Weet ik, ik heb het in Oman en Egypte ook wel eens gezienquote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel Turken en Grieken en landen in de omgeving hebben daar last van.
![]()
![]()
Niemand uit mijn omgeving gebruikt het actief en toch hebben ze het en nodigen ze me uitquote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je zelf niet weet waarom FB > Hyves, dan moet je maar vlug weer je account deactiveren.
wtf, helemaal glad daar, net zoals je handpalm?quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dikke wenkbrauwen maar tussen de wenkbrauwen heb ik helemaal geen haar.
Sst, niet weer genetica en populatiegroeiquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat is zeker het nadeel van de baargroei van mannen uit die omgeving, ze geven het door aan hun dochters.
Nederlanders hebben wat dat betreft geluk. Behalve die hele licht blonde mensen, die hebben soms meer haar dan alle behaarde Turken bij elkaar. Echt raar.quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het in Oman en Egypte ook wel eens gezien.
Ik ben behaarder dan m'n moeder. Mwuauauhhawaw.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat is zeker het nadeel van de baargroei van mannen uit die omgeving, ze geven het door aan hun dochters. Ooit heb ik zelf een baard. Ooit.
Ik heb nog deels blonde haartjes van vroeger, dus je ziet mijn baard nooit direct goedquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dat is zeker het nadeel van de baargroei van mannen uit die omgeving, ze geven het door aan hun dochters. Ooit heb ik zelf een baard. Ooit.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlanders hebben wat dat betreft geluk. Behalve die hele licht blonde mensen, die hebben soms meer haar dan alle behaarde Turken bij elkaar. Echt raar.
Trouwens, Omanezen en Egyptenaren zijn toch anders dan Turken.
Ik merk om eerlijk te zijn wel bij sommige hele blonde Nederlanders, van de zijkant, dat ze meer donshaar hebben dan ik.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlanders hebben wat dat betreft geluk. Behalve die hele licht blonde mensen, die hebben soms meer haar dan alle behaarde Turken bij elkaar. Echt raar.
Ik ben redelijk behaard en ik geef wel mijn noesairi kant de schuldquote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet dik grapjurkquote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vrouwen met dikke wenkbrauwen.![]()
[ afbeelding ]
Een paar ini mini lichte donshaartjes, maar die zie je niet. En volgens mij kun je die helemaal niet harsen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wtf, helemaal glad daar, net zoals je handpalm?
wat een schoonheidquote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Vrouwen met dikke wenkbrauwen.![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaha aaah.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben redelijk behaard en ik geef wel mijn noesairi kant de schuld
Ik ken ook zo'n dame. Wel raar op zich.quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet 1 doorlopende wenkbrauw maar hele lichte haartjes, vind het wel net genoeg om weg te halen, maar niemand ziet het verschil, ik stoor me er zelf aan.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een paar ini mini lichte donshaartjes, maar die zie je niet. En volgens mij kun je die helemaal niet harsen.
Toch apart dat het bij hen blijkbaar veel voorkomt, geen idee waarom.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik merk om eerlijk te zijn wel bij sommige hele blonde Nederlanders, van de zijkant, dat ze meer donshaar hebben dan ik.
Mooi excuus om haar (Aslı Tandoğan) foto te plaatsen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is niet dik grapjurk![]()
Mooie ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |