Spellingscontrole ging niet helemaal goed?quote:prevaleren
pre - va` le - ren
(ĞLatijn) (prevaleerde, h. geprevaleerd)
het overwicht of de overhand hebben, meer zijn of gelden
Dalfsense ijsclubquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Innisdemon het volgende:
Aritkel in het AD
De 5e alinea begint met:
[..]
92 jaar is toch een mooi jubileum? Ik snap je probleem niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef Rewimo het volgende:
Geen geschreven tekst maar een reclame op de radio waar ik me steeds over verbaas. Een reclame voor een of andere beddenzaak die al bestaat sinds 1918.
En die nu jubileumkorting geven
Misschien is ze in de war met een lustrum?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:25 schreef Bart het volgende:
[..]
92 jaar is toch een mooi jubileum? Ik snap je probleem niet.
Je 18,4e lustrum natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Welk lustrum vier je dit jaar als je zaak uit 1918 is dan
Lekker wakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Qebbel het volgende:
He? Rewimo vond het toch raar dat ze jubileumkorting gaven, terwijl het bedrijf stamt uit 1918? Ik bedoelde dat ze misschien in de war is met het woord lustrum. Een lustrum is een 5-jarig jubileum, dus 90 of 95 jaar in dit geval. Maar 92 jaar is een gewoon jubileum en de actie klopt dus gewoon.
Edit: het was verkeerd geweest als ze lustrumkorting hadden gegeven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien al eerder voorbij gekomen; indien ja, vergeef het mij.
Ook een reclame, van Carglass.
"Wij injecteren onze H3XJ(weetikveel)-hars en na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"
Nou, als het resultaat onzichtbaar is, laat dan maar.
Hehe, die bedacht ik me van de week ook. Had het nog niet gepost, maar vond het ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
"Wij injecteren onze H3XJ(weetikveel)-hars en na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"
HPX3-harsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |