geloof er zelf ook niets vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef o.us het volgende:
Geloof me, gaat niet gebeuren. Of het moet natte sneeuw zijn.
Omdat je een dikke kneus bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat wordt een grote kankerzooi op de weg
Edit: waarom kent Firefox 'kankerzooi' niet?
Dat is pas topicwaardig mensen !
Gelukkig heb ik een paar kuub haardhout en genoeg diesel om het aggregaat tot maart draaiende te houden.quote:1 cm
Idd het wordt alleen wat natte prut die binnen een uur weg is wsl.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sneeuw in Nederland.
Eerst zien, dan geloven.
[..]
Hee Chai.
Of als ze een ijsbal op hun hoofd krijgen door sukkels die denken dat ze grappig zijn en daardoor niet meer naar school kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Mozy het volgende:
Het gaat misschien sneeuwen en dan is het meteen een pak volgens TS.
Sneeuw is leuk, behalve er mensen gaan zeuren dat ze niet naar school kunnen omdat het sneeuwt.
Voor Nederlandse begrippen is dat een flink pak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef TUFKAL het volgende:
Flink pak sneeuw3 cm is de verwachting!
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto staptquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef Quantie het volgende:
[..]
Of als ze een ijsbal op hun hoofd krijgen door sukkels die denken dat ze grappig zijn en daardoor niet meer naar school kunnen
Aan de kust misschien wel ja, maar in het binnenland niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het wordt idd gewoon natte sneeuw hoor
neequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is dat een flink pak.
Mag je voortaan post sorterenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto stapt, dat is goed voor mijn promotie!
1 vlokje zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Rekkie het volgende:
1 cm is al genoeg om de josti's op de snelwegen helemaal paranoïde te maken......
Ja, ik denk dat je gelijk "ontslagen" als promotie krijgt, of je mag zijn werk/taak overnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto stapt, dat is goed voor mijn promotie!
Ligt er maar aan hoe oud je bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik welquote:
Ik ben oud, maar ik ga met mijn tijd mee. In de jaren 80 kon ik elke winter schaatsenquote:
Ik heb de jaren 80 ook bewust meegemaakt hoor...heel bewust zelfsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben oud, maar ik ga met mijn tijd mee. In de jaren 80 kon ik elke winter schaatsendaarna is vorst een zeldzaamheid geworden.
Normaal doe ik er 10 minuten over van mijn werk naar huis. Dat is 50% meer reistijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Maineye het volgende:
wow 5 min later thuis... wow als je dat alweet pas jij je snelheid maar mooi aan... oh wacht jij bent een idioot die maar door blijft racen in de winter... ze hadden jouw nooit een rijbewijs moeten geven
Leuk voor je meid, chapeau hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de jaren 80 ook bewust meegemaakt hoor...heel bewust zelfs
Lol, 10 minuten rijden doe je met de auto, dat kun je toch net zo goed fietsen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Normaal doe ik er 10 minuten over van mijn werk naar huis. Dat is 50% meer reistijd.
is het al officieel? Het KNMI durft bijna niet meer nadat ze een paar keer ten onrechte een weeralarm hebben afgegeven.quote:
haha die kijken wel uit iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
is het al officieel? Het KNMI durft bijna niet meer nadat ze een paar keer ten onrechte een weeralarm hebben afgegeven.
Volgens Paulus Pietsma is de kans op een witte kerst dit jaar 80%quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Lauwra het volgende:
[..]
haha die kijken wel uit idd
En maandag zou het ook al gaan sneeuwen, nou....niks gezien. En een witte kerst zat er waarschijnlijk niet in werd er ook al gezegd. Het zal allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Pablo88quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Pablo88 het volgende:
Over sneeuw opzich zelf kun je al wel een klacht topic bouwen.
Sneeuw![]()
Sneeuw in Nederland
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Volgens Paulus Pietsma is de kans op een witte kerst dit jaar 80%hahahah en volgens 538 en de weervrouw daar een hele kleine kans. Misschien dus. As usualSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Eindhoven? Ik ben toch zeker niet gek!quote:
Ik ga in de winter driften op een verlaten parkeerterrein bij mij in de buurt. De laatste keer dat het kon is al meer dan twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef pindaplukker het volgende:
vet vet vet vet !!!
Laat ik nou net achterwiel aandrijving op mijn auto hebben![]()
Rotondes here i come !
Genoeg om het verkeer weer over de zeik te krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Daar gaat het KLPBT extra op controleren morgen, pas maar op!..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef pindaplukker het volgende:
vet vet vet vet !!!
Laat ik nou net achterwiel aandrijving op mijn auto hebben![]()
Rotondes here i come !
Geniaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
Ik verwacht morgen ook een pak sneeuw:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk iets anders posten, maar dat kennen de pubers hier niet denk ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
jonguh... Ik ben net die kerel van the fast and furious. Die kunnen mij niet bij houdenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar gaat het KLPBT extra op controleren morgen, pas maar op!..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je bent ouderejongere nog vergetenquote:
ouderejongerequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent ouderejongere nog vergeten
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets anders posten, maar dat kennen de pubers hier niet denk ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winterslaap?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Kanker toch op met je sneeuw en je winter![]()
![]()
Geef mij me zomer en pils drinken op het terras terug!!!
Files voorbijfietsen ftwquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Salvad0R het volgende:
Mijn brave stalen ros zal me vervoeren, ongeacht de weersomstandigheden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
3cm sneeuw een "flink pak" vinden....quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef ouderejongere het volgende:
Het KNMI verwacht morgen 1 tot 3 cm sneeuw
Ohja, dat was ik nog even vergeten:quote:Op woensdag 16 december 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
Dit is meeuw:
[ afbeelding ]
Dit is hooi:
[ afbeelding ]
Ik moet ook door korstig en bruin heen als ik bij mijn vriendin in haar poopenshaft naar binnen fietsquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef padlarf het volgende:
Sneeuw in NederlandEven leuk, daarna wordt het korstig en bruin en kut om doorheen te fietsen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:16 schreef ouderejongere het volgende:
in Zwitserland rijden de treinen gewoon bij 20 graden vorst, hier zitten de wissels al vastgevrogen bij -1
Damn, jij bent ook zo'n type die op de fiets naar het winkelcentrum gaat om een pak melk te halen zeker? Waarom denk je dat er auto's zijn uitgevonden? Om voor de deur te laten staan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Lol, 10 minuten rijden doe je met de auto, dat kun je toch net zo goed fietsen dan?
Ach man, ga toch een boom koppen.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:43 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Damn, jij bent ook zo'n type die op de fiets naar het winkelcentrum gaat om een pak melk te halen zeker? Waarom denk je dat er auto's zijn uitgevonden? Om voor de deur te laten staan?
OT: Oh, kijk, er vallen drie sneeuwvlokjes, laten we gauw allemaal in de auto kruipen en met een gangetje van 15 km/u over een 80 km weg gaan rijden.... Ga met de bus als je toch niet wilt opschieten!
Alsof het hebben van een auto betekent dat je 'm altijd en overal maar voor moet gebruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:43 schreef Hallahan het volgende:
Damn, jij bent ook zo'n type die op de fiets naar het winkelcentrum gaat om een pak melk te halen zeker? Waarom denk je dat er auto's zijn uitgevonden? Om voor de deur te laten staan?
Eens waarom zouden we onze infrastructuur in vredesnaam aanpassen op zwaar winterweer?quote:Op woensdag 16 december 2009 03:09 schreef Zapato het volgende:
Mensen die het Zwisterland-argument aanhalen zijn echt bijster dom.
D-D-D-D-D-D-DOODSVERWENSING!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ach man, ga toch een boom koppen.
Zeg jij met je usernamequote:Op woensdag 16 december 2009 08:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Hier in Brabant komt het pas in de loop van de middag geloof ik. Waarschijnlijk midden in de avondspits.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef sinadO het volgende:
Hier sneeuwt het nog niet. Bij jullie?
Ze verwachten idd 400 km file, dat wordt nog leuk vanmiddag...
Ws. pas vanavond. Dus morgenochtend verkeersterreurquote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier in Brabant komt het pas in de loop van de middag geloof ik. Waarschijnlijk midden in de avondspits.
Vanmiddag/vanavond, of je moet in limburg wonen natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:25 schreef Nikmans het volgende:
Waar blijft mijn sneeuw dan VERDOMME
Ja want in Limburg hebben we geen sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vanmiddag/vanavond, of je moet in limburg wonen natuurlijk
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:25 schreef Nikmans het volgende:
Waar blijft mijn sneeuw dan VERDOMME
Zou ik zeker doen als ik jou je hobby op die boom aan het uitoefenen zag...quote:Op woensdag 16 december 2009 08:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Voordat ze daar een waterdicht systeem voor hebben ben ik waarschijnlijk al weer 3 auto's verder...quote:Op woensdag 16 december 2009 08:54 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Alsof het hebben van een auto betekent dat je 'm altijd en overal maar voor moet gebruiken.
Maar goed, daar kom je straks met de kilometerheffing wel achter.
Ehm nee, dat hangt allemaal af van de temperatuurquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd het wordt alleen wat natte prut die binnen een uur weg is wsl.
quote:Veel sneeuw morgen in ochtendspits
De ANWB verwacht vannacht en morgen
vroeg in de ochtend veel problemen op
de Nederlandse wegen.De weerdiensten
verwachten dat het vannacht overal gaat
sneeuwen en dat er in het midden van
het land tot 15 centimeter kan vallen.
Dat leidt volgens de ANWB vrijwel zeker
tot een ochtendspits met lange files.
Op 5 januari was de laatste spits in de
sneeuw;toen stond er 520 km file.
Ga er vanmiddag maar vast heen en boek een hotelquote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moet één keer in het jaar vroeg met het OV voor een tentamen. Eén keer.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga er vanmiddag maar vast heen en boek een hotel.
Het treehugger-topic is de andere kant opquote:Op woensdag 16 december 2009 13:03 schreef Sheriam het volgende:
Ik haat sneeuw. Als ik thuis kan blijven vind ik 't wel leuk maar als ik naar 't station moet fietsen (glibberen) en daar rijden de treinen niet, dan is er echt niks leuks aan. Gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken, want er ligt nog niet eens sneeuw en Utrecht CS schijnt al enorme problemen te hebben! (en nee, ik rij geen auto... vind het milieu altijd nog 1000x belangrijker dan mijn haat voor sneeuw, en zodra er twee vlokjes vallen staan de wegen toch muurvast dus een auto heeft tegen reizen in de sneeuw geen enkel nut).
LOL, typisch FOK!, zet je er bij waarom je geen auto hebt om de voorspelbare 'neem dan een auto!' reacties te voorkomen, komt er natuurlijk weer iemand met ander commentaar op de proppenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het treehugger-topic is de andere kant op.
15 cm. Midden van het land.. is dat Utrecht e.o.? Zou wel puik zijnquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef nikky het volgende:
In Groningen ligt wat sneeuw. De voorspelling is dat er vannacht een centimeter of vijf gaat vallen. Kom maar op!!
Piet Paulusma.quote:De komende 48 uur zal er flink wat sneeuw gaan vallen. Plaatselijk kan er wel 20 cm. sneeuw neerdalen. Hiervoor waarschuwt weerman Piet Paulusma.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:51 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Wordt dus 21 graden met een heerlijk zonnetje.
Een ton of 9.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef Joel-Smeets het volgende:
Bij Piet Paulusma moet je het met een lading zout nemen,he...
ff is niet gemaakt voor mboquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat wordt een grote kankerzooi op de weg
Edit: waarom kent Firefox 'kankerzooi' niet?
Dat is pas topicwaardig mensen !
En dan een graadje of -2/-3 erbij, zodat we morgen met z'n alle kunnen glijden.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef wise het volgende:
sneeuw, het gaat gewoon regenen, let maar op. En sneeuwt het toch, dan is het van die natte drap
Treinenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Als de treinen maar wel normaal rijden morgen!
Jezus wat ben jij dom zegquote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef wise het volgende:
sneeuw, het gaat gewoon regenen, let maar op. En sneeuwt het toch, dan is het van die natte drap
Ga daar maar niet vanuit. Een paar cm sneeuw, en je hebt sowieso een half uur vertragingquote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Als de treinen maar wel normaal rijden morgen!
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij dom zeg
Zolang de temperatuur onder het nulpunt blijft, zal het gewoon gaan sneeuwenNatte sneeuw onstaat alleen als de buitentemperatuur boven de nul ligt.
Niet iedereen leeft van een uitkering.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:38 schreef Treinkopper het volgende:
Mensen die morgen in de ochtendspits de weg op 'moeten'
Hier nog helemaal niet, eens kijken of morgen de sneeuwkettingen nodig zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Mijne is ongeveer 23 centimeter. Het heeft hier niet meer dan 1 millimeter gesneeuwd.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=d7673a565fb5fbdca3b1c77969ba956f&showtopic=15355&st=700&p=74323entry74323quote:Lokaal een halve meter sneeuw?
Het zou me niets verbazen als er begin volgende week lokaal een halve meter sneeuw ligt. We gaan een zeer sneeuwrijke periode tegemoet. Eerst deze afzakkende storing, die al meer uitdiept dan eerst voorzien, en daarbij luttele centimeters achterlaat op het koude ondergrond. In het noordwestelijke deel is dat helaas regen. Maar niet getreurd, wanneer in de loop van morgen de koude noordoostelijke stroming er in komt zijn het juist die gebieden die het meest profiteren van het warme zeewater.
In het weekend komt er nog eens een pooldepressie afzakken. Hoewel de wind dan aanlandig wordt koelt de lucht op grote hoogte juist extra af, volgens GFS tot maar liefst -40°C op 500 hPa. Dat kan zware sneeuwbuien opleveren, die vanwege de geringe stroming lang boven in plaats kunnen blijven hangen. Daarbij is ook onweer mogelijk en misschien zelfs een polar low.
In de kerstweek doen depressies een aanval op de dooi wat ook weer sneeuw kan geven.
Waarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef AdvancedPower het volgende:
GODVERDOMME, LAAT HET SNEEUWEN! He, het sneeuwt.
Ach, dan leer je het gelijk goed.quote:
Grote kans dat je gebeld wordt dat de rij-instructeur het "niet verantwoord" vindt. Helaas al meegemaakt. Weliswaar alweer twintig jaar geleden, maar toch.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, dan leer je het gelijk goed.
Vergeet het maarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Gesloten het volgende:
Moet morgenvroeg om 7 uur naar Amsterdam met de trein en om half 10 met een busje terug naar Deventer. Als alles doorrijdt
Het komt tergend langzaam hierheen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
Al een paar centimeter hier in Groningen
HAHAHHHAAAAA HAHAHAHAH AAAA WAT BEN JIJ ORIGINEEEEELL!!! WHAHAHHAA HIJ POST EN PLAATJE VAN COKE WHAAHAHAAAAAAquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
In Volendam is alles wit!!!
[ afbeelding ]
Bij nader inziens...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
HAHAHHHAAAAA HAHAHAHAH AAAA WAT BEN JIJ ORIGINEEEEELL!!! WHAHAHHAA HIJ POST EN PLAATJE VAN COKE WHAAHAHAAAAAA
Whehehehhaha
Heh
Weh
he...
Waar zit jij? Friesland? Ik zie hier nog niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch al gauw een centimeter of 2 hier in het noordern.
Groningen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waar zit jij? Friesland? Ik zie hier nog niks.
Maar jij hoeft in de zomer niet 2 uur in de file te staan als je in de zee wil zwemmen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef Splutje het volgende:
En ja hoor, aan de kust moeten we het weer doen met regen
Hij heeft wel de hele zomer Duitsers die voor zijn huis geparkeerd staan.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar jij hoeft in de zomer niet 2 uur in de file te staan als je in de zee wil zwemmen.
Jawel. Ik weet nu precies waar je woont!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh shit. Toch geen gps?
Sneeuw icm zomerbanden is meer lol heur!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Osramp het volgende:
Zelfs hier in Z-Limburg ligt een laagje. Hopelijk komt er nog het een en ander, heb ik die winterbanden niet voor niks aangeschaf. Al heb ik er anders vorig jaar al wel lol van gehad.
Ik heb de hele dag geen wolk voorbij zien komen over limburg (op buienradarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Osramp het volgende:
Zelfs hier in Z-Limburg ligt een laagje. Hopelijk komt er nog het een en ander, heb ik die winterbanden niet voor niks aangeschaf. Al heb ik er anders vorig jaar al wel lol van gehad.
Leuk, succes!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mijn winterbanden liggen er onder dus ik kan er tegen aanIk hoef maar 30 km te rijden en hoef niet een te werken. Lekker klussen in mijn nieuwe huis
zelfs mn vriendinquote:
Pas tegen twee uur 's nachtsquote:
Opdracht 1: Vind de straat uit.quote:
Stuur maar langs.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bid even. Misschien helpt het.
quote:
Ja, daar geven ze de sneeuw niet in wit aan, maar in oranje.:')quote:
Sukkel!..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben al weer onderuit gegaan omdat ik te fanatiek remde terwijl ik aan het crossen was op m'n mountainbike_!
Respect als je met deze kut kou gaat crossenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben al weer onderuit gegaan omdat ik te fanatiek remde terwijl ik aan het crossen was op m'n mountainbike_!
Dat dus he.quote:
Boeiend. Je zou ook eens wat aan echte sport moeten doen. Een stuk gezonder dan met je vadsige lichaam achter je computer de hele dag KLB F5'enquote:
Goed inpakken, en gaan. Ik vind het heerlijk. Ik heb maandag nog op m'n racefiets gezeten. Ik gebruik m'n mountainbike nu ook als stadsfiets hoor. Niet te doen op m'n andere fietsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Respect als je met deze kut kou gaat crossen
Ik gebruik mijn mountainbike trouwens ook wel in de sneeuw. Stadsfietsen zijn niet fatsoenlijk te beheersen dan met die klote bandjes. Gewoon mountainbike met terreinbanden kun je prima fietsen op de weg zonder op je bek te gaan
..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Boeiend. Je zou ook eens wat aan echte sport moeten doen. Een stuk gezonder dan met je vadsige lichaam achter je computer de hele dag KLB F5'en
Vanavond lag hier(Maastricht) toch al een mm of 2-3 hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geen wolk voorbij zien komen over limburg (op buienradar)
Als het hier in het midden nou eens zou gaan sneeuwen
Zo herkenbaar:')quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat dus he.
Ik wil sneeuw!!!!!
Heb vanavond expres een gordijn open gelaten zodat ik het gelijk kan zien als het gaat sneeuwen, maar tot nu toe nog niks hier...![]()
Heel Nederland is om tien uur gaan slapen, om morgen voor zessen in de auto te zitten. Nu komt er geen vlok sneeuw, dus iedereen is morgen veel te vroeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef Fastmatti het volgende:
Paniek om niets dus. De Randstad zal amper sneeuw krijgen.
Ja, want Nederland bestaat enkel uit de Randstad. Dat jullie Randstedelingse tokkies dat nu denken, interesseert de rest van NL niets,quote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef Fastmatti het volgende:
Paniek om niets dus. De Randstad zal amper sneeuw krijgen.
Net alsof het er wat toe doet als er een paar weilanden ondersneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, want Nederland bestaat enkel uit de Randstad. Dat jullie Randstedelingse tokkies dat nu denken, interesseert de rest van NL niets,
miep miepquote:Op woensdag 16 december 2009 23:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, want Nederland bestaat enkel uit de Randstad. Dat jullie Randstedelingse tokkies dat nu denken, interesseert de rest van NL niets,
Limburgquote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef ouderejongere het volgende:
Die snow-belt verplaatst zich gruwelijk langzaam, je kan hem zelfs lopend voorblijven. Nu ligt bij op de lijn Enkhuizen-Lemmer, vier uur gelden boven de Wadden. De sneeuw komt in dit tempo pas morgen aan het eind van de middag in Limburg aan, als de wolken dan al niet zijn leeggesneeuwd.
ja superquote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
In Limburg heeft het al redelijk gesneeuwd hoor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef Snever het volgende:
Ik ga mijn stijl van rijden echt niet aanpassen vanwege een paar vlokjes sneeuw. Gewoon gassen waar het kan en mag
Voor dit soort idioten gaan de borden dus op 50quote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef Snever het volgende:
Ik ga mijn stijl van rijden echt niet aanpassen vanwege een paar vlokjes sneeuw. Gewoon gassen waar het kan en mag
Ik ging net nog even een stukje fietsen omdat het zo mooi is. Maar hier in Grunn ligt echt een dik pak, ik zag zonet een Audi TT slippend en glijdend door de straat rijden omdat hij steeds te hard op wou trekkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef Snever het volgende:
Ze moeten ook altijd jou hebben he.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb het al wel weer gezien, die sneeuw is heir als ik mrogen rond half 11 de deur uit moet
jaquote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd jou hebben he.
Amsterdam? Zit nu bij mn ouders, hier alleen wat vlekken.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik was net buiten er ligt hier sneeuw mattie![]()
centimer of 20
Jij fapt waar je ouders bij zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 01:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
Amsterdam? Zit nu bij mn ouders, hier alleen wat vlekken.
Ga eens stoppies oefenenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij fapt waar je ouders bij zijn?
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij fapt waar je ouders bij zijn?
Neequote:
Ach ja, Zeeland en Limburg zijn allebei wel kutquote:Op donderdag 17 december 2009 01:47 schreef tho_Omas het volgende:
Woonde ik maar in Zeeland. In zo'n heerlijk idyllisch plaatsje, in een schattige boerderij en aldaar met mij een jonge vrouw met haar kantklosgerei. En 3 graden boven 0.
Wat denk je van Flevoland? Sneeuwt het in Almere-Muziekwijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach ja, Zeeland en Limburg zijn allebei wel kut
Dat gat veranderd nog welquote:Op donderdag 17 december 2009 02:47 schreef Japsnars het volgende:
Raad eens welke mazzelaar er precies in het sneeuwloze gat woont:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |