Succes!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MOOI!
Ik heb net "voor" foto's gemaakt, ga nu naar de nagelstyliste. Ben beniehieuwd!
Ik ook! Succesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MOOI!
Ik heb net "voor" foto's gemaakt, ga nu naar de nagelstyliste. Ben beniehieuwd!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef canada-girl het volgende:hallo,ben nieuw hier.kijk al wel een tijdje mee en geniet van al die mooie nagels!
heb altijd nagels gebeten,maar sinds 2 jaar daar eindelijk mee gestopt![]()
door jullie ook aangestoken met het nagellak virus en begin nu ook al een mooie verzameling op te bouwen.
woon dus in canada en moet nog een beetje zoeken naar waar ze welke merken verkopen,maar lukt steeds beter.
dit is wat ik tot nu toe heb verzameld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn nagels nu.krijg ze niet goed op de foto,maar het zijn veel glitters
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef canada-girl het volgende:
hallo,ben nieuw hier.kijk al wel een tijdje mee en geniet van al die mooie nagels!
door jullie ook aangestoken met het nagellak virus en begin nu ook al een mooie verzameling op te bouwen.
woon dus in canada en moet nog een beetje zoeken naar waar ze welke merken verkopen,maar lukt steeds beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch nog een paar dagen open laten staanquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef canada-girl het volgende:
woon nu sinds juli in canada,dus nog niet zo heel lang.
weet iemand wat je kan doen aan een lak die te dun is?heb de dop er al een paar dagen vanaf gehad in de hoop dat het wata dikker werd.maar helaas niet.misschien nog andere truukjes daarvoor.
vind het een beetje zonde om weg te gooien
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Bedankt Obli!het goedje is binnen (wat stinkt dat!
) en ondertussen zit er al een prachtige gel-laag over mijn eigen nagels
Ik ga morgen ff 'naakt'
Kan je 'm boven een radiator zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef canada-girl het volgende:
ja die blauwe is ook mooi,maar dat is ook degene die zo dun is.maar hij gaat weer open en kijk wel even wat er gebeurt.kan er nu niks mee helaas.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Net 11 imitatie konad plates kado gehad van mijn geweldige liefde![]()
Hij vindt dat stempelen echt enorm leuk
Welkom Canada girl!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef canada-girl het volgende:hallo,ben nieuw hier.kijk al wel een tijdje mee en geniet van al die mooie nagels!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig zijn die net zo goed?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Maria2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef romika het volgende:
[..]
Welkom Canada girl!
Leuke verzameling heb je al
Leuk!!!!!!!!! Veel plezier ermeequote:Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi gedaan Logi!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef Loqi het volgende:
Omdat het hier al een beetje sneeuwtwinternagels
![]()
Etos holografisch blauw, met glitterlak van 2B (kruidvat) en witte konad met de kruidvat stempelplate, en blauwe bling
[ afbeelding ]
Mwah het zijn gewoon metalen plaatjes dus neem aan dat er weinig verschil in zitquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geweldig zijn die net zo goed?
dat is waarquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Mwah het zijn gewoon metalen plaatjes dus neem aan dat er weinig verschil in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |