quote:
En sjalen met gaten.quote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef Aurelianus het volgende:
Er zijn handschoenen zonder vingertoppen.
het is sochtends anders koud genoeg hoor. vriezen enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon je jas aandoen en gaan roken. Het is nog lang niet koud genoeg voor gebreide mutsen, sjaals en handschoenen.
Tja. Ik heb de afgelopen nachtdienst voor 't eerst m'n jas aan moeten doen tijdens de rookpauzes. Toegegeven: de Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen lopen al minstens een maand of twee dik ingepakt buiten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het is sochtends anders koud genoeg hoor. vriezen enzo.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Badharing het volgende:
Met deze muts hoef je geen sjaal meer te gebruiken en er is, speciaal voor rokers, een gat voor de sigaret gemaakt..
[ afbeelding ]
Daarna nog even langs de Shell om te tanken..
Dat zijn echt van die zwerversdingenquote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef Aurelianus het volgende:
Er zijn handschoenen zonder vingertoppen.
ik loop al weken met een muts op, nu sinds een week de handschoenen erbijquote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Ik heb de afgelopen nachtdienst voor 't eerst m'n jas aan moeten doen tijdens de rookpauzes. Toegegeven: de Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen lopen al minstens een maand of twee dik ingepakt buiten.
Ze zijn geen echt lekker weer gewend.
mee eens. die 5 minuten voor je peukie..quote:
ik ook, kaal hoofd is niet zo fijn als het koud is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik loop al weken met een muts op, nu sinds een week de handschoenen erbij
Je kan je mat toch voorover kammen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ook, kaal hoofd is niet zo fijn als het koud is.
Amsterdam zijn er nog zat kroegen waar je binnen kunt roken hoorquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef Inverted_World het volgende:
Hier in amersfoort zijn er nog wel wat kroegen waar je prima binnen kunt roken hoor. Maar tijdens uitgaan in Utrecht en Amsterdam; terechte klacht.
correct, maar dan is het hele idee van een mat weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan je mat toch voorover kammen?
quote:
ik loop nooit met een muts en sjaal, mietjequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef woozi het volgende:
[..]
mee eens. die 5 minuten voor je peukie..
kom net terug van buiten roken, stond in mn trui.
met je handschoenen, muts en sjaal. Zeker ook thermo-ondergoed?
mensen beginnen gewoon tegenwoordig tevroeg al met zich warm in te pakken.
vrienden van mij liepen in oktober al met trainingsbroeken onder de spijkerbroeken enzo..
toen was t 10 grade ofzo. Als je er dan niet aan went, wen je er deze winter niet meer aan.
als het overdag streng vriest, trek ik pas mijn muts sjaal en handschoenen aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |