Jij vindt goedkoope niet tenenkrommend?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:34 schreef Innisdemon het volgende:
huilie, we hebben het over tenenkrommende fouten. Zo tenenkrommend zijn die google-ads niet.

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij vindt goedkoope niet tenenkrommend?
 niet eens gezien.
  niet eens gezien. 

Zelfs na mijn hint nog niet?quote:

Ik zie hem niet? Afgezien van het verschrikkelijk lage journalistieke niveau van het artikel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Innisdemon het volgende:
Een klassiekertje dan maar:
Weer eist doden..........

Ik zie 'm ook niet. Het niveau overigens wel, téringquote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet? Afgezien van het verschrikkelijk lage journalistieke niveau van het artikel?

Niet mooi, maar niet fout toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef GimmeGore het volgende:
De titel zelf?

Bij mijn weten is het nog altijd levens eisen en niet doden eisen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet. Het niveau overigens wel, téring
[..]
Niet mooi, maar niet fout toch?

Oh ja, dat klinkt logisch. Ik ben inmiddels aan beide gewend, maar blijkbaar doen veel media het fout?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het nog altijd levens eisen en niet doden eisen.

Beetje gevalletje "when you see it..."quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het nog altijd levens eisen en niet doden eisen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |