Als elk van je posts door deze mensen met een oneliner in de vorm van: Dat is onjuist, Wat een onzin of Daar ben ik het niet mee eens, word weggewuifd, dan hoef je mijns inziens niet te verwachten dat ze hun best doen om tijd en energie in hun topic te stoppen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef ToT het volgende:
Niet in iemands topic reageren omdat je vindt dat diegene in jouw ogen niet uitgebreid genoeg antwoord geeft op jouw posts.
Het is dus uitermate kinderachtig om -omdat er al genoeg andere topics zijn- niet te posten in een topic van een medeuser. Daarmee diskwalificeer je je medeuser. Zeldzaam arrogant komt dit over.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als elk van je posts door deze mensen met een oneliner in de vorm van: Dat is onjuist, Wat een onzin of Daar ben ik het niet mee eens, word weggewuifd, dan hoef je mijns inziens niet te verwachten dat ze hun best doen om tijd en energie in hun topic te stoppen.
Dat heeft weinig met kinderachtig te maken, meer met dat je graag wederzijds respect ziet. En als dat niet kan, helaas, genoeg topics over.
Je hebt dan ook gelijk dat het niet uitgebreid hoeft te zijn, ik ben namelijk ook van mening dat je aan iemands reactie kunt zien of hij/zij de post heeft begrepen, en dat begrip is eigenlijk het enige waar we met z'n allen naar vissen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, je hebt dat stukje dat ik een held ben uit je post verwijderd.
Sommige zaken zijn wel aantoonbaar of in ieder geval heel aannemelijk te maken. In het nieuws komen ook steeds meer en meer dingen naar voren.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Weet je wat ik zo rot vind aan BNW en complotten? Je kan niets anders dan aannames maken en erop los filosoferen. Er zal nooit concreet bewijs zijn dus wordt een complot nooit aantoonbaar. Je kan alleen in een vcermoedelijke richting wijzen. En daar gaat het volgens mij fout. Relschoppers die complotters "aluhoedjes" noemen die zoeken enkelt een 'cheap laugh.' En dan is het eind zoek.
Inderdaad. Als je even goed na gaat denken zijn de meeste verhalen die in de reguliere media verspreid worden over dit soort onderwerpen ook complottheoriën, uiteindelijk blijft het altijd gissen, des te meer omdat we uiteraard niet bij de gebeurtenissen zelf zijn geweest. Ik vind het dan ook nogsteeds een erg knap verhaal dat een stel Arabieren samengezworen hebben en met 2 vliegtuigen het WTC naar beneden te halen. Ow, en dat hun baas nogsteeds niet is gevonden, nadat er al jaren oorlog gevoerd word in meerdere landen om deze man te vinden. De techniek staat voor niets, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Weet je wat ik zo rot vind aan BNW en complotten? Je kan niets anders dan aannames maken en erop los filosoferen. Er zal nooit concreet bewijs zijn dus wordt een complot nooit aantoonbaar. Je kan alleen in een vcermoedelijke richting wijzen. En daar gaat het volgens mij fout. Relschoppers die complotters "aluhoedjes" noemen die zoeken enkelt een 'cheap laugh.' En dan is het eind zoek.
`quote:Op maandag 25 januari 2010 22:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Weet je wat ik zo rot vind aan BNW en complotten? Je kan niets anders dan aannames maken en erop los filosoferen. Er zal nooit concreet bewijs zijn dus wordt een complot nooit aantoonbaar. Je kan alleen in een vcermoedelijke richting wijzen. En daar gaat het volgens mij fout. Relschoppers die complotters "aluhoedjes" noemen die zoeken enkelt een 'cheap laugh.' Schoppen, schoppen, schoppen want niks hier is concreet aantoonbaar en dat weten pestkoppen. En dan is het eind zoek.
Daar ben ik het wel enigszins mee eens. Denk zelf ook vaak: c'est le ton quit fait la musique .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
dan zou het helpen als het niet als zogenaamd feit gebracht werd maar enkel als hersenspinsel (wat je zelf zegt dat het is). Denk dat mensen gaan reageren omdat er de meest bizarre dingen geclaimd worden op basis van vage foto's enz. terwijl als het enkel als "doordenkertje" gepresenteerd werd, er wellicht niet zulke scherpe reacties gekomen waren.
Kwestie van balans dus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef ToT het volgende:
Eensch is!
Maar dan moet het er ook weer niet te dik op liggen dat het een doordenkertje is en dat je maar één conclusie kunt trekken, en dat je anders achterlijk bent!
Nogal offtopic misschien, maar mensen met fretten mogen toch wel ook in hamstertopic posten? Toch ToT?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef mediaconsument het volgende:
Ga ik nu mijn fret weer voederen!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nogal offtopic misschien, maar mensen met fretten mogen toch wel ook in hamstertopic posten? Toch ToT?
(Mits ze hem tussen hun tieten kunnen zetten, maar dat is vanzelfsprekend.)
Ik kan mijn hond tussen mijn tieten zetten, eat thatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nogal offtopic misschien, maar mensen met fretten mogen toch wel ook in hamstertopic posten? Toch ToT?
Ja maar da's logisch, want jij bent een Sumo-worstelaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:48 schreef Michielos het volgende:
Ik kan mijn hond tussen mijn tieten zetten, eat that
Vinden Joep, Dribbel, Kwiebus en Mimi dat wel zo fijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die teckel van mij gaat grommen als ik dat doequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan mijn hond tussen mijn tieten zetten, eat that
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vinden Joep, Dribbel, Kwiebus en Mimi dat wel zo fijn?
Dat grommen is een teken dat hij er geil opgewonden van wordtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Die teckel van mij gaat grommen als ik dat doe
Dan moet ik eerst bij ToT langsgaan en dan wordt het wel zijn hamster en daar gaat hij dan foto's van maken en het vervolgens in het hamstertopic zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil wel foto's zien van joepiepoepie met dr hamster tussen dr tetten. Das tcoh zo sexy
Heb je goed gelezen wat ik in het Michael Jackson-topic schreef Ticker?:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Ticker het volgende:
Vinden Joep, Dribbel, Kwiebus en Mimi dat wel zo fijn?
Dat geldt ook voor niet-Michael-Jackson gerelateerde zakenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, jij noemt dat 'jezelf indekken'. Ik noem dat 'niet zomaar ongefundeerd dingen roepen'.
De hamster van Michielosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef Michielos het volgende:
waarom zou je ook Joepie.. Wie wil er nu geen kloon van mij zijn
Mijn vraag aan Ticker is geen slowchatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:22 schreef ToT het volgende:
Okee zullen we de slowchat enzo hier ff tot een minimum beperken?Zou wel leuk zijn als het echte SC-topic weer wat uit de slop kwam!
'twofaced smiechten' nicequote:Op zondag 31 januari 2010 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
Brave New World is ontstaan ten gevolge van de noodzaak om informatie die voor het bestaan van internet moeilijk te verkrijgen was, een platform te geven.
Hieruit valt de logische conclusie te trekken dat er in dit subforum nogal controversiële en beladen onderwerpen aan bod komen.
Om dat soort topics constructief te laten verlopen is belangeloze moderatie noodzakelijk, juist omdat het om beladen onderwerpen gaat.
Zodra moderators hun persoonlijke mening dan laten meewegen in hun moderatie en het verloop van een topic, dan wordt het hele platform bedoeld voor vrije informatie ondermijnd.
Het gevolg kan zijn dat je twofaced smiechten krijgt die de belangen van de huidige status quo beschermen en die vrije feitelike informatie juist willen tegen houden, terwijl heel Brave New World juist ontstaan is om juist tegen dat volk een tegenwicht te bieden..
Je bedoelt dat wanneer ik jouw naam in de voorgaande post had gezet, dat die verwijderd zou worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'twofaced smiechten' nice
Informatie tegenhouden? Alles staat er gewoon hoor.
Maar schelden op mods wordt niet geapprecieerd en ook niet getolereerd.
Wie zit er te wachten op tegengas voor informatie waar dit hele subforum juist een gevolg van is?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen is welkom om een theorie of complot te posten hier op BNW.
Dat wordt hogelijk gewaardeerd zelfs!
Maar reken wel op tegengas. Niet iedereen gaat met je mee in je theorie. En dan kan er een levendige discussie ontstaan waarin meningen tegenover elkaar komen te staan.
Die begrijp ik nietquote:Op zondag 31 januari 2010 16:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wanneer ik jouw naam in de voorgaande post had gezet, dat die verwijderd zou worden.
Mensen die graag een discussie voeren hierover.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie zit er te wachten op tegengas voor informatie waar dit hele subforum juist een gevolg van is?
Jij hanteert jouw persoonlijke "mening" als basis voor jouw moderatie.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef ToT het volgende:
Sowieso zijn moderators ook gewone mensen die ook leuk met een discussie mee willen doen. Onze hoofdtaak is politie-agentje spelen hier, maar ook agenten zijn gewone mensen die een eigen mening hebben over dingen. Die mening heeft niets met de functie te maken. We moeten niet monddood gemaakt worden omdat we hier een taak hebben.
Maar dat hoeft toch ook niet en kun je toch niet verwachten?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hanteert jouw persoonlijke "mening" als basis voor jouw moderatie.
Toevallig komt jouw "mening" nooit overeen met de feitelijke informatie waar dit hele subforum een gevolg van is.
Nee hoor, als ik 'stoute' dingen zeg, worden die meestal ook verwijderd. Maar mijn mening geven mag best en dat mag jij ook. En dat mogen Lavenderr en ToT ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
Jij hanteert jouw persoonlijke "mening" als basis voor jouw moderatie.
Over die 'feiten' zijn de meningen verdeeld, vandaar de discussiesquote:Toevallig komt jouw "mening" nooit overeen met de feitelijke informatie waar dit hele subforum een gevolg van is.
Je voelt in ieder geval de drang om met je "mening" de rem te zetten op voor de huidige status quo te beladen informatie. Dat vind ik geen goede zaak voor een forum als Brave New World.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:13 schreef ToT het volgende:
Oh, dus je wil zeggen dat ik alles wat een beetje alternatief is, weg-edit?
Ik merk weinig discussie, behalve dat mensen met genoeg intellect om met oplossingen voor de huidige problemen te komen monddood worden gemaakt door figuren die het bestaan van de huidige problemen bij voorbaat al ontkennen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik 'stoute' dingen zeg, worden die meestal ook verwijderd. Maar mijn mening geven mag best en dat mag jij ook. En dat mogen Lavenderr en ToT ook.
[..]
Over die 'feiten' zijn de meningen verdeeld, vandaar de discussies.
Oneens.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je voelt in ieder geval de drang om met je "mening" de rem te zetten op voor de huidige status quo te beladen informatie. Dat vind ik geen goede zaak voor een forum als Brave New World.
Het is een subforum waarin de twee moderators the Weak Old World beschermen met hun "mening".
Als je het zo ziet, dan hebben blijkbaar die mensen met genoeg intellect niet genoeg argumenten voor hun oplossingen om die figuren te overtuigen van hun gelijkquote:Op zondag 31 januari 2010 16:17 schreef Salvad0R het volgende:
Ik merk weinig discussie, behalve dat mensen met genoeg intellect om met oplossingen voor de huidige problemen te komen monddood worden gemaakt door figuren die het bestaan van de huidige problemen bij voorbaat al ontkennen.
Misschien hebben die 'figuren' een andere mening dan deze intellectuele mensen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik merk weinig discussie, behalve dat mensen met genoeg intellect om met oplossingen voor de huidige problemen te komen monddood worden gemaakt door figuren die het bestaan van de huidige problemen bij voorbaat al ontkennen.
Tja zoals ik al zo vaak zeg, sta ik gewoon een beetje er tussenin: als je GOED in de topics van BNW leest, kan ik me best een beetje op sommige punten wat laten overtuigen, maar ik ga niet 100% mee in de gedachtengangen van de mensen die in conspiracies geloven. Ik denk dat dat ook het beste is als moderator zijnde: niet 100% partij trekken voor 1 kant.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je voelt in ieder geval de drang om met je "mening" de rem te zetten op voor de huidige status quo te beladen informatie. Dat vind ik geen goede zaak voor een forum als Brave New World.
Het is een subforum waarin de twee moderators the Weak Old World beschermen met hun "mening".
Ik moet daar mee stoppen, maar intussen zijn mensen vrij om me voor ongeschoolde junk uit te maken?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oneens.
We proberen de zaak niet uit de hand te laten lopen of de discussie te laten ondermijnen door persoonlijke aanvallen zoals jij die meende te moeten doen.
Daar moet je mee stoppen.
Je mening kun je evengoed wel geven zonder te vervallen in schelden.
Je weet net zo goed als ik dat ik die opmerking ook heb verwijderd.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik moet daar mee stoppen, maar intussen zijn mensen vrij om me voor ongeschoolde junk uit te maken?
Het zijn de mensen die met hardcore informatie komen die persoonlijk worden aangevallen, waardoor een oplossingsgerichte discussie moeilijk wordt.
Definieer "mensen die in conspiracies geloven".quote:Op zondag 31 januari 2010 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zoals ik al zo vaak zeg, sta ik gewoon een beetje er tussenin: als je GOED in de topics van BNW leest, kan ik me best een beetje op sommige punten wat laten overtuigen, maar ik ga niet 100% mee in de gedachtengangen van de mensen die in conspiracies geloven. Ik denk dat dat ook het beste is als moderator zijnde: niet 100% partij trekken voor 1 kant.
Dat doet mij denken aan Ron Paul Vs. The Federal Reserve. "sound money" wil de huidige establishment niets van weten. Ongelimiteerd krediet voor oorlog en meer econmische problemen. terugtebetalen door de burgers middel stalloze belastingen. Feitelijk wordt dit in stand gehouden. De mensen met consentieus heldere logica, winnen het niet van de ongeleide projectielen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, dan hebben blijkbaar die mensen met genoeg intellect niet genoeg argumenten voor hun oplossingen om die figuren te overtuigen van hun gelijk.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik moet daar mee stoppen, maar intussen zijn mensen vrij om me voor ongeschoolde junk uit te maken?
Het zijn de mensen die met hardcore informatie komen die persoonlijk worden aangevallen, waardoor een oplossingsgerichte discussie moeilijk wordt.
Dan moet je beter lezen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ongeschoolde junk? Dat heb ik nergens gelezen hoor.
Hardcore informatie, tja, daar verschillen de meningen dus over.
Oplossingen? Voor dingen die al gebeurd zijn? Zoals 9/11? Die zijn er niet.
Kennelijk is er behoefte aan moderatie waarbij de mening van moderators overeen komt met de definitie van het hele subforum Brave New World.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:37 schreef ToT het volgende:
Je mag hier discussiëren over wat je maar wil hoor, op conspiracy-gebeid.
Feit is dat wij de moderators hier zijn, dat we gewoon er op letten dat discussies hier eerlijk aan toe gaan en dat we een eigen, PERSOONLIJKE mening hebben die we gewoon op PERSOONLIJK gebied verkondigen, NET ALS IEDERE USER HIER!
Je hoeft het qua inhoud op conspiracy-gebied niet met ons eens te zijn, dus snap ik je probleem ff helemaal niet?
Uhm, nee? We willen de discussie hier juist EERLIJK houden! Er moet hier juist ook tegengas gegeven kunnen worden; als je DAAR weer goede antwoorden op weet te vinden, DAN kun je mensen pas goed overtuigen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kennelijk is er behoefte aan moderatie waarbij de mening van moderators overeen komt met de definitie van het hele subforum Brave New World.
ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:39 schreef Schenkstroop het volgende:
-sorry dit is feedback, vergeet ik welles-
Andersdenkenden dan wie?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef ashhoax het volgende:
vind het ook jammer dat de mods andersdenkenden zijn..
is dat al eens anders geweest eigenlijk?
Volgens mij wel, Iteejer en NorthernStar waren redelijk goed onderlegd mbt. samenzweringen en complot-theorieën.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef ashhoax het volgende:
vind het ook jammer dat de mods andersdenkenden zijn..
is dat al eens anders geweest eigenlijk?
Dus?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Volgens mij wel, Iteejer en NorthernStar waren redelijk goed onderlegd mbt. samenzweringen en complot-theorieën.
precies, dan zou er hier een andere sfeer hangen denk ik.. wat ook logisch is natuurlijk..quote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ hij bedoelt complot-theoristen als moderators denk ik. Over het algemeen zijn moderators toch volgers van de officiele overheidsverhalen. Die comploltten maar raar en verwerpelijk vinden. Daar ben ik het met ash eens.
Fok is een algemene site voor iedereen, dus OOK voor mensen die kritisch over complottheorieën zijn. Als moderator zijnde moet je er voor BEIDE kanten zijn. (En JA: er ZIJN nu eenmaal 2 kanten, ook al proberen sommigen te doen alsof dat niet zo is.) Het zou fijn zijn als mensen een beetje overtuigd konden worden, maar er zijn nu eenmaal mensen die er enorm kritisch over zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef ashhoax het volgende:
[..]
precies, dan zou er hier een andere sfeer hangen denk ik.. wat ook logisch is natuurlijk..
en omdat ik een ''truther'' ben, zou me dat natuurlijk beter bevallen.. ook logisch :p
begrijp je helemaal, maar toch denk ik niet dat een mens totaal neutraal beslissingen kunnen nemen.. maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Fok is een algemene site voor iedereen, dus OOK voor mensen die kritisch over complottheorieën zijn. Als moderator zijnde moet je er voor BEIDE kanten zijn. (En JA: er ZIJN nu eenmaal 2 kanten, ook al proberen sommigen te doen alsof dat niet zo is.) Het zou fijn zijn als mensen een beetje overtuigd konden worden, maar er zijn nu eenmaal mensen die er enorm kritisch over zijn.
Mocht een forum waarop tegengeluid niet gewenst is je beter bevallen, dan denk ik dat je wel weet waar je naar toe moet gaan.
Hier op Fok mag iedereen zijn woordje over de theorieën doen, en dat moet NEUTRAAL gemodereerd worden!
Dat is dan ook een vorm van respect.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Ticker het volgende:
Het respecteren moeten ze zelf weten, het interpeteren en lezen van de bronnen en het overal verhaal.
Als daar geen tijd voor genomen wordt, maar meteen met de discussie begonnen wil worden, waar zijn we dan mee bezig.
Idd, respect heb je als je topics waar anderen moeite voor hebben gedaan eerst leest voordat je reageert.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is dan ook een vorm van respect.
dus joepiepoepie is een man volgens jou?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees eens wat hij zei,![]()
'Hoe weet jij eigenlijk dat ik Chiel heet? Dat mediaconsument dat weet o.k., maar ik begrijp niet hoe jij dat kan weten '
Kom je hulp bieden? Jullie wonen niet eens bij elkaar in de buurt snap heel de geback-up niet.
Zou dat niet een grapje van haar kunnen zijn.. Sarcasme enzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees eens wat hij zei,![]()
'Hoe weet jij eigenlijk dat ik Chiel heet? Dat mediaconsument dat weet o.k., maar ik begrijp niet hoe jij dat kan weten '
Kom je hulp bieden? Jullie wonen niet eens bij elkaar in de buurt snap heel de geback-up niet.
Ik vind alles best, als je maar niet die vreselijke foto postquote:
Het is dan ook een klacht over moderaties. Het zou fijn zijn als dergelijke bullshit discussies verwijderd werden, dan hebben de kleine kinderen ook geen grond om door te blijven zaniken zonder zelf iets toe te voegen aan het onderwerp.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef ToT het volgende:
FB is puur bedoeld voor feedback over moderaties. Klachten over users kun je via de PM aandragen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is dan ook een klacht over moderaties. Het zou fijn zijn als dergelijke bullshit discussies verwijderd werden, dan hebben de kleine kinderen ook geen grond om door te blijven zaniken zonder zelf iets toe te voegen aan het onderwerp.
Daarom, en dat hoort niet binnen een forum als BNW thuis. Heb dan ook respect voor Ticker dat hij de moeite in dat topic heeft gestoken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef ToT het volgende:
media, dat is gewoon verkapt zeiken over de users zelf, maar ik ben het er wel mee eens dat Michielos en Joepie een beetje een stapje terug moeten doen; het is nu gewoon leuk aapjes in een kooi met een stok porren om te kijken hoe hoog ze kunnen springen.
Inderdaad, ik vroeg me ook nog af wat die 'u' verliestquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef ToT het volgende:
Het is niet alleen die vraag joh, dat weet je ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |