod, sneeuw krijg je er bij.
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:41:39 #265
169210 liesje1979
pi_75713081
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Das wel heel krenterig

Doe een goed bod, sneeuw krijg je er bij.
Mijn uberlelijke matroesjka's?
Dat doet eigenlijk ook wel pijn.
Heb je de foto gezien? Anders moet ik hem even zoeken.
pi_75713148
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mijn uberlelijke matroesjka's?
Dat doet eigenlijk ook wel pijn.
Heb je de foto gezien? Anders moet ik hem even zoeken.
Ik heb al een Matroesjka.
Echt uit Rusland, heeft mn moeder op een marktje gescoord.
Heel Rusland stond er vol mee dus het was eigenlijk nog moeilijk om ze níet te krijgen.
Waar heb ik die eigenlijk gelaten.
Oh en een stoffen van Blokker. Heb ik zelf gescoord.

Ik spaar lelijke souvenirs. Gert heeft nog een sleutelhangert voor me
Had je zo in t doosje kunnen proppen
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:46:25 #267
169210 liesje1979
pi_75713158
Mijn het oranje doek wat erachter staat, daar moet nog iets op met paar en een hele mooie kleur blauw die ik gekocht heb. (Ik weet alleen niet wat, hij staat daar ter inspiratie )

pi_75713160
Maar laat de foto maar zien, hoe kom jij daar aan?
Screw them.
We're going home.
pi_75713170
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn het oranje doek wat erachter staat, daar moet nog iets op met paar en een hele mooie kleur blauw die ik gekocht heb. (Ik weet alleen niet wat, hij staat daar ter inspiratie )

[ afbeelding ]
Oja, die zijn echt bijzonder lelijk
Tof
Screw them.
We're going home.
pi_75713200
Schilder wat tetten, doen het bij mij in de keuken ook goed
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:51:34 #271
169210 liesje1979
pi_75713239
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik heb al een Matroesjka.
Echt uit Rusland, heeft mn moeder op een marktje gescoord.
Heel Rusland stond er vol mee dus het was eigenlijk nog moeilijk om ze níet te krijgen.
Waar heb ik die eigenlijk gelaten.
Oh en een stoffen van Blokker. Heb ik zelf gescoord.

Jij spaart ook koelkastmagneten toch?
Ik ook
Sinds mijn huwelijksreis.
Bij het resort was een markt, en de verkopers waren opdringerig.
Maar 1 verkoper was zo aardig, ik zei tegen ex, we moeten wat kopen, desnoods een koelkastmagneet ofzo. Dus wij 1 uitzoeken, 12 dollar.
Wij: wat? Daag! Uiteindelijk werd het 8. Betaalden wij met 10, kregen we met een trionfantelijk gebaar het magneetje. De 2 dollar hield hij, voor commisie.
Ach, het was vakantie, Sindsdien spaar ik ze, hoe lelijker hoe beter.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:52:53 #272
169210 liesje1979
pi_75713271
quote:
Maar laat de foto maar zien, hoe kom jij daar aan?
Van mijn moeder een keer op sinterklaas gekregen, ze heeft ze ongetwijfeld uit een vaag kringloopwinkeltje.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:53:39 #273
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75713284
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

nou ik heb liever dat jij mij aanspreekt met 'Mevrouw'
Sorry Mevrouw, uw avatar gaf mij het idee met een man van doen te hebben, u had een bad hair day die dag?
Met dank aan Laysa.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 00:57:02 #274
169210 liesje1979
pi_75713343
Ik miste ook al je roze kerstballen CarO, maar gelukkig ze stonden in de keuken.
pi_75713354
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jij spaart ook koelkastmagneten toch?
Ik ook
Sinds mijn huwelijksreis.
Bij het resort was een markt, en de verkopers waren opdringerig.
Maar 1 verkoper was zo aardig, ik zei tegen ex, we moeten wat kopen, desnoods een koelkastmagneet ofzo. Dus wij 1 uitzoeken, 12 dollar.
Wij: wat? Daag! Uiteindelijk werd het 8. Betaalden wij met 10, kregen we met een trionfantelijk gebaar het magneetje. De 2 dollar hield hij, voor commisie.
Ach, het was vakantie, Sindsdien spaar ik ze, hoe lelijker hoe beter.
Ja, lelijk is goed.

Nee, die spaar ik niet.
Hoewel ik wel wat leuke magneten op mn memobord heb. Zo als daar is Een Toffe Pump.
Bijvoorbeeld.
Maar mijn koelkast is inbouw dus daar plakt geen magneet aan

Zo heb ik eens thee gekocht met mn vriendin in Turkije. Wij afdingen, ging best goed.
Dat duurde zo lang, dat we eigenlijk een beetje kwijt waren wat de eerste prijs was. Uiteindelijk kwamen we tijdens het diner achter dat we ongeveer 3x de eerste vraagprijs betaald hadden.
Wij hebben op 1 of andere manier staan opdingen.
Ook een kunst.
Screw them.
We're going home.
pi_75713376
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik miste ook al je roze kerstballen CarO, maar gelukkig ze stonden in de keuken.
Ja vorig jaar ook.
Weet jij nog dat ik roze kerstballen had? Dat Fluitert dat weet, oké maar jij?
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:01:27 #277
169210 liesje1979
pi_75713423
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja, lelijk is goed.

Nee, die spaar ik niet.
Hoewel ik wel wat leuke magneten op mn memobord heb. Zo als daar is Een Toffe Pump.
Bijvoorbeeld.
Maar mijn koelkast is inbouw dus daar plakt geen magneet aan

Zo heb ik eens thee gekocht met mn vriendin in Turkije. Wij afdingen, ging best goed.
Dat duurde zo lang, dat we eigenlijk een beetje kwijt waren wat de eerste prijs was. Uiteindelijk kwamen we tijdens het diner achter dat we ongeveer 3x de eerste vraagprijs betaald hadden.
Wij hebben op 1 of andere manier staan opdingen.
Ook een kunst.

Wij kochten superspeciale groene peperkorreltjes,
Voor veel Maar wel op een 1000 en 1 nacht marktje.
Later bleken ze wel heel erg groen af te geven en na een dagje in wat water waren ze wit.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:02:21 #278
169210 liesje1979
pi_75713438
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja vorig jaar ook.
Weet jij nog dat ik roze kerstballen had? Dat Fluitert dat weet, oké maar jij?
Ja
Omdat ik roze glitterkerstballen heb.
En die van jou ook zo tof vond
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:04:06 #279
169210 liesje1979
pi_75713464
maar we hebben wel, op z'n egyptisch thee gedronken met de verkoop meneer, dat is ook best wel 40 dollar waard, Hoor.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:04:49 #280
169210 liesje1979
pi_75713471
Waar is iedereen?!
Ik ben een topickiller.
pi_75713473
Ah ja, tourist he, dan hoor je bijna opgelicht te worden.

Ik ga naar bed, morgen vrij.
Wat heerlijk en ik hoef gewoon de deur NIET uit

Nite all.
Als ik mn engel zat ben stuur ik 'm wel op
Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 01:06:06 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75713501
quote:

Dat foeilelijke ding ligt hier nog steeds in de la ja. Met een eland erop! Daar stikte het namelijk van in Stockholm, echt oppassen geblazen daar!
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:06:36 #283
169210 liesje1979
pi_75713513
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja, tourist he, dan hoor je bijna opgelicht te worden.

Ik ga naar bed, morgen vrij.
Wat heerlijk en ik hoef gewoon de deur NIET uit

Nite all.
Als ik mn engel zat ben stuur ik 'm wel op
Slaap lekker.
Lekker uitslapen terwijl je weet dat het buiten koud is en misschien wel sneeuwt.
pi_75713528
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat foeilelijke ding ligt hier nog steeds in de la ja. Met een eland erop! Daar stikte het namelijk van in Stockholm, echt oppassen geblazen daar!
Je hebt hem dus wel terug gevonden?
Nou das al iets
Screw them.
We're going home.
  donderdag 17 december 2009 @ 01:08:02 #285
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_75713540
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Waar is iedereen?!
Ik ben een topickiller.
Nee hoor ik ben er nog maar kwam er niet doorheen
Met dank aan Laysa.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:08:52 #286
169210 liesje1979
pi_75713551
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben er nog maar kwam er niet doorheen
Oh.
pi_75713552
Haha in Stockholm?
Ook echt zo in de binnenstad, dat je denkt, hee oppassen jij eland?

Jeetje, nooit geweten
Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 01:10:00 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75713570
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
maar we hebben wel, op z'n egyptisch thee gedronken met de verkoop meneer, dat is ook best wel 40 dollar waard, Hoor.
Toch niet écht 40 dollar hè!

Ik vond het maar vervelend daar eigenlijk, qua afdingen. Had niet de indruk dat ze een goede prijs wilden, maar dat ze je zoveel mogelijk aan het afzetten waren, steeds weer. En dan op zo'n onprettig toontje. Als je als toerist niet verrukt de volle mep betaalde voor prullaria dan deed je het niet zoals het hoorde en werd het al snel onvriendelijk.
Maar dat schijnt verder landinwaarts al weer heel anders te gaan, overigens.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 01:10:59 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75713587
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef CarOnline het volgende:
Haha in Stockholm?
Ook echt zo in de binnenstad, dat je denkt, hee oppassen jij eland?

Jeetje, nooit geweten
Ja joh, daarom verkopen ze daar ook die sleutelhangerts!
Het kan er ruig aan toe gaan op de streets of Stockholm. Je kunt maar het best met de metro. Al zijn ze ook daar al wel gesignaleerd.
pi_75713644
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja joh, daarom verkopen ze daar ook die sleutelhangerts!
Het kan er ruig aan toe gaan op de streets of Stockholm. Je kunt maar het best met de metro. Al zijn ze ook daar al wel gesignaleerd.
Oh, vandaar al die sleutelhangerts inderdaad, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Logisch.

Ah man, tis echt een elandenplaag als ik dat zo hoor.
Echt van den zotte!

Nu ga ik echt naar bed en kom er voorlopig niet uit.
Hooguit voor een bakkie koffie
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:15:54 #291
169210 liesje1979
pi_75713671
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch niet écht 40 dollar hè!

Ik vond het maar vervelend daar eigenlijk, qua afdingen. Had niet de indruk dat ze een goede prijs wilden, maar dat ze je zoveel mogelijk aan het afzetten waren, steeds weer. En dan op zo'n onprettig toontje. Als je als toerist niet verrukt de volle mep betaalde voor prullaria dan deed je het niet zoals het hoorde en werd het al snel onvriendelijk.
Maar dat schijnt verder landinwaarts al weer heel anders te gaan, overigens.
Uhuh.
Iets meer, met nog wat kruiden erbij,
We hadden ook saffier, dat hebben we uiteindelijk maar weggelaten.
Zijn beginprijs was 120 dollar, ik spuugde bijna zijn vage thee in zijn gezicht,

Ik bedenk me nu dat de kruiden ws nu bij ex in het keukenkastje staan te staan,
Over datum, that is,
  donderdag 17 december 2009 @ 01:16:40 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_75713680
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht hel heel even, dat ik ze had, schrok me rot.
Whehehehe.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 01:17:48 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75713699
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh, vandaar al die sleutelhangerts inderdaad, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Logisch.

Ah man, tis echt een elandenplaag als ik dat zo hoor.
Echt van den zotte!

Nu ga ik echt naar bed en kom er voorlopig niet uit.
Hooguit voor een bakkie koffie
Ja het is behoorlijk kut dat Scandinavië, kan ik wel concluderen na een paar dagen Stockholm.
De stad is verder hartstikke mooi hoor, maar die beesten moeten ze echt eens wat aan doen.
Maf ze!
pi_75713716
Zolang je nog geen elanden op je hotelkamer hebt is er niks aan de hand

Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 01:18:57 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75713730
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
Zolang je nog geen elanden op je hotelkamer hebt is er niks aan de hand

Ja slaap lekker he!
pi_75713758
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja slaap lekker he!

Komt goed!
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:21:14 #297
169210 liesje1979
pi_75713769
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Whehehehe.
Nu wil ik ze.
Ga ik lieve notes uitdelen.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 01:21:26 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75713776
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Uhuh.
Iets meer, met nog wat kruiden erbij,
We hadden ook saffier, dat hebben we uiteindelijk maar weggelaten.
Zijn beginprijs was 120 dollar, ik spuugde bijna zijn vage thee in zijn gezicht,

Ik bedenk me nu dat de kruiden ws nu bij ex in het keukenkastje staan te staan,
Over datum, that is,
Hahaha wat krankjorum!
En dan toch nog op 40 dollar uitkomen hè, voor wat potjes rommel en een kop thee die bij elkaar hooguit 50 eurocent hebben gekost.
pi_75713793
- ksst -

[ Bericht 49% gewijzigd door Gert op 17-12-2009 01:24:30 (dit is LEUK joh, Liesje! ) ]
christmas
  One tough cookie donderdag 17 december 2009 @ 01:30:59 #300
169210 liesje1979
pi_75713943

Zie ik heb rechten nodig,
Nu wil ik zien wat er geksssst is.
pi_75713979
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Hahaha wat krankjorum!
En dan toch nog op 40 dollar uitkomen hè, voor wat potjes rommel en een kop thee die bij elkaar hooguit 50 eurocent hebben gekost.
Als het al vijftig eurocent was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')