De enige hint die ik sterk vind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef jaspah het volgende:
khad alleen iets over calex gevonden
calex:
hond verscheurt staatslot --> ondankbare hond
veel topics over werk --> beroep
topics over den haag --> geliefde stadje
foto met mes in hand? in fobo (foto met rode broek aan) --> mes
avatar poppetje met 2 grote ogen --> mes in oog
de rest van de tot nog toe gevonden hints gaan allemaal over kill 2 geloof ik..
hiephoi!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef UncleErnie het volgende:
Jaspah (1) JB
Syb (3) jaspah, UncleErnie
Je krijgt het voordeel van de twijfel.
tja verder kan ik zo niet veel vinden.. maarja kheb nog niet echt goed gezocht bij de anderen.. beetje ongestructureerd ph doorkijken :pquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De enige hint die ik sterk vind.
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Die 'kruikezeikers' zijn toch Tilburgers? Clesar woont in Tilburg volgens z'n profiel
Krioro ook
Dat mag ik hopen. Iedereen hier heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Geliefde stadje - UncleErnie heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost
Gek? - hij heeft ook in het Man verkracht verkrachter zoon topic gepost (en dat vind ik een redelijk gekke actie)
Moet wel zeggen dat ik die enigszins vergezocht vind hoor
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Gek? - hij heeft ook in het Man verkracht verkrachter zoon topic gepost (en dat vind ik een redelijk gekke actie)
Ik niet geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Iedereen hier heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost.
Hey hij is best mooiquote:
Blessed19 liep zenuwachtig door het door hem zo geliefde stadje. "Ben ik nou gek?" mompelde hij. "Ik probeer ook alleen maar mijn best te doen. Ik dacht er toch echt goed aan te doen mijn beroep met alle eer en geweten uit te oefenen. Stelletje kruikezeikers! Stelletje ondankbare honden!" Thuisgekomen nam hij een mango van de fruitschaal en ging deze schillen. Vanuit zijn ooghoek zag hij ineens een figuur staan. "Wat...” begon hij, maar helaas voor Blessed kon hij zijn zin niet afmaken, omdat hij het mesje waarmee hij net het fruit stond te schillen in zijn rechteroog kreeg en doodbloedde.. Blessed19 (cupido) was niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Je hebt type tiefusquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef jaspah het volgende:
geliefde stadje en kruikezeikers zoiu dan kunnen slaan op tilburg..
alleen die 2 wonen in tilburg? of posten in topics over tilburg? heb alwel eregns tillburg topics gezien..
jajaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt type tiefus
En volgens het fobo wonen beiden in Tilburg
Gaat maar over 1 killer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef jaspah het volgende:
kill 1:
calex:
hond verscheurt staatslot --> ondankbare hond
veel topics over werk --> beroep
topics over den haag --> geliefde stadje
foto met mes in hand? in fobo (foto met rode broek aan) --> mes
avatar poppetje met 2 grote ogen --> mes in oog
krioro
fav forum buitenlands fruit
ik zie ze vliegen topic - ben ik nou gek
kruikenzeiker - Tilburg topics
wat voor vrucht - mango
klopt.. maar vind die van die ondankbare hond nog wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gaat maar over 1 killer.
En lijkt mij dat de hints richting Krio een stuk sterker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |