Yeah.quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Tijdens Bayram keken we altijd naar dit soort dingen.
Allergie? Veel vet gegeten? Ik heb de laatste tijd uitslag van het scheren, maar ik ga er even van uit dat jij je gezicht niet hoeft te scherenquote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb opeens allemaal van die kleine puisten in mijn gezicht ( ja geen smakelijke mededeling, i know), dat heb ik normaal nooit.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Tijdens Bayram keken we altijd naar dit soort dingen.
Dat heet puberteit.quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb opeens allemaal van die kleine puisten in mijn gezicht ( ja geen smakelijke mededeling, i know), dat heb ik normaal nooit.![]()
![]()
Volgens mij wordt dat door een virus veroorzaakt. Maar verder niet schadelijk dacht ik.quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om mijn mond heen zeg maar, soort van mini puistenbaard.
eten? hormonen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om mijn mond heen zeg maar, soort van mini puistenbaard.
Ik scheer m'n gezicht 2x per dag.quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allergie? Veel vet gegeten? Ik heb de laatste tijd uitslag van het scheren, maar ik ga er even van uit dat jij je gezicht niet hoeft te scheren![]()
.
Neuh, niet bepaald. Daarom begrijp ik die mensen die zeggen dat Rotterdam zo'n enge, onveilige stad is ook niet. Maar ja, het kan iedereen zomaar gebeuren...quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het valt best wel mee ja. Ik voel me eigenlijk zelden onveilig in Rotterdam. Jij ook toch?
Bepaalde plekken en eens in de zoveel tijd. Maar als je ermee in aanraking komt is het wel kut.
Weet je wat grappig is? Dat sommige mensen zeggen dat als je op je 16e nog nooit echt veel puisten hebt gehad, het nog wel komt. De puberteit.quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat heet pubertijd.Nee, grapje. Eet je te veel chocolade/zoetigheden? Of een allergie misschien?
WTF.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht aan herpesvirus in ieder geval, maar weet niet zeker. Ik ga leren doei.
Tss, achtergebleven Turk. Moderne Turken laten hun gezicht laseren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik scheer m'n gezicht 2x per dag.
Tip: laseren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik scheer m'n gezicht 2x per dag.
Wil ik eigenlijk ook wel doen, maar ben bang dat het niet zal helpen en dat ik daarvoor dikkere haartjes terugkrijg, dat is erger dan dons.quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tss, achtergebleven Turk. Moderne Turken laten hun gezicht laseren.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
@Wikiwaka & TM
Nee, het komt niet door vet eten. Ik krijg normaal nooit last van puisten van vet eten en ik heb de laatste tijd helemaal niet veel chocola of zo gegeten.
Ik denk niet dat ze terugkomen van het laserenquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook wel doen, maar ben bang dat het niet zal helpen en dat ik daarvoor dikkere haartjes terugkrijg, dat is erger dan dons.
Ik heb er last van omgquote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Als je er echt last van heb kan je het als het goed is vergoed krijgen.:P
Ik heb al eens eerder laten laseren, weggegooid geld.quote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze terugkomen van het laseren. Van het scheren wel, eigenlijk wíl je dus gewoon een snor + baard
.
Idd, je bent nog jong. Ik zou zeker nog een paar jaar wachten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder laten laseren, weggegooid geld.Misschien door de puberteit, heb ooit gelezen dat het beter is om het rond je 20e te laten doen.
Ik wacht nog een week, want volgens mij zijn het gewoon mini puisten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Het beste is natuurlijk om eventjes bij de huisarts langs te gaan (als het niet overgaat binnen een paar dagen). Maar dat spreekt natuurlijk voor zich.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Talk to the hand, because the face aint listening.
Ben je nou zereneus of serieusquote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder laten laseren, weggegooid geld.Misschien door de puberteit, heb ooit gelezen dat het beter is om het rond je 20e te laten doen.
Ja, ik ga het over een paar jaar gewoon opnieuw proberen hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd, je bent nog jong. Ik zou zeker nog een paar jaar wachten.
Ik ben serieus, heb al eens eerder laten laseren. Pff, je stelt je nu zo'n Turk voor met een enorme snor, baardgroei, een wenkbrauw. Nee, zo zie ik er niet uit.quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je nou zereneus of serieus?
Als je scheert, worden ze toch wel harder, na een tijdje..quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens Bilmiyorem, laseren helpt niet tegen dons haartjes (volgens mij).
Hmm, als je het lef hebt moet je het vooral doen. Ik zou bang zijn dat het laseren niet aanslaat, heb je dalijk zo'n dikke snor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je scheert, worden ze toch wel harder, na een tijdje..
quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben serieus, heb al eens eerder laten laseren. Pff, je stelt je nu zo'n Turk voor met een enorme snor, baardgroei, een wenkbrauw. Nee, zo zie ik er niet uit.
Hars jij iets in je gezicht? wenkbrauwen, donshaartjes, lip? Denk niet dat het zo erg zal zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, als je het lef hebt moet je het vooral doen. Ik zou bang zijn dat het laseren niet aanslaat, heb je dalijk zo'n dikke snor.
Het is een vrouwquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt op een Turk ahahahahah.
Je hebt dus gewoon donkere in plaats van lichte haartjes op je gezicht?quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben serieus, heb al eens eerder laten laseren. Pff, je stelt je nu zo'n Turk voor met een enorme snor, baardgroei, een wenkbrauw. Nee, zo zie ik er niet uit.
Nee, wenkbrauwen epileer ik. Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten harsen, dan kun je de vorm toch niet bepalen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hars jij iets in je gezicht? wenkbrauwen, donshaartjes, lip? Denk niet dat het zo erg zal zijn.
Wil je niet zo onbeleefd doen tegen bilmiyorem?quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt op een Turk ahahahahah.
Veel Turken en Grieken en landen in de omgeving hebben daar last van.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon donkere in plaats van lichte haartjes op je gezicht?
Als je zelf niet weet waarom FB > Hyves, dan moet je maar vlug weer je account deactiveren.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Rookert het volgende:
Weer iemand die vriendjes wil worden op Facebook, waarom stapt iedereen opeens over?
Ja en daar concentreer ik me op in het zonlicht.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon donkere in plaats van lichte haartjes op je gezicht?
Het tussendeeltje.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wenkbrauwen epileer ik. Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten harsen, dan kun je de vorm toch niet bepalen?
Facebook.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Rookert het volgende:
Weer iemand die vriendjes wil worden op Facebook, waarom stapt iedereen opeens over?
Weet ik, ik heb het in Oman en Egypte ook wel eens gezienquote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel Turken en Grieken en landen in de omgeving hebben daar last van.
![]()
![]()
Niemand uit mijn omgeving gebruikt het actief en toch hebben ze het en nodigen ze me uitquote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je zelf niet weet waarom FB > Hyves, dan moet je maar vlug weer je account deactiveren.
wtf, helemaal glad daar, net zoals je handpalm?quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dikke wenkbrauwen maar tussen de wenkbrauwen heb ik helemaal geen haar.
Sst, niet weer genetica en populatiegroeiquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat is zeker het nadeel van de baargroei van mannen uit die omgeving, ze geven het door aan hun dochters.
Nederlanders hebben wat dat betreft geluk. Behalve die hele licht blonde mensen, die hebben soms meer haar dan alle behaarde Turken bij elkaar. Echt raar.quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het in Oman en Egypte ook wel eens gezien.
Ik ben behaarder dan m'n moeder. Mwuauauhhawaw.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat is zeker het nadeel van de baargroei van mannen uit die omgeving, ze geven het door aan hun dochters. Ooit heb ik zelf een baard. Ooit.
Ik heb nog deels blonde haartjes van vroeger, dus je ziet mijn baard nooit direct goedquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat is zeker het nadeel van de baargroei van mannen uit die omgeving, ze geven het door aan hun dochters. Ooit heb ik zelf een baard. Ooit.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlanders hebben wat dat betreft geluk. Behalve die hele licht blonde mensen, die hebben soms meer haar dan alle behaarde Turken bij elkaar. Echt raar.
Trouwens, Omanezen en Egyptenaren zijn toch anders dan Turken.
Ik merk om eerlijk te zijn wel bij sommige hele blonde Nederlanders, van de zijkant, dat ze meer donshaar hebben dan ik.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlanders hebben wat dat betreft geluk. Behalve die hele licht blonde mensen, die hebben soms meer haar dan alle behaarde Turken bij elkaar. Echt raar.
Ik ben redelijk behaard en ik geef wel mijn noesairi kant de schuldquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet dik grapjurkquote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vrouwen met dikke wenkbrauwen.![]()
[ afbeelding ]
Een paar ini mini lichte donshaartjes, maar die zie je niet. En volgens mij kun je die helemaal niet harsen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wtf, helemaal glad daar, net zoals je handpalm?
wat een schoonheidquote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vrouwen met dikke wenkbrauwen.![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaha aaah.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben redelijk behaard en ik geef wel mijn noesairi kant de schuld
Ik ken ook zo'n dame. Wel raar op zich.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet 1 doorlopende wenkbrauw maar hele lichte haartjes, vind het wel net genoeg om weg te halen, maar niemand ziet het verschil, ik stoor me er zelf aan.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een paar ini mini lichte donshaartjes, maar die zie je niet. En volgens mij kun je die helemaal niet harsen.
Toch apart dat het bij hen blijkbaar veel voorkomt, geen idee waarom.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik merk om eerlijk te zijn wel bij sommige hele blonde Nederlanders, van de zijkant, dat ze meer donshaar hebben dan ik.
Mooi excuus om haar (Aslı Tandoğan) foto te plaatsen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is niet dik grapjurk![]()
Mooie ogen
Misschien dat die haartjes hun bescherming geven?quote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n dame. Wel raar op zich.
sowieso.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi excuus om haar (Aslı Tandoğan) foto te plaatsen.
Geen excuus nodigquote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi excuus om haar (Aslı Tandoğan) foto te plaatsen.
Tegen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien dat die haartjes hun bescherming geven?
Ik dacht dat de oksels en baard en zijkant van hoofd scheren hip was tegenwoordigquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als Turkse man mag je wel een beetje haar hebben.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Weetje, soms denk ik dat de Turken hun behaardheid hebben overgenomen van de Armenen. En dat zeg ik niet om stom te doen of zo, maar de meeste Armenen die ik ken zijn echt behaard.
Las ergens dat blonde mensen meer haargroei hebben (hoofd), weet niet of dat ook voor de rest van het lichaam geldt.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch apart dat het bij hen blijkbaar veel voorkomt, geen idee waarom.
Oksels scheren vind ik sowieso wel fris.quote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de oksels en baard en zijkant van hoofd scheren hip was tegenwoordig? Als Turkse player doe je toch gewoon mee met de mooiboymodetrends?
Ik vind Turken niet zo behaard hoor, maar donkere donshaartjes vallen nou eenmaal meer op dan blonde.quote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Vind het soms wel grappig dat Turken hun behaardheid ontkennen, terwijl ik wel wat Turkse meisjes ken die redelijk behaard zijn. Niet dat het me verder uitmaakt ofzo.
Gooi het daar maar weer opquote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oksels scheren vind ik sowieso wel fris.![]()
En het is ook een islamitisch gebruik. Je oksels scheren.
En de zijkanten van je hoofd om zo'n Dragon ball Z kapsel te creëren?quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, maar dan ontkennen dat sommige Turken een snor hebben. Donssnor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Turken niet zo behaard hoor, maar donkere donshaartjes vallen nou eenmaal meer op dan blonde.
Je bent mooiboy of je bent het nietquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gooi het daar maar weer op![]()
Als je 6 cm haren hebt hangen ok, maar anders echt niet hoor, vind het beetje gay en te kaal
En niet alleen de okselsquote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga je neus scherenquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mannen met okselhaar, echt neits mannelijks aan.
Nog beter plukken, harsen.
wat is er zo mannelijk aan okselhaarquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je 6 cm haren hebt hangen ok, maar anders echt niet hoor, vind het beetje gay en te kaal
Het is gewoon zo.quote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om ze als verfrissend doekje te gebruiken als ik eht warm hebquote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat is er zo mannelijk aan okselhaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |