Yeah.quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Tijdens Bayram keken we altijd naar dit soort dingen.
Allergie? Veel vet gegeten? Ik heb de laatste tijd uitslag van het scheren, maar ik ga er even van uit dat jij je gezicht niet hoeft te scherenquote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb opeens allemaal van die kleine puisten in mijn gezicht ( ja geen smakelijke mededeling, i know), dat heb ik normaal nooit.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Tijdens Bayram keken we altijd naar dit soort dingen.
Dat heet puberteit.quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb opeens allemaal van die kleine puisten in mijn gezicht ( ja geen smakelijke mededeling, i know), dat heb ik normaal nooit.![]()
![]()
Volgens mij wordt dat door een virus veroorzaakt. Maar verder niet schadelijk dacht ik.quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om mijn mond heen zeg maar, soort van mini puistenbaard.
eten? hormonen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om mijn mond heen zeg maar, soort van mini puistenbaard.
Ik scheer m'n gezicht 2x per dag.quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allergie? Veel vet gegeten? Ik heb de laatste tijd uitslag van het scheren, maar ik ga er even van uit dat jij je gezicht niet hoeft te scheren![]()
.
Neuh, niet bepaald. Daarom begrijp ik die mensen die zeggen dat Rotterdam zo'n enge, onveilige stad is ook niet. Maar ja, het kan iedereen zomaar gebeuren...quote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het valt best wel mee ja. Ik voel me eigenlijk zelden onveilig in Rotterdam. Jij ook toch?
Bepaalde plekken en eens in de zoveel tijd. Maar als je ermee in aanraking komt is het wel kut.
Weet je wat grappig is? Dat sommige mensen zeggen dat als je op je 16e nog nooit echt veel puisten hebt gehad, het nog wel komt. De puberteit.quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat heet pubertijd.Nee, grapje. Eet je te veel chocolade/zoetigheden? Of een allergie misschien?
WTF.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht aan herpesvirus in ieder geval, maar weet niet zeker. Ik ga leren doei.
Tss, achtergebleven Turk. Moderne Turken laten hun gezicht laseren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik scheer m'n gezicht 2x per dag.
Tip: laseren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik scheer m'n gezicht 2x per dag.
Wil ik eigenlijk ook wel doen, maar ben bang dat het niet zal helpen en dat ik daarvoor dikkere haartjes terugkrijg, dat is erger dan dons.quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tss, achtergebleven Turk. Moderne Turken laten hun gezicht laseren.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
@Wikiwaka & TM
Nee, het komt niet door vet eten. Ik krijg normaal nooit last van puisten van vet eten en ik heb de laatste tijd helemaal niet veel chocola of zo gegeten.
Ik denk niet dat ze terugkomen van het laserenquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook wel doen, maar ben bang dat het niet zal helpen en dat ik daarvoor dikkere haartjes terugkrijg, dat is erger dan dons.
Ik heb er last van omgquote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Als je er echt last van heb kan je het als het goed is vergoed krijgen.:P
Ik heb al eens eerder laten laseren, weggegooid geld.quote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze terugkomen van het laseren. Van het scheren wel, eigenlijk wíl je dus gewoon een snor + baard
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |