abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75672233
Omdat ik het vorige topic had dichtgegooid...

Ik lees dit topic al een tijdje mee; misschien krijg ik zeer binnenkort (lees: over twee dagen) ook te maken met de kunst van het loslaten...
Het is alvast heel fijn om hier van alles te lezen.

Het topic moet alleen nog even verplaatst worden naar relaties & liefde. Kan ik dat zelf of moet een mod dat doen?
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:59:22 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75672795
Je gaat het vrijdag uitmaken?
pi_75672908
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Je gaat het vrijdag uitmaken?
Nee, ik heb niet te maken met een breuk in relatiezin en bovendien zou dat wel heel berekenend zijn. Ik heb vrijdag te maken met een juridische confrontatie na ruim 2 jaar, eentje die naar verwachting qua impact nogal heftig zal zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jumping-Skippy op 16-12-2009 00:12:25 ]
pi_75673882
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet te maken met een breuk in relatiezin en bovendien zou dat wel heel berekenend zijn. Ik heb vrijdag te maken met een juridische confrontatie na ruim 2 jaar, eentje die naar verwachting qua impact nogal heftig zal zijn.

Succes ermee

Tip van de dag: Ik heb vandaag een hoop van haar spullen opgeruimd. Dat werkt echt verlossend. Ik zou willen dat ik het nooit had hoeven doen, maar nu ik het toch moet doen besef ik wel heel erg dat het écht voorbij is tussen ons. Dat is kut, maar ik ben altijd al een optimist geweest, dus dat ga ik nu ook zijn!

Ik heb echter zo'n vermoeden dat ik vanavond over haar ga dromen aangezien ze wel heel de dag in m'n hoofd zat (nogal logisch als ik haar spullen heb opgeruimd). Wakker worden zal dus wel kut worden, dus ik verwacht morgen een dipje.. Maarja, iIk zal het wel weer overleven. Misschien droom ik wel helemaal niet over haar, maar over hoe leuk ik het ga hebben als vrijgezel

De emotionele achtbaan waar we doorheen gaan, is best verwarrend.. Dat kunnen jullie vast ook wel beamen.

Zo, nu ik dat van me heb afgetypt kan ik lekker gaan slapen. Trusten mede fokkers!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75674396
TS: dat varieert heel erg vangeval tot geval en persoon tot persoon natuurlijk. Kan je wat meer info geven? En ben je nu al zenuwachtig of valt dat wel mee?
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75674732
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:
TS: dat varieert heel erg vangeval tot geval en persoon tot persoon natuurlijk. Kan je wat meer info geven? En ben je nu al zenuwachtig of valt dat wel mee?
Ik heb niet zozeer advies nodig hoor, het was meer een algemene post. Maar wel lief dat je het vraagt Voor mijn verhaal kun je (mocht het je interesseren) beter mijn post hier lezen.

Zenuwachtig... Ergens wel (ben om en om misselijk en mijn eetlust is ook niet je van het) maar ik besef het nog niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door Jumping-Skippy op 16-12-2009 01:56:47 ]
pi_75676925
Ik kreeg zojuist een smsje van vrouwelijke busgenote die ik bijna een half jaar geleden mijn telefoonnummer gegeven had omdat ik haar best wel onwijs leuk vind/vond
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75680271
Weer een giga dip nu.
Was gewoon erg benieuwd naar hoe het met haar ging, dus heb ik haar gister een sms gestuurd van hoe ze de afgelopen dagen is doorgekomen.
Ze wou nog graag een keer langs komen om de katten te zien, Weet alleen niet of ik dat nu wel aankan, haar zien.
Ik wil haar wel zo graag zien, en spreken, maar het doet wel pijn dat ze dan alleen de katten wil zien, hoewel sms natuurlijk redelijk beperkt is kwa communicatie.
Ze zegt wel dat de ze het begrijpt dat ik eerste tijd daar geen behoeft aan heb, en dat dit misschien tijd nodig heeft.
aah, ik wordt zo verscheurd nu door het verlangen om haar te zien, en de wetenschap dat me dat denk ik toch wel pijn gaat doen, en erg moeilijk zal zijn om haar te zien.
Uit de sms lijkt het alsof ze alweer verder is, maar smsjes kan je lekker verkeerd lezen en opvatten. En zeker weten hoe ze zich voelt weet je pas als ik haar spreek, en dat wil ik toch graag weten.
F* wat is gevoel soms zo verrot.
Ik weet nog niet wat ik moet terug sturen naar haar.
Moest het even van me afschrijven
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75680300
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:30 schreef Chev het volgende:
Ik kreeg zojuist een smsje van vrouwelijke busgenote die ik bijna een half jaar geleden mijn telefoonnummer gegeven had omdat ik haar best wel onwijs leuk vind/vond
heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaan
En vanochtend laatste sessie bij m'n psycholoog gehad. Ik heb er nu echt niets meer te zoeken
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_75680329
pff gister en vandaag weer een dip ben ook echt niet productief op mn werk.. tis afleiding, dat dan weer wel..
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:16:27 #11
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75680788
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

heb gisteravond ruim 1,5 uur zitten msn'en met een dame die ik via een datingsite heb leren kennen, dat heeft m'n zelfvertrouwen ook een hoop goed gedaan
En vanochtend laatste sessie bij m'n psycholoog gehad. Ik heb er nu echt niets meer te zoeken
Mensen, meer van dit goed nieuws graag!

Ik heb eigenlijk niks positiefs of negatiefs te melden.
pi_75681547
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Hehe leuk man lekker met een vrouw msn-en zonder voorordelen kan flink therapeutisch werken
Geen verwachtingen creëren hè, hou 't leuk
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75682820
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Chev het volgende:

[..]

Hehe leuk man lekker met een vrouw msn-en zonder voorordelen kan flink therapeutisch werken
Geen verwachtingen creëren hè, hou 't leuk
contact is gelegd via een relatiesite he, dat schept vanzelf al verwachtingen
Maar ik verwacht er zelf niks van, ik zie wel hoe het loopt
Het mailcontact de afgelopen dagen en het chatten gisteravond waren iig gezellig
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 16 december 2009 @ 13:06:47 #14
278630 Snikch
Living my life
pi_75684811
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

contact is gelegd via een relatiesite he, dat schept vanzelf al verwachtingen
Maar ik verwacht er zelf niks van, ik zie wel hoe het loopt
Het mailcontact de afgelopen dagen en het chatten gisteravond waren iig gezellig
Ben het wel met Chev eens, niet teveel hoop er gelijk in storten, gewoon gezellig contact kan ook heel leuk zijn he .

Zelf lig ik nu alweer een ruime week elke nacht van me ex te dromen .. Is echt niet fijn om zo 's ochtends wakker te worden, gelijk je hele dag weer vergald. Ondanks dat het net als gisterenavond weer wat beter ging ga ik toch weer van haar dromen, weet niet waar het aan ligt :S. Maar helpt in ieder geval niet zo dicht bij de kerst..
For as he thinks within himself, so he is
  woensdag 16 december 2009 @ 14:22:25 #15
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75687936
* Turbomuis leest ook weer mee
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75688489
Die positieve reacties die ik ontvang op mijn foto en profiel op de datingsite zijn erg goed voor mijn ego, kan ik je zeggen. Tenslotte heeft mijn ex mij toch verlaten voor een vrouw die 8,5 jaar ouder is dan ik. Je begint dan toch aan jezelf te twijfelen.
Dat is nu gelukkig wel weg. Onze relatie was ronduit slecht. Toen ik er in zat, had ik dit niet door, maar nu, geweldig dat het over is. Tuurlijk is de situatie op dit moment niet leuk, maar ik voel mij goed en gelukkiger dan de laatste jaren. En de huidige situatie kan alleen maar beter worden . Straks lekker mijn eigen huisje en zo kunnen inrichten zoals ik zelf wil. En met niemand (nou ja, wel met mijn kids natuurlijk) rekening hoeven houden. Hoe sneller, hoe beter. Nog even door de zure apppel heen bijten en dan kom ik daar wel.
pi_75688524
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Snikch het volgende:
Zelf lig ik nu alweer een ruime week elke nacht van me ex te dromen .. Is echt niet fijn om zo 's ochtends wakker te worden, gelijk je hele dag weer vergald. Ondanks dat het net als gisterenavond weer wat beter ging ga ik toch weer van haar dromen, weet niet waar het aan ligt :S. Maar helpt in ieder geval niet zo dicht bij de kerst..
Da's wel balen ja ik heb toen het uit ging ook nog een half jaar af en toe last gehad van dromen over m'n ex.
Voornamelijk na het ervaren van een gemis door muziek, films of herkenningspunten de avond(en) ervoor.

Probeer overdag iets te doen om jezelf af te leiden, stil zitten werkt echt niet
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75695337
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Snikch het volgende:

[..]

Ben het wel met Chev eens, niet teveel hoop er gelijk in storten, gewoon gezellig contact kan ook heel leuk zijn he .

Zo kut is dat.. Heel je dag is vergald, vooral als ik dan wakker wordt en denk dat ze naast me ligt.. Gelukkig al even geen last meer van gehad. Hoewel ze gister heel de dag in m'n hoofd zat, had ik er zelf vannacht geen last van wonderbaarlijk genoeg. Ook de rest van vandaag heb ik wel weer goed overleefd. Af en toe een beetje zo'n verdrietige aanval maar die sla ik van me af.

Voor Snikch en de anderen:

En nog even een update: Haar spullen staan op een grote hoop in een hoek van de kamer. Morgen komt ze ze ophalen, waarschijnlijk ben ik dan zelf ook thuis..
  woensdag 16 december 2009 @ 17:56:58 #19
278630 Snikch
Living my life
pi_75696306
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:25 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Zo kut is dat.. Heel je dag is vergald, vooral als ik dan wakker wordt en denk dat ze naast me ligt.. Gelukkig al even geen last meer van gehad. Hoewel ze gister heel de dag in m'n hoofd zat, had ik er zelf vannacht geen last van wonderbaarlijk genoeg. Ook de rest van vandaag heb ik wel weer goed overleefd. Af en toe een beetje zo'n verdrietige aanval maar die sla ik van me af.

En nog even een update: Haar spullen staan op een grote hoop in een hoek van de kamer. Morgen komt ze ze ophalen, waarschijnlijk ben ik dan zelf ook thuis..
Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppel ...
Moet hoe dan ook aan andere dingen denken, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar met alles wat ik doe ben ik met haar bezig in mijn hoofd, hoeveel afleiding ik ook zoek.. Zit nog met al die 'waarom' vragen in mijn hoofd, en denk nogsteeds dat het voor ons allebei beter was geweest om gewoon de relatie voort te zetten (Snap ook nogsteeds niet waarom het uit is, ja omdat er dus in haar nogsteeds een aandachtsgeil meisje bleek te schuilen en ik daar te onzeker van werd..).. weet ik wel zeker!!

Godver, ja sorry voor het depri gedoe hoor maar ik wil haar zo graag terug, terug naar hoe het was !!!

En rijsttafel: sterkte ermee!! Zou dat dus echt niet kunne trekken maar dat lijkt me duidelijk op dit moment. Maar probeer sterk te blijven, komt wel goed!
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 18:22:18 #20
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75697173
Nou ik heb gister gedaan waar ik al een paar dagen over zat te twijfleen. Ik heb haar gemaild. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik veel aan haar dacht de afgelopen dagen en dat ik wel een keer met dr zou willen afspreken om te praten.

Ze reageerde vrijwel meteen en zei dat ze dat prima vond, maar ze gaat eerst op wintersport dus het zal pas over 2 weken ofzo ergens worden. Misschien is de behoefte om met haar te praten van mijn kant tegen die tijd wel minder....kweenie.
Ze kwam niet over alsof ze graag contact met me wil, meer nonchalant zo van, sure...als jij wil meeten dan kan dat wel hoor.

Tja, misschien omdat het jaar bijna ten einde is dat ik veel flash backs heb deze dagen. Ben gewoon vanaf Juli zeg maar in een gigantische emotional rollercoaster terecht gekomen en dingen komen nu weer een beetje bij me terug. Veel herinneringen die door mijn hoofd gaan...

Nouja, geen ramp... een dip heet dat, daar kan ik best mee omgaan. Maar ik hoop wel dat het snel weer wat beter zal gaan, want vreemd genoeg voelde ik me een aantal weken geleden stukken beter.
pi_75699171
Even een snelle TVP. Zou graag willen reageren op jullie reacties, maar sterf van de buikpijn dus ga snel m'n bed in.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:23:47 #22
278630 Snikch
Living my life
pi_75699560
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef maartjeh het volgende:
Even een snelle TVP. Zou graag willen reageren op jullie reacties, maar sterf van de buikpijn dus ga snel m'n bed in.
Beterschap !!
  woensdag 16 december 2009 @ 20:08:23 #23
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75701697
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Snikch het volgende:

[..]

Inderdaad, om de een of andere reden ging het 2 weken geleden redelijk maar nu al ruim anderhalve week gaat het gewoon puur kut!! Vorige week in het weekend een heel flinke dip gehad, nu afgelope weekend een kleintje, en nu weer elke nacht van haar dromen waar ik inderdaad de hele dag mee in mijn hoofd blijf zitten, met haar dus!! Mis haar echt, en niet alleen het hebben van een relatie, en iemand hebben waar je alles kwijt kunt en om mee in slaap te vallen etc. etc.. Maar haar, wij waren echt het perfecte koppel ...
Moet hoe dan ook aan andere dingen denken, probeer ook zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar met alles wat ik doe ben ik met haar bezig in mijn hoofd, hoeveel afleiding ik ook zoek.. Zit nog met al die 'waarom' vragen in mijn hoofd, en denk nogsteeds dat het voor ons allebei beter was geweest om gewoon de relatie voort te zetten (Snap ook nogsteeds niet waarom het uit is, ja omdat er dus in haar nogsteeds een aandachtsgeil meisje bleek te schuilen en ik daar te onzeker van werd..).. weet ik wel zeker!!

Godver, ja sorry voor het depri gedoe hoor maar ik wil haar zo graag terug, terug naar hoe het was !!!

En rijsttafel: sterkte ermee!! Zou dat dus echt niet kunne trekken maar dat lijkt me duidelijk op dit moment. Maar probeer sterk te blijven, komt wel goed!
Deze gedachtes moet je echt stoppen. Dan neemt het klote-gevoel dat je tot deze gedachtes drijft ook sneller af. Ik herken het maar al te goed en ik kan je uit eigen ervaring mee delen dat je beter er even helemaal in kan gaan zitten en gaat huilen wanneer je de gedachtes echt niet kan stoppen, en anders moet je ze gewoon niet toestaan in je hoofd. Dit versnelt echt de verwerking. Ik zit nu op het punt waarop ik mijn ex en ik nog wel als het perfecte koppel in het verleden kan zien zonder me direct zwaar kut daarover te voelen.

Sterkte, kerel.
pi_75702161
quote:
[..]

Ik herkend het ook heel erg van snitch.
Ik zit er nu ook even doorheen, en blijf er een beetje in hangen zo.
Er komen zo 2 vrienden langs, even een biertje doen, zal ik wel even wat van opvrolijken.
Ik heb nog op de sms gereageerd van de sms dat ze zaterdag of zondag wel langs kan komen om even naar de katten te gaan en om nog even te praten..
Ik zie er wel een beetje tegen op, en ben bang dat het wel zwaar gaat worden, maar wil haar zo graag zien,en mee praten, zit nu met een erg naar gevoel in mijn maar ermee, en ben erg onrustig.
Maar even haar reactie afwachten, heb nog niks gehoord van haar sinds de sms die ik verstuurd heb vanmiddag.
Vandaag kon ik het maar niet van me af zetten, en zit gewoon te wachten tot ze terug sms't, stom ik weet het.
We moeten beide even de kop ergens anders naar hebben staan. Sterkte
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75726650
quote:

[..]

Je moet echt van die gedachtes af. Ik heb ze ook gehad, iedereen heeft ze, maar je moet er niet in blijven hangen. Zo perfect is ze niet. Ze heeft je gedumpt om aandachtsgeil te doen (om jouw woorden te gebruiken ). Laat haar barsten, ze heeft een kant laten zien die totaal niet bij jou past.

Ik heb er zelf ook even over gedaan om dit te beseffen: Mijn relatie was ideaal maar door hoe zij nu gedaan heeft zal het dat nooit meer kunnen worden.

Tsja, het is zwaar als ze spullen komt halen en als ik haar zie sterf ik ook weer vanbinnen. Maar ik moet erdoorheen anders blijft het maar voortslepen en daar heb ik geen zin in. Pas als alles van haar weg is en het huis naar mij overgeschreven e.d. kan ik het eens gaan afsluiten.

Waarschijnlijk ben ik trouwens vanavond toch niet thuis dus hoef ik haar ook niet te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')