quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/geyl_dj_meisje.html
Iemand?
Hm ik dacht dat ik alle comments wel gelezen had.quote:Op zondag 20 december 2009 16:56 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Staat in de comments
Wel een lekker nummertje trouwens.
?quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef cookie18 het volgende:
Ik ga wel ff google'en,
nu heb ik ff een andere vraag of eerder gezegd vragen.
een amerikaans zwart meiden trio(volgens mij een drieling)geen idee weet iemand het??(=is nog niet zo lang geleden wordt vaak gedraaid op Nickhits)
en denk ik een nederlandse groep,staan in een gebouw word rond een trap gefilmd,volgens mij is of Nederlands of Engles rap achtig iets weet iemand het???(=rond de jaren 90)je zou me der echt mee helpen!
XDStef
Jon Albrink - Out in the streetsquote:Op maandag 21 december 2009 09:54 schreef Disavowed het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke artiest/lied in deze commerial is gebruikt?
Is dat niet ,deep in the heart of texas ?quote:Op maandag 21 december 2009 12:35 schreef RichardDawkins het volgende:
Wie weet hoe het instrumentale country nummer heet op de achtergrond? Volgens mij is het een redelijk bekend liedje.
Nope, ik kan niet echt overeenkomsten horen. Verschillende versies geprobeerd maar het is toch denk ik wat anders.quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef Prixie het volgende:
[..]
Is dat niet ,deep in the heart of texas ?
Zijn alleen veel verschillende uitvoeringen van
quote:Op maandag 21 december 2009 19:11 schreef arpy het volgende:
Ik zoek een nummer, uptempo/dance nummer en ik dacht dat ik hoorde:
"tempo de la musica" gezongen door een vrouwenstem.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef 2Mini het volgende:
Het nummer bevat het volgende..
Snelle single mid tonen gevolgd door 2 verschillende hoge tonen (en lage tonen)
Nope..quote:
Ik heb em...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nope..
Een soort van 'extra'
"te ne ne, te ne neee...
te ne ne, te ne noee...
te ne ne, te ne ne
noem..."
en dan die snelle tonen achter elkaar..
Dilated Peoples - This wayquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef cookie18 het volgende:
Het kan ook een groep zwarte rappers zijn,in de clip zie je aan het einde dat groep met rappers op een hemelpoort opstap en langzaam de lucht in gaat!
wie helpt mij?
Google is your friendquote:Op woensdag 23 december 2009 09:44 schreef pagadder het volgende:
Iets met:
They say that I'm a fool, loving you deeply
Komt precies uit de jaren '90, maar ben niet zeker.
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving .Gokje dusquote:Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef female81 het volgende:
Ik zoek een of ander nummer wat de laatste tijd zeer regelmatig op commerciële dancestations te horen is; telkens mis ik de aan/afkondiging (of ze vergeten het toevallig steeds te zeggen als ik luister).
Het belangrijkste kenmerk van het nummer is dat het heel erg veel lijkt op I remember van Deadmau5 ft. Kaskade: Dezelfde dromerige sfeer, vergelijkbare zangeres. Misschien ís het wel gewoon Deadmau5, maar dan een ander nummer.
Heeft iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Niemand die dit toevallig weet? Ik heb nou dat stuk hele tijd in mn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik maar één stuk van het refrein weet, namelijk 'Is the club...? Ik dacht 'is the club waiting.....' maar dat levert mij op google geen resultaten op. Het is een vrij bekend nummer volgens mij niet oud ofzo, beetje indie achtig. Weinig informatieMaar ik hoop dat iemand het weet
Nope, het nummer is volgens mij wel nieuwer dan Everyone Nose. Ik denk ook dat het meer een bandje is a la Metro Station [quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef isaacd2000 het volgende:
Een paar weken terug was op kxradio het volgende nummer:
onbekend kxradio.mp3 - 1.70MB
Iemand die weet van wie het is en hoe het heet? In het begin van de track zit ik nog met de recording volume te kutten, dus die switcht dan af en toe
Thanks a bunch!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef cookie18 het volgende:
Het kan ook een groep zwarte rappers zijn,in de clip zie je aan het einde dat groep met rappers op een hemelpoort opstap en langzaam de lucht in gaat!
wie helpt mij?
Deze webpagina is niet beschikbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef aaivie het volgende:
oh geweldig, dit topic.. ik zoek al eeuwen naar de titel van https://www.box.net/shared/7ggr4z2jo8
het heet geloof everybody's gotta make a living.. ALeen is dat dus niet makkelijk op te speuren. Wat je hoort is een beetje geremixed.. Het is geloof ik ook eens gesampled in een nummer eind jaren 90.. Dat nummer wil ik ook best eens terughoren maa rik zoek dus vooral het origineel... Als iemand kan helpen, ben je een held..
nu doet 'ie het welquote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef aaivie het volgende:
Hmm, bedankt voor de notice en het bekijken.. Al wordt ie wel gedownload hoor.. :/
Het stukje komt uit Jennifer Lopez - Jenny from the blockquote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef aaivie het volgende:
oh geweldig, dit topic.. ik zoek al eeuwen naar de uitvoerder van https://www.box.net/shared/7ggr4z2jo8
het heet geloof everybody's gotta make a living.. ALeen is dat dus niet makkelijk op te speuren. Wat je hoort is een beetje geremixed.. Het is geloof ik ook eens gesampled in een nummer eind jaren 90.. Dat nummer wil ik ook best eens terughoren maa rik zoek dus vooral het origineel... Als iemand kan helpen, ben je een held..
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef aaivie het volgende:
oh geweldig, dit topic.. ik zoek al eeuwen naar de uitvoerder van https://www.box.net/shared/7ggr4z2jo8
?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Dan ben ik ook nog op zoek naar een dance nummertje uit de jaren `90. ergens tussen '95 - '99 werd deze gedraaid in De Disco. Er zat zo`n fluitje in (op een gegeven moment namen veel mensen ook hun eigen fluitje mee om mee te fluiten) en er was een heel rustig stuk waarin de muziek opgebouwd werd om dan er weer vol tegen aan te gaan.
Wie o Wie?
Da's Snow - Informerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Zeroku het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_videonieuws/339511
Het tweede filmpje, iemand enig idee hoe die heet?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 06:13 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zoek een housenummer dat gebruikt werd in een youtube filmpje. In dat filmpje was een aziatische of latina dr billen aan het shaken. mooie benen had ze. maar het ging me dus om dat housenummer. weet ook niet wat de vocalist in dat nummer steeds herhaalt want het is spaans. filmpje kan ik niet meer vinden.
iemand een idee?
yayayaya!! Je bent de held!! ;p Wat slim zeg.quote:
Move for me??quote:Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef female81 het volgende:
Ik zoek een of ander nummer wat de laatste tijd zeer regelmatig op commerciële dancestations te horen is; telkens mis ik de aan/afkondiging (of ze vergeten het toevallig steeds te zeggen als ik luister).
Het belangrijkste kenmerk van het nummer is dat het heel erg veel lijkt op I remember van Deadmau5 ft. Kaskade: Dezelfde dromerige sfeer, vergelijkbare zangeres. Misschien ís het wel gewoon Deadmau5, maar dan een ander nummer.
Heeft iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Voor de zoveelste keer zal het deze wel zijn:quote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
ik ben opzoek naar een soort nummer dat de laatste tijd af en toe op de radio komt.
Helaas mis ik dan steeds de titel of artiest.
omschrijving:
-house nummer
-geen zang
-soort saxofoon
-lekker deuntje
verder heb ik echt geen idee.
Ik hoop dat toch iemand weet wat ik bedoel;)
alvast bedankt!
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef OmNomNom het volgende:
hoi.
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik gister bij 3fm hoorde... Paul rabbering kon het begin helemaal meepraten.. het begin bestaat uit iemand die met een zwaar duits accent een aantal scheldwoorden in het engels (oa cocksucker geloof ik?) opzegt..
beetje een technonummer als ik het me goed herinner... anyone?
dank
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef cookie18 het volgende:
Heel erg bedankt voor Kanye West met This way!
maar ik zit met nog 2 vragen.
1)een zingend meidentrio(jaar of 13 ofzo en zwart)
volgens mij is het een drieling,in de clip zie je ze in een slaapkamer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |