http://woordenlijst.org/zoek/?q=paswoordquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
Geen wachtwoord, geen password maar een paswoord!
[ afbeelding ]
Kan zijn dat het wel een goed woord is, kan het iig niet vinden in het woordenboek hier. Het staat iig wel raar
Bron: www.theinsiders.eu
Onmiddellijk hebben ze dan wel weer goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef temp.123 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Makro in Nijmegen.
Depenoren!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef temp.123 het volgende:
[ afbeelding ]
die is lollig gewoonquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef temp.123 het volgende:
[ afbeelding ]
bronquote:Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling.
Goed zou zijn:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef Turbomuis het volgende:
Hele vage zin, volgens mij klopt het niet:
[..]
bron
sowieso een erg tenenkrommend bericht, en niet vanwege de spelling...
kop uit de telegraaf, volgens mij is het toch echt balk...quote:Victoria Beckham smijt 1 miljoen over de bank
Websites zijn wel openbaar ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef mvc het volgende:
Mogen website's ook ?
http://www.chocotelegram.nl/Overtastypresent.aspx
regegistreerde producten
Mijn godquote:Via deze weg wensen we iedereen die ons een warm hart toedragen eem gezond, gelukig, en succesvol 2010 wensen. En we hopen dat de medewerkers ons ook in 2010 samen met ons er een goed komkommerjaar van maken. Want met zijn tweeen krijgen we de komkommers er niet alleen van af.
Holy crap!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Luxuria het volgende:
Een eigenaar van een komkommerkwekerij:
[..]
Mijn god
Zouden ze de ironie er zelf in ontdekt hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Luxuria het volgende:
Een eigenaar van een komkommerkwekerij:
[..]
Mijn god
Ik vind het anders aardig goedkoop van zequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
Bedoel je wederom de extra hoofdletter. VInd dat reuze meevallen.
Goedkoope klopt wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
Hmm, je ziet taalfouten opvallend vaak niet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef Innisdemon het volgende:
Leg uit Pirania?
Gast, kom je hier soms om taalles te volgen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Innisdemon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |