Omdat ik al een jaar niet meer in singles kom, denk ik. Of omdat ik jou nog maar 2 weken spreek, of omdat ik Ado vrijwel nooit spreek. Pick one.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom is dat na ruim een jaar nog steeds nieuws voor mensen?
Serial killer!!!quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef UncleErnie het volgende:
Winnaar!
Rechercheur, als je graag wil zien dat je BM dorp is, en daarna samen wil werken, vraag dan vannacht hoeveel maffia er op jaspah stemden. Dan zul je zien dat dat 0 is, en weten dat ik dorp ben. Kusjes.
Geen serial killer of mystery rol deze rondequote:
ik denk die stemt op mij om men maffia skills maar neen.. taktisch oogpuntquote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef UncleErnie het volgende:
Winnaar!
Rechercheur, als je graag wil zien dat je BM dorp is, en daarna samen wil werken, vraag dan vannacht hoeveel maffia er op jaspah stemden. Dan zul je zien dat dat 0 is, en weten dat ik dorp ben. Kusjes.
Dus je hebt maffiaskills? *Verdachtenlijstje paktquote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef jaspah het volgende:
[..]
ik denk die stemt op mij om men maffia skills maar neen.. taktisch oogpunt
tis toch het maffiaspel! godmiljaar!! ga ik weer :pquote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt maffiaskills? *Verdachtenlijstje pakt
quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef jaspah het volgende:
[..]
tis toch het maffiaspel! godmiljaar!! ga ik weer :p
Ik ook niet meerquote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik al een jaar niet meer in singles kom, denk ik. Of omdat ik jou nog maar 2 weken spreek, of omdat ik Ado vrijwel nooit spreek. Pick one.
ik heb er ook eentje en ik heb deze genoteerdquote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt maffiaskills? *Verdachtenlijstje pakt
ik hou je in de gaten, jochie!quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En daarom is vorige ronde glorieus verloren.
Ik unvote calex trouwens, en vote Jaspah.
Heb de link naar dag 1 gezet, da's de BM-verkiezing.quote:Op maandag 14 december 2009 19:13 schreef ajf het volgende:
Misschien is het handig om de uitslag van de BM-ronde ook in de OP te zetten, Ladi?
Ik bedoelde het lijstjequote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb de link naar dag 1 gezet, da's de BM-verkiezing.
Ik wil me nergens mee bemoeien, ok, toch wel, maar dat staat mooi in de fipo.quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het lijstje
* ajf kruipt terug in zijn schulp
Als jij telkens terug wilt gaan naar de fipo hiero ook goed.quote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, ok, toch wel, maar dat staat mooi in de fipo.
Ze kunnen toch nog wel íets zelf opzoeken?quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het lijstje
* ajf kruipt terug in zijn schulp
Volgende OP zou het dan voor het gemak in kunnen ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Als jij telkens terug wilt gaan naar de fipo hiero ook goed.
He ouwe rukeend! Banquote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef DuTank het volgende:
ik gooi er even een TVP in, ik wil volgende ronde weer meedoen!
lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je toevallig banloos?
Nee! Ze zijn allemaal te dom om voor de duvel te dansen!quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze kunnen toch nog wel íets zelf opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He ouwe rukeend! BanJa ik ban banloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je toevallig banloos?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
So truequote:
ik snap er geen reet van, misschien komt dat door het bierquote:
Dat je binnenkort wel weer een ban hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van, misschien komt dat door het bieromg op maandag avond om 19.45
why is that?quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je binnenkort wel weer een ban hebt.
Ik kan me nog herinneren met een spelletje dat jij halverwege een ban kreegquote:
Ja, toen waren we hem ineens kwijtquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren met een spelletje dat jij halverwege een ban kreeg
jaquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren met een spelletje dat jij halverwege een ban kreeg
Ik denk dat hij het inmiddels wel snapt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Dus vandaar zeg maar de vraag of je er binnenkort nog een verwacht
Ik heb dacht ik al gezegd waarom ik dat gedaan heb? Leer eerst maar lezen. De rechercheur kan elke nacht aan de SLs vragen hoeveel maffia op een persoon hebben gestemd. Nu kan de rechercheur kijken hoeveel maffia op jaspah heeft gestemd, zodat hij weet dat de BM te vertrouwen is.quote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb er ook eentje en ik heb deze genoteerd
[..]
ik hou je in de gaten, jochie!
De BM-verkiezingsuitslagquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, ik heb even kolonisten van Catan gespeeld met mijn kinderen, iets gemist?
Excuusquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Die was al duidelijkquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
Jij nietquote:
Voor Dutank bashen mag je een uitzondering maken.quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
Reken nooit op de verstandelijke vermogens van Dutankquote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het inmiddels wel snapt.
Normaal wel, ik had in mijn achterhoofd dat het daarover ging, maar (her)kende de grappenmaker in kwestie nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Reken nooit op de verstandelijke vermogens van Dutank
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spelquote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je meedoen
Nee ik ga niet meedoen
Ah toe
Nee hoor
Doe je al mee
Nee
Ah toe
Nee hoor
Nu dan?
Nee nog niet
Wihihihihi
Gaat dit over onze lesbo sex?quote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je meedoen
Nee ik ga niet meedoen
Ah toe
Nee hoor
Doe je al mee
Nee
Ah toe
Nee hoor
Nu dan?
Nee nog niet
Wihihihihi
ja ik doe meequote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je meedoen
Nee ik ga niet meedoen
Ah toe
Nee hoor
Doe je al mee
Nee
Ah toe
Nee hoor
Nu dan?
Nee nog niet
Wihihihihi
Ik ben er bang voor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
schijnbaar hebben we ieder een ander soort humor.
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Reken nooit op de verstandelijke vermogens van Dutank
En nog snapt niemand het.quote:
Grappen verliezen hun kracht wanneer ze ingewikkeld zijnquote:
Overgang om 22:00, PM's binnen voor 21:30. Ik zal het nog even aanpassen in de OPquote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PM-en. Gelieve PM’s voor 21:00 te sturen).
En in het topic stond vóór 21:30. 21.30, 22.00 of 21.00, en blijft de overgang wel om 22.00?
Ja, maar jijquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Overgang om 22:00, PM's binnen voor 21:30. Ik zal het nog even aanpassen in de OP
Ik plas anders haast in mijn broek van de spanningquote:
Mijn lijstje naar jou.quote:Op maandag 14 december 2009 22:24 schreef jaspah het volgende:
nou.. heb even wat steekwoorden eruit gehaald:
kill 1
Zenuwachtig
Geliefde stadje
Gek?
Best doen
Beroep
Eer en geweten
Kruikezeikers!
Ondankbare honden
Mango (schillen)
Mesje
Fruit
rechteroog
kill 2
Op tijd in bed
Niet te veel doen
Nestelen
Slapen
Lawaai
Ghettoblaster
Kutherrie
Boos bang
Zwart gedaante
Koppijn, misselijk moe
Pistool
broekzak
hier maar even op zoeken bij de deelnemers
Zoals altijd ja.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn lijstje naar jou.
jaspah
een zwart gedaante. - donkere foto's
elke dag keihard dezelfde muziek... - gettoblaster
3 HEY topics geopend - schreeuwen
in bed/niet veel doen - relax in fobo
achternaam: nijdeken - nestelde zich in de dekens
koppijn/misselijk - hobbies/interesses: zuipe
top. Toch altijd even checken voor de zekerheidquote:
elke dag keihard dezelfde muziek...quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef jaspah het volgende:
[..]
ga je weer?kan overal wel in komen behalve elke dag keihard dezelfde muziek?
Goede hints. Kudo's voor jou. Ik kijk nog even of ik het stukje naar iemand anders kan leiden, en laat jou verder afzoeken, maar ik denk dat ik al weet op wie ik stem.quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn lijstje naar jou.
jaspah
elke dag keihard dezelfde muziek... - gettoblaster
Ik bekijk iedereen, kan er niets aandoen dat die dingen naar oa jou leiden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef jaspah het volgende:
[..]
ga je weer?kan overal wel in komen behalve elke dag keihard dezelfde muziek?
Deze stond op de eerste pagina.quote:
bij mij niet hoor..quote:Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Deze stond op de eerste pagina.
quote:
Nee. MyAt en PH zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef jaspah het volgende:
bij mij staat het dus op de 2e pagina.. heb ik wat ingesteld dat ik maar weinig items per pagina zie ofzo? heb net iedereen doorgekeken.. betekend dus dat ik de helft heb gemist..?
quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. MyAt en PH zijn twee verschillende dingen.
Ik denk dat je een vuile maffia bent, dus ik denk niet dat je iets gemist hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef jaspah het volgende:
bij mij staat het dus op de 2e pagina.. heb ik wat ingesteld dat ik maar weinig items per pagina zie ofzo? heb net iedereen doorgekeken.. betekend dus dat ik de helft heb gemist..?
Ik noem het ook altijd Atlijstquote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. MyAt en PH zijn twee verschillende dingen.
maak nou niet weer dezelfde foutquote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
##Jaspah
Jaspah (3) UncleErnie, Hara
Dat doe ik ook for now.
Dat doe ik niet. De 'fout' ging om gedrag, nu heb je gewoon prima hints tegen. Dus nee Jaspah, daar kun je je niet achter verschuilen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef jaspah het volgende:
[..]
maak nou niet weer dezelfde fout
maargoed ik vind de hints tegen syb en JB wel ergens op slaan dus ga die nog even uitpluizen.. morgen.. eerst slapen
nee klopt.. had nog niet naar mezelf gekekenquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. De 'fout' ging om gedrag, nu heb je gewoon prima hints tegen. Dus nee Jaspah, daar kun je je niet achter verschuilen.
k Heb er nog 2 zwakke bijquote:Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vuile maffia bent, dus ik denk niet dat je iets gemist hebt.
Wat er tot zover gevonden is:
*trevland
ONZ SC# waar we blij*O* gaan slapen*G*
8929525 SC topics, slow - niet teveel doen
jaspah
elke dag keihard dezelfde muziek... - ghettoblaster
clesar03
niet veel doen - Universiteit van Chillburg [17]
zwarte gedaante - donkere foto
koppijn/misselijk/moe - scotch in email, horeca
JB
[Singles]...met workaholics... - moe
[Singles] hoppen op hippe hiphop - gettoblaster
Grootste bed nachtmerrie » in bed
the world we call sleep - in bed
Syb
Muziek zoals we weten
zover mijn luiheid dat toestaat. - moe/in bed
[KLB SC #1913]Waar alle aandachtshoeren zich verzamelen - snol
hoe ontnuchter je het snelst? - koppijn misselijk
Slechte "cocaine" - ik ben een drugn00b, maar misschien word je daar wel beroerd van
KLB SC #1932] kotsende mensen kotsen op...*eigen invulling - misselijk
foto in fobo iemand aan tafel met daarop een radio --> ghettoblaster
Favo forum: Klaagbaak - Houd je bek, snol. Ik heb koppijn, ben misselijk en heel erg moe
borisz
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #15 Dramming Time! » koppijn/misselijk
De hints naar jou zijn het sterkst
Dus voor ik ga slapen:
##Jaspah
Jaspah (2) UncleErnie
Ik ben benieuwd wat ik morgen aantref als ik wakker word. Weltrusten iedereen.
Ja, dat vind ik ook wel een goede. De rest hadden we toch al zo'n beetje tho?quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef jaspah het volgende:
niet echt top.. maar vond die radio/ghettoblaster in het fobo wel treffend!
ja.. nog 1tje..:quote:Op maandag 14 december 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een goede. De rest hadden we toch al zo'n beetje tho?
Dan? Moet ik weer met je in de schuur zeker!quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, heb ik er ook bij gezet. Vind dat eigenlijk wel een betere dan kotsen van de drank. Als je stiekem toch mafia blijkt te zijn hè!
Oh ja, 1; als ik het zo bekijk, de kandidaten boeiden me niet zoquote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnaast heeft Syb-rund deze ronde niet gestemd; bij nog één keer niet stemmen volgt modkill.
+quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef jaspah het volgende:
heb nog wat gezocht naar jb en syb:
toegevoegd aan wat er al was beetje dubbel sommige maarja.
JB
[Singles]...met workaholics... - moe
[Singles] hoppen op hippe hiphop - gettoblaster
Grootste bed nachtmerrie » in bed
the world we call sleep - in bed
[KLB SC #1907] Met een jointje -> misselijk
[KLB SC #1933] omdat appels lekker zijn --> fruit
sommige revereen ook naar kill 1 en 2 dus dat klop vast ook niet maarja..
en
Syb
Muziek zoals we weten
zover mijn luiheid dat toestaat. - moe/in bed
[KLB SC #1913]Waar alle aandachtshoeren zich verzamelen - snol
hoe ontnuchter je het snelst? - koppijn misselijk
Slechte "cocaine" - ik ben een drugn00b, maar misschien word je daar wel beroerd van
[KLB SC #1932] kotsende mensen kotsen op...*eigen invulling --> misselijk
M'n zusje dr muzieksmaak![]()
--> lawaai kutherrie
Rammstein --> lawaai kutherrie
Deathcore topic --> lawaai kutherrie
klb - Mensen die van Tiësto "houden" --> lawaai kutherrie
[KLB SC#1891] Tering blanken. --> zwarte gedaante
fobo:
Interesses
- discussies lezen/voeren, zover mijn luiheid dat toestaat. --> moe op tijd naar bed slapen niet te veel doen
foto in fobo iemand aan tafel met daarop een radio --> ghettoblaster
quote:Op maandag 14 december 2009 23:34 schreef jaspah het volgende:
[..]
ja.. nog 1tje..:
Houd je bek, snol. Ik heb koppijn, ben misselijk en heel erg moe
Syb fobo -> Favo forum: Klaagbaak : klagen dus.
.
Werkelijk prachtig weer jaspah, en aangezien je tegenwoordig verplicht moet stemmen (quote:Op maandag 14 december 2009 23:31 schreef jaspah het volgende:
alvast even #vote syb-rund
Jaspah (3) UncleErnie, JB
Syb (1) jaspah,
Srsly,quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef remlof het volgende:
DuTank was al gewaarschuwd zich normaal te gedragen in R&P, die raad heeft ie in de wind geslagen en nu is ie een maand weg.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je binnenkort wel weer een ban hebt.
Lees regel 3 nog eens van de stemregels. Haal je het zelf weg of moet ik het doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh ja, 1; als ik het zo bekijk, de kandidaten boeiden me niet zo
2 dit nieuwe modkill gebeuren is compleet nieuw voor me, ik heb zo vaak niet gestemd in het verleden
3 ; tevens niet genoeg tijd , ik kon nog maar net de kills doorsturen![]()
[..]
+
[..]
[..]
Werkelijk prachtig weer jaspah, en aangezien je tegenwoordig verplicht moet stemmen () ga ik gewoon tijdelijk op mezelf stemmen totdat ik de moeite heb genomen de hints door te nemen.
Jaspah (3) UncleErnie, JB
Syb (2) jaspah, Syb-rund.
Hee dropjequote:
De enige hint die ik sterk vind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef jaspah het volgende:
khad alleen iets over calex gevonden
calex:
hond verscheurt staatslot --> ondankbare hond
veel topics over werk --> beroep
topics over den haag --> geliefde stadje
foto met mes in hand? in fobo (foto met rode broek aan) --> mes
avatar poppetje met 2 grote ogen --> mes in oog
de rest van de tot nog toe gevonden hints gaan allemaal over kill 2 geloof ik..
hiephoi!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef UncleErnie het volgende:
Jaspah (1) JB
Syb (3) jaspah, UncleErnie
Je krijgt het voordeel van de twijfel.
tja verder kan ik zo niet veel vinden.. maarja kheb nog niet echt goed gezocht bij de anderen.. beetje ongestructureerd ph doorkijken :pquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De enige hint die ik sterk vind.
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Die 'kruikezeikers' zijn toch Tilburgers? Clesar woont in Tilburg volgens z'n profiel
Krioro ook
Dat mag ik hopen. Iedereen hier heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Geliefde stadje - UncleErnie heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost
Gek? - hij heeft ook in het Man verkracht verkrachter zoon topic gepost (en dat vind ik een redelijk gekke actie)
Moet wel zeggen dat ik die enigszins vergezocht vind hoor
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Gek? - hij heeft ook in het Man verkracht verkrachter zoon topic gepost (en dat vind ik een redelijk gekke actie)
Ik niet geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Iedereen hier heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost.
Hey hij is best mooiquote:
Blessed19 liep zenuwachtig door het door hem zo geliefde stadje. "Ben ik nou gek?" mompelde hij. "Ik probeer ook alleen maar mijn best te doen. Ik dacht er toch echt goed aan te doen mijn beroep met alle eer en geweten uit te oefenen. Stelletje kruikezeikers! Stelletje ondankbare honden!" Thuisgekomen nam hij een mango van de fruitschaal en ging deze schillen. Vanuit zijn ooghoek zag hij ineens een figuur staan. "Wat...” begon hij, maar helaas voor Blessed kon hij zijn zin niet afmaken, omdat hij het mesje waarmee hij net het fruit stond te schillen in zijn rechteroog kreeg en doodbloedde.. Blessed19 (cupido) was niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Je hebt type tiefusquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef jaspah het volgende:
geliefde stadje en kruikezeikers zoiu dan kunnen slaan op tilburg..
alleen die 2 wonen in tilburg? of posten in topics over tilburg? heb alwel eregns tillburg topics gezien..
jajaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt type tiefus
En volgens het fobo wonen beiden in Tilburg
Gaat maar over 1 killer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef jaspah het volgende:
kill 1:
calex:
krioro
fav forum buitenlands fruit
ik zie ze vliegen topic - ben ik nou gek
kruikenzeiker - Tilburg topics
wat voor vrucht - mango
klopt.. maar vind die van die ondankbare hond nog wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gaat maar over 1 killer.
En lijkt mij dat de hints richting Krio een stuk sterker zijn
vind je het nou zelf logisch te komen met CaLex als maffia nummer 1, en Krioro als maffia nummer twee, terwijl CaLex zelf hints verzorgt naar Krioro?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef jaspah het volgende:
kill 1:
calex:
krioro
fav forum buitenlands fruit
ik zie ze vliegen topic - ben ik nou gek
kruikenzeiker - Tilburg topics
wat voor vrucht - mango
zit niet een hiërarchie in ofzo.. som wat hints op voor de duidelijkheid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
vind je het nou zelf logisch te komen met CaLex als maffia nummer 1, en Krioro als maffia nummer twee, terwijl CaLex zelf hints verzorgt naar Krioro?
klopt, er zijn ook hints richting jou en nog 3 andere. Post die dan ook gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef jaspah het volgende:
[..]
klopt.. maar vind die van die ondankbare hond nog wel wat hebben
en er zijn ook hints naar jou dus.. maar vind naar krioro ook sterker..
Dan deel ik die mening.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef UncleErnie het volgende:
Ik denk overigens inderdaad dat verhaal nummer 1 over Krioro gaat, maar ik denk ook dat verhaal nummer 2 over Syb gaat.
de hints van kill 2 stonden al ergens op een rij maar er was niet veel naar kill 1 dus heb ik daar even de hints van onder elkaar gezet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt, er zijn ook hints richting jou en nog 3 andere. Post die dan ook gelijk.
Syb stemmen vind ik btw dom. Grote kans dat die toch een modkill krijgt vandaag
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik nam bij Syb de moeite niet om alles qua muziek neer te zetten. We weten toch dat hij muziek is evenals Etc spelletjes is en ik honden ben.
als eeen nwachtwaker een maffia killt en die maffia killt ook iemand in de zelfde nacht.. is hij dan al dood voordat ie kan toeslaan of wat? zit er een volgorde in?eerst de maffia kill dan de nachtwaker kill etc.quote:
Mafia 1 ging op pad om Jaspah te vermoorden, hij sneed zijn keel door maar dit ging niet heel humaan doordat de nachtwaker mafia 1 afmaakte voor hij jaspah goed en wel kon vermoorden. Jaspah stierf een pijnlijke dood tezamen met mafia 1.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef jaspah het volgende:
[..]
als eeen nwachtwaker een maffia killt en die maffia killt ook iemand in de zelfde nacht.. is hij dan al dood voordat ie kan toeslaan of wat? zit er een volgorde in?eerst de maffia kill dan de nachtwaker kill etc.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia 1 ging op pad om Jaspah te vermoorden, hij sneed zijn keel door maar dit ging niet heel humaan doordat de nachtwaker mafia 1 afmaakte voor hij jaspah goed en wel kon vermoorden. Jaspah stierf een pijnlijke dood tezamen met mafia 1.
Zoiets denk ik toch.
Ik ook, maar ik durfde niet langer te wachten. Dan heeft hij wel grotere ballen dan ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga lachen als Syb nu nog aan komt kakken
And it's done!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik durfde niet langer te wachten. Dan heeft hij wel grotere ballen dan ik.
Het formaat van onze ballen is verzekerd!quote:
Twee doden zonder dubbele lynch.quote:
blessed is al dood :pquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[i]
Bij deze lynch is niet gestemd door Clesar03, krioro, Isdatzo, blessed19.
Krioro ook. Muahahaha.quote:
Oh sorryquote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef UncleErnie het volgende:
JB, clesar of isdatzo is de spion.
De rest heeft op maffia gestemd, deze lynch.quote:
het is wel zo, wilde het ook al posten :pquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
Wat krijg ik als 't niet zo is?
Hij zegt of of, met feiten onderbouwd. Niet OH ISDATZO IS SPION, 100%!!!quote:
Een blowjob. Ik weet zeker dat een van die drie de spion is, omdat de SLs gezegd hebben dat de spion niet op maffia kan stemmen.quote:
Oh, da's nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Een blowjob. Ik weet zeker dat een van die drie de spion is, omdat de SLs gezegd hebben dat de spion niet op maffia kan stemmen.
Ik kan heus wel lezen, schat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zegt of of, met feiten onderbouwd. Niet OH ISDATZO IS SPION, 100%!!!
Was vorige ronde ook al zo. Toen is er 5 pagina's over geluldquote:
Ik had er nog nooit op gelet, en andere ook niet volgens mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Was vorige ronde ook al zo. Toen is er 5 pagina's over geluld
Dat was toch eigenlijk altijd zo, bij de spion?
Ja, het was ook nog eens altijd zo. Het hele principe van de friggin spion is dat ie niet op mafia mag stemmen. Al een jaar lang.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet altijd zo geweest. Ik heb het in de 20x dat ik SL ben geweest iig nooit gehanteerd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
't Is een grof schandaal idd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
De tering zeg. Hoe kan dat toch steeds weer nieuw zijn voor mensen terwijl we het ondertussen 4 pagina's of zo over de spion gehad hebben.
En voor mij is 't compleet nieuw.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is niet altijd zo geweest. Ik heb het in de 20x dat ik SL ben geweest iig nooit gehanteerd.
Ik heb het in de godweet hoeveel keer dat ik SL was altijd gehanteerd. Omdat het zo hoort. Staat ook in de OP. Maar laten we deze avond bitchfight vrij houden, ik kan me nog steeds opwinden over onze wisseling gisteravond, en het is zo slecht voor mijn hartquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat is niet altijd zo geweest. Ik heb het in de 20x dat ik SL ben geweest iig nooit gehanteerd.
Ok, geweldig. En toch wist ik het niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
Het FOK! Maffia-spel, deel geen idee! Hier staat anders ook dat de spion niet op mafia mag stemmen, houdt hij het drie dagen vol om niet op de maffia te stemmen mag hij bij de mafia.
Nou, leuk voor je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, geweldig. En toch wist ik het niet.
En nu wel! Is het toch geen verspilde FOK!maffiadag geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, geweldig. En toch wist ik het niet.
Er staat in de OP dat de spion HELPT door niet stemmen, er staat niet: 'je wordt gemodkilled als je op mobs stemt'. Er staat ook dat je wordt toegelaten als je het volhoudt om niet te stemmen. And again; niet dat je gemodkilled wordt als het wel gebeurt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb het in de godweet hoeveel keer dat ik SL was altijd gehanteerd. Omdat het zo hoort. Staat ook in de OP. Maar laten we deze avond bitchfight vrij houden, ik kan me nog steeds opwinden over onze wisseling gisteravond, en het is zo slecht voor mijn hart
En het antwoord is dan dat het natuurlijk mag, maar dat het wel tot gevolg heeft dat diegene geen mob meer wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
't Ging nu niet om modkillen, maar of de spion op mafia mag stemmen of niet.
Doel je nu op het 'relletje' of op 't feit dat iets nieuws geleerd heb?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En nu wel! Is het toch geen verspilde FOK!maffiadag geweest
Ow, geil, jij hebt wél zin in een bitchfight.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er staat in de OP dat de spion HELPT door niet stemmen, er staat niet: 'je wordt gemodkilled als je op mobs stemt'. Er staat ook dat je wordt toegelaten als je het volhoudt om niet te stemmen. And again; niet dat je gemodkilled wordt als het wel gebeurt.
Ik geef gewoon antwoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ow, geil, jij hebt wél zin in een bitchfight.
Uiteraard. Mea culpa, majesteit.quote:
Ja hallo!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:16 schreef UncleErnie het volgende:
JB, clesar of isdatzo is de spion.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens klinkt het wel logisch op zich
Ik snap de redenering
Voor deze ronde houden we aan dat het niet mag en gebeurt het wel, dan volgt modkill.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
Maar wat is het nu, ladi, is de maffia nu wel of niet in staat op de maffia te stemmen? Nu zeg je namelijk dat het wel mag, maar dat hij of zij dan geen maffia worden, maar eerst zei je dat de spion niet op maffia kán stemmen.
O dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Een pizzaburger voor jou.
Okay. Dat is dan duidelijk. Eindelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Voor deze ronde houden we aan dat het niet mag en gebeurt het wel, dan volgt modkill.
thisiswhyyourefat.comquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat ziet dat ding er smerig uit
Ok. Geef maar hier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat ziet dat ding er smerig uit
quote:
De meatiniquote:
Baconquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De meatini
A full English fried breakfast served in a cocktail glass made out of bacon
Bah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De meatini
A full English fried breakfast served in a cocktail glass made out of bacon
Nee, dat lijkt ook niet zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt zeker alleen maar zo!
quote:
Sure.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een breakfast burrito dan?
quote:
Jij kan dus nooit hier bij mij komen wonenquote:
Wat vertellen? Dat je zwanger bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat mn ex mn moeder iets gaat vertellen dat ik haar graag zelf wil vertellen.
Hij ziet haar ws zondag en ik pas 1 jan...
Wat moet ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Sorry, ik wilde geen topic openenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef UncleErnie het volgende:
Hé, jongens, niet zo slowchatten. Anders wordt het een artikeltje 2
Telefoonquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat mn ex mn moeder iets gaat vertellen dat ik haar graag zelf wil vertellen.
Hij ziet haar ws zondag en ik pas 1 jan...
Wat moet ik doen?
Leren we ze wel af!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij kan dus nooit hier bij mij komen wonenZe zijn dol op bacon...
Als 't artikeltje 5 werd kon hij mooi op de stapelquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef UncleErnie het volgende:
Hé, jongens, niet zo slowchatten. Anders wordt het een artikeltje 2
Stemgedrag niet. Jou vergeet ik dus niet, want de spion is Isdatzo, Clesar of jij. Alleen de hints kun je vergeten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde geen topic openen
Die hints wezen naar alleen die twee he? Dus wat er verder allemaal gezegd is, kunnen we vergeten bij de volgende dooien?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat vertellen? Dat je zwanger bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet zwanger.compact en kleverig.
Ja, ik ben verdoemd door het hebben van een leven <meloquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Stemgedrag niet. Jou vergeet ik dus niet, want de spion is Isdatzo, Clesar of jij. Alleen de hints kun je vergeten.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Dan hangt het er dus vanaf wat je liever hebt. Dat je het over de telefoon vertelt, of dat je ex het vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet zwanger.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Ik ga hopen dat hij niets zegt en dat ze er zelf niet over begint als hij het wel zegt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan hangt het er dus vanaf wat je liever hebt. Dat je het over de telefoon vertelt, of dat je ex het vertelt.
Goed, gezelligquote:
Dus je vertrouwt op de welwillendhied van je ex? Weet je zeeeeeeeeeker dat dat verstandig is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga hopen dat hij niets zegt en dat ze er zelf niet over begint als hij het wel zegt.
Denk ik
Ik vertrouw hem totaal niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je vertrouwt op de welwillendhied van je ex? Weet je zeeeeeeeeeker dat dat verstandig is?
ik sta er in principe voor openquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ow, geil, jij hebt wél zin in een bitchfight.
IsDatZo ookquote:
Mjah, drukke dag gehad. Verder was het ook vrij nutteloos geweest denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
die zich geen enkele moeite verschafte de beschuldigingen te weerleggen.
Belangrijker vraag is natuurlijk: wat doet jouw ex bij jouw moederquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem totaal niet.
Alleen denkt hij misschien dat mn moeder t al weet, of ziet hij geen reden erover te beginnen.
Of hij haalt ze op en is gelijk weer weg, weet ik veel
Hij vertelde mn moeder toen we net uit elkaar waren uit wrok vanalles, dus als hij denkt dat ie me ermee kan hebben, zal hij dat vast weer doen en dan hoop ik dat mn moeder t niet zo erg vindt als waar ik bang voor ben
Hij haalt ze op. Ze zijn vermoedelijk kinderen. Dat dacht ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Belangrijker vraag is natuurlijk: wat doet jouw ex bij jouw moeder?
Lang verhaal, pijnlijk ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Belangrijker vraag is natuurlijk: wat doet jouw ex bij jouw moeder?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat mijn ex vast niet tegen zijn moeder vertellen
tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lang verhaal, pijnlijk ook wel eigenlijk
Maar nu gaat het vnl om de kindjes ophalen
Ik heb 8,5 jaar iets met ex gehad, hij leerde moeder en stiefvader kennen en raakte bevriend met stievader.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]waarom gaat mijn fantasie nu van dat mamaJB op de keukentafel genomen wordt door meneerJB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |