Psies! Ik heb dat geld hard nodig want er gaat mij teveel naar Mugabe Klimaathoax een betere wereld!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ga ik sparen en naar Dance Valley toe, kijken of ik er een vakantie uit kan peuren!
Oh ja, goedenavond allemaal
trouwens WB Kribbetquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoek HSP is op, misschien kom je weer wat verder.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoek HSP is op, misschien kom je weer wat verder.
ik had nul vautenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor Cc, kan ze kijken of er fouten in staan
Groot dictee:
[..]
Mooi, neem mijn pillen ook gelijk mee en we delen de winstquote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Ik heb dat geld hard nodig want er gaat mij teveel naar Mugabe Klimaathoax een betere wereld!
HOER!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanwaar de:?
Ik heb 2 boeken over HSP, weet wat het is en herken mij in de omschrijving. En nu?
Viel er halverwege in, dacht dat je aan adhd alleen dacht. Er zijn niet veel mensen die dan bij HSP uitkomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanwaar de:?
Ik heb 2 boeken over HSP, weet wat het is en herken mij in de omschrijving. En nu?
Highquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
HOER!!!!!!!!!!!![]()
Of eh, waar staat die H voor?
Thanx. Voelt als thuiskomen na zolang weggeweest te zijn, mijn ban zullen ze wel vergeten zijnquote:
Huub de VEROORDEELDE wifebeater!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
HOER!!!!!!!!!!!![]()
Of eh, waar staat die H voor?
is er een rel? doe eens een link?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet iedereen nog hier? Moeten we niet allemaal met gezwinde spoed naar het Huub&Claire topic???
[Gate] Claire vs Huub deel #15quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
is er een rel? doe eens een link?
Ah nou dat is aardig, dank je.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Viel er halverwege in, dacht dat je aan adhd alleen dacht. Er zijn niet veel mensen die dan bij HSP uitkomen.
Wilde je een beetje helpen
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[Gate] Claire vs Huub deel #15
maar als je adhd zou hebben hoef je toch niet perse Ritalin te gaan slikken...das toch een keuze....quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah nou dat is aardig, dank je.
Hsp ken ik al vrij lang. Ik herken mij vooral in het prikkelgedeelte.
De laatste 1,5 jaar denk ik wel eens aan ADHD, ik scoor ook altijd erg hoog op de internettests maar durf me gewoon niet echt te laten testen. Temeer omdat ik ook echt geen ritalin wil.
Ik vind mezelf vrij complex en het zou makkelijk zijn als het in 1 woord samen te vatten was voor andere mensen. Verder maakt het allemaal niets uit
Maar als vrouw heb je toch sowieso een hoog prikkelgehaltequote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah nou dat is aardig, dank je.
Hsp ken ik al vrij lang. Ik herken mij vooral in het prikkelgedeelte.
De laatste 1,5 jaar denk ik wel eens aan ADHD, ik scoor ook altijd erg hoog op de internettests maar durf me gewoon niet echt te laten testen. Temeer omdat ik ook echt geen ritalin wil.
Ik vind mezelf vrij complex en het zou makkelijk zijn als het in 1 woord samen te vatten was voor andere mensen. Verder maakt het allemaal niets uit
Oke, ben lang weggeweest maar wie zijn dat??quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat doet iedereen nog hier? Moeten we niet allemaal met gezwinde spoed naar het Huub&Claire topic???
Ja en ik ben heel goed in keuzesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar als je adhd zou hebben hoef je toch niet perse Ritalin te gaan slikken...das toch een keuze....
Niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ben heel goed in keuzes
ben jij liesje?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar als vrouw heb je toch sowieso een hoog prikkelgehalte![]()
Als je geen ritalin wilt,neem je het niet, doe ik ook niet en heb best een prettig leven hoor.
En voor de andere mensen: Ik ben Liesje PUNT.
decafe dus gaan drinkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen
nah... lekker dan![]()
ik gaat NIET aan de Ritalin, ik drink gewoon teveel koffie
Ja is ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet?.....Maar als jij toch wil weten of je nu wel of niet Adhd bent aangelegd betekend dat toch niet dat je daar ook gelijk maatregelen aan moet hangen...je zegt zelf al een beetje dat je het beestje een naam wilt geven en meer niet
Maar ik wel, en vooral over jouquote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
ik heb trouwens geen klachten
Vooral die Pauwquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
Pauw en witteman is ook weer vette kut, stel mediafascisten!
Same here, maar die heb ik nog steeds, de scherpe randjes zijn er enkel van af en dat was bij mij wel nodig.. tis een keuze .. als het niet nodig is gewoon lekker niet doen, als het je wel kan helpen omdat dingen je nu storen dan probeer je het uitquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is ook.
Alleen een collega heeft zich laten testen en is nu aan de ritalin en ze beweerde van te voren stellig dat ze dat niet zou doen. Ik ben nogal makkelijk ver te halen. Maar goed, ik denk er nog even over na.
Ik hou van mijn pieken en mijn dalen.
ik heb gewoon soms een drukke buiquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ik wel, en vooral over jou
neem effe je pillenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
Pauw en witteman is ook weer vette kut, stel mediafascisten!
Zolang ik Nizno mag zeggen vind ik het goedquote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben jij liesje?
lastig 2 liesjes in 1 topicIk blijf je dus maar gewoon met Kribbet aanspreken hoor
gaat ik straks ook doenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Val daar die Griek ff lekker lastig mee
Dat maakt jou tot wie je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is ook.
Alleen een collega heeft zich laten testen en is nu aan de ritalin en ze beweerde van te voren stellig dat ze dat niet zou doen. Ik ben nogal makkelijk ver te halen. Maar goed, ik denk er nog even over na.
Ik hou van mijn pieken en mijn dalen.
Oh God, dat wordt weer 3 op de schaal van Richter in A'dam noord.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat ik straks ook doen
tis woensdag![]()
![]()
![]()
Nee, Pauw en witteman dient men zo agressief mogelijk te kijkenquote:
schreeuw je dan ook tegen je TV ?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, Pauw en witteman dient men zo agressief mogelijk te kijken
die chemische troep doet ook vast geen goed.....sowieso de levenstijl van nu waarin alles snel en vlug en vooral nu maar nog liever gisteren moet gebeuren zal de boel niet helpenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit trouwens vaak te denken aan al die klachten dat ze alleen maar liggen aan dat voer wat we binnen krijgen. Daar zit wel zoveel meuk in, dat je wel bizonder moet zijn als je er geen klachten van krijgt.
Mijn randjes zijn ook wel eens wat te scherp.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, maar die heb ik nog steeds, de scherpe randjes zijn er enkel van af en dat was bij mij wel nodig.. tis een keuze .. als het niet nodig is gewoon lekker niet doen, als het je wel kan helpen omdat dingen je nu storen dan probeer je het uit
Ik doe 't ook best graag langzaamquote:Op woensdag 16 december 2009 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
die chemische troep doet ook vast geen goed.....sowieso de levenstijl van nu waarin alles snel en vlug en vooral nu maar nog liever gisteren moet gebeuren zal de boel niet helpen
Oh wat stoer, heeft er nog nooit wat van gehoord, zogenaamdquote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, ben lang weggeweest maar wie zijn dat??
Even op google gezocht, die gouden hut heb ik helemaal aan me voorbij laten gaan.
nou ik heb liever dat jij mij aanspreekt met 'Mevrouw'quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolang ik Nizno mag zeggen vind ik het goed
Betrokken hè, zo zijn mannenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef FANN het volgende:met voetbal vind ik dat altijd grappig, zitten die kerels keihard te schelden en te schreeuwen
![]()
vin ik grappig
alles is beter als je de tijd er voor neemtquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe 't ook best graag langzaam
Zo is dat, daarom ga ik nu de luiken sluiten, dan kan ik lekker lang slapen. En morgen een zware spits, doe ik er ook lekker lang over om op 't werk te komenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is beter als je de tijd er voor neemt
Ben niet wijs,nog minder ontwikkeld,kamervragen wel meegekregen maar niet de namen van de kneuzen die zich hebben laten opsluiten, vandaar de vraag.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh wat stoer, heeft er nog nooit wat van gehoord, zogenaamdDoet wijs, lijkt ontwikkeld en heeft de kamervragen er over gemist
Ja, loop maar weg met de honden door het kattenluikjequote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
De honden willen door het kattenluik naar buiten, zal een hint zijn dat ze een rondje willen lopen.
trusten....ik volg zoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, daarom ga ik nu de luiken sluiten, dan kan ik lekker lang slapen. En morgen een zware spits, doe ik er ook lekker lang over om op 't werk te komen![]()
![]()
Oh , ok., tegelijk gepostquote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben niet wijs,nog minder ontwikkeld,kamervragen wel meegekregen maar niet de namen van de kneuzen die zich hebben laten opsluiten, vandaar de vraag.
Niet voor me gaan denken hoor, heb ik het zelf al moeilijk genoeg mee
Rudiequote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, loop maar weg met de honden door het kattenluikje
Notte Laysaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rudieen gelijk ook maar
...ik ga ff een paar uur naar mn plafond liggen staren
JA HOI HÈ!!!quote:
Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
Uitslag zelftest
Op basis van de door u gegeven antwoorden ontstaat het vermoeden dat uw
klachten mogelijk verband houden met ADHD.
http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen
nah... lekker dan![]()
ik gaat NIET aan de Ritalin, ik drink gewoon teveel koffie
precies.... dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Die test had ik 2 jaar geleden gedaan en moest ook aan de ritalin. Ook via Psyq.
Ik heb die zooi twee weken geslikt endat was niets voor mij. Ik ben gewoon een happy adhd-er denk ik nu.
Ze nemen me maar zoals ik ben!
De doorslag gaf een observering in die wachtkamer daar.
Bij de intake stond er een mannetje te tapdansen bij de folderzuil en echte adhd-er dus ook.
Een paar weken later zat ik toevallig met dat zelfde mannetje in die wachtruimte en hij was helemaal TAM.
Ik vond dat zielig en vroeg aan hem werken die pillen bij jou dan waarop hij heel tevreden maar zombie-achtig zei dat hij er echt baat bij had.
Ik durf te wedden dat ie inmiddels ook die zooi aan de kant gegooid heeft.
Ik weet nog dat Soury tegen mij zei dat ik die zooi niet moest slikken!
Doe maarquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap eens met sc in dat sneeuwtopic?![]()
Of ik note je.
Dus niet aan de ritalin Lies.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (Adem) HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |