Wat heeft die walvis met Bommie te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik probeer dus een foto te plaatsen van een walvis ...maar ik krijg die foto maar niet van die cd die mn ex voor me heeft gemaakt![]()
ik blijf mn best doen maar of het nog vandaag word durf ik niet te beloven
Psies! En daaraast is het relniveau op FOK toch behoorlijk ondermaats de laatste tijd dus ik mis even nietsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fair enough, je mag blijven slikken![]()
Nietsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heeft die walvis met Bommie te maken?
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je het serieus hebt dan zou ik het aanraden, je moet wel heel zeker zijn.. En je moet echt last hebben van je huidige manier van leven, zoniet, dan lekker niet doen![]()
@laysa: Thnx beeb!
Toch raar, Yvonnen krijgt zichzelf toch ook in een ava geperst?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik probeer dus een foto te plaatsen van een walvis ...maar ik krijg die foto maar niet van die cd die mn ex voor me heeft gemaakt![]()
ik blijf mn best doen maar of het nog vandaag word durf ik niet te beloven
Jij hebt écht een engel getroffen jijquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
.. voor de mensen die me nu al een tijdje meemaken op het forum... zoals ik altijd poste en dan een factor 50 erger, meer hyper en dominanter aanwezig.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch raar, Yvonnen krijgt zichzelf toch ook in een ava geperst?
Ben ik nét eens aardig tegen jequote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. Ik probeer ze te behoeden voor Twitter want god bewaar me als ze met vrouwen als joe in aanraking komtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt écht een engel getroffen jij
Waar ? Waar ? Waar ?quote:
Laten we dat maar niet doenquote:
Waarom niet ?quote:
Ik heb gewoon nieuwe gekochtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Zo na al die lampjes in de knoop tweets ben ik wel erg benieuwd![]()
Best gevaarlijk hè, echte kaarsjes.quote:
ja da's leuk voor je maar nu de foto ?quote:
ik wil die ballen wel zien waar die zware kat op ging liggenquote:
't Valt best mee toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt jou wel wat he?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Gert het volgende:
Ga maar aan de ritalin Lies, dan hebben we meteen pep voor de volgende meet.
Dan ga ik sparen en naar Dance Valley toe, kijken of ik er een vakantie uit kan peuren!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh minder spannend, moest en moet nog wat wennen aan de Ritalin.. Waar Yvonnen me trouwens lieflijk op attendeerde dat ik die pillen voor 10 euro de stuk bij een dansfeest kan slijten omdat het speed is whehe
Den Haagquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt jou wel wat he?
Wat denk je, krijgen wij morgen ook sneeuw?
Hoe ging de prik? Ik hoorde van de meeste ouders dat het nu iets minder soepel ging omdat de kinderen nu wisten wat er komen ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |