enzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef gniffie het volgende:
deze gay test is alleen voor bois want lesbische girls zijn juist dikke vieze kerel look a likes
kut homo test
Ik had bordeaux want dat ken ik alleen als rode kleurquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Barolo is a wine produced only in:
Piedmont
Tuscany
Bordeaux
Gayville
Hahaha
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik had bordeaux want dat ken ik alleen als rode kleur
sms: gay naar 2345 en kijk of je gaybent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef heey123 het volgende:
heey doe hier de gay test en kijk hoeveel procent jij gay bent!!!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik had bordeaux want dat ken ik alleen als rode kleur
Eigenlijk wel, als je bi bent zou er 50% moeten staan hè.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Yoda87 het volgende:
[ afbeelding ]
Gay Test
niet slecht voor een bi
Het betekent dat ik nog wel steeds mijn mannelijkheid heb, toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:53 schreef Ben. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, als je bi bent zou er 50% moeten staan hè.
Ja, die heb je bij 50% toch ook nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Het betekent dat ik nog wel steeds mijn mannelijkheid heb, toch?![]()
maar bij mij staat er toch echt 23 %quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:53 schreef Ben. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, als je bi bent zou er 50% moeten staan hè.
Ik heb Family Guy gekozen om minder gay over te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
maar bij mij staat er toch echt 23 %
maar die test zegt eigenlijk iets over hoe vrouwelijk je bent ''volgens hun''. ik kijk b.v. naar grey's anatomy, en dat zien hun natuurlijk als gay, fuck em!
o dat heb ik dus niet gedaan, ik ben super eerlijk geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Family Guy gekozen om minder gay over te komen!
Heel die gaysite deugt niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Die test deugd niet
dus eigenlijk ben je maar 23 % vrouw of hoe moet ik dat zien? nou volgens de test dan he, niet dat ik dat concludeer nu ofzo. die test is bull!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ook 23 %
maar ik ben een vrouw
Je bent minder gay dan ik, potjandorie.quote:
Vertel mij wat.quote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
23 %![]()
[..]
Je bent minder gay dan ik, potjandorie.
probeer jij slaapmat maar eens normaal te typen op dit toetsenbord schorremorriequote:
quote:
sommige worden gay geboren heurquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef gniffie het volgende:
gay kan je niet zijn, je kan het alleen worden
Dan merk ik alleen iets van die 2%quote:
dus bij elkaar ben je geer&goor?quote:
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dus bij elkaar ben je geer&goor?
Kom eens hier cerror.quote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
Als je een test nodig hebt om te kijken of je gay bent, lijkt het me wel duidelijk dat je graag piemels tussen je billen wilt.
je kunt het ook zo zien: wie bekijk je liever, justin of beyonce? duidelijk tochquote:Op zondag 20 december 2009 19:13 schreef mp_40_fan het volgende:
Bij die gaytest 2:
23. Ga je liever naar een concert van
- Justin Timberlake
- Beyoncé
Dat is ongeveer zeggen of je geëlektrocuteerd wilt worden of toch liever gewurgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |