Nee, ik heb niet te maken met een breuk in relatiezin en bovendien zou dat wel heel berekenend zijn. Ik heb vrijdag te maken met een juridische confrontatie na ruim 2 jaar, eentje die naar verwachting qua impact nogal heftig zal zijn.quote:
Succes ermeequote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet te maken met een breuk in relatiezin en bovendien zou dat wel heel berekenend zijn. Ik heb vrijdag te maken met een juridische confrontatie na ruim 2 jaar, eentje die naar verwachting qua impact nogal heftig zal zijn.
Ik heb niet zozeer advies nodig hoor, het was meer een algemene post. Maar wel lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 16 december 2009 01:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:
TS: dat varieert heel erg vangeval tot geval en persoon tot persoon natuurlijk. Kan je wat meer info geven? En ben je nu al zenuwachtig of valt dat wel mee?
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaanquote:Op woensdag 16 december 2009 08:30 schreef Chev het volgende:
Ik kreeg zojuist een smsje van vrouwelijke busgenote die ik bijna een half jaar geleden mijn telefoonnummer gegeven had omdat ik haar best wel onwijs leuk vind/vond
Mensen, meer van dit goed nieuws graag!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaan
En vanochtend laatste sessie bij m'n psycholoog gehad. Ik heb er nu echt niets meer te zoeken
Hehe leuk manquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaan
En vanochtend laatste sessie bij m'n psycholoog gehad. Ik heb er nu echt niets meer te zoeken
contact is gelegd via een relatiesite he, dat schept vanzelf al verwachtingenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Chev het volgende:
[..]
Hehe leuk manlekker met een vrouw msn-en zonder voorordelen kan flink therapeutisch werken
Geen verwachtingen creëren hè, hou 't leuk
Ben het wel met Chev eens, niet teveel hoop er gelijk in storten, gewoon gezellig contact kan ook heel leuk zijn hequote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
contact is gelegd via een relatiesite he, dat schept vanzelf al verwachtingen
Maar ik verwacht er zelf niks van, ik zie wel hoe het loopt![]()
Het mailcontact de afgelopen dagen en het chatten gisteravond waren iig gezellig
Da's wel balen jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Snikch het volgende:
Zelf lig ik nu alweer een ruime week elke nacht van me ex te dromen.. Is echt niet fijn om zo 's ochtends wakker te worden, gelijk je hele dag weer vergald. Ondanks dat het net als gisterenavond weer wat beter ging ga ik toch weer van haar dromen, weet niet waar het aan ligt :S. Maar helpt in ieder geval niet zo dicht bij de kerst..
Zo kut is dat.. Heel je dag is vergald, vooral als ik dan wakker wordt en denk dat ze naast me ligt.. Gelukkig al even geen last meer van gehad. Hoewel ze gister heel de dag in m'n hoofd zat, had ik er zelf vannacht geen last van wonderbaarlijk genoeg. Ook de rest van vandaag heb ik wel weer goed overleefd. Af en toe een beetje zo'n verdrietige aanval maar die sla ik van me af.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ben het wel met Chev eens, niet teveel hoop er gelijk in storten, gewoon gezellig contact kan ook heel leuk zijn he.
Zelf lig ik nu alweer een ruime week elke nacht van me ex te dromen.. Is echt niet fijn om zo 's ochtends wakker te worden, gelijk je hele dag weer vergald. Ondanks dat het net als gisterenavond weer wat beter ging ga ik toch weer van haar dromen, weet niet waar het aan ligt :S. Maar helpt in ieder geval niet zo dicht bij de kerst..
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppelquote:Op woensdag 16 december 2009 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo kut is dat.. Heel je dag is vergald, vooral als ik dan wakker wordt en denk dat ze naast me ligt.. Gelukkig al even geen last meer van gehad. Hoewel ze gister heel de dag in m'n hoofd zat, had ik er zelf vannacht geen last van wonderbaarlijk genoeg. Ook de rest van vandaag heb ik wel weer goed overleefd. Af en toe een beetje zo'n verdrietige aanval maar die sla ik van me af.
En nog even een update: Haar spullen staan op een grote hoop in een hoek van de kamer. Morgen komt ze ze ophalen, waarschijnlijk ben ik dan zelf ook thuis..
Beterschapquote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef maartjeh het volgende:
Even een snelle TVP. Zou graag willen reageren op jullie reacties, maar sterf van de buikpijn dus ga snel m'n bed in.
Deze gedachtes moet je echt stoppen. Dan neemt het klote-gevoel dat je tot deze gedachtes drijft ook sneller af. Ik herken het maar al te goed en ik kan je uit eigen ervaring mee delen dat je beter er even helemaal in kan gaan zitten en gaat huilen wanneer je de gedachtes echt niet kan stoppen, en anders moet je ze gewoon niet toestaan in je hoofd. Dit versnelt echt de verwerking. Ik zit nu op het punt waarop ik mijn ex en ik nog wel als het perfecte koppel in het verleden kan zien zonder me direct zwaar kut daarover te voelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppel...
Moet hoe dan ook aan andere dingen denken, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar met alles wat ik doe ben ik met haar bezig in mijn hoofd, hoeveel afleiding ik ook zoek.. Zit nog met al die 'waarom' vragen in mijn hoofd, en denk nogsteeds dat het voor ons allebei beter was geweest om gewoon de relatie voort te zetten (Snap ook nogsteeds niet waarom het uit is, ja omdat er dus in haar nogsteeds een aandachtsgeil meisje bleek te schuilen en ik daar te onzeker van werd..).. weet ik wel zeker!!
Godver, ja sorry voor het depri gedoe hoor maar ik wil haar zo graag terug, terug naar hoe het was!!!
En rijsttafel: sterkte ermee!! Zou dat dus echt niet kunne trekken maar dat lijkt me duidelijk op dit moment. Maar probeer sterk te blijven, komt wel goed!
Ik herkend het ook heel erg van snitch.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppel...
Moet hoe dan ook aan andere dingen denken, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar met alles wat ik doe ben ik met haar bezig in mijn hoofd, hoeveel afleiding ik ook zoek.. Zit nog met al die 'waarom' vragen in mijn hoofd, en denk nogsteeds dat het voor ons allebei beter was geweest om gewoon de relatie voort te zetten (Snap ook nogsteeds niet waarom het uit is, ja omdat er dus in haar nogsteeds een aandachtsgeil meisje bleek te schuilen en ik daar te onzeker van werd..).. weet ik wel zeker!!
Godver, ja sorry voor het depri gedoe hoor maar ik wil haar zo graag terug, terug naar hoe het was!!!
En rijsttafel: sterkte ermee!! Zou dat dus echt niet kunne trekken maar dat lijkt me duidelijk op dit moment. Maar probeer sterk te blijven, komt wel goed!
Je moet echt van die gedachtes af. Ik heb ze ook gehad, iedereen heeft ze, maar je moet er niet in blijven hangen. Zo perfect is ze niet. Ze heeft je gedumpt om aandachtsgeil te doen (om jouw woorden te gebruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
neem met mij..quote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je moet echt van die gedachtes af. Ik heb ze ook gehad, iedereen heeft ze, maar je moet er niet in blijven hangen. Zo perfect is ze niet. Ze heeft je gedumpt om aandachtsgeil te doen (om jouw woorden te gebruiken). Laat haar barsten, ze heeft een kant laten zien die totaal niet bij jou past.
Ik heb er zelf ook even over gedaan om dit te beseffen: Mijn relatie was ideaal maar door hoe zij nu gedaan heeft zal het dat nooit meer kunnen worden.
Tsja, het is zwaar als ze spullen komt halen en als ik haar zie sterf ik ook weer vanbinnen. Maar ik moet erdoorheen anders blijft het maar voortslepen en daar heb ik geen zin in. Pas als alles van haar weg is en het huis naar mij overgeschreven e.d. kan ik het eens gaan afsluiten.
Waarschijnlijk ben ik trouwens vanavond toch niet thuis dus hoef ik haar ook niet te zien.
Jup, idd. Dus of hij dat nummer nou bewaard heeft zou me een zorg zijn. Het zou alleen maar bewijzen dat het des te beter is dat ik van hem af ben,quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:13 schreef Snikch het volgende:
[..]
Alleen maar goed dat je er mee kunt lachen op het moment, dat is alleen maar positief ^^!!
Zelf zou ik het ook raar vinden als me partner een nummer zou bewaren van een of andere gast hoor. Alhoewel dat ook wel gebeurd is maar goed, dat terzijde -.-. Maar inderdaad, stiekem toch opslaan ofzo dat merk je toch niet, en achteraf er mee kunnen lachen is dan weer mooi meegenomen toch!
Ik herken wat je voelt, ik dacht ook dat ik en mijn ex het perfecte stel waren. Maar dat was helaas slechts een illusie, dat merk je wel na een tijdje. Dan ga je de 'fouten' in de relatie zien en verdwijnt het rooskleurige beeld wat je van die persoon hebt. Achteraf vind ik mijn ex egoïstisch, arrogant en enorm koppig. Terwijl ik hem vroeger zo leuk en lief vond (moet zeggen, hij was wel sterk veranderd binnen (nog niet eens) een jaar). Daarom kon ik er ook niet zo goed mee omgaan. Dit en een andere gebeurtenis zorgden voor een breuk in het vertrouwen, wat uiteindelijk leidde tot een relatiebreuk. In het begin zie je deze dingen nog niet, maar zodra de roze bril van je kop gerukt wordt, lijkt je ex ineens een stuk minder leuk... Dus jouw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
Trouwen?quote:
Ik heb haar toch nog gezien. Ze was heel lang bezig met spullen zoeken. Ik heb haar nog geholpen met al die dingen naar de auto sjouwen. Toch wel jammer dat het zo moest lopen, maar ik voel me eigenlijk nog wel goed. Een beetje down, maar normaal voelde ik me een stuk kutter als ik haar gezien had. Waarschijnlijk is dat een goed teken...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Snikch het volgende:
En rijsttafel dat is wel heel fijn inderdaad dat je alsnog niet thuis bent dan. Kan me goed voorstelle dat ondanks dat het goed gaat dat haar zien het er niet makkelijker op maakt! Maar gewoon doorgaan zoals je nu al bezig bent, komt helemaal goed.
Pff wat een kut moment is dat altijd... het opruimen van alle spullen. Een moment dat je echt beseft dat het voorbij is.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tip van de dag: Ik heb vandaag een hoop van haar spullen opgeruimd. Dat werkt echt verlossend. Ik zou willen dat ik het nooit had hoeven doen, maar nu ik het toch moet doen besef ik wel heel erg dat het écht voorbij is tussen ons. Dat is kut, maar ik ben altijd al een optimist geweest, dus dat ga ik nu ook zijn!
Welkom bij de grootste club waar niemand bij wil horenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef Ferociousness het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik mag me ook melden bij dit topic..
Sinds 1,5 maand vrijgezel, hij ging vreemd.
Nou dankjewelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Welkom bij de grootste club waar niemand bij wil horen
In elk geval sterk dat je eer aan jezelf hebt gehouden en hem hebt gedumpt. Veel vrouwen vergeven hun man, om later erachter te komen dat het niet bij 1 slippertje blijft. Toont karakter dus mijn complimenten hoe vreemd dat ook klinktquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef Ferociousness het volgende:
Ben het met Swatfire eens. Klote dat het je is overkomen natuurlijk, maar in ieder geval goed dat je sterk genoeg bent om te zeggen dat dat niet is wat je verdiend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef Ferociousness het volgende:
Hmm ja, ik kwam er vrij laat achter (na een half jaar) en het waren er 3..quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Swatfire het volgende:
[..]
In elk geval sterk dat je eer aan jezelf hebt gehouden en hem hebt gedumpt. Veel vrouwen vergeven hun man, om later erachter te komen dat het niet bij 1 slippertje blijft. Toont karakter dus mijn complimenten hoe vreemd dat ook klinkt
Dat is inderdaad wel heeeel zuur.. Maar weet je wel zeker dat dit niet de juiste is voor jou in ieder geval. Blijft een rotstreek maar misschien maakt het het wel makkelijker voor jezelf om over hem heen te stappen. Probeer in ieder positief vooruit te blijven kijken. Dat hij zo bleek te zijn wil niet zeggen dat de toekomst niets moois voor je in petto heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Ferociousness het volgende:
[..]
Hmm ja, ik kwam er vrij laat achter (na een half jaar) en het waren er 3..
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heeeel zuur.. Maar weet je wel zeker dat dit niet de juiste is voor jou in ieder geval. Blijft een rotstreek maar misschien maakt het het wel makkelijker voor jezelf om over hem heen te stappen. Probeer in ieder positief vooruit te blijven kijken. Dat hij zo bleek te zijn wil niet zeggen dat de toekomst niets moois voor je in petto heeft!!
Damn Snikch je hebt een goede bui zie ik. Doet de sneeuw je goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heeeel zuur.. Maar weet je wel zeker dat dit niet de juiste is voor jou in ieder geval. Blijft een rotstreek maar misschien maakt het het wel makkelijker voor jezelf om over hem heen te stappen. Probeer in ieder positief vooruit te blijven kijken. Dat hij zo bleek te zijn wil niet zeggen dat de toekomst niets moois voor je in petto heeft!!
Haha, nee niet echt, kijk echt enorm op tegen de kerstvakantie, veeeel te veel vrije tijd. Maar om nou een negatieve post te gaan type om iemand positief proberen te krijgen is ook niet erg tactisch hequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:39 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Damn Snikch je hebt een goede bui zie ik. Doet de sneeuw je goed?
Dat herken ik ja, teveel tijd en veel te weinig te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:45 schreef Snikch het volgende:
[..]
Haha, nee niet echt, kijk echt enorm op tegen de kerstvakantie, veeeel te veel vrije tijd. Maar om nou een negatieve post te gaan type om iemand positief proberen te krijgen is ook niet erg tactisch he?
En het gaat nu even aardig, zit met wat vrienden nog op school dus ja, maar wat ik al zeg, kerstvakantie zal wel weer wat dipjes met zich mee brengen, maar probeer zoveel mogelijk positief te blijven hoor.
Ja, echt vervelend. Zit je te lang met je eigen gedachtes zonder afleiding, geen zin in >.<..quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef Ferociousness het volgende:
[..]
Dat herken ik ja, teveel tijd en veel te weinig te doen
Ja precies.. teveel nadenken is ook niet goed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:52 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ja, echt vervelend. Zit je te lang met je eigen gedachtes zonder afleiding, geen zin in >.<..
Wie weet valt het allemaal wel mee, maar ik ben bang van niet.. Ach ja, volgend jaar wordt vast beter, wordt hier in ieder geval veel gezegd dus laten we het hopen
.
Wordt vast wel beter voor je, je hebt een verse start en je bent waarschijnlijk heel vastberaden om er wat moois van te maken dus dat gaat gewoon lukken ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef Ferociousness het volgende:
[..]
Ja precies.. teveel nadenken is ook niet goed.
Ik hoop het wel ja, dat volgend jaar beter wordt, want dit jaar was ronduit ruk.
Ja dat is ook wel zo idd. Maarja, hij is al de 3e ex die vreemdgegaan is, dus ik zie het even niet zo positief in op het moment..quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Snikch het volgende:
[..]
Wordt vast wel beter voor je, je hebt een verse start en je bent waarschijnlijk heel vastberaden om er wat moois van te maken dus dat gaat gewoon lukken ook!! Sommige dingen hebben gewoon even tijd nodig, niet te snel opgeven, komt allemaal goed
.
Hm, nee dat kan ik geloven ja, geen goede ervaringen dus >.<. Maar geloof me, zijn zat goede jongens op de wereld hoor, je moet ze alleen even tegenkomen, en meestal zijn die wat stiller enzo dus is wat lastiger maar ja. Uiteindelijk vindt je er vast wel eenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef Ferociousness het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo idd. Maarja, hij is al de 3e ex die vreemdgegaan is, dus ik zie het even niet zo positief in op het moment..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |