Of je leest het topic even door.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe doe je dat plaatje als cam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
/b/quote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lol, welke FOK'er heeft tubgirl geplaatst?
.flv pakt 'ie niet. Converteren naar avi. Of gewoon in Manycam instellen dat 'ie een gedeelte van je desktop opneemt. Sources -> desktop -> custom desktop.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik kan geen Gedownloade youtube filmpjes in dat manycam stoppen geeft die een error
Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen??
heb je daar de msn van?quote:
Heb je wel een .avi?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik kan geen Gedownloade youtube filmpjes in dat manycam stoppen geeft die een error
Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen??
ja het is een .avi bestandquote:
Ja, heb ik ook last van. Alleen bij een paar though. Bij de rest werkt het ook niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ja het is een .avi bestand
als ik open new file doet zegt die dat die het bestand niet kan open.
Ik heb er nu een stuk of 5 geprobeerd en elk deed het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last van. Alleen bij een paar though. Bij de rest werkt het ook niet?
Staat 'ie bij sources wel op video?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik heb er nu een stuk of 5 geprobeerd en elk deed het niet.
.gif files pakt die wel
kan je dat manycam nog eruithalen zodat dat niet in je webcam staat?
Boven.. zo'n balk staat 'effects' en 'sources'. Kies die tweede.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe werkt het dan?Ik krijg alleen mijn eigen kop in beeld als ik dat programma open, hoe doe ik gifjes etc?
jaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Staat 'ie bij sources wel op video?
-> Effects -> text over video
whehequote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef woopehh het volgende:
Hm niet echt gelukt maarja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal het vanavond is proberen, vraag me alleen af hoe je in hemelsnaam je gezicht zo krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |