Nee, ik heb niet te maken met een breuk in relatiezin en bovendien zou dat wel heel berekenend zijn. Ik heb vrijdag te maken met een juridische confrontatie na ruim 2 jaar, eentje die naar verwachting qua impact nogal heftig zal zijn.quote:
Succes ermeequote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet te maken met een breuk in relatiezin en bovendien zou dat wel heel berekenend zijn. Ik heb vrijdag te maken met een juridische confrontatie na ruim 2 jaar, eentje die naar verwachting qua impact nogal heftig zal zijn.
Ik heb niet zozeer advies nodig hoor, het was meer een algemene post. Maar wel lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 16 december 2009 01:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:
TS: dat varieert heel erg vangeval tot geval en persoon tot persoon natuurlijk. Kan je wat meer info geven? En ben je nu al zenuwachtig of valt dat wel mee?
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaanquote:Op woensdag 16 december 2009 08:30 schreef Chev het volgende:
Ik kreeg zojuist een smsje van vrouwelijke busgenote die ik bijna een half jaar geleden mijn telefoonnummer gegeven had omdat ik haar best wel onwijs leuk vind/vond
Mensen, meer van dit goed nieuws graag!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaan
En vanochtend laatste sessie bij m'n psycholoog gehad. Ik heb er nu echt niets meer te zoeken
Hehe leuk manquote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaan
En vanochtend laatste sessie bij m'n psycholoog gehad. Ik heb er nu echt niets meer te zoeken
contact is gelegd via een relatiesite he, dat schept vanzelf al verwachtingenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Chev het volgende:
[..]
Hehe leuk manlekker met een vrouw msn-en zonder voorordelen kan flink therapeutisch werken
Geen verwachtingen creëren hè, hou 't leuk
Ben het wel met Chev eens, niet teveel hoop er gelijk in storten, gewoon gezellig contact kan ook heel leuk zijn hequote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
contact is gelegd via een relatiesite he, dat schept vanzelf al verwachtingen
Maar ik verwacht er zelf niks van, ik zie wel hoe het loopt![]()
Het mailcontact de afgelopen dagen en het chatten gisteravond waren iig gezellig
Da's wel balen jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Snikch het volgende:
Zelf lig ik nu alweer een ruime week elke nacht van me ex te dromen.. Is echt niet fijn om zo 's ochtends wakker te worden, gelijk je hele dag weer vergald. Ondanks dat het net als gisterenavond weer wat beter ging ga ik toch weer van haar dromen, weet niet waar het aan ligt :S. Maar helpt in ieder geval niet zo dicht bij de kerst..
Zo kut is dat.. Heel je dag is vergald, vooral als ik dan wakker wordt en denk dat ze naast me ligt.. Gelukkig al even geen last meer van gehad. Hoewel ze gister heel de dag in m'n hoofd zat, had ik er zelf vannacht geen last van wonderbaarlijk genoeg. Ook de rest van vandaag heb ik wel weer goed overleefd. Af en toe een beetje zo'n verdrietige aanval maar die sla ik van me af.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ben het wel met Chev eens, niet teveel hoop er gelijk in storten, gewoon gezellig contact kan ook heel leuk zijn he.
Zelf lig ik nu alweer een ruime week elke nacht van me ex te dromen.. Is echt niet fijn om zo 's ochtends wakker te worden, gelijk je hele dag weer vergald. Ondanks dat het net als gisterenavond weer wat beter ging ga ik toch weer van haar dromen, weet niet waar het aan ligt :S. Maar helpt in ieder geval niet zo dicht bij de kerst..
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppelquote:Op woensdag 16 december 2009 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo kut is dat.. Heel je dag is vergald, vooral als ik dan wakker wordt en denk dat ze naast me ligt.. Gelukkig al even geen last meer van gehad. Hoewel ze gister heel de dag in m'n hoofd zat, had ik er zelf vannacht geen last van wonderbaarlijk genoeg. Ook de rest van vandaag heb ik wel weer goed overleefd. Af en toe een beetje zo'n verdrietige aanval maar die sla ik van me af.
En nog even een update: Haar spullen staan op een grote hoop in een hoek van de kamer. Morgen komt ze ze ophalen, waarschijnlijk ben ik dan zelf ook thuis..
Beterschapquote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef maartjeh het volgende:
Even een snelle TVP. Zou graag willen reageren op jullie reacties, maar sterf van de buikpijn dus ga snel m'n bed in.
Deze gedachtes moet je echt stoppen. Dan neemt het klote-gevoel dat je tot deze gedachtes drijft ook sneller af. Ik herken het maar al te goed en ik kan je uit eigen ervaring mee delen dat je beter er even helemaal in kan gaan zitten en gaat huilen wanneer je de gedachtes echt niet kan stoppen, en anders moet je ze gewoon niet toestaan in je hoofd. Dit versnelt echt de verwerking. Ik zit nu op het punt waarop ik mijn ex en ik nog wel als het perfecte koppel in het verleden kan zien zonder me direct zwaar kut daarover te voelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppel...
Moet hoe dan ook aan andere dingen denken, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar met alles wat ik doe ben ik met haar bezig in mijn hoofd, hoeveel afleiding ik ook zoek.. Zit nog met al die 'waarom' vragen in mijn hoofd, en denk nogsteeds dat het voor ons allebei beter was geweest om gewoon de relatie voort te zetten (Snap ook nogsteeds niet waarom het uit is, ja omdat er dus in haar nogsteeds een aandachtsgeil meisje bleek te schuilen en ik daar te onzeker van werd..).. weet ik wel zeker!!
Godver, ja sorry voor het depri gedoe hoor maar ik wil haar zo graag terug, terug naar hoe het was!!!
En rijsttafel: sterkte ermee!! Zou dat dus echt niet kunne trekken maar dat lijkt me duidelijk op dit moment. Maar probeer sterk te blijven, komt wel goed!
Ik herkend het ook heel erg van snitch.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppel...
Moet hoe dan ook aan andere dingen denken, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar met alles wat ik doe ben ik met haar bezig in mijn hoofd, hoeveel afleiding ik ook zoek.. Zit nog met al die 'waarom' vragen in mijn hoofd, en denk nogsteeds dat het voor ons allebei beter was geweest om gewoon de relatie voort te zetten (Snap ook nogsteeds niet waarom het uit is, ja omdat er dus in haar nogsteeds een aandachtsgeil meisje bleek te schuilen en ik daar te onzeker van werd..).. weet ik wel zeker!!
Godver, ja sorry voor het depri gedoe hoor maar ik wil haar zo graag terug, terug naar hoe het was!!!
En rijsttafel: sterkte ermee!! Zou dat dus echt niet kunne trekken maar dat lijkt me duidelijk op dit moment. Maar probeer sterk te blijven, komt wel goed!
Je moet echt van die gedachtes af. Ik heb ze ook gehad, iedereen heeft ze, maar je moet er niet in blijven hangen. Zo perfect is ze niet. Ze heeft je gedumpt om aandachtsgeil te doen (om jouw woorden te gebruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |