Jij vindt goedkoope niet tenenkrommend?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:34 schreef Innisdemon het volgende:
huilie, we hebben het over tenenkrommende fouten. Zo tenenkrommend zijn die google-ads niet.

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij vindt goedkoope niet tenenkrommend?
 niet eens gezien.
  niet eens gezien. 

Zelfs na mijn hint nog niet?quote:

Ik zie hem niet? Afgezien van het verschrikkelijk lage journalistieke niveau van het artikel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Innisdemon het volgende:
Een klassiekertje dan maar:
Weer eist doden..........

Ik zie 'm ook niet. Het niveau overigens wel, téringquote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet? Afgezien van het verschrikkelijk lage journalistieke niveau van het artikel?

Niet mooi, maar niet fout toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef GimmeGore het volgende:
De titel zelf?

Bij mijn weten is het nog altijd levens eisen en niet doden eisen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet. Het niveau overigens wel, téring
[..]
Niet mooi, maar niet fout toch?

Oh ja, dat klinkt logisch. Ik ben inmiddels aan beide gewend, maar blijkbaar doen veel media het fout?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het nog altijd levens eisen en niet doden eisen.

Beetje gevalletje "when you see it..."quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het nog altijd levens eisen en niet doden eisen.

O ja, het moet natuurlijk zijn "mede tot stand gekomen door"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef Dastan het volgende:
O, ik dacht dat het ging om het "mede tot stand brengen met", dat is namelijk ook fout.

Rewimo

Rewimo

Ons nationale roddelblad in de bochtquote:Deel A6 afgesloten door opwaaiend sneew

quote:(UK translation below)
Geachte relatie,
Via deze weg wil ik u vertellen dat ik sinds deze week weer terug ben van vakantie en dat mijn werkzaamheden weer door mij zullen worden waargenomen. Ik vraag u begrip voor het volgende: Vanwege de vele aanvragen in mijn inbox loop ik op dit moment iets achter met mijn werkzaamheden. Ik zal proberen deze achterstand zo snel mogelijk proberen weg te werken. Denk dat ik begin volgende week weer op schema loop.
Mededeling 1:
Heeft u een bestelling plaatst tussen 26/6/09 -31/1/10 met Vista Premium (of beter) als uw besturingssysteem? Zo ja, is de tijd bijna om te registreren voor een gratis * exemplaar van de Win7 UPGRADE. De deadline is 31 januari 2010. Om te registreren gaat u naar: https://win7.dell.com
* Shipping & handling kosten kunnen van toepassing zijn.
Als uw inschrijving niet voor het einde van deze maand binnen is komt u niet langer in aanmerking voor de gratis upgrade! Indien u probemen ondervindt bij de registratie neemt u dan svp contact op met onze klantenservice op +31 (0)20-6744200.
Mededeling 2:
Dell heeft een herlanchering van zijn ProSupport aangekondigd, die begin dit jaar effectief is geworden. Dit houdt de volgende wijzigingen in:
Basis Warranty and MCSR (Mandatory Customer Self Replaceable) parts:
· If your customers are buying Basic Warranty Support they are not entitled to on-site engineer assistance (unless they pay for it via Tech Support)
· If your customer is buying ProSupport they automatically have on-site engineer assistance included as standard J
· What is included in MCSR?: http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/csr/cust_replaceable_parts?c=us&l=en&s=gen
WIST U DAT U MET BASIC WARRANTY MAAR 1 JAAR SUPPORT KRIJGT OP SATA HARDE SCHIJVEN? (bij ProSupport is dit standaard 3 jaar).
ProSupport – Key points versus Basic:
· 24x7 phone support answered in less than 2 minutes
· NBD onsite support
· CSR parts will include an engineer onsite to replace them
· Collaborative 3rd party software support
· Multiple additional features available on response times, severity, etc. that can be tailored to suit the customer’s needs
· Access to our Fast Track Dispatch where customers can self dispatch parts.
De prijzen van de support zijn voor onze Vostro modellen verandert, waar Basic support duurder is geworden (+/- 10 tot 15%) is onze ProSupport goedkoper geworden (+/- 35%). Mijn advies in deze is dan ook de ProSupport als standaard garantie af te nemen, zodat u onze hoog geprezen service kan blijven ontvangen.
Met vriendelijke groet / Best regards,

quote:Hi. Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Je hebt nu 80% verbruikt. Overschrijdt je de FUP dan wordt je snelheid voor de rest van de maand verlaagd.
 .
.

Dat niet alleen, er staat overschrijdT jequote:

quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:03 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat niet alleen, er staat overschrijdT je

Wat is er mis met eindeloos?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Innisdemon het volgende:
Ja, lekker 'eindeloos'

Het is inderdaad niet nodig om een discussie te starten, aangezien de Taalunie, die het laatste woord hierin heeft, duidelijk zegt:quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Zapper het volgende:
Het is wel fout en waag het niet om weer die discussie te starten
Maar toch altijd weer grappig hoe sommigen stug blijven volhouden dat ze het beter weten dan de Taaluniequote:Zowel in de gebiedende wijs enkelvoud als in de gebiedende wijs meervoud schrijven we alleen de stam van het werkwoord, dus: word lid en lever nu uw bijdrage.

Het is toch ook niet:quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:46 schreef Innisdemon het volgende:
Tja, het is oud-Nederlands, maar in principe niet fout.

Helaas voor jou bepalen zij wel wat Nederlands isquote:

Ik zeg ook niet dat je het ermee eens moet zijn. Blijft jullie maar lekker pannekoeken eten, zal me worst wezen. Je moet alleen niet gaan roepen dat iets correct Nederlands is, als de Taalunie anders zegt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Innisdemon het volgende:
ja bepalen doen ze het inderdaad. Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn. Weet je nog hoeveel tegenstand er was tegen de nieuwe spelling mbt 'panneNkoeken' e.d

Je quote bevestigt toch gewoon wat ik zeg, of niet dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet nodig om een discussie te starten, aangezien de Taalunie, die het laatste woord hierin heeft, duidelijk zegt:
[..]
Maar toch altijd weer grappig hoe sommigen stug blijven volhouden dat ze het beter weten dan de Taalunie

quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je quote bevestigt toch gewoon wat ik zeg, of niet dan?
Word!

Spellingscontrole ging niet helemaal goed?quote:prevaleren
pre - va` le - ren
(«Latijn) (prevaleerde, h. geprevaleerd)
het overwicht of de overhand hebben, meer zijn of gelden

Dalfsense ijsclubquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Innisdemon het volgende:
Aritkel in het AD
De 5e alinea begint met:
[..]

Rewimo

Rewimo

92 jaar is toch een mooi jubileum? Ik snap je probleem niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Geen geschreven tekst maar een reclame op de radio waar ik me steeds over verbaas. Een reclame voor een of andere beddenzaak die al bestaat sinds 1918.
En die nu jubileumkorting geven

Misschien is ze in de war met een lustrum?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:25 schreef Bart het volgende:
[..]
92 jaar is toch een mooi jubileum? Ik snap je probleem niet.

Rewimo

Rewimo

Je 18,4e lustrum natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Welk lustrum vier je dit jaar als je zaak uit 1918 is dan

Rewimo

Rewimo

Maar waarom dan geen lustrumkorting?
 Maar waarom dan geen lustrumkorting?  

Lekker wakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Qebbel het volgende:
He? Rewimo vond het toch raar dat ze jubileumkorting gaven, terwijl het bedrijf stamt uit 1918? Ik bedoelde dat ze misschien in de war is met het woord lustrum. Een lustrum is een 5-jarig jubileum, dus 90 of 95 jaar in dit geval. Maar 92 jaar is een gewoon jubileum en de actie klopt dus gewoon.
Edit: het was verkeerd geweest als ze lustrumkorting hadden gegeven.

Rewimo

Rewimo

quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien al eerder voorbij gekomen; indien ja, vergeef het mij.
Ook een reclame, van Carglass.
"Wij injecteren onze H3XJ(weetikveel)-hars en na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"
Nou, als het resultaat onzichtbaar is, laat dan maar.

Hehe, die bedacht ik me van de week ook. Had het nog niet gepost, maar vond het ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
"Wij injecteren onze H3XJ(weetikveel)-hars en na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"

HPX3-harsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:

quote:De commissie vindt dat de NS te stellig is met zijn boodschap. Tien procent van de treinen heeft meer dan drie minuten vertraging. Het gaat daarom te ver om te suggeren dat de zakelijke treinreiziger altijd op tijd op zijn bestemming is.

HPX2 hars toch? Een moeilijke en intelligente naam voor simpele 2-componenten hars. Of eigenlijk gewoon vloeibaar plastic dat hard wordt als je het mixt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
HPX3-hars
waarom ik dat onthoud weet ik ook niet, maar het is toch zo

http://www.guyerinstitute.com/Glossary/HPX2.htmlquote:HPX-2 is an herbal and nutritional supplement available through Biotech Labs. Jonathan Wright, M.D, formulates it. Its constituents are designed in an appropriate mixture to have specific immune stimulant action and are effective as an anti-viral and anti-infectious agent. The recommended dose of five capsules twice a day (total of 10 capsules daily) supplies:

HPX2 is gewoon een productnaam voor 2-componenten polyurethaan hars. Oftewel: Sterretje vacuum zuigen, 10 partjes A en 1 partje B in het putje doen, glad maken en even wachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:32 schreef DeTolk het volgende:
Het is HPX2 hars, alhoewel ik betwijfel of het echt bestaat..

"De Consumentenbond daagt T-Mobile en Vodafone voor de rechter."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef Innisdemon het volgende:
Op de Fok! frontpage: Telecomaanbieders gedaagd om 'sms-terreur'
Eerste alinea, eerst zin.

Is dat dezelfde reclame waarin ze vertellen dat het beschermt tegen tandvlees?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Pandora73 het volgende:
Is het feit dat Colgate beschermt tegen frisse adem ook al langsgeweest? Niet? Bij deze dan. Je zal er maar last van hebben he, frisse adem.
(En als het wel is geweest, wil ik een TVP.)

Volgens mij heb je het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef Innisdemon het volgende:
Voor zover ik het altijd heb begrepen:
Je daagt iemand, of je sleept 'm voor de rechter.

neenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen.

Het is niet zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
HPX3-hars
waarom ik dat onthoud weet ik ook niet, maar het is toch zo

Die heb ik net gedaan. 2 posts hoger.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:01 schreef k_man het volgende:
Nou, kom maar op met die onderbouwing dan.

Dat is geen onderbouwing. Dat is, zoals Balkenende zou zeggen, slechts een mening. Ik doelde op een advies van Onze Taal, de Taalunie, de Dikke van Dale, etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Die heb ik net gedaan. 2 posts hoger.
1. Iemand voor het gerecht.
2. Iemand dagen

Ja volgens mij wel, tegen gezond tandvlees of zoiets. Lijkt me ook akelig om te hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Is dat dezelfde reclame waarin ze vertellen dat het beschermt tegen tandvlees?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |