Google op manycam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:03 schreef ReWout het volgende:
Hoe doe je dat dat het beeld van de webcammer op jou webcam komt?
Dat vind jij stiekem wel leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef sciter het volgende:
Ik krijg alleen vlenzende fappende zelfpalende kontvingerende mannen van 40 die niet op next klikken als ze zien dat je niet het kleine meisje bent waarop ze hopen
Ja manycam heb ik ook maar hoe doe je dat dan dat het beeld van de andere webcammer jouw webcam beeld wordquote:
Die ben ik ook nog tegengekomen, serieusquote:
Ik heb gewoon face tumor ingetypt bij googlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:49 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Die ben ik ook nog tegengekomen, serieus
Dat make-this-face plaatje hè
[voorkauw]quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja manycam heb ik ook maar hoe doe je dat dan dat het beeld van de andere webcammer jouw webcam beeld word
Als je een dude met ''vies blond'' haar dat op dit moment redelijk emo (quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:47 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon face tumor ingetypt bij google
jaja okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:48 schreef intraxz het volgende:
[..]
[voorkauw]
Dan ga je bij source naar desktop en dan custom dinges ofzo..
[/voorkauw]
Als je het nu nog niet weet dan heb je een braille toetsenbord nodig..quote:
Het is ook niet grappigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:17 schreef Pixie. het volgende:
Ik vraag me wat af
Als je die webcam aan heb
kijk bijv deze :
[ afbeelding ]
Is dat voor hun dat zien ? of doe je dat tijdens?
ik snap die niet helemaal wat daar grappig aan is
postenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:48 schreef ReWout het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
_!
En zo heb ik nog een stuk of 30
sickquote:Op zondag 24 januari 2010 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Probeer ik al een half uur een screenshot te bemachtigen van een neger en een KFC emmer, zie ik opeens dit:
[ afbeelding ]
Hopelijk is het niet echt...
Een half uur geleden zag ik 'm ook al langskomen. Staat waarschijnlijk op "auto reconnect"...
hehe die is van mijquote:Op zondag 24 januari 2010 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Probeer ik al een half uur een screenshot te bemachtigen van een neger en een KFC emmer, zie ik opeens dit:
[ afbeelding ]
Een half uur geleden zag ik 'm ook al langskomen. Staat waarschijnlijk op "auto reconnect"...
Zeg, ga es wat anders doen om deze tijd!quote:
Die hebben heel veel mensen.quote:Op zondag 24 januari 2010 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |