Top! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Cerbie het volgende:Als de voorlopige uitslag klopt heb ik nét m'n psychologievak gehaald
quote:
Dus dan ben je nét niet gek?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Cerbie het volgende:Als de voorlopige uitslag klopt heb ik nét m'n psychologievak gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Exterminate! EXTERMINATE!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dus dan ben je nét niet gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn eigen studie is (gelukkig) niet psychologie, maar ik heb een aantal bijvakken van psychologie nodig voor een bepaalde registratie na mijn studie.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef mediaconsument het volgende:
Klopt de voorlopige uitslag trouwens?
Very nicequote:
quote:
Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn vraag aan Ticker is geen slowchat.
En als aanvulling op die vraag voor Ticker (en eigenlijk ook voor mediaconsument):
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten
Duidelijk?
Zou je denken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef ToT het volgende:
Dat nicknames op het Internet niet uniek hoeven te zijn, waarschijnlijk!
'Diegene' is er alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Ticker het volgende:
Zou je denken?
Ach misschien dat diegene zelf ook nog eens kan reageren, ben nu wel nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |