abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75704606
Succes
pi_75704636
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)
ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
pi_75704637
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het is ook "elitair". Op die manier stoken kán niet, voor... hoeveel huishoudens hebben we in Nederland, 7 miljoen of zo?
Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.
Liever niet zelfs.
pi_75704680
terugfikboom
pi_75704727
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
terugfikboom
eerts hadden we treevenge van killerkerstbomen en nu bomen die terugfikken
pi_75704761
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:

[..]

ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....
pi_75704762
Het is niets meer elitair dan paardrijden, zeilen, uit eten of op vakantie gaan.
Het is gewoon een manier om je huis warm te krijgen.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:13:38 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75704775
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75704812
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:

[..]

Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.
pi_75704829
Over een boompje opzetten:

Hier staat een boom die eigenlijk om moet, al mijn tegels komen omhoog. Maar ik wil het niet, was een kerstboompje van 50 cm dat in 87 hier de grond in ging en is nou een meter of 8 hoog
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_75704831
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef gomi het volgende:

[..]

eerts hadden we treevenge van killerkerstbomen en nu bomen die terugfikken
pi_75704845
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is niets meer elitair dan paardrijden, zeilen, uit eten of op vakantie gaan.
Het is gewoon een manier om je huis warm te krijgen.
Men noemt zaken al snel elitair om er vooral zelf niet aan te hoeven deelnemen of zich er voor in te spannen, soort van artificiële gemoedsrust denk ik.

Ik ben er nog niet helemaal uit.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:17:05 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75704933
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.
Liever niet zelfs.
Nee, in die zin is het dus elitair.
Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75704958
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
Ach dat spul is toch al verkocht.
pi_75704986
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....
nah dat heb ik hier al eens op foto gezien
pi_75705018
In Spanje moet je wel, want in de bergen heb je geen gas, maar wel veel afvalhout, dus iedereen stookt..
Niet in de steden hoor, maar op platteland wel...
pi_75705082
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.
ik ben weleens gevraagd mee te gaan, mar dan naar grote steden en dat zal ws niet veel anders zijn dan hier gok ik?
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:21:04 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75705118
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
In Spanje moet je wel, want in de bergen heb je geen gas, maar wel veel afvalhout, dus iedereen stookt..
Niet in de steden hoor, maar op platteland wel...
Ja, da's wel weer logisch.

In steden zou het ook maar een smerige bedoening worden.
Kijk naar een stad als Istanbul, waar nog miljoenen kolenkachels staan. Alleen dát is al goed voor een dikke smog. Aan de rand van de Bosporus kun je de bruine deken boven het stadsdeel aan de andere kant goed zien, en ook als je de heuvels aan de rand van de stad inrijdt.
pi_75705348
ik ben er weer vandoor.

laters
pi_75705356
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?
pi_75705406
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?
Transport, loonkosten etc?
pi_75705508
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, daij vank jazallij zag.
Go hard or go home
pi_75705536
Hallo Noek!
pi_75705557
Ben ervandoor...
pi_75705583
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Transport, loonkosten etc?
Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.

En loonkosten? Heb je wel eens gekeken hoe dat tegenwoordig machinaal gaat? Automatisch worden die takken eraf gerost, de stam op maat gezaagd. Dat kloven is tegenwoordig ook al een bijna volautomatisch proces.
pi_75705603
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
Ben ervandoor...
Dag Babs-Annie
pi_75705627
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.

En loonkosten? Heb je wel eens gekeken hoe dat tegenwoordig machinaal gaat? Automatisch worden die takken eraf gerost, de stam op maat gezaagd. Dat kloven is tegenwoordig ook al een bijna volautomatisch proces.
Ik heb geen idee maar ik ben wel erg benieuwd.
pi_75705678
Coos, fijne feestdagen en beterschap!

Ben aan het bijlezen. Scuzie.
Go hard or go home
pi_75705712
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef Dementor het volgende:
Hallo Noek!
Ja hoi. Hoe is het met je? Heb je het druk?
Go hard or go home
pi_75705753
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef FANN het volgende:

[..]

schuif is op met je dikke reet
Go hard or go home
pi_75705791
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja hoi. Hoe is het met je? Heb je het druk?
Mjah, ik lees de SC wel dagelijks bij maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
Maar ik vind de verhalen wel leuk.
pi_75705838
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mjah, ik lees de SC wel dagelijks bij maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
Maar ik vind de verhalen wel leuk.
Wel leuk druk of hmmm hmmm druk?
Wat ga je kijken met de kerst, welke film? Ik heb nog tips nodig.
Go hard or go home
pi_75705907
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar ik ben wel erg benieuwd.
Op Discovery heb je tegenwoordig zo'n serie over die houthakkers, "Extreme loggers". Ga maar eens kijken hoe snel die gasten er een half bos afrossen. http://www.depers.nl/buit(...)voor-50000-euro.html
pi_75705934
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Noek het volgende:

[..]

ik ga harry potter & the half blood prince kijken
pi_75705956
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Op Discovery heb je tegenwoordig zo'n serie over die houthakkers, "Extreme loggers". Ga maar eens kijken hoe snel die gasten er een half bos afrossen. http://www.depers.nl/buit(...)voor-50000-euro.html
Ik vind die krabbenvissers zo cool om naar te kijken. Dat is ook echt spannend.
Go hard or go home
pi_75705961
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Noek het volgende:

[..]

De afgelopen maanden was het leuk druk.
Nu is het een beetje hmm hmm en trek ik intern mijn mond open.
Nou ook zoiets filmtips he, voorheen kon ik ze zo geven en nu weet ik zelf niet eens wat we moeten kijken.
Nu nog bezig met Emma van de BBC, echt geweldig.
pi_75706006
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik vind die krabbenvissers zo cool om naar te kijken. Dat is ook echt spannend.
Ik heb die DVD's gekocht en al twee keer bekeken
pi_75706028
Ik vind die whale wars gasten wel kickass.
pi_75706046
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik ga harry potter & the half blood prince kijken
Ik ga sowieso Love Actually kijken, dat is mijn film, sneue kut die ik ben en verder heb ik wel zin in fantasy ja. Of echt hele dikke slijmerige kerstfilms met eten, veel eten vooral.
Go hard or go home
pi_75706062
En al dertig keer op Google Earth gekeken waar ze rondvaren en al honderd keer gedroomd dat ik daar ook heen wil
pi_75706089
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

De afgelopen maanden was het leuk druk.
Nu is het een beetje hmm hmm en trek ik intern mijn mond open.
Nou ook zoiets filmtips he, voorheen kon ik ze zo geven en nu weet ik zelf niet eens wat we moeten kijken.
Nu nog bezig met Emma van de BBC, echt geweldig.
Wat is dat, Emma? Wat jij leuk vindt, vind ik ook leuk dus vertel!
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb die DVD's gekocht en al twee keer bekeken
Hoeveel dvd's zijn er dan? Oh, die wil ik ook!
Go hard or go home
pi_75706109
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Dementor het volgende:
Ik vind die whale wars gasten wel kickass.
Da's ook gaaf hè. Ook daar wil ik op meevaren. Maar ja, ik moet iedere maand de hypotheek betalen
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 21:42:20 #43
169210 liesje1979
pi_75706141
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ga sowieso Love Actually kijken, dat is mijn film, sneue kut die ik ben en verder heb ik wel zin in fantasy ja. Of echt hele dikke slijmerige kerstfilms met eten, veel eten vooral.
!e kerstdag bij mn broer dus ik pas me daar aan....2e kerstdag komt mn moeder naar mij en gaan we saampjes op de bank hangen en films kijken ....en me moeder kookt
pi_75706156
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Deadliest Catch heb je het toch over? Ik heb drie DVD's
pi_75706183
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En al dertig keer op Google Earth gekeken waar ze rondvaren en al honderd keer gedroomd dat ik daar ook heen wil
Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het? Hij zit op die boot van die kapitein die toen bloed aan het ophoesten was en ik weet ook nog steeds niet wat die beste man had.
Go hard or go home
pi_75706219
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat is dat, Emma? Wat jij leuk vindt, vind ik ook leuk dus vertel!
[..]

Emma is een jonge vrouw die aan het match maken slaat en daardoor gebeuren er vreemde dingen.
Ik vind het grappig hoe ze haar altijd haar zin krijgt en zelf zogenaamd niet op zoek is naar liefde.

Oja Michael Gambon.
pi_75706220
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

http://www.bol.com/nl/p/d(...)006135593/index.html
pi_75706266
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Yep, oh ik ga ze nu bestellen.
Go hard or go home
pi_75706315
En Emma woont in een huis dat sprekend lijkt op ons kantoor.
pi_75706323
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Nu eindigde zo'n aflevering deze week dat zo'n gozer zich vast moet houden en achter hem zie je een golf opdoemen. Ik gillen en toen was het afgelopen maar ik vergeet dat altijd weer dus ik zal nooit weten of hij het redt. Redt hij het? Hij zit op die boot van die kapitein die toen bloed aan het ophoesten was en ik weet ook nog steeds niet wat die beste man had.
Ik weet niet of hij het red, ik vergeet af en toe ook te kijken
pi_75706339
Nondeju, blij dat ik het dictee niet heb mee geschreven dit jaar
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_75706345
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Noek het volgende:

[..]

of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terug ....ik ben eens op vakantie geweest in lapland...zo'n rondreis met de auto...en toen lag er een reuzekrab....manmanman ....ik zou niet zo'n boot op gaan hoor
pi_75706475
Die Emma ook eens kijken. Wel tof kostuum-series.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

of ze gaan overboord...en dan vinden ze ze niet meer terug ....ik ben eens op vakantie geweest in lapland...zo'n rondreis met de auto...en toen lag er een reuzekrab....manmanman ....ik zou niet zo'n boot op gaan hoor
Wat gaaf, Lapland! Hoe kom je daar dan terecht?
Ik ben eens naar de Malediven geweest en daar had je kleine krabjes, wel honderden en dan durfde ik het strand niet meer op maar het eilandje was één en al strand. Wan jedoe.
Go hard or go home
pi_75706491
sowieso die zee....koud hoor....echt....ik was daar in de zomer op de noordkaap en toen was het gewoon -1....echt!!!!!
pi_75706498
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zo mooi Laysa, zo mooi. Water, adrenaline en peuken
pi_75706656
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Noek het volgende:
Die Emma ook eens kijken. Wel tof kostuum-series.
[..]

Wat gaaf, Lapland! Hoe kom je daar dan terecht?
Ik ben eens naar de Malediven geweest en daar had je kleine krabjes, wel honderden en dan durde ik het strand niet meer op maar het eilandje was één en al strand. Wan jedoe.
we hadden een rondreis met de auto...we starten in Finland in rovanimie en toen helamaal naar boven naar de noordkaap in noorwegen...allemaal elanden onderweg....oooooooo daar heb ik nog een hylarisch verhaal over
en toen weer naar beneden via Zweden weer terug naar finland...was wel een topvakantie....maar na 12 alleen maar zalm met glazige gekookte aardappelen heb ik een jaar geen zalm meer kunnen zien ....ook op walvissafarie geweest....en zo bizar het wordt gewoon niet donker in de zomer en dan is het 12 uur snachts en dan schemert het alleen een beetje....
pi_75706675
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zo mooi Laysa, zo mooi. Water, adrenaline en peuken
ja maar die krab was groter dan mij
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 21:55:05 #59
169210 liesje1979
pi_75706748
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nondeju, blij dat ik het dictee niet heb mee geschreven dit jaar
Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.
Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
pi_75706765
En dat komt door Blue Lagoon. Dan vinden ze zo'n dode kapitein en daar kruipt een krab uit z'n muil en daarom denk ik dat alle krabben in je mond willen wonen. Spinnen willen dat ook. Dat heeft zich als kind in mijn hoofd genesteld en dat gaat er nooit meer uit, al flikker je er 10 jaar NLP tegenaan.

Horrorfilm!
Go hard or go home
pi_75706809
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja maar die krab was groter dan mij
Gewoon terug krabben

Leuke reisverhalen:

http://www.vagebond.tk/
http://www.pinical.nl/
http://www.greensaga.nl/
http://www.sailorsforsailors.nl/index.php
pi_75706842
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

we hadden een rondreis met de auto...we starten in Finland in rovanimie en toen helamaal naar boven naar de noordkaap in noorwegen...allemaal elanden onderweg....oooooooo daar heb ik nog een hylarisch verhaal over
en toen weer naar beneden via Zweden weer terug naar finland...was wel een topvakantie....maar na 12 alleen maar zalm met glazige gekookte aardappelen heb ik een jaar geen zalm meer kunnen zien ....ook op walvissafarie geweest....en zo bizar het wordt gewoon niet donker in de zomer en dan is het 12 uur snachts en dan schemert het alleen een beetje....
Wat ontzettend tof! Wow! Lijkt me echt geweldig.
Heb je ook echt walvissen gezien? Ja, stomme vraag maar misschien waren ze net een dagje uit met de walvisstichting ofzo. Echt super.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 21:58:29 #63
184769 crew  Deisyy
pi_75706921
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik doe altijd mee, gewoon voor je de lol.
Maar ik werd net een beetje te laat wakker dus ik hoop dat hij straks op uitzending gemist staat.
Ik durf het niet meer te vragen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:00:09 #64
169210 liesje1979
pi_75706993
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik durf het niet meer te vragen

Nee nog steeds niet
Ik las wel vandaag dat mijn docente wat dingen in de prvivesfeer had en daardoor even niet veel deed, maar ik had begrepen dat een andere docente ze na zou kijken en op de site zou zetten.

Ik laat het je wel weten zodra ik het weet.
pi_75707005
wij hadden een knalrode volvo daar ....echt roder kon gewoon niet
waren we onderweg zien we een eland....zegt mn toemalige ma: oooooooooo A....kijk ff foto maken....wij uitstappen....op ons gemakje dat beest fotograferen van een veilige afstand....Draaien wij ons om staat er ineens op 5 meter afstand een andere eland voor onze neus...we schrokken ons kapot want die beesten zij én groot én ook best gevaarlijk......het hylarische van alles is dat dat beest zich ook de pleuris schrok terwijl we bij die rode auto stonden.....het beest ging echt door zn hoeven ...

maar...toen ging die ineens met zn hoef schrapen en in aanvalstand staan....was mn ex toch de sleutel kwijt van de auto konden we de auto niet starten......dat beest komt echt heel gevaarlijk dichtbij...en ineens drukt mn ex op de toeter.....echt het was net een tekenfilm hoe die eland weg rende....

later bleek dat mn ex de sleutel in zn broekzak had...en mij maar de schuld geven eerst hé ....
We zijn daarna niet meer uit de auto gestapt voor elanden

Maar zo'n beest wil je dus niet op of in je auto hebben hoor...die zijn echt groooooooooot
pi_75707070
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat ontzettend tof! Wow! Lijkt me echt geweldig.
Heb je ook echt walvissen gezien? Ja, stomme vraag maar misschien waren ze net een dagje uit met de walvisstichting ofzo. Echt super.
ja echte in het wild....en ook al zooooooooooooooooo groot....en het was koud ....en bijna iedereen was ziek op die boot want het is niet bepaald de noordzee daar

maar wij niet dus echt hele mooie fotoooossssss
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 22:02:24 #67
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75707091
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
Maar zo'n beest wil je dus niet op of in je auto hebben hoor...die zijn echt groooooooooot
Maar die wil je dus wel op de BBQ!
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:02:30 #68
184769 crew  Deisyy
pi_75707097
Gerda
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:03:58 #69
184769 crew  Deisyy
pi_75707161
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet
Ik las wel vandaag dat mijn docente wat dingen in de prvivesfeer had en daardoor even niet veel deed, maar ik had begrepen dat een andere docente ze na zou kijken en op de site zou zetten.

Ik laat het je wel weten zodra ik het weet.
Dat duurt lang zeg
  woensdag 16 december 2009 @ 22:04:01 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707164
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
Spinnen willen dat ook. Dat heeft zich als kind in mijn hoofd genesteld en dat gaat er nooit meer uit, al flikker je er 10 jaar NLP tegenaan.

Horrorfilm!
Die angst heb ik ook voor Blue Lagoon maar dan meer dat ik bang ben om doodverveeld te raken

Ohwja moest me hier melden van meramilamoladieeee enzo dus bij deze!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:05:30 #71
169210 liesje1979
pi_75707235
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat duurt lang zeg
Morgen 4 weken
  woensdag 16 december 2009 @ 22:05:44 #72
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_75707248
Ha trouwens over Boompje opzetten, mijn lieve vrouwtje zei : jij komt echt niet aan mijn boom, je haalt er zelf maar 1, huis is groot genoeg. Afijn, 3 weken lang een 2,40 meter hoge boom op zitten tuigen tussen de bedrijven door... 420 felwitte ledlampuh zijn best wel imposant in je huiskamer!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_75707379
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
het beest ging echt door zn hoeven ...

Go hard or go home
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:10:12 #74
184769 crew  Deisyy
pi_75707450
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Morgen 4 weken
Dat zal je geduld heus wel beloond worden
  One tough cookie woensdag 16 december 2009 @ 22:10:31 #75
169210 liesje1979
pi_75707462
Ik hoop dat wij morgen ook sneeuw krijgen.
pi_75707469
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja echt....zo...serieus.....en met klepperende hoeven en zwaaiende poten zo weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')