Spellingscontrole ging niet helemaal goed?quote:prevaleren
pre - va` le - ren
(«Latijn) (prevaleerde, h. geprevaleerd)
het overwicht of de overhand hebben, meer zijn of gelden
Dalfsense ijsclubquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Innisdemon het volgende:
Aritkel in het AD
De 5e alinea begint met:
[..]
92 jaar is toch een mooi jubileum? Ik snap je probleem niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Geen geschreven tekst maar een reclame op de radio waar ik me steeds over verbaas. Een reclame voor een of andere beddenzaak die al bestaat sinds 1918.
En die nu jubileumkorting geven
Misschien is ze in de war met een lustrum?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:25 schreef Bart het volgende:
[..]
92 jaar is toch een mooi jubileum? Ik snap je probleem niet.
Je 18,4e lustrum natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Welk lustrum vier je dit jaar als je zaak uit 1918 is dan
Lekker wakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Qebbel het volgende:
He? Rewimo vond het toch raar dat ze jubileumkorting gaven, terwijl het bedrijf stamt uit 1918? Ik bedoelde dat ze misschien in de war is met het woord lustrum. Een lustrum is een 5-jarig jubileum, dus 90 of 95 jaar in dit geval. Maar 92 jaar is een gewoon jubileum en de actie klopt dus gewoon.
Edit: het was verkeerd geweest als ze lustrumkorting hadden gegeven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien al eerder voorbij gekomen; indien ja, vergeef het mij.
Ook een reclame, van Carglass.
"Wij injecteren onze H3XJ(weetikveel)-hars en na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"
Nou, als het resultaat onzichtbaar is, laat dan maar.
Hehe, die bedacht ik me van de week ook. Had het nog niet gepost, maar vond het ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
"Wij injecteren onze H3XJ(weetikveel)-hars en na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"
HPX3-harsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:De commissie vindt dat de NS te stellig is met zijn boodschap. Tien procent van de treinen heeft meer dan drie minuten vertraging. Het gaat daarom te ver om te suggeren dat de zakelijke treinreiziger altijd op tijd op zijn bestemming is.
HPX2 hars toch? Een moeilijke en intelligente naam voor simpele 2-componenten hars. Of eigenlijk gewoon vloeibaar plastic dat hard wordt als je het mixt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
HPX3-hars
waarom ik dat onthoud weet ik ook niet, maar het is toch zo
http://www.guyerinstitute.com/Glossary/HPX2.htmlquote:HPX-2 is an herbal and nutritional supplement available through Biotech Labs. Jonathan Wright, M.D, formulates it. Its constituents are designed in an appropriate mixture to have specific immune stimulant action and are effective as an anti-viral and anti-infectious agent. The recommended dose of five capsules twice a day (total of 10 capsules daily) supplies:
HPX2 is gewoon een productnaam voor 2-componenten polyurethaan hars. Oftewel: Sterretje vacuum zuigen, 10 partjes A en 1 partje B in het putje doen, glad maken en even wachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:32 schreef DeTolk het volgende:
Het is HPX2 hars, alhoewel ik betwijfel of het echt bestaat..
"De Consumentenbond daagt T-Mobile en Vodafone voor de rechter."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef Innisdemon het volgende:
Op de Fok! frontpage: Telecomaanbieders gedaagd om 'sms-terreur'
Eerste alinea, eerst zin.
Is dat dezelfde reclame waarin ze vertellen dat het beschermt tegen tandvlees?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Pandora73 het volgende:
Is het feit dat Colgate beschermt tegen frisse adem ook al langsgeweest? Niet? Bij deze dan. Je zal er maar last van hebben he, frisse adem.
(En als het wel is geweest, wil ik een TVP.)
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef Innisdemon het volgende:
Voor zover ik het altijd heb begrepen:
Je daagt iemand, of je sleept 'm voor de rechter.
neenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen.
Het is niet zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
HPX3-hars
waarom ik dat onthoud weet ik ook niet, maar het is toch zo
Die heb ik net gedaan. 2 posts hoger.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:01 schreef k_man het volgende:
Nou, kom maar op met die onderbouwing dan.
Dat is geen onderbouwing. Dat is, zoals Balkenende zou zeggen, slechts een mening. Ik doelde op een advies van Onze Taal, de Taalunie, de Dikke van Dale, etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Die heb ik net gedaan. 2 posts hoger.![]()
1. Iemand voor het gerecht.
2. Iemand dagen
Ja volgens mij wel, tegen gezond tandvlees of zoiets. Lijkt me ook akelig om te hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Is dat dezelfde reclame waarin ze vertellen dat het beschermt tegen tandvlees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |