ik heb er ook eentje en ik heb deze genoteerdquote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt maffiaskills? *Verdachtenlijstje pakt
ik hou je in de gaten, jochie!quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En daarom is vorige ronde glorieus verloren.
Ik unvote calex trouwens, en vote Jaspah.
Heb de link naar dag 1 gezet, da's de BM-verkiezing.quote:Op maandag 14 december 2009 19:13 schreef ajf het volgende:
Misschien is het handig om de uitslag van de BM-ronde ook in de OP te zetten, Ladi?
Ik bedoelde het lijstjequote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb de link naar dag 1 gezet, da's de BM-verkiezing.
Ik wil me nergens mee bemoeien, ok, toch wel, maar dat staat mooi in de fipo.quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het lijstje
* ajf kruipt terug in zijn schulp
Als jij telkens terug wilt gaan naar de fipo hiero ook goed.quote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, ok, toch wel, maar dat staat mooi in de fipo.
Ze kunnen toch nog wel íets zelf opzoeken?quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het lijstje
* ajf kruipt terug in zijn schulp
Volgende OP zou het dan voor het gemak in kunnen ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Als jij telkens terug wilt gaan naar de fipo hiero ook goed.
He ouwe rukeend! Banquote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef DuTank het volgende:
ik gooi er even een TVP in, ik wil volgende ronde weer meedoen!
lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je toevallig banloos?
Nee! Ze zijn allemaal te dom om voor de duvel te dansen!quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze kunnen toch nog wel íets zelf opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He ouwe rukeend! BanJa ik ban banloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je toevallig banloos?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
So truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |