Zelfs het aanrecht niet, want da's ook niks wat je daar uitspookt.quote:

Je MOET de rijst met kip eten waar ik sinds kort verslaafd aan ben!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs het aanrecht niet, want da's ook niks wat je daar uitspookt.![]()
Hoi Caro.

Geen enkel probleem. BB heb ik wel gevolgd, niet echt op tv maar wel op fok, heerlijk tot diep in de nacht ouwe hoeren en uiteraard alleen maar off topicquote:

"Het straatje"? Dat was het Spui!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je MOET de rijst met kip eten waar ik sinds kort verslaafd aan ben!
Marrije ook, Coos ook.
Een piepklein winkeltje in het straatje van de schaormatent waar we met de nach waren.
Met sambal en knoflooksaus, echt té lekker!![]()
En nu wil ik het alweer eten.

Vergeleken met de BB tijd zie ik geen verschil met nu eigenlijk, niet hier in iedergeval, gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawel maar het is aan jezelf of je dat wel of niet moet doen. Ik zat gewoon mezelf in de weg met de tekortkomingen, mezelf, mijn carriere, mijn privé. Ik kan nu iets rationeler, minder snel afgeleid echt over bepaalde dingen denken, bepaalde dingen uitvoeren waardoor ik me echt nu al na twee 4 weken steeds beter voel. En daarnaast doet mijn vrouw me nog steeds stuiterbal en druktemaker noemen, scherpe kantjes was in mijn geval maar genoeg marge

wehe ik moest lachenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, als je mijn poppetjes zó stom vindt..![]()
kleintje nog dan [ afbeelding ]

Die met rode jurk?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, mocht je ooit je kerstengel kwijt willen...
Ik ben verliefd

Das wel heel krenterigquote:Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ruilen? Ik jouw sneeuw en kerstengel, jij mijn geen sneeuw en niets?

Mijn uberlelijke matroesjka's?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das wel heel krenterig![]()
Doe een goed bod, sneeuw krijg je er bij.

Ik heb al een Matroesjka.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn uberlelijke matroesjka's?
Dat doet eigenlijk ook wel pijn.
Heb je de foto gezien? Anders moet ik hem even zoeken.

Oja, die zijn echt bijzonder lelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn het oranje doek wat erachter staat, daar moet nog iets op met paar en een hele mooie kleur blauw die ik gekocht heb. (Ik weet alleen niet wat, hij staat daar ter inspiratie)
[ afbeelding ]

Jij spaart ook koelkastmagneten toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een Matroesjka.
Echt uit Rusland, heeft mn moeder op een marktje gescoord.
Heel Rusland stond er vol mee dus het was eigenlijk nog moeilijk om ze níet te krijgen.
Waar heb ik die eigenlijk gelaten.
Oh en een stoffen van Blokker. Heb ik zelf gescoord.
Ik spaar lelijke souvenirs. Gert heeft nog een sleutelhangert voor me![]()
Had je zo in t doosje kunnen proppen

Van mijn moeder een keer op sinterklaas gekregen, ze heeft ze ongetwijfeld uit een vaag kringloopwinkeltje.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:
Maar laat de foto maar zien, hoe kom jij daar aan?

Sorry Mevrouw, uw avatar gaf mij het idee met een man van doen te hebben, u had een bad hair day die dag?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik heb liever dat jij mij aanspreekt met 'Mevrouw'

Ja, lelijk is goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij spaart ook koelkastmagneten toch?
Ik ook
Sinds mijn huwelijksreis.
Bij het resort was een markt, en de verkopers waren opdringerig.
Maar 1 verkoper was zo aardig, ik zei tegen ex, we moeten wat kopen, desnoods een koelkastmagneet ofzo. Dus wij 1 uitzoeken, 12 dollar.
Wij: wat?Daag! Uiteindelijk werd het 8. Betaalden wij met 10, kregen we met een trionfantelijk gebaar het magneetje. De 2 dollar hield hij, voor commisie.
Ach, het was vakantie, Sindsdien spaar ik ze, hoe lelijker hoe beter.

Ja vorig jaar ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik miste ook al je roze kerstballen CarO, maar gelukkig ze stonden in de keuken.

quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, lelijk is goed.
Nee, die spaar ik niet.
Hoewel ik wel wat leuke magneten op mn memobord heb. Zo als daar is Een Toffe Pump.
Bijvoorbeeld.
Maar mijn koelkast is inbouw dus daar plakt geen magneet aan![]()
Zo heb ik eens thee gekocht met mn vriendin in Turkije. Wij afdingen, ging best goed.
Dat duurde zo lang, dat we eigenlijk een beetje kwijt waren wat de eerste prijs was. Uiteindelijk kwamen we tijdens het diner achter dat we ongeveer 3x de eerste vraagprijs betaald hadden.
Wij hebben op 1 of andere manier staan opdingen.
Ook een kunst.

Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ook.
Weet jij nog dat ik roze kerstballen had? Dat Fluitert dat weet, oké maar jij?

Dat foeilelijke ding ligt hier nog steeds in de la ja. Met een eland erop! Daar stikte het namelijk van in Stockholm, echt oppassen geblazen daar!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik spaar lelijke souvenirs. Gert heeft nog een sleutelhangert voor me![]()
Had je zo in t doosje kunnen proppen

Slaap lekker.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja, tourist he, dan hoor je bijna opgelicht te worden.
Ik ga naar bed, morgen vrij.
Wat heerlijk en ik hoef gewoon de deur NIET uit![]()
Nite all.
Als ik mn engel zat ben stuur ik 'm wel op

Je hebt hem dus wel terug gevonden?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat foeilelijke ding ligt hier nog steeds in de la ja. Met een eland erop! Daar stikte het namelijk van in Stockholm, echt oppassen geblazen daar!

Nee hoor ik ben er nog maar kwam er niet doorheenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:Waar is iedereen?!
Ik ben een topickiller.

Oh.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben er nog maar kwam er niet doorheen

Toch niet écht 40 dollar hè!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
maar we hebben wel, op z'n egyptisch thee gedronken met de verkoop meneer, dat is ook best wel 40 dollar waard, Hoor.

Ja joh, daarom verkopen ze daar ook die sleutelhangerts!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:08 schreef CarOnline het volgende:
Haha in Stockholm?
Ook echt zo in de binnenstad, dat je denkt, hee oppassen jij eland?
Jeetje, nooit geweten

Oh, vandaar al die sleutelhangerts inderdaad, daar had ik nog niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh, daarom verkopen ze daar ook die sleutelhangerts!
Het kan er ruig aan toe gaan op de streets of Stockholm. Je kunt maar het best met de metro. Al zijn ze ook daar al wel gesignaleerd.

Uhuh.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet écht 40 dollar hè!
Ik vond het maar vervelend daar eigenlijk, qua afdingen. Had niet de indruk dat ze een goede prijs wilden, maar dat ze je zoveel mogelijk aan het afzetten waren, steeds weer. En dan op zo'n onprettig toontje. Als je als toerist niet verrukt de volle mep betaalde voor prullaria dan deed je het niet zoals het hoorde en werd het al snel onvriendelijk.
Maar dat schijnt verder landinwaarts al weer heel anders te gaan, overigens.

Whehehehe.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht hel heel even, dat ik ze had, schrok me rot.

Ja het is behoorlijk kut dat Scandinavië, kan ik wel concluderen na een paar dagen Stockholm.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, vandaar al die sleutelhangerts inderdaad, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Logisch.
Ah man, tis echt een elandenplaag als ik dat zo hoor.
Echt van den zotte!
Nu ga ik echt naar bed en kom er voorlopig niet uit.
Hooguit voor een bakkie koffie

Ja slaap lekker he!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
Zolang je nog geen elanden op je hotelkamer hebt is er niks aan de hand![]()

Hahaha wat krankjorum!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uhuh.
Iets meer, met nog wat kruiden erbij,
We hadden ook saffier, dat hebben we uiteindelijk maar weggelaten.
Zijn beginprijs was 120 dollar, ik spuugde bijna zijn vage thee in zijn gezicht,
Ik bedenk me nu dat de kruiden ws nu bij ex in het keukenkastje staan te staan,
Over datum, that is,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |