Het zijn andere plaatjes combi's maar veel van de afbeeldinkjes herken ik dus gewoon van de Konadsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Gaat idd net zo goed, het zijn andere plaatjes die erop staan.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even een hengst op m'n vingers geven? k kan echt niet stoppen met friemelen en duwen![]()
![]()
*schaamt zich*
Oeh, nice!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
LA Girl lakjes zijn al binnen
Die heb ik 6 december besteld , dus zelfs in deze kersttijd erg snel dus!~
Ik heb laatst al mijn LAGirl lakjes weggegeven/verkocht omdat ik de kwaliteit erg vond tegen vallenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh, nice!
Ik wil ook LA girl rockstar en LA girl lakjesssss!![]()
wauwiequote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Astra.... blijft fantastisch zitten trouwens!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb laatst al mijn LAGirl lakjes weggegeven/verkocht omdat ik de kwaliteit erg vond tegen vallen.
Sneeuwvlokjes natuurlijk! En sterretjes, ijsblauw met zilver en witquote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit ingesneeuwd hier! Wat zal ik met mijn nagels doen?
Klinktquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik verzin wel wat. Ik heb op zich wel de perfecte lichtblauw voor ijsnagels hier en ik heb afgelopen week mijn sneeuwvlokken konadplates binnen gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |