Goede hints. Kudo's voor jou. Ik kijk nog even of ik het stukje naar iemand anders kan leiden, en laat jou verder afzoeken, maar ik denk dat ik al weet op wie ik stem.quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn lijstje naar jou.
jaspah
een zwart gedaante. - donkere foto's
elke dag keihard dezelfde muziek... - gettoblaster
3 HEY topics geopend - schreeuwen
in bed/niet veel doen - relax in fobo
achternaam: nijdeken - nestelde zich in de dekens
koppijn/misselijk - hobbies/interesses: zuipe
Ik bekijk iedereen, kan er niets aandoen dat die dingen naar oa jou leiden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef jaspah het volgende:
[..]
ga je weer?kan overal wel in komen behalve elke dag keihard dezelfde muziek?
Deze stond op de eerste pagina.quote:
bij mij niet hoor..quote:Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Deze stond op de eerste pagina.
quote:
Nee. MyAt en PH zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef jaspah het volgende:
bij mij staat het dus op de 2e pagina.. heb ik wat ingesteld dat ik maar weinig items per pagina zie ofzo? heb net iedereen doorgekeken.. betekend dus dat ik de helft heb gemist..?
quote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. MyAt en PH zijn twee verschillende dingen.
Ik denk dat je een vuile maffia bent, dus ik denk niet dat je iets gemist hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef jaspah het volgende:
bij mij staat het dus op de 2e pagina.. heb ik wat ingesteld dat ik maar weinig items per pagina zie ofzo? heb net iedereen doorgekeken.. betekend dus dat ik de helft heb gemist..?
Ik noem het ook altijd Atlijstquote:Op maandag 14 december 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee. MyAt en PH zijn twee verschillende dingen.
maak nou niet weer dezelfde foutquote:Op maandag 14 december 2009 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
##Jaspah
Jaspah (3) UncleErnie, Hara
Dat doe ik ook for now.
Dat doe ik niet. De 'fout' ging om gedrag, nu heb je gewoon prima hints tegen. Dus nee Jaspah, daar kun je je niet achter verschuilen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef jaspah het volgende:
[..]
maak nou niet weer dezelfde fout
maargoed ik vind de hints tegen syb en JB wel ergens op slaan dus ga die nog even uitpluizen.. morgen.. eerst slapen
nee klopt.. had nog niet naar mezelf gekekenquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. De 'fout' ging om gedrag, nu heb je gewoon prima hints tegen. Dus nee Jaspah, daar kun je je niet achter verschuilen.
k Heb er nog 2 zwakke bijquote:Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vuile maffia bent, dus ik denk niet dat je iets gemist hebt.
Wat er tot zover gevonden is:
*trevland
ONZ SC# waar we blij*O* gaan slapen*G*
8929525 SC topics, slow - niet teveel doen
jaspah
een zwart gedaante. - donkere foto's
elke dag keihard dezelfde muziek... - ghettoblaster
3 HEY topics geopend - schreeuwen
in bed/niet veel doen - relax in fobo
achternaam: nijdeken - nestelde zich in de dekens
koppijn/misselijk - hobbies/interesses: zuipe
clesar03
niet veel doen - Universiteit van Chillburg [17]
zwarte gedaante - donkere foto
koppijn/misselijk/moe - scotch in email, horeca
JB
[Singles]...met workaholics... - moe
[Singles] hoppen op hippe hiphop - gettoblaster
Grootste bed nachtmerrie » in bed
the world we call sleep - in bed
Syb
Muziek zoals we weten
zover mijn luiheid dat toestaat. - moe/in bed
[KLB SC #1913]Waar alle aandachtshoeren zich verzamelen - snol
hoe ontnuchter je het snelst? - koppijn misselijk
Slechte "cocaine" - ik ben een drugn00b, maar misschien word je daar wel beroerd van
KLB SC #1932] kotsende mensen kotsen op...*eigen invulling - misselijk
foto in fobo iemand aan tafel met daarop een radio --> ghettoblaster
Favo forum: Klaagbaak - Houd je bek, snol. Ik heb koppijn, ben misselijk en heel erg moe
borisz
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #15 Dramming Time! » koppijn/misselijk
De hints naar jou zijn het sterkst
Dus voor ik ga slapen:
##Jaspah
Jaspah (2) UncleErnie
Ik ben benieuwd wat ik morgen aantref als ik wakker word. Weltrusten iedereen.
Ja, dat vind ik ook wel een goede. De rest hadden we toch al zo'n beetje tho?quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef jaspah het volgende:
niet echt top.. maar vond die radio/ghettoblaster in het fobo wel treffend!
ja.. nog 1tje..:quote:Op maandag 14 december 2009 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel een goede. De rest hadden we toch al zo'n beetje tho?
Dan? Moet ik weer met je in de schuur zeker!quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, heb ik er ook bij gezet. Vind dat eigenlijk wel een betere dan kotsen van de drank. Als je stiekem toch mafia blijkt te zijn hè!
Oh ja, 1; als ik het zo bekijk, de kandidaten boeiden me niet zoquote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnaast heeft Syb-rund deze ronde niet gestemd; bij nog één keer niet stemmen volgt modkill.
+quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef jaspah het volgende:
heb nog wat gezocht naar jb en syb:
toegevoegd aan wat er al was beetje dubbel sommige maarja.
JB
[Singles]...met workaholics... - moe
[Singles] hoppen op hippe hiphop - gettoblaster
Grootste bed nachtmerrie » in bed
the world we call sleep - in bed
[KLB SC #1907] Met een jointje -> misselijk
[KLB SC #1933] omdat appels lekker zijn --> fruit
sommige revereen ook naar kill 1 en 2 dus dat klop vast ook niet maarja..
en
Syb
Muziek zoals we weten
zover mijn luiheid dat toestaat. - moe/in bed
[KLB SC #1913]Waar alle aandachtshoeren zich verzamelen - snol
hoe ontnuchter je het snelst? - koppijn misselijk
Slechte "cocaine" - ik ben een drugn00b, maar misschien word je daar wel beroerd van
[KLB SC #1932] kotsende mensen kotsen op...*eigen invulling --> misselijk
M'n zusje dr muzieksmaak![]()
--> lawaai kutherrie
Rammstein --> lawaai kutherrie
Deathcore topic --> lawaai kutherrie
klb - Mensen die van Tiësto "houden" --> lawaai kutherrie
[KLB SC#1891] Tering blanken. --> zwarte gedaante
fobo:
Interesses
- discussies lezen/voeren, zover mijn luiheid dat toestaat. --> moe op tijd naar bed slapen niet te veel doen
foto in fobo iemand aan tafel met daarop een radio --> ghettoblaster
quote:Op maandag 14 december 2009 23:34 schreef jaspah het volgende:
[..]
ja.. nog 1tje..:
Houd je bek, snol. Ik heb koppijn, ben misselijk en heel erg moe
Syb fobo -> Favo forum: Klaagbaak : klagen dus.
.
Werkelijk prachtig weer jaspah, en aangezien je tegenwoordig verplicht moet stemmen (quote:Op maandag 14 december 2009 23:31 schreef jaspah het volgende:
alvast even #vote syb-rund
Jaspah (3) UncleErnie, JB
Syb (1) jaspah,
Srsly,quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef remlof het volgende:
DuTank was al gewaarschuwd zich normaal te gedragen in R&P, die raad heeft ie in de wind geslagen en nu is ie een maand weg.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je binnenkort wel weer een ban hebt.
Lees regel 3 nog eens van de stemregels. Haal je het zelf weg of moet ik het doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh ja, 1; als ik het zo bekijk, de kandidaten boeiden me niet zo
2 dit nieuwe modkill gebeuren is compleet nieuw voor me, ik heb zo vaak niet gestemd in het verleden
3 ; tevens niet genoeg tijd , ik kon nog maar net de kills doorsturen![]()
[..]
+
[..]
[..]
Werkelijk prachtig weer jaspah, en aangezien je tegenwoordig verplicht moet stemmen () ga ik gewoon tijdelijk op mezelf stemmen totdat ik de moeite heb genomen de hints door te nemen.
Jaspah (3) UncleErnie, JB
Syb (2) jaspah, Syb-rund.
Hee dropjequote:
De enige hint die ik sterk vind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef jaspah het volgende:
khad alleen iets over calex gevonden
calex:
hond verscheurt staatslot --> ondankbare hond
veel topics over werk --> beroep
topics over den haag --> geliefde stadje
foto met mes in hand? in fobo (foto met rode broek aan) --> mes
avatar poppetje met 2 grote ogen --> mes in oog
de rest van de tot nog toe gevonden hints gaan allemaal over kill 2 geloof ik..
hiephoi!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef UncleErnie het volgende:
Jaspah (1) JB
Syb (3) jaspah, UncleErnie
Je krijgt het voordeel van de twijfel.
tja verder kan ik zo niet veel vinden.. maarja kheb nog niet echt goed gezocht bij de anderen.. beetje ongestructureerd ph doorkijken :pquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De enige hint die ik sterk vind.
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Die 'kruikezeikers' zijn toch Tilburgers? Clesar woont in Tilburg volgens z'n profiel
Krioro ook
Dat mag ik hopen. Iedereen hier heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Geliefde stadje - UncleErnie heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost
Gek? - hij heeft ook in het Man verkracht verkrachter zoon topic gepost (en dat vind ik een redelijk gekke actie)
Moet wel zeggen dat ik die enigszins vergezocht vind hoor
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
Gek? - hij heeft ook in het Man verkracht verkrachter zoon topic gepost (en dat vind ik een redelijk gekke actie)
Ik niet geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Iedereen hier heeft in Weerwolven van Wakkerdam gepost.
Hey hij is best mooiquote:
Blessed19 liep zenuwachtig door het door hem zo geliefde stadje. "Ben ik nou gek?" mompelde hij. "Ik probeer ook alleen maar mijn best te doen. Ik dacht er toch echt goed aan te doen mijn beroep met alle eer en geweten uit te oefenen. Stelletje kruikezeikers! Stelletje ondankbare honden!" Thuisgekomen nam hij een mango van de fruitschaal en ging deze schillen. Vanuit zijn ooghoek zag hij ineens een figuur staan. "Wat...” begon hij, maar helaas voor Blessed kon hij zijn zin niet afmaken, omdat hij het mesje waarmee hij net het fruit stond te schillen in zijn rechteroog kreeg en doodbloedde.. Blessed19 (cupido) was niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Je hebt type tiefusquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef jaspah het volgende:
geliefde stadje en kruikezeikers zoiu dan kunnen slaan op tilburg..
alleen die 2 wonen in tilburg? of posten in topics over tilburg? heb alwel eregns tillburg topics gezien..
jajaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt type tiefus
En volgens het fobo wonen beiden in Tilburg
Gaat maar over 1 killer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef jaspah het volgende:
kill 1:
calex:
krioro
fav forum buitenlands fruit
ik zie ze vliegen topic - ben ik nou gek
kruikenzeiker - Tilburg topics
wat voor vrucht - mango
klopt.. maar vind die van die ondankbare hond nog wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Gaat maar over 1 killer.
En lijkt mij dat de hints richting Krio een stuk sterker zijn
vind je het nou zelf logisch te komen met CaLex als maffia nummer 1, en Krioro als maffia nummer twee, terwijl CaLex zelf hints verzorgt naar Krioro?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef jaspah het volgende:
kill 1:
calex:
krioro
fav forum buitenlands fruit
ik zie ze vliegen topic - ben ik nou gek
kruikenzeiker - Tilburg topics
wat voor vrucht - mango
zit niet een hiërarchie in ofzo.. som wat hints op voor de duidelijkheid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
vind je het nou zelf logisch te komen met CaLex als maffia nummer 1, en Krioro als maffia nummer twee, terwijl CaLex zelf hints verzorgt naar Krioro?
klopt, er zijn ook hints richting jou en nog 3 andere. Post die dan ook gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef jaspah het volgende:
[..]
klopt.. maar vind die van die ondankbare hond nog wel wat hebben
en er zijn ook hints naar jou dus.. maar vind naar krioro ook sterker..
Dan deel ik die mening.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef UncleErnie het volgende:
Ik denk overigens inderdaad dat verhaal nummer 1 over Krioro gaat, maar ik denk ook dat verhaal nummer 2 over Syb gaat.
de hints van kill 2 stonden al ergens op een rij maar er was niet veel naar kill 1 dus heb ik daar even de hints van onder elkaar gezet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt, er zijn ook hints richting jou en nog 3 andere. Post die dan ook gelijk.
Syb stemmen vind ik btw dom. Grote kans dat die toch een modkill krijgt vandaag
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik nam bij Syb de moeite niet om alles qua muziek neer te zetten. We weten toch dat hij muziek is evenals Etc spelletjes is en ik honden ben.
als eeen nwachtwaker een maffia killt en die maffia killt ook iemand in de zelfde nacht.. is hij dan al dood voordat ie kan toeslaan of wat? zit er een volgorde in?eerst de maffia kill dan de nachtwaker kill etc.quote:
Mafia 1 ging op pad om Jaspah te vermoorden, hij sneed zijn keel door maar dit ging niet heel humaan doordat de nachtwaker mafia 1 afmaakte voor hij jaspah goed en wel kon vermoorden. Jaspah stierf een pijnlijke dood tezamen met mafia 1.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef jaspah het volgende:
[..]
als eeen nwachtwaker een maffia killt en die maffia killt ook iemand in de zelfde nacht.. is hij dan al dood voordat ie kan toeslaan of wat? zit er een volgorde in?eerst de maffia kill dan de nachtwaker kill etc.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia 1 ging op pad om Jaspah te vermoorden, hij sneed zijn keel door maar dit ging niet heel humaan doordat de nachtwaker mafia 1 afmaakte voor hij jaspah goed en wel kon vermoorden. Jaspah stierf een pijnlijke dood tezamen met mafia 1.
Zoiets denk ik toch.
Ik ook, maar ik durfde niet langer te wachten. Dan heeft hij wel grotere ballen dan ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga lachen als Syb nu nog aan komt kakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |