geloof er zelf ook niets vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef o.us het volgende:
Geloof me, gaat niet gebeuren. Of het moet natte sneeuw zijn.
Omdat je een dikke kneus bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat wordt een grote kankerzooi op de weg
Edit: waarom kent Firefox 'kankerzooi' niet?
Dat is pas topicwaardig mensen !
Gelukkig heb ik een paar kuub haardhout en genoeg diesel om het aggregaat tot maart draaiende te houden.quote:1 cm
Idd het wordt alleen wat natte prut die binnen een uur weg is wsl.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Sneeuw in Nederland.
Eerst zien, dan geloven.
[..]
Hee Chai.
Of als ze een ijsbal op hun hoofd krijgen door sukkels die denken dat ze grappig zijn en daardoor niet meer naar school kunnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Mozy het volgende:
Het gaat misschien sneeuwen en dan is het meteen een pak volgens TS.
Sneeuw is leuk, behalve er mensen gaan zeuren dat ze niet naar school kunnen omdat het sneeuwt.
Voor Nederlandse begrippen is dat een flink pak.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef TUFKAL het volgende:
Flink pak sneeuw3 cm is de verwachting!
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto staptquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef Quantie het volgende:
[..]
Of als ze een ijsbal op hun hoofd krijgen door sukkels die denken dat ze grappig zijn en daardoor niet meer naar school kunnen
Aan de kust misschien wel ja, maar in het binnenland niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het wordt idd gewoon natte sneeuw hoor
neequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is dat een flink pak.
Mag je voortaan post sorterenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto stapt, dat is goed voor mijn promotie!
1 vlokje zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Rekkie het volgende:
1 cm is al genoeg om de josti's op de snelwegen helemaal paranoïde te maken......
Ja, ik denk dat je gelijk "ontslagen" als promotie krijgt, of je mag zijn werk/taak overnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ga morgen een ijsbal naar mijn baas gooien als hij uit zijn auto stapt, dat is goed voor mijn promotie!
Ligt er maar aan hoe oud je bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik welquote:
Ik ben oud, maar ik ga met mijn tijd mee. In de jaren 80 kon ik elke winter schaatsenquote:
Ik heb de jaren 80 ook bewust meegemaakt hoor...heel bewust zelfsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben oud, maar ik ga met mijn tijd mee. In de jaren 80 kon ik elke winter schaatsendaarna is vorst een zeldzaamheid geworden.
Normaal doe ik er 10 minuten over van mijn werk naar huis. Dat is 50% meer reistijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Maineye het volgende:
wow 5 min later thuis... wow als je dat alweet pas jij je snelheid maar mooi aan... oh wacht jij bent een idioot die maar door blijft racen in de winter... ze hadden jouw nooit een rijbewijs moeten geven
Leuk voor je meid, chapeau hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de jaren 80 ook bewust meegemaakt hoor...heel bewust zelfs
Lol, 10 minuten rijden doe je met de auto, dat kun je toch net zo goed fietsen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Normaal doe ik er 10 minuten over van mijn werk naar huis. Dat is 50% meer reistijd.
is het al officieel? Het KNMI durft bijna niet meer nadat ze een paar keer ten onrechte een weeralarm hebben afgegeven.quote:
haha die kijken wel uit iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
is het al officieel? Het KNMI durft bijna niet meer nadat ze een paar keer ten onrechte een weeralarm hebben afgegeven.
Volgens Paulus Pietsma is de kans op een witte kerst dit jaar 80%quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Lauwra het volgende:
[..]
haha die kijken wel uit idd
En maandag zou het ook al gaan sneeuwen, nou....niks gezien. En een witte kerst zat er waarschijnlijk niet in werd er ook al gezegd. Het zal allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Pablo88quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Pablo88 het volgende:
Over sneeuw opzich zelf kun je al wel een klacht topic bouwen.
Sneeuw![]()
Sneeuw in Nederland
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Volgens Paulus Pietsma is de kans op een witte kerst dit jaar 80%hahahah en volgens 538 en de weervrouw daar een hele kleine kans. Misschien dus. As usualSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Eindhoven? Ik ben toch zeker niet gek!quote:
Ik ga in de winter driften op een verlaten parkeerterrein bij mij in de buurt. De laatste keer dat het kon is al meer dan twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef pindaplukker het volgende:
vet vet vet vet !!!
Laat ik nou net achterwiel aandrijving op mijn auto hebben![]()
Rotondes here i come !
Genoeg om het verkeer weer over de zeik te krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Daar gaat het KLPBT extra op controleren morgen, pas maar op!..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef pindaplukker het volgende:
vet vet vet vet !!!
Laat ik nou net achterwiel aandrijving op mijn auto hebben![]()
Rotondes here i come !
Geniaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
Ik verwacht morgen ook een pak sneeuw:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk iets anders posten, maar dat kennen de pubers hier niet denk ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
jonguh... Ik ben net die kerel van the fast and furious. Die kunnen mij niet bij houdenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar gaat het KLPBT extra op controleren morgen, pas maar op!..
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je bent ouderejongere nog vergetenquote:
ouderejongerequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent ouderejongere nog vergeten
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets anders posten, maar dat kennen de pubers hier niet denk ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winterslaap?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Kanker toch op met je sneeuw en je winter![]()
![]()
Geef mij me zomer en pils drinken op het terras terug!!!
Files voorbijfietsen ftwquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Salvad0R het volgende:
Mijn brave stalen ros zal me vervoeren, ongeacht de weersomstandigheden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
3cm sneeuw een "flink pak" vinden....quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef ouderejongere het volgende:
Het KNMI verwacht morgen 1 tot 3 cm sneeuw
Ohja, dat was ik nog even vergeten:quote:Op woensdag 16 december 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
Dit is meeuw:
[ afbeelding ]
Dit is hooi:
[ afbeelding ]
Ik moet ook door korstig en bruin heen als ik bij mijn vriendin in haar poopenshaft naar binnen fietsquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef padlarf het volgende:
Sneeuw in NederlandEven leuk, daarna wordt het korstig en bruin en kut om doorheen te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |