Idd, je bent nog jong. Ik zou zeker nog een paar jaar wachten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder laten laseren, weggegooid geld.Misschien door de puberteit, heb ooit gelezen dat het beter is om het rond je 20e te laten doen.
Ik wacht nog een week, want volgens mij zijn het gewoon mini puisten.quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Het beste is natuurlijk om eventjes bij de huisarts langs te gaan (als het niet overgaat binnen een paar dagen). Maar dat spreekt natuurlijk voor zich.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Talk to the hand, because the face aint listening.
Ben je nou zereneus of serieusquote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder laten laseren, weggegooid geld.Misschien door de puberteit, heb ooit gelezen dat het beter is om het rond je 20e te laten doen.
Ja, ik ga het over een paar jaar gewoon opnieuw proberen hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd, je bent nog jong. Ik zou zeker nog een paar jaar wachten.
Ik ben serieus, heb al eens eerder laten laseren. Pff, je stelt je nu zo'n Turk voor met een enorme snor, baardgroei, een wenkbrauw. Nee, zo zie ik er niet uit.quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je nou zereneus of serieus?
Als je scheert, worden ze toch wel harder, na een tijdje..quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens Bilmiyorem, laseren helpt niet tegen dons haartjes (volgens mij).
Hmm, als je het lef hebt moet je het vooral doen. Ik zou bang zijn dat het laseren niet aanslaat, heb je dalijk zo'n dikke snor.quote:Op maandag 14 december 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je scheert, worden ze toch wel harder, na een tijdje..
quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben serieus, heb al eens eerder laten laseren. Pff, je stelt je nu zo'n Turk voor met een enorme snor, baardgroei, een wenkbrauw. Nee, zo zie ik er niet uit.
Hars jij iets in je gezicht? wenkbrauwen, donshaartjes, lip? Denk niet dat het zo erg zal zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, als je het lef hebt moet je het vooral doen. Ik zou bang zijn dat het laseren niet aanslaat, heb je dalijk zo'n dikke snor.
Het is een vrouwquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt op een Turk ahahahahah.
Je hebt dus gewoon donkere in plaats van lichte haartjes op je gezicht?quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben serieus, heb al eens eerder laten laseren. Pff, je stelt je nu zo'n Turk voor met een enorme snor, baardgroei, een wenkbrauw. Nee, zo zie ik er niet uit.
Nee, wenkbrauwen epileer ik. Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten harsen, dan kun je de vorm toch niet bepalen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hars jij iets in je gezicht? wenkbrauwen, donshaartjes, lip? Denk niet dat het zo erg zal zijn.
Wil je niet zo onbeleefd doen tegen bilmiyorem?quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt op een Turk ahahahahah.
Veel Turken en Grieken en landen in de omgeving hebben daar last van.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon donkere in plaats van lichte haartjes op je gezicht?
Als je zelf niet weet waarom FB > Hyves, dan moet je maar vlug weer je account deactiveren.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Rookert het volgende:
Weer iemand die vriendjes wil worden op Facebook, waarom stapt iedereen opeens over?
Ja en daar concentreer ik me op in het zonlicht.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon donkere in plaats van lichte haartjes op je gezicht?
Het tussendeeltje.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wenkbrauwen epileer ik. Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten harsen, dan kun je de vorm toch niet bepalen?
Facebook.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Rookert het volgende:
Weer iemand die vriendjes wil worden op Facebook, waarom stapt iedereen opeens over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |