quote:
Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
Ben je serieus aan de ritalin? En dat bevalt? (Afgezien van de wenningsverschijnselen?)quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
Neuh, ben nu zo aan het spul gewend en het helpt me echt. 1 dag zonder gedaan en dat is niet te doen. Ik kreeg zelfs medelijden met julliequote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus lekker binnengelopen en zelf doorstuiteren tja
Wat denk je zelf waar hij die pillen voor slikt?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagd
We kunnen wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, ben nu zo aan het spul gewend en het helpt me echt. 1 dag zonder gedaan en dat is niet te doen. Ik kreeg zelfs medelijden met jullie
En heb je er baat bij?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb zeg ik dat iedere nacht voor 't slapen gaan
Nah, hij is wat aanwezig? Maar dat is wel handig toch? In ieder geval op een forumquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf waar hij die pillen voor slikt?
Ja, de meesten lopen na drie weken gillend wegquote:
Ik hoorde m'n naamquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 weken is lang genoeg als je het feeėriek wilt houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, de meesten lopen na drie weken gillend weg![]()
Op een paar uitzonderingen na, maar die knuppel ik wel de deur uit
quote:Carričre
Het mistte zo, dat ik de afslag miste; die zin liet mij kennismaken met het dictee, waardoor ik stante pede van school af wilde, vanwege te veel voor-de-gek-houderij, al kende ik alle jaartallen van Krimoorlog tot Bokseropstand.
Spellen was een ambigue zaak: in automatischepiloottoestand lukte het me vanzelf, maar zodra ik erover nadacht, weifelde ik of gźnant zo'n fransozendakje had of niet; ja al die pietje-preciezerige accenten vond ik stupide, maar het gedoe met dat al of niet aaneenschrijven nog wel het stupiedst.
Voortijdige schoolverlaters zijn dappere dodo's op weg naar Bommelskonten; maar uiteindelijk raakte ik toch nog keurig netjes getrouwd, met een baan onder de balkenendenorm maar wel dicht daarbij, en met collegaatjes die ervan uitgaan dat ik geen cultuurbarbaar ben; ik ben tenslotte Tweede Kamerlid.
Dat fraaie traktement is meegenomen, want mijn eega is een funshopper; niet zo'n barbiepop die alle braderieėn afstruint waar Jan en alleman wel een paar eurootjes kan stukslaan, maar een cliėnte van pico bello etablissementen.
Tweemaal 's weeks gaat ze een dagje statten, waarbij ze als een kenau in exprestempo alle jezusfreaks die de Heer en Zijn werken prijzen omverloopt, diverse rollatorrijpe oudjes meesleurend die aan het nordicwalken zijn, en dat alleen omdat ze een nieuw eau de toiletteje heeft gespot.
Zwaarbeladen keert ze huiswaarts, sprenkelt eau de cologne uit de eau-de-colognefles en begint op internet eBay af te schuimen voor een zo goed als nieuw Blu-rayspelertje.
Als manlief ben ik de financiėle kop-van-jut, al kent haar koopdrift één pluspunt: jaarlijks kunnen we voor een extra vakantietje eropuit gaan van het geld dat onze koters met haar luxevoorwerpen op de vrijmarkt terugverdienen.
Mijn huwelijk mag direct uit Dantes Hel komen, die schooldag waarop het dictee me ging tegenstaan, was wel het grootste debacle van mijn leven, want als ik toentertijd beter had leren spellen, was ik allang politicus af en nu een wat minder gedweeė geldschieter.
Hebben rooien daar een signaleringssirene voor?quote:
Er gaat nu een alarm af jaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben rooien daar een signaleringssirene voor?
Ja serieus, mijn zoontje was redelijk onhandelbaar en mijn vrouw, pedagoge en kleuterleidster, probeerde me al een jaar op speelse wijze aan het verstand te brengen dat hij alle symptonen van ADHD had, en ik trouwens ook.. Afijn ik heb na een jaar ( de engel heeft zoveel geduld met me) een test gedaan en scoor op alle fronten ( subtypes) gewoon torenhoog, perfect score zeg maar, Wat me de ogen opende ook voor wat betreft mijn zoontje. Dus dan vallene r stukjes in elkaar, ik kan geen dingen afmaken bijvoorbeeld wat voor mijn werk enorm storend is maar ook voor priveleven behoorlijk kut is. Jarenlang getwijfeld of ik niet gewoon laks was. Zit nu twee weken aan de ritalin, kan eindelijk een beetje ontspannen, ben niet meer zo moe ( hyper en niet kunnen ontspannen breekt op) en begin zowaar structureel dingen af te maken. En zo zijn er nog veel voordelen van het feit dat ik nu Ritalin slik, en daarnaast mijn leven in een hele andere structuur probeer te runnen, want het stopt natuurlijk biet bij medicijnen, deze halen alleen de scherpe kantjes eraf.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je serieus? En zo ja, waar slik je die meuk voor dan? Of is dat teveel gevraagd
Hey, lekker dik klein forumpropje... waar ben je op twittert toch?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.
Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
Ik lees het lekker nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor Cc, kan ze kijken of er fouten in staan
Groot dictee:
[..]
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je serieus aan de ritalin? En dat bevalt? (Afgezien van de wenningsverschijnselen?)
Ik twijfel al een jaar ofzo of ik mij ook eens zal laten testen.
Ik zie het voor me, heel je huis vol met alarmbellen en zwaailichten als je naam genoemd wordt op Fok!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doen![]()
@laysa: Thnx beeb!
Fair enough, je mag blijven slikkenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja serieus, mijn zoontje was redelijk onhandelbaar en mijn vrouw, pedagoge en kleuterleidster, probeerde me al een jaar op speelse wijze aan het verstand te brengen dat hij alle symptonen van ADHD had, en ik trouwens ook.. Afijn ik heb na een jaar ( de engel heeft zoveel geduld met
<knip>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |