vind je het nou zelf logisch te komen met CaLex als maffia nummer 1, en Krioro als maffia nummer twee, terwijl CaLex zelf hints verzorgt naar Krioro?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef jaspah het volgende:
kill 1:
calex:
hond verscheurt staatslot --> ondankbare hond
veel topics over werk --> beroep
topics over den haag --> geliefde stadje
foto met mes in hand? in fobo (foto met rode broek aan) --> mes
avatar poppetje met 2 grote ogen --> mes in oog
krioro
fav forum buitenlands fruit
ik zie ze vliegen topic - ben ik nou gek
kruikenzeiker - Tilburg topics
wat voor vrucht - mango
zit niet een hiërarchie in ofzo.. som wat hints op voor de duidelijkheid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
vind je het nou zelf logisch te komen met CaLex als maffia nummer 1, en Krioro als maffia nummer twee, terwijl CaLex zelf hints verzorgt naar Krioro?
klopt, er zijn ook hints richting jou en nog 3 andere. Post die dan ook gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef jaspah het volgende:
[..]
klopt.. maar vind die van die ondankbare hond nog wel wat hebben
en er zijn ook hints naar jou dus.. maar vind naar krioro ook sterker..
Dan deel ik die mening.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef UncleErnie het volgende:
Ik denk overigens inderdaad dat verhaal nummer 1 over Krioro gaat, maar ik denk ook dat verhaal nummer 2 over Syb gaat.
de hints van kill 2 stonden al ergens op een rij maar er was niet veel naar kill 1 dus heb ik daar even de hints van onder elkaar gezet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt, er zijn ook hints richting jou en nog 3 andere. Post die dan ook gelijk.
Syb stemmen vind ik btw dom. Grote kans dat die toch een modkill krijgt vandaag
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik nam bij Syb de moeite niet om alles qua muziek neer te zetten. We weten toch dat hij muziek is evenals Etc spelletjes is en ik honden ben.
als eeen nwachtwaker een maffia killt en die maffia killt ook iemand in de zelfde nacht.. is hij dan al dood voordat ie kan toeslaan of wat? zit er een volgorde in?eerst de maffia kill dan de nachtwaker kill etc.quote:
Mafia 1 ging op pad om Jaspah te vermoorden, hij sneed zijn keel door maar dit ging niet heel humaan doordat de nachtwaker mafia 1 afmaakte voor hij jaspah goed en wel kon vermoorden. Jaspah stierf een pijnlijke dood tezamen met mafia 1.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef jaspah het volgende:
[..]
als eeen nwachtwaker een maffia killt en die maffia killt ook iemand in de zelfde nacht.. is hij dan al dood voordat ie kan toeslaan of wat? zit er een volgorde in?eerst de maffia kill dan de nachtwaker kill etc.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia 1 ging op pad om Jaspah te vermoorden, hij sneed zijn keel door maar dit ging niet heel humaan doordat de nachtwaker mafia 1 afmaakte voor hij jaspah goed en wel kon vermoorden. Jaspah stierf een pijnlijke dood tezamen met mafia 1.
Zoiets denk ik toch.
Ik ook, maar ik durfde niet langer te wachten. Dan heeft hij wel grotere ballen dan ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga lachen als Syb nu nog aan komt kakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |