abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 16:19:04 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75692661
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:16 schreef DJRandall het volgende:
Gefeliciteers Bluezz!

Hier net weer meubels staan schilderen. Een probleem, het vriest in de schuur en ik heb alles met de fohn proberen te drogen. Ben echt blij als het klaar is, want het begint nu wel krap aan te worden. Ook het kamertje is nog lang niet klaar.
*knip*
Einde klaagmodus. Wanneer hadden jullie het kamertje eigenlijk klaar?
Hier is het kamertje ook nog niet klaar hoor! Zowel het wiegje als het bedje moeten nog geschilderd...
En ik laat manlief de wieg op de babykamer zetten met oude rol benahg eronder. Dan hoef ik niet in de vrieskou (lees: garage) te gaan verven...
  woensdag 16 december 2009 @ 16:21:31 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75692781
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:16 schreef pessie het volgende:

Flugel: Goede echo morgen

Ikzelf heb over 2 weken de echo en maak me regelmatig wel wat zorgen. Vooral omdat ik lang zo ziek niet meer ben. Ben wel erg moe, heb enorme borsten en moet continu eten, dus denk dat het allemaal wel goed zit. Een vriendin die een miskraam heeft gehad vertelde dat je het echt wel merkt als het mis gaat.
En hoe merk je dat dan?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75692852
Oeh, de was....
* Lijnloos rent naar boven om de nieuwe was erin te doen... anders heb ik vanavond geen pyjama...
  woensdag 16 december 2009 @ 16:23:46 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75692877
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En hoe merk je dat dan?
Iets met krampen en bloed... Ze heeft et niet uitgelegd, meer dat je et wel merkt... Maar ik wil je absoluut niet bezorgd maken! Je gaat morgen gewoon naar een minimensje kijken dat vrolijk rondzwemt!
pi_75693011
Hullo!

Her en der wat stickertjes las ik, en verder heeft de zwangerschapsdementie mij overgenomen geloof ik

Maar vlindur, zet hem op! Je gaat heus geen 12 veters nodig hebben

En bluezz gefeli!

edit: oeh, dat is wel schokkend, ik hoef niet meer omlaag te scrollen om mijn naam in de OP te zien
pi_75693058
En nu snel nog een baby voor erin, dan komt er ook wat kleur bij

woensdag 16 december 2009 @ 16:29:01 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75693079
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Iets met krampen en bloed... Ze heeft et niet uitgelegd, meer dat je et wel merkt... Maar ik wil je absoluut niet bezorgd maken! Je gaat morgen gewoon naar een minimensje kijken dat vrolijk rondzwemt!
Mij maak je zo snel niet bezorgd, na 4 miskramen waar je echt niet altijd iets van merkt ben ik dat toch wel...

Ik reageer misschien pinniger dan de bedoeling was, maar ik vind dat soort uitspraken als 'dan merk je het wel' eigenlijk een beetje valse geruststelling. Dan is het alleen maar kloteriger als het dan toch nog mis blijkt te zijn. (weet nog dat de echoscopiste tegen me zei dat het er 'keigoed' uitzag en we het wel rond konden bazuinen... ) Enfin; ik ben wellicht wat cynischer dan de gemiddelde OUD-poster wat dit soort dingen betreft.

Onthou gewoon dat het in verreweg de meeste gevallen gewoon helemaal goed zit. Ik hoop met heel m'n hart morgen een kloppend hartje te hebben, maar ik hou er gewoon serieus rekening mee dat dit niet het geval hoeft te zijn...

disclaimer: ik probeer jou ook niet bezorgd te maken overigens... Het is bijna altijd gewoon goed!

Meimel en Asy wat gaaf!!!!

Echt ik zweer het, als ik morgen een hartje heb ga ik ook zo'n kleed bestellen. Gewoon alvast voor de heb om vertrouwen uit te stralen
pi_75693092
Bleuzz gefeliciteerd met je kleinzoon!

Asy, leuke quilts zeg!!

DjRandall, kan me je hormoonmomentje heel goed voorstellen. Wij hebben de meubeltjes met zo'n 28 weken binnengekregen. Qua schilderwerk hoefde er maar heel weinig te gebeuren (2 vlakken op de muur). Verder hebben we de gordijnen bij 35 weken binnengekregen, en de lamp is pas afgelopen weekend opgehangen (37 weken). Nu is het dan ook eigenlijk helemaal af!
pi_75693136
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat verschilt voor iedereen of je het wel of niet merkt! Ik denk niet dat er duidelijke aanwijzingen zijn. Maar dat het alleen maar meer zorgen geeft of je wel of niet iets voelt.
Persoonlijk heb ik dus geen verschil gemerkt tussen deze zwangerschap en de vorige.

Maar jullie gaan gewoon voor kloppende hartjes en geweldige echo's !
pi_75693191
Mooi hoor Meimel!! Er mist inderdaad alleen nog een baby!
pi_75693238
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Asyniur het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
Kan zij jou niet een metertje of 15 van dezelfde band sturen die ze nu gebruikt heeft voor het dekentje?? Dat zouden mijn hormonen namelijk wel willen
  woensdag 16 december 2009 @ 16:34:22 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75693296
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kan zij jou niet een metertje of 15 van dezelfde band sturen die ze nu gebruikt heeft voor het dekentje?? Dat zouden mijn hormonen namelijk wel willen

die ga ik bij Martijn gebruiken
pi_75693333
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef NieuweUser het volgende:
Bleuzz gefeliciteerd met je kleinzoon!

Asy, leuke quilts zeg!!

DjRandall, kan me je hormoonmomentje heel goed voorstellen. Wij hebben de meubeltjes met zo'n 28 weken binnengekregen. Qua schilderwerk hoefde er maar heel weinig te gebeuren (2 vlakken op de muur). Verder hebben we de gordijnen bij 35 weken binnengekregen, en de lamp is pas afgelopen weekend opgehangen (37 weken). Nu is het dan ook eigenlijk helemaal af!
Precies. Het hoeft niet in een week helemaal af te zijn. Maar de meubels kunnen dus nog niet in elkaar, de commode is nog niet af en de muren en vloer ook nog niet. Allemaal dingen die ik niet kan/mag doen. En als we dan laat zijn met een lampje of schilderijtje ophangen ofzo, dat interesseert me dan nog niet eens.
Er moet een kind in kunnen. Zeker omdat ik al vanaf het begin het gevoel heb dat ik eerder ga bevallen...

Meimel: wat mooi, helemaal mijn smaak, mis inderdaad alleen nog een beeb voor er in!
pi_75693465
Ow over miskramen, die merk je idd echt lang niet altijd altijd hoor. Hier kwamen we bij de 12 weken echo erachter dat de hartjes (2 kindjes dus) gestopt waren met kloppen rond de 8 weken. Nooit symptomen gehad (behalve de angst dat het fout zou gaan).

Maar we gaan voor het positieve he, krijg er weer rillingen van als het over miskramen gaat.
pi_75693469
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:16 schreef pessie het volgende:
Ymme, ik ga denk ik ook voor thuis hoor! Ik snap niet dat mensen bij 6 centimeter ontsluiting nog een auto in willen naar het ziekenhuis. Verder vind ik ziekenhuis zelf een beetje een vals gevoel van veiligheid geven. En in het ziekenhuis willen ze altijd aan de slag met naalden, waar ik doodsbang voor ben.
Nou ja dat kan dus ook als je thuis gaat bevallen. Ik heb bij allebei een thuisbevalling geprobeert, maar eindigde beide keren toch in het ziekenhuis. De eerste keer wegens te lang gebroken vliezen en de 2e keer bleef de ontsluiting hangen bij 6 cm en moest ik dus alsnog met 6 cm ontsluiting in de auto naar het ziekenhuis. Je kunt dus altijd bedenken waar je het liefst wilt bevallen, maar zorg dat je je er niet helemaal op vastpint want het kan dus altijd nog onverwachts veranderen

En wat een leuke quilts zag ik voorbijkomen Asy zijn die van jouw voor op bed of zijn het ook boxkleden?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:42:24 #166
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75693648
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mij maak je zo snel niet bezorgd, na 4 miskramen waar je echt niet altijd iets van merkt ben ik dat toch wel...

Ik reageer misschien pinniger dan de bedoeling was, maar ik vind dat soort uitspraken als 'dan merk je het wel' eigenlijk een beetje valse geruststelling. Dan is het alleen maar kloteriger als het dan toch nog mis blijkt te zijn. (weet nog dat de echoscopiste tegen me zei dat het er 'keigoed' uitzag en we het wel rond konden bazuinen... ) Enfin; ik ben wellicht wat cynischer dan de gemiddelde OUD-poster wat dit soort dingen betreft.

Onthou gewoon dat het in verreweg de meeste gevallen gewoon helemaal goed zit. Ik hoop met heel m'n hart morgen een kloppend hartje te hebben, maar ik hou er gewoon serieus rekening mee dat dit niet het geval hoeft te zijn...

disclaimer: ik probeer jou ook niet bezorgd te maken overigens... Het is bijna altijd gewoon goed!

Meimel en Asy wat gaaf!!!!

Echt ik zweer het, als ik morgen een hartje heb ga ik ook zo'n kleed bestellen. Gewoon alvast voor de heb om vertrouwen uit te stralen
Dat wist ik echt niet... Sorry...
  woensdag 16 december 2009 @ 16:44:32 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75693724
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat wist ik echt niet... Sorry...
Klink ik zo kribbig? Is niet de bedoeling hoor, wilde alleen effe aan verwachtingen-management doen. Misschien wel wat gemeen van me, sorry
pi_75693733
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

die ga ik bij Martijn gebruiken
Dat wil ik niet schatje * pruillipje * maar dat willen mijn hormonen heel graag.

Ik zeg tegenwoordig tegen mijn man: ik ben niet boos op jou, maar op de situatie, ik vind jou nog heel lief hoor
  woensdag 16 december 2009 @ 16:46:50 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75693821
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat wil ik niet schatje * pruillipje * maar dat willen mijn hormonen heel graag.

Ik zeg tegenwoordig tegen mijn man: ik ben niet boos op jou, maar op de situatie, ik vind jou nog heel lief hoor
Ik zit hier in ieder geval al een lijstje te maken van wat mijn hormonen allemaal wel niet willen...
pi_75693843
meimel, wat bedoel je dan eigenljk met kliko nr 3? ben jij zelf nr 1 of 2 of je man of ??
  woensdag 16 december 2009 @ 16:48:42 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75693897
flugel, ik vond je niet kribbig, hoor!
wat ik me afvroeg, zit je nog aan de paracetamol (aspirine?) en extra foliumzuur?

en ik hoop heel hard mee voor een kloppend hartje en zwaaiend boontje voor jou/jullie morgen!

amaranta, wat correct, zeg!
"jij bent lief, maar je gedrag is stout" of hoe hoor je dat te zeggen tegen een kind?

en moooooie boxkleden zie ik langskomen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75693910
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vertel TARA tegenwoordig ook maar eens dat ik hém en iedereen heus nog wel lief vind, maar de situatie soms wat ruk
pi_75693913
Mijn collega heeft met 17 weken een vroeggeboorte gehad (zo heet het vanaf de 16de week zegt ze) en die zegt altijd dat ze 3 zwangerschappen heeft gehad. Ze praat volgens mij wel over 2 kindjes. Maar als ze zwangerschapsgerelateerd praat, dan praat ze dus over 3. Soms schrikken mensen daar best wel van.
Toen ze hoogzwanger was, was ze dus aan het vertellen over de 2de zwangerschap, en heel veel menen schrokken dan van haar verhaal.
pi_75693936
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef DaviniaHR het volgende:
flugel, ik vond je niet kribbig, hoor!
wat ik me afvroeg, zit je nog aan de paracetamol (aspirine?) en extra foliumzuur?

en ik hoop heel hard mee voor een kloppend hartje en zwaaiend boontje voor jou/jullie morgen!

amaranta, wat correct, zeg!
"jij bent lief, maar je gedrag is stout" of hoe hoor je dat te zeggen tegen een kind?

en moooooie boxkleden zie ik langskomen!
ik vind dat prima kunnen! Maar dan moet je er natuurlijk wel bij zeggen wat het gewenste gedrag dan wel is.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:50:24 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75693963
@Davinia yup, aspirine, dubbele dosis foliumzuur (en ik slik ook nog valeriaan om diverse redenen)

Ik ben hyperdepieper, wordt tijd dat Martijn thuiskomt en voor wat afleiding gaat zorgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')