Iets met ban en iets met slechte paintquote:
Heb m al ge-edit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Iets met ban en iets met slechte paint
Een gitaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef DutchieBre het volgende:
omg .. wat moet ik hier uit halen ?
En dat om 5 over half 9 in de ochtendquote:
Voor de duidelijkheidquote:
Klopt ja. Meestal willen ze fappen op wijven ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb zelf ook maar eens webcam aangezet en naar chatroulette gegaan, of je komt josties tegen of het zijn mensen die na 1 seconde weer weg zijn
Hmm okequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ja. Meestal willen ze fappen op wijven ofzo.
Ik zag ook hier en daar een random kut verschijnen.
Nou, ik was met een Fransman aan het praten en toen speelde hij uit het niets gitaar voor me.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm okeDan blijf ik maar weg van die site
Niks voor mij
Oww das wel vetquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik was met een Fransman aan het praten en toen speelde hij uit het niets gitaar voor me.Dat was wel weer tof.
Dat kan ja. Soms kom je hilarische dingen tegen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oww das wel vetdus eigenlijk moet ik gewoon heel vaak op Next klikken totdat ik een geschikt iemand tegenkom
Dat kon ik wel zijn. Screenshot?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:50 schreef Elmostyle het volgende:
Net kwam ik een gozer tegen met een veel te grote sombrero op z'n kop
Sorry daar heb ik geen screenshot van gemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:52 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat kon ik wel zijn. Screenshot?
Nee dat was het niet. Ik klikte nooit weg. Ik werd enkel weggeklikt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Sorry daar heb ik geen screenshot van gemaaktAlleen diegene was meteen weg, je zag m'n webcamvideo en diegene was zowat direct weg
? (Ik was Zwarte sweater, krulhaar, roodkleur achtige bank op achtergrond
)
Okquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:54 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Ik klikte nooit weg. Ik werd enkel weggeklikt.
Omdat alle kerels die daar zitten wachten tot er een chick langs komt waarschijnlijk. Was ook een kerel bij die gewoon al aan z'n pik zat te sjorren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkWaarom heb ik zo vaak pech dat ik zovaak wordt weggeklikt
Ahja zoiets zei L.no ook netquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:56 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Omdat alle kerels die daar zitten wachten tot er een chick langs komt waarschijnlijk. Was ook een kerel bij die gewoon al aan z'n pik zat te sjorren.
Grote kans dat dat gewoon een 4channer is die een video afspeeltquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zag een foto van iemand met de haak van een kleerhanger ongemakkelijk in zijn jongeheer gestopt
Ik zag er teveel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ahja zoiets zei L.no ook netIk heb 't nog niet gehad dat iemand aan z'n pik zat te sjorren, wel al een kamer vol met studenten
Wat?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:55 schreef Pingwingei het volgende:
Ik zag een foto van iemand met de haak van een kleerhanger ongemakkelijk in zijn jongeheer gestopt
Dat....quote:
Niet Scream? Die had ik wel gezien. En 2x een V for Vendetta masker : <quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Kom net een kerel tegen met een Saw masker op
Die Saw kerel op zijn driewieler kan ff niet op zijn naam komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:23 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Niet Scream? Die had ik wel gezien. En 2x een V for Vendetta masker : <
quote:
http://www.tinypic.com uploaden, en die [img ]blaat[/img ] tag hier plaatsenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:39 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
OMG .. heb net een aardig bizar printscreen gemaakt :-) .. Wie weet hoe ik hem hier kan plaatsen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |