Iets met ban en iets met slechte paintquote:
Heb m al ge-edit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Iets met ban en iets met slechte paint
Een gitaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef DutchieBre het volgende:
omg .. wat moet ik hier uit halen ?
En dat om 5 over half 9 in de ochtendquote:
Voor de duidelijkheidquote:
Klopt ja. Meestal willen ze fappen op wijven ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb zelf ook maar eens webcam aangezet en naar chatroulette gegaan, of je komt josties tegen of het zijn mensen die na 1 seconde weer weg zijn
Hmm okequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ja. Meestal willen ze fappen op wijven ofzo.
Ik zag ook hier en daar een random kut verschijnen.
Nou, ik was met een Fransman aan het praten en toen speelde hij uit het niets gitaar voor me.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm okeDan blijf ik maar weg van die site
Niks voor mij
Oww das wel vetquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik was met een Fransman aan het praten en toen speelde hij uit het niets gitaar voor me.Dat was wel weer tof.
Dat kan ja. Soms kom je hilarische dingen tegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oww das wel vetdus eigenlijk moet ik gewoon heel vaak op Next klikken totdat ik een geschikt iemand tegenkom
Dat kon ik wel zijn. Screenshot?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:50 schreef Elmostyle het volgende:
Net kwam ik een gozer tegen met een veel te grote sombrero op z'n kop
Sorry daar heb ik geen screenshot van gemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:52 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat kon ik wel zijn. Screenshot?
Nee dat was het niet. Ik klikte nooit weg. Ik werd enkel weggeklikt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Sorry daar heb ik geen screenshot van gemaaktAlleen diegene was meteen weg, je zag m'n webcamvideo en diegene was zowat direct weg
? (Ik was Zwarte sweater, krulhaar, roodkleur achtige bank op achtergrond
)
Okquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:54 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Ik klikte nooit weg. Ik werd enkel weggeklikt.
Omdat alle kerels die daar zitten wachten tot er een chick langs komt waarschijnlijk. Was ook een kerel bij die gewoon al aan z'n pik zat te sjorren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkWaarom heb ik zo vaak pech dat ik zovaak wordt weggeklikt
Ahja zoiets zei L.no ook netquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:56 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Omdat alle kerels die daar zitten wachten tot er een chick langs komt waarschijnlijk. Was ook een kerel bij die gewoon al aan z'n pik zat te sjorren.
Grote kans dat dat gewoon een 4channer is die een video afspeeltquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zag een foto van iemand met de haak van een kleerhanger ongemakkelijk in zijn jongeheer gestopt
Ik zag er teveel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ahja zoiets zei L.no ook netIk heb 't nog niet gehad dat iemand aan z'n pik zat te sjorren, wel al een kamer vol met studenten
Wat?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zag een foto van iemand met de haak van een kleerhanger ongemakkelijk in zijn jongeheer gestopt
Dat....quote:
Niet Scream? Die had ik wel gezien. En 2x een V for Vendetta masker : <quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Kom net een kerel tegen met een Saw masker op
Die Saw kerel op zijn driewieler kan ff niet op zijn naam komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:23 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Niet Scream? Die had ik wel gezien. En 2x een V for Vendetta masker : <
quote:
http://www.tinypic.com uploaden, en die [img ]blaat[/img ] tag hier plaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:39 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
OMG .. heb net een aardig bizar printscreen gemaakt :-) .. Wie weet hoe ik hem hier kan plaatsen ?
Waarschijnlijk bedoel je:quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:45 schreef DutchieBre het volgende:
[ [url=http://i47.tinypic.com/25t969u.jpg[/url] ]
iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je:
http://i47.tinypic.com/25t969u.jpg
Wee tee efquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je:
http://i47.tinypic.com/25t969u.jpg
bij tinypic gebruiken ze [url= , en bij fok moet je [url ] gebruiken e.d.
Leuke afbeelding trouwens
haha inderdaad .. maar, gaat hem niet meer wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wut, Pokerstars player![]()
zie ik nu pas nu ik afbeelding beter bekijk
Eeuhh volgens mij heb je de kelder ontdekt van de nieuwe Fritzlquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das dan wss een filmpjeBij mij zat die exact hetzelfde etc
Die negers, is dat een filmpje of een plaatje dat je laat zien?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Evene oppassen met m'n eigen creaties, want straks word ik weer geband.
Degene die door de beugel kunnen:
[ afbeelding ]
Plaatje helaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Die negers, is dat een filmpje of een plaatje dat je laat zien?
En toen trok jij ook je broekje uit ofniet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ooow mijn god ik zat ff met die site te kloten en Manycam zie ik ineens een gast met schoolmeisje uniform en blonde pruik die zichzelf zit te rukken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
En toen trok jij ook je broekje uit ofniet.
jeps zelfde hierquote:Op woensdag 16 december 2009 02:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zijn er problemen met die site?
Er blijft maar "connecting" staan...
Ja s`nachts is ie vaak down.quote:Op woensdag 16 december 2009 03:30 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
jeps zelfde hierwat moet ik nu doen tijdens deze late night session
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Sjibble het volgende:
meeste van die epische shit is toch photoshop
Of je leest het topic even door.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe doe je dat plaatje als cam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
/b/quote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lol, welke FOK'er heeft tubgirl geplaatst?
.flv pakt 'ie niet. Converteren naar avi. Of gewoon in Manycam instellen dat 'ie een gedeelte van je desktop opneemt. Sources -> desktop -> custom desktop.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik kan geen Gedownloade youtube filmpjes in dat manycam stoppen geeft die een error
Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen??
heb je daar de msn van?quote:
Heb je wel een .avi?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik kan geen Gedownloade youtube filmpjes in dat manycam stoppen geeft die een error
Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen??
ja het is een .avi bestandquote:
Ja, heb ik ook last van. Alleen bij een paar though. Bij de rest werkt het ook niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ja het is een .avi bestand
als ik open new file doet zegt die dat die het bestand niet kan open.
Ik heb er nu een stuk of 5 geprobeerd en elk deed het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last van. Alleen bij een paar though. Bij de rest werkt het ook niet?
Staat 'ie bij sources wel op video?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik heb er nu een stuk of 5 geprobeerd en elk deed het niet.
.gif files pakt die wel
kan je dat manycam nog eruithalen zodat dat niet in je webcam staat?
Boven.. zo'n balk staat 'effects' en 'sources'. Kies die tweede.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe werkt het dan?Ik krijg alleen mijn eigen kop in beeld als ik dat programma open, hoe doe ik gifjes etc?
jaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat 'ie bij sources wel op video?
-> Effects -> text over video
whehequote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef woopehh het volgende:
Hm niet echt gelukt maarja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal het vanavond is proberen, vraag me alleen af hoe je in hemelsnaam je gezicht zo krijgtquote:
Altijd lastig als je onverwachts een erectie krijgt jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Wukl het volgende:
Wow... Ik zat net weer op chatroulette en komt er een gek voorbij met een gaysex gif animatie...![]()
Daar zat ik niet op te wachten...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef stefannetjuh het volgende:
had er net een die me wou slaan
Crack.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:49 schreef Wise_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe ik die tekst 'manycam' weg krijg?
quote:
Net zoals vroegâh bij Omegle. 2 Finse chicks *fapfapfap*.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
ff serieus he je kan gewoon die chicks hosselen daar, alleen heb je er niet zo veel aan want ze wonen aan de andere kant van de wereld ofso maar het kan wel gewoon!
??quote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Net zoals vroegâh bij Omegle. 2 Finse chicks *fapfapfap*.![]()
![]()
Inderdaad, daar had ik ook veel buitenlandse chicks mee gehosseld.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Net zoals vroegâh bij Omegle. 2 Finse chicks *fapfapfap*.![]()
![]()
AHAHAHAAAHH GENIAALquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef intraxz het volgende:
Dit is goudIk heb het "walg" stukje hiervan opgenomen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef intraxz het volgende:
Dit is goudIk heb het "walg" stukje hiervan opgenomen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef Brainfish het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al 2 keer gefeliciteerd met mijn verjaardag.
Mooi programma, thx.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef intraxz het volgende:
Het staat al op youtube.. Ik heb het gewoon opgenomen met camstudio. Geen gekloot met downloaden en converten
Dat is wat ze je willen laten geloven..quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef Snaavel het volgende:
Dankje TS,
Heb door die website echt een leuk meisje ontmoet...
Heb er zelfs al aan de telefoon gehad..
quote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Wise_Man het volgende:
Heeee psst, unreal, als ze nou eens hun eigen desktop opnemen, en dan net toevallig dat filmpje van jouw? Dan zie je je eigen filmpje!
idiotquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Wise_Man het volgende:
Ooh, ik moest lachen! Sorry, had ik niet door..
Mag ik het alsnog doen?
haha lolquote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Zit ik net een tijdje leuk te praten met een chick met cam, geen opgenomen video trouwens, laat ik per ongeluk een foto zien van een wijf die geneukt wordt, disconnect ze
. Heb wel e-mailadres, maarja, die kan net zo goed nep zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef xericax het volgende:
Maar even onder een spoiler denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef motdattan het volgende:
Met dit plaatje, dit krjigen:
[ afbeelding ]
die eerste gozerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mijn 3 mooiste creaties afgelopen weken:
ik moest lachen.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef Stuurloos het volgende:
Ik hield er dit aan over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google op manycam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:03 schreef ReWout het volgende:
Hoe doe je dat dat het beeld van de webcammer op jou webcam komt?
Dat vind jij stiekem wel leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef sciter het volgende:
Ik krijg alleen vlenzende fappende zelfpalende kontvingerende mannen van 40 die niet op next klikken als ze zien dat je niet het kleine meisje bent waarop ze hopen
Ja manycam heb ik ook maar hoe doe je dat dan dat het beeld van de andere webcammer jouw webcam beeld wordquote:
Die ben ik ook nog tegengekomen, serieusquote:
Ik heb gewoon face tumor ingetypt bij googlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Die ben ik ook nog tegengekomen, serieus
Dat make-this-face plaatje hè
[voorkauw]quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja manycam heb ik ook maar hoe doe je dat dan dat het beeld van de andere webcammer jouw webcam beeld word
Als je een dude met ''vies blond'' haar dat op dit moment redelijk emo (quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:47 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon face tumor ingetypt bij google
jaja okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef intraxz het volgende:
[..]
[voorkauw]
Dan ga je bij source naar desktop en dan custom dinges ofzo..
[/voorkauw]
Als je het nu nog niet weet dan heb je een braille toetsenbord nodig..quote:
Het is ook niet grappigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:17 schreef Pixie. het volgende:
Ik vraag me wat af
Als je die webcam aan heb
kijk bijv deze :
[ afbeelding ]
Is dat voor hun dat zien ? of doe je dat tijdens?
ik snap die niet helemaal wat daar grappig aan is
postenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef ReWout het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
_!
En zo heb ik nog een stuk of 30
sickquote:Op zondag 24 januari 2010 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Probeer ik al een half uur een screenshot te bemachtigen van een neger en een KFC emmer, zie ik opeens dit:
[ afbeelding ]
Hopelijk is het niet echt...
Een half uur geleden zag ik 'm ook al langskomen. Staat waarschijnlijk op "auto reconnect"...
hehe die is van mijquote:Op zondag 24 januari 2010 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Probeer ik al een half uur een screenshot te bemachtigen van een neger en een KFC emmer, zie ik opeens dit:
[ afbeelding ]
Een half uur geleden zag ik 'm ook al langskomen. Staat waarschijnlijk op "auto reconnect"...
Zeg, ga es wat anders doen om deze tijd!quote:
Die hebben heel veel mensen.quote:Op zondag 24 januari 2010 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |