Neee het gaat juist razendsnel met een glazen vijl vind ik! Ik heb die van Herome (kruidvat gekocht geloof ik) en die werkt goed, hij is alleen 10 euro, moet denk ook wel goedkoper kunnen, weet verder alleen niet waarquote:Op woensdag 16 december 2009 11:42 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal!
Even een vraagje: ik wil graag een goede glazen vijl. Ik heb er een van etos, maar die vijlt amper, hij is niet scherp genoeg. Ik heb er ook een van de hema en daar gaat het mij ook niet snel genoeg mee. Heb ik een betere glazen vijl nodig of gaat het nou eenmaal langzaam met glas?
Oja: P2 nagellakjes, zijn die nog in NL te koop? Ik heb in een ver verleden een keer een donkerrood lakje daarvan gekocht en die bleef supergoed zitten, chipte pas na 4 of 5 dagen. Ik haalde hem toen bij kruitvat, maar daar hebben ze het nu niet meer
P2 koop je in Duitsland bij de DM.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:42 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal!
Even een vraagje: ik wil graag een goede glazen vijl. Ik heb er een van etos, maar die vijlt amper, hij is niet scherp genoeg. Ik heb er ook een van de hema en daar gaat het mij ook niet snel genoeg mee. Heb ik een betere glazen vijl nodig of gaat het nou eenmaal langzaam met glas?
Oja: P2 nagellakjes, zijn die nog in NL te koop? Ik heb in een ver verleden een keer een donkerrood lakje daarvan gekocht en die bleef supergoed zitten, chipte pas na 4 of 5 dagen. Ik haalde hem toen bij kruitvat, maar daar hebben ze het nu niet meer
Wat bedoel je met hoe doe je dat? Net als met gewone lak maar dan iets sneller werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
edit: en nog een vraagje: Ik zag hier wat plaatjes van mensen die konad gebruikten met een gewone nagellak als stempel ipv een speciale konadlak. Hoe doe je dat?!
Ook wat versiersels gekochtquote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
had laatst ook al op DE zitten kijken..
Wel een hoop stickertjes gekocht bij gebrek aan stempelzooihttp://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15699
Ik doe het ook wel eens bet de knokkel van m'n vinger,als je die dubbel doet zeg maar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Mirjam het volgende:nu kan ik natuurlijk geen dag/nachtcreme uit het potje lepelen met m'n nagels
Je mag mijn Dorothy wel hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef Mirjam het volgende:
ik zit hier trouwens al een tijdje naar dorothy who te staren, maar ik ben bang dat het mijn ding niet is. ik hou niet van blauwik ben gek op glitters, maar ik denk niet dat ik 'm veel gadragen.
ik ben ook veel meer van de bruine kleuren, rood en paars.
mocht er iemand zijn die wat leuks te ruilen heeft, dan zou ik dat wel leuk vinden
De Khrome serie van China Glaze werkt erg goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:56 schreef Ooi86 het volgende:
@ Bernies: Een kant op vijlen doe ik sowieso. Dus daar ligt het niet aan. En die konadstempels, hij lijkt alsof de lakjes met shimmers erin werken?
ah, is dat zo?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef bernies het volgende:
[..]
De Khrome serie van China Glaze werkt erg goed!
Hahaha, zeker! Daar komt het dan ook op neer.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:38 schreef bernies het volgende:
[..]
samen Geld Opmaken had het ook kunnen zijn
De twee die ik heb werken bijzonder goed! ik heb Sci-Fi en Metallic Muse.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, is dat zo?
ik heb niks uit de khrome serie, bummer.
maakt niet uit welke?
Ik zou op zich niet weten waarom dat setje van dealextreme niet goed zou zijn maar ik ben wel altijd voorzichtig met die dingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Mayla het volgende:
Dames die zelf gelnagels zetten....Ik wil dus ook zo'n set gaan kopen via naildesigneurodiscount, daar zijn goede ervaringen mee he? Tis de bedoeling die van 49 euro te nemen. En hoe is de levertijd?
Nu heb ik dus ook een set gezien op Dealextreme, nog goedkoper, alleen vraag ik me af of dat wat kan zijn. Iemand ervaring met die?
Deze is het
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23853
De mijne komt van de DA. Er zitten kitscherige steentjes op het handvat en hij zit in een zwart fluwelen hoesje. Er zijn ook wel grovere die sneller gaan maar zo'n fijne vijl sealt je nagels meer dus geen haaltjes e.d. meer. Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:42 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal!
Net zoals met de echte stempellak.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
edit: en nog een vraagje: Ik zag hier wat plaatjes van mensen die konad gebruikten met een gewone nagellak als stempel ipv een speciale konadlak. Hoe doe je dat?!
Klopt. Dikte van de lak zegt niks trouwens. Ik heb een cheap ass waterige rode uit een cheap ass make-up setje die het geweldig doet. Het spul is net water maar heeft wel genoeg pigment om goed te stempelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef bernies het volgende:
[..]
De Khrome serie van China Glaze werkt erg goed!
In de OP staat een link naar een site met een lijst van lakjes die werken.
Er moet vooral veel kleurpigmenten zitten in de lak, dan werken ze het beste!
quote:
Ik vond je tip op je blog heel goed trouwens: Oefenen met Konad op nagels voordat je deze oude nagellak eraf gaat halen!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klopt. Dikte van de lak zegt niks trouwens. Ik heb een cheap ass waterige rode uit een cheap ass make-up setje die het geweldig doet. Het spul is net water maar heeft wel genoeg pigment om goed te stempelen.
Op Ebay bij een verkoper uit China. Als je zoekt op nailwheel kom je er veel tegen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef Loqi het volgende:
Waar heb jij je nagelwheels vandaan bernies?
Ik zou er ook graag hebben, maar wil ze liever niet bestellen omdat ik me dan niet in kan houden meer te kopen
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
@HJ, zo'n correctiestift?
http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/on-the-go.html
Ja! Thank you!quote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef progje het volgende:
[..]
Hema verkoopt het, kruidvat ook...
En je hebt ze ook wel van Herome, maar die zijn gelijk een stuk duurder
Scheelt een berg frustratie, vooral in het begin.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vond je tip op je blog heel goed trouwens: Oefenen met Konad op nagels voordat je deze oude nagellak eraf gaat halen!
.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef Loqi het volgende:
Omdat het hier al een beetje sneeuwtwinternagels
![]()
Etos holografisch blauw, met glitterlak van 2B (kruidvat) en witte konad met de kruidvat stempelplate, en blauwe bling
[ afbeelding ]
Oh mooi!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie![]()
@Mimu: Nee niet echt, de etos holo is nogal...prutzelfs in de zomerzon, maar de blauw is mooi en met de glitter erover is het wel lekker bling
Edit:
Fel lamplicht voor een beetje holo en glitterbling
[ afbeelding ]
Met flits is mooier!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Niet echt ideaal om die suede lakjes op de foto te krijgenBeter dan dit word het niet.
Suzi skis in the pyrenees:
Met flits.
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Mooie kleur! Heb jij ook dat die Suede lakjes zo supersnel chippen?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Niet echt ideaal om die suede lakjes op de foto te krijgenBeter dan dit word het niet.
Suzi skis in the pyrenees:
Met flits.
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Wat is chippen?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mooie kleur! Heb jij ook dat die Suede lakjes zo supersnel chippen?
Vooral aan de randen...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat er stukjes lak van je nagel afspringen
Lief...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
allereerste keer nagellak + figuurtje + steentje
haha ben trots voor een eerste keer
Haha dat dus. Bij die suede nagellak is de rand echt heel snel eraf. Erg jammer maar het is het waardquote:
¤1,55quote:Op woensdag 16 december 2009 15:23 schreef bibi het volgende:
Wat zijn de kosten ook al weer voor die p2 lakjes van de DM?
MOOIquote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Astra.... blijft fantastisch zitten trouwens!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MOOI!
Ik heb net "voor" foto's gemaakt, ga nu naar de nagelstyliste. Ben beniehieuwd!
Ik ook! Succesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MOOI!
Ik heb net "voor" foto's gemaakt, ga nu naar de nagelstyliste. Ben beniehieuwd!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef canada-girl het volgende:hallo,ben nieuw hier.kijk al wel een tijdje mee en geniet van al die mooie nagels!
heb altijd nagels gebeten,maar sinds 2 jaar daar eindelijk mee gestopt![]()
door jullie ook aangestoken met het nagellak virus en begin nu ook al een mooie verzameling op te bouwen.
woon dus in canada en moet nog een beetje zoeken naar waar ze welke merken verkopen,maar lukt steeds beter.
dit is wat ik tot nu toe heb verzameld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn nagels nu.krijg ze niet goed op de foto,maar het zijn veel glitters
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef canada-girl het volgende:
hallo,ben nieuw hier.kijk al wel een tijdje mee en geniet van al die mooie nagels!
door jullie ook aangestoken met het nagellak virus en begin nu ook al een mooie verzameling op te bouwen.
woon dus in canada en moet nog een beetje zoeken naar waar ze welke merken verkopen,maar lukt steeds beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch nog een paar dagen open laten staanquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef canada-girl het volgende:
woon nu sinds juli in canada,dus nog niet zo heel lang.
weet iemand wat je kan doen aan een lak die te dun is?heb de dop er al een paar dagen vanaf gehad in de hoop dat het wata dikker werd.maar helaas niet.misschien nog andere truukjes daarvoor.
vind het een beetje zonde om weg te gooien
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Bedankt Obli!het goedje is binnen (wat stinkt dat!
) en ondertussen zit er al een prachtige gel-laag over mijn eigen nagels
Ik ga morgen ff 'naakt'
Kan je 'm boven een radiator zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef canada-girl het volgende:
ja die blauwe is ook mooi,maar dat is ook degene die zo dun is.maar hij gaat weer open en kijk wel even wat er gebeurt.kan er nu niks mee helaas.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Net 11 imitatie konad plates kado gehad van mijn geweldige liefde![]()
Hij vindt dat stempelen echt enorm leuk
Welkom Canada girl!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef canada-girl het volgende:hallo,ben nieuw hier.kijk al wel een tijdje mee en geniet van al die mooie nagels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig zijn die net zo goed?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Maria2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef romika het volgende:
[..]
Welkom Canada girl!
Leuke verzameling heb je al
Leuk!!!!!!!!! Veel plezier ermeequote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi gedaan Logi!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef Loqi het volgende:
Omdat het hier al een beetje sneeuwtwinternagels
![]()
Etos holografisch blauw, met glitterlak van 2B (kruidvat) en witte konad met de kruidvat stempelplate, en blauwe bling
[ afbeelding ]
Mwah het zijn gewoon metalen plaatjes dus neem aan dat er weinig verschil in zitquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geweldig zijn die net zo goed?
dat is waarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Mwah het zijn gewoon metalen plaatjes dus neem aan dat er weinig verschil in zit
Het zijn andere plaatjes combi's maar veel van de afbeeldinkjes herken ik dus gewoon van de Konadsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Gaat idd net zo goed, het zijn andere plaatjes die erop staan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even een hengst op m'n vingers geven? k kan echt niet stoppen met friemelen en duwen![]()
![]()
*schaamt zich*
Oeh, nice!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
LA Girl lakjes zijn al binnen
Die heb ik 6 december besteld , dus zelfs in deze kersttijd erg snel dus!~
Ik heb laatst al mijn LAGirl lakjes weggegeven/verkocht omdat ik de kwaliteit erg vond tegen vallenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh, nice!
Ik wil ook LA girl rockstar en LA girl lakjesssss!![]()
wauwiequote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Astra.... blijft fantastisch zitten trouwens!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb laatst al mijn LAGirl lakjes weggegeven/verkocht omdat ik de kwaliteit erg vond tegen vallen.
Sneeuwvlokjes natuurlijk! En sterretjes, ijsblauw met zilver en witquote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit ingesneeuwd hier! Wat zal ik met mijn nagels doen?
Klinktquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik verzin wel wat. Ik heb op zich wel de perfecte lichtblauw voor ijsnagels hier en ik heb afgelopen week mijn sneeuwvlokken konadplates binnen gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |