Misschien dat die haartjes hun bescherming geven?quote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n dame. Wel raar op zich.
sowieso.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi excuus om haar (Aslı Tandoğan) foto te plaatsen.
Geen excuus nodigquote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi excuus om haar (Aslı Tandoğan) foto te plaatsen.
Tegen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien dat die haartjes hun bescherming geven?
Ik dacht dat de oksels en baard en zijkant van hoofd scheren hip was tegenwoordigquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, als Turkse man mag je wel een beetje haar hebben.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Weetje, soms denk ik dat de Turken hun behaardheid hebben overgenomen van de Armenen. En dat zeg ik niet om stom te doen of zo, maar de meeste Armenen die ik ken zijn echt behaard.
Las ergens dat blonde mensen meer haargroei hebben (hoofd), weet niet of dat ook voor de rest van het lichaam geldt.quote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch apart dat het bij hen blijkbaar veel voorkomt, geen idee waarom.
Oksels scheren vind ik sowieso wel fris.quote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de oksels en baard en zijkant van hoofd scheren hip was tegenwoordig? Als Turkse player doe je toch gewoon mee met de mooiboymodetrends?
Ik vind Turken niet zo behaard hoor, maar donkere donshaartjes vallen nou eenmaal meer op dan blonde.quote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Vind het soms wel grappig dat Turken hun behaardheid ontkennen, terwijl ik wel wat Turkse meisjes ken die redelijk behaard zijn. Niet dat het me verder uitmaakt ofzo.
Gooi het daar maar weer opquote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oksels scheren vind ik sowieso wel fris.![]()
En het is ook een islamitisch gebruik. Je oksels scheren.
En de zijkanten van je hoofd om zo'n Dragon ball Z kapsel te creëren?quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, maar dan ontkennen dat sommige Turken een snor hebben. Donssnor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Turken niet zo behaard hoor, maar donkere donshaartjes vallen nou eenmaal meer op dan blonde.
Je bent mooiboy of je bent het nietquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gooi het daar maar weer op![]()
Als je 6 cm haren hebt hangen ok, maar anders echt niet hoor, vind het beetje gay en te kaal
En niet alleen de okselsquote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga je neus scherenquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mannen met okselhaar, echt neits mannelijks aan.
Nog beter plukken, harsen.
wat is er zo mannelijk aan okselhaarquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je 6 cm haren hebt hangen ok, maar anders echt niet hoor, vind het beetje gay en te kaal
Het is gewoon zo.quote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 14 december 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om ze als verfrissend doekje te gebruiken als ik eht warm hebquote:Op maandag 14 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat is er zo mannelijk aan okselhaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |