Haplogroup M17, also known as R1a1, has proven to be a diagnostic Indo-Iranian marker.quote:Op maandag 14 december 2009 04:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Doe je nou expres zo achterlijk, of wat?
Waarom begrijp je niet dat de haplogroep R1a1 niet aan de Iraniers toebehoort. Die haplogroep zegt dus niets over het Iraans zijn.
Ok. Laat mij zien welke andere haplogroepen Iraniers met zich dragen en onder welke andere volkeren deze te vinden zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 04:12 schreef AryaMehr het volgende:
De fout die je maakt is te denken dat de haplogroep r1a1 aan de Perzen toebehoort, terwijl dit niet klopt. Dat Oost-Iraniers dit haplogroep meer met zich meedragen is logisch, maar dat zegt niets over dat ze meer Iraans zijn. Enkel dat ze een bepaald haplogroep meer met zich meedragen. Je zou dus ook moeten kijken naar de andere haplogroepen die ze met zich meedragen.
Daar zijn de wetenschappers zelf ook nog niet over uit. Volgens de wetenschappers zou verdere onderzoek noodzakelijk zijn:quote:Op maandag 14 december 2009 04:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok. Laat mij zien welke andere haplogroepen Iraniers met zich dragen en onder welke andere volkeren deze te vinden zijn.
quote:Further testing will ultimately be required and may further elucidate the relationship of the Iranian people with each other and various neighboring populations.
quote:Despite the disparate distribution of R1a1 throughout Iran, the autosomal data provided by (Cavalli-Sforza, 1997), did not reveal significant genetic distances throughout the Iranian landscape. This fact, combined with the data from (Wells, 2001) lends weight to the idea, that the geographic origin of R1a1, may in fact, have been closer to Iran. More recent studies, from (Underhill, 2009; Nasidze, 2004; Reguerio, 2006; Kivislid et al., 2003) have all suggested an Iranian origin for haplotype R1a*, R1a1, and even Haplogroup R, as a whole. Additionally, (Semino, 2000) has offered evidence to support that haplogroups F*, G*, and J2*, associated with Neolithic expansion, and confined mainly to the Caucaus populations, likely had their origins on the Iranian plateau. All of this, has come to question the Pontic Steepe theory, of Iranian Indo-Europeanization, and lends weight to more proximal theories (such as the Anatolian hypothesis, the Armenian hypothesis, and even an indigenous origin).
Die haplogroepen zouden dus volgens het onderzoek inderdaad ontstaan zijn in het hoogland van Iran.quote:Op maandag 14 december 2009 04:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? J2, F en G zijn allemaal Iraans?
Ik zou echt omvallen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En nog steeds haast geen oog dicht gedaan. Het scheelt dat ik niet veel slaap nodig heb.
Ik nu bijna ook. Normaal red ik mij met 4/5 uurtjes slaap per dag, maar nu heb ik slechts 2 uur geslapen.quote:
Nee, gelukkig niet. Bij tentamens slaap ik helemaal niet.quote:Op maandag 14 december 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
Heb je een tentamen vandaag?
Ik voel me al de hele dag kut als ik minder dan 7 uur slaapquote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En nog steeds haast geen oog dicht gedaan. Het scheelt dat ik niet veel slaap nodig heb.
Zwakkelingquote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik voel me al de hele dag kut als ik minder dan 7 uur slaap. Ik voel me het beste als ik 9 uur slaap.
Met minder dan 2 uur slaap zou ik midden op straat in elkaar zakken.
Wat doe jij dan? Elke keer als ik op FOK ben, ben jij er ook. Ga me niet vertellen dat je hardlopend fokt.quote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen nogal wat met hun dag.
Iemand is hier op zijn teentjes getrapt.quote:
Ik zit niet de hele dag op fok! hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Elke keer als ik op FOK ben, ben jij er ook. Ga me niet vertellen dat je hardlopend fokt..
jajaquote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag op fok! hoor. Sportschool, universiteit, bieb, supermarkt, winkelen, tennissen, bontkraagjes in elkaar slaan, Turken naroepen, fietsen, huiswerk maken, studeren
.
Ja nu kan je weer alles uitstellen en uiteindelijk niet leren.quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Economie toets ging niet door. M&O mag ik herkansen. Verslag mag ik later inleveren, ben de enige, uitzondering.Wat een geluk weer.
Ik beweeg, lees, winkel, supermarkt, luister/speel muziek en irriteer soms kinderen op school.quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag op fok! hoor. Sportschool, universiteit, bieb, supermarkt, winkelen, tennissen, bontkraagjes in elkaar slaan, Turken naroepen, fietsen, huiswerk maken, studeren
.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beweeg, lees, winkel, supermarkt, luister/speel muziek en irriteer soms kinderen op school.
Ik ben ook actief en red het makkelijk met minder dan 7 uur slaap. Je bent gewoon een zwakkeling.
Ik heb economie gister geleerd, toen ik van FOK! afging! Economie hebben we morgen, M&O mag ik na de kerstvakantie herkansen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja nu kan je weer alles uitstellen en uiteindelijk niet leren.
Jij hecht te weinig waarde aan slaap.quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sana noluyor![]()
wikiewakie is gewoon een zwakkeling
Potje armpjedrukkenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beweeg, lees, winkel, supermarkt, luister/speel muziek en irriteer soms kinderen op school.
Ik ben ook actief en red het makkelijk met minder dan 7 uur slaap. Je bent gewoon een zwakkeling.
-weg, doe normaal-quote:Op maandag 14 december 2009 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je wensen zijn bewonderenswaardig.
Okey, succes.quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb economie gister geleerd, toen ik van FOK! afging! Economie hebben we morgen, M&O mag ik na de kerstvakantie herkansen.
Ik houd wel van slapen, maar op de een of andere manier komt het er niet van. Met zwakkeling bedoel ik dat hij gewoon slecht tegen weinig slaap kan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij hecht te weinig waarde aan slaap.
Of hij een zwakkeling is weet ik niet.
Wat een vergelijking, potje armdrukken.quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Potje armpjedrukken? Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen weinig slaap, ik ben daar een van.
Dan moet je mischien eens de definitie van zwakkeling opzoekenquote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd wel van slapen, maar op de een of andere manier komt het er niet van. Met zwakkeling bedoel ik dat hij gewoon slecht tegen weinig slaap kan.
persen = aryamehr?quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN STOP DE PERSEN!!!!!!!!1111111111111
hey dat stond er eerst niet... edit editquote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN STOP DE PERSEN!!!!!!!!1111111111111
Ik ben ook maar een arme allochtoon.
je moet gewoon geen doodsverwensingen doenquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb gewoon eens wens
Maar Clio, even serieus he, je hebt je blijkbaar ergens aan geėrgerd. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar je hoeft toch niet meteen zo helemaal uit je slof te schieten.quote:Op maandag 14 december 2009 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Schelden is nog altijd onvolwassen gedrag en dat mag niet.
Ik zeg niet dat het okey is of dat het mag. Ik zeg alleen dat je niet zo boos hoeft te worden.quote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn nieuwe ondertitel. Bedankt IHVK!!!
Ik ben blij dat ik iedereen mag beledigen en verrot schelden vanaf nu.![]()
eh, nee dat mag nietquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn nieuwe ondertitel. Bedankt IHVK!!!
Ik ben blij dat ik iedereen mag beledigen en verrot schelden vanaf nu.![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het okey is of dat het mag. Ik zeg alleen dat je niet zo boos hoeft te worden.![]()
Maar goed, wat begrijp je niet aan de tekst van BrandX?
quote:Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet gewoon geen doodsverwensingen doen
Grappig dat dat sneller wordt opgemerkt dan de posts van Aryamehr, terwijl hij herhaaldelijk zo reageert. Doodsverwensingen zijn erger, maar kijk hoe Aryamehr constant doet. Alsof Aryamehr nu geraakt is, met doodsverwensingen beledig je niet een hele groep.quote:Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet gewoon geen doodsverwensingen doen
Okey, ook goed.quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan je eigen tekst als ik vragen mag ?
Hoezo ben ik dan zo boos volgens jou? Ik probeer misschien ook mensen uit hun tent te lokken alleen op een andere manier. MIJN manier, die blijkbaar boos overkomt. Boeiend, je kent mij onderhand al tig jaren, denk je nou echt dat ik het al die jaren zou volhouden op zo'n "boze" manier. Wake up..
Maar op de één of andere manier lijkt niemand dat te begrijpen. Ik zie ze alleen maar happen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:03 schreef IHVK het volgende:
Vooral omdat Arya ook duidelijk maakte dat hij het niet meent, maar in het scherpst van de discussie zegt om mensen uit de tent te lokken.
Ik voel mij niet geraakt door doodsverwensingen. Alleen zie ik niet echt waar ik de Turken heb beledigd?quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat dat sneller wordt opgemerkt dan de posts van Aryamehr, terwijl hij herhaaldelijk zo reageert. Doodsverwensingen zijn erger, maar kijk hoe Aryamehr constant doet. Alsof Aryamehr nu geraakt is, met doodsverwensingen beledig je niet een hele groep.
Ja okey, maar wat jij doet is natuurlijk ook vervelend.quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar op de één of andere manier lijkt niemand dat te begrijpen. Ik zie ze alleen maar happen.
Laat maar.quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voel mij niet geraakt door doodsverwensingen. Alleen zie ik niet echt waar ik de Turken heb beledigd?
true, en toegegeven, ik lees hier niet elke dag mee. Maar er bestaat zoiets als TR's en een GC FB. Doe vooral ons inseinen als iemand over de schreef gaat. TR's kun je zelfs anoniem plaatsen. Dan weet je zeker dat wij het zullen zien.quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat dat sneller wordt opgemerkt dan de posts van Aryamehr, terwijl hij herhaaldelijk zo reageert. Doodsverwensingen zijn erger, maar kijk hoe Aryamehr constant doet. Alsof Aryamehr nu geraakt is, met doodsverwensingen beledig je niet een hele groep.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja okey, maar wat jij doet is natuurlijk ook vervelend.
Mensen uit de tent lokken dan kan je eigenlijk zulke reacties wel verwachten.
Ik ga leren trouwens heb het eventjes gehad hier.
Nee. Dergelijke reacties zeggen meer over diegene die ze uit. Maar goed, ik ga slapen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja okey, maar wat jij doet is natuurlijk ook vervelend.
Mensen uit de tent lokken dan kan je eigenlijk zulke reacties wel verwachten.
Ik ga leren trouwens heb het eventjes gehad hier.
Ja probeer je er maar uit te lullen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar op de één of andere manier lijkt niemand dat te begrijpen. Ik zie ze alleen maar happen.
TR"S? GC FB?quote:Op maandag 14 december 2009 15:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, en toegegeven, ik lees hier niet elke dag mee. Maar er bestaat zoiets als TR's en een GC FB. Doe vooral ons inseinen als iemand over de schreef gaat. TR's kun je zelfs anoniem plaatsen. Dan weet je zeker dat wij het zullen zien.
Ik scan zo nu en dan een paar bladzijden in jullie SC, en als daar net niets gebeurt, dan zie ik het niet. En dat geldt ook voor mijn medemods.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen.
Zielig mannetje.
Eerst mensen beledigen en dan schuilen achter "ik probeer mensen uit hun tent te lokken"..
Jij bent zeker de slimste thuis ?
Alsof het mij een reet interesseert als iemand zich beledigd voelt. Ik weet wanneer ik te ver ga, en naar mijn mening ben ik niet te ver gegaan. Ga maar ergens in een hoekje staan huilen. Nu ga ik echt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen.
Zielig mannetje.
Eerst mensen beledigen en dan schuilen achter "ik probeer mensen uit hun tent te lokken"..
Jij bent zeker de slimste thuis ?
nee, maar zuigen en trollen, hoe verkapt ook, is zuigen en trollen. Ik zeg eerlijk, ik heb je posts gemist waar Bilmiyorem op doelt, dus ik kan geen inhoudelijke reactie geven, alleen maar een algemene in deze:quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voel mij niet geraakt door doodsverwensingen. Alleen zie ik niet echt waar ik de Turken heb beledigd?
Ik denk dat het jou dan ook geen reet interesseert als iemand je doodwenst, toch? Verdedig Cliosport tegen BrandX dan door te zeggen dat jij het zelf als een grap ziet.quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof het mij een reet interesseert als iemand zich beledigd voelt. Ik weet wanneer ik te ver ga, en naar mijn mening ben ik niet te ver gegaan. Ga maar ergens in een hoekje staan huilen. Nu ga ik echt.
Topicreport (linksboven een uitroepteken ergens) en General Chat feedback(topic).quote:
bovenin naast de button nieuw topic zitten drie icoontjes. een daarvan is een geel driehoekje, dat is de TR. probeer hem maar eens uitquote:
Het kwam zo grappig over.quote:
Als ik ff heel snel lees zeg je een hekel te hebben aan nationalistische Turken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, alsof mij het een reet kan schelen dat de ander het niet grappig vindt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit moet je dus gewoon niet doen. Is nu gewoon niet grappig.
Stuur het lekkere weer hierheen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar kan ik jullie mee verblijden?
Zonneschijn. Egyptische vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar kan ik jullie mee verblijden?
omdat het nu gewoon zuigen is richting IHVK misschien?quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, alsof mij het een reet kan schelen dat de ander het niet grappig vindt.
Dat houd ik graag voor mezelfquote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stuur het lekkere weer hierheen.
ik dacht dat hij me wel zou snappen (serieus)quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat het nu gewoon zuigen is richting IHVK misschien?
Anyways, ik ben een vergadering in, ik hoop dat het nu gewoon normaal blijft gaan hier
gierige Nederlander!quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat houd ik graag voor mezelf.
''Je moet hetgeen wat iemand zegt altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Mensen die niet van niveau zijn kunnen mij niet raken'', aldus Van Gaal.quote:Op maandag 14 december 2009 15:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou dan ook geen reet interesseert als iemand je doodwenst, toch? Verdedig Cliosport tegen BrandX dan door te zeggen dat jij het zelf als een grap ziet.
Bedankt, weten we in ieder geval wat je hier eigenlijk komt/kwam doen..quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof het mij een reet interesseert als iemand zich beledigd voelt.
Jij DENKT te weten wanneer je te ver gaat. Misschien is het bij jou thuis heel normaal om je ouders etc uit te schelden en vervolgens te zeggen dat je ze alleen uit de tent wilde lokken, maar bij ieder normaal mens gaat het heel anders.quote:Ik weet wanneer ik te ver ga, en naar mijn mening ben ik niet te ver gegaan.
Genoeg Egyptische vrouwenquote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zonneschijn. Egyptische vrouwen.Zwembaden.
Gezelligheid.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Je moet hetgeen wat iemand zegt altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Mensen van niveau kunnen mij niet raken'', aldus Van Gaal.
en daarom wordt Van Gaal overal uitgespuugt en ontslagen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Je moet hetgeen wat iemand zegt altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Mensen van niveau kunnen mij niet raken'', aldus Van Gaal.
Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat het nu gewoon zuigen is richting IHVK misschien?
Anyways, ik ben een vergadering in, ik hoop dat het nu gewoon normaal blijft gaan hier
Al stiekem gereden?quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Genoeg Egyptische vrouwengespot. Weetje: wisten jullie dat de zoon van President Mubarak hier in onze wijk een huis heeft
? Benzine kost hier 2 pond per liter, 25 cent ongeveer dus.
IHVK het was een grapje, abi, lees m'n uitleggende post.quote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goedkomt.
Succes met je vergadering!
Ja, ik mag hier van mijn ouders in de compound rijden wanneer ik wil, een rondje compound is ongeveer 8 kilometer. Wel bijna een keer een Egyptisch jongetje op een net iets te grote quad bike omver geredenquote:
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IHVK het was een grapje, abi, lees m'n uitleggende post.
Je blijft maar bijna mensen aanrijden jij.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier van mijn ouders in de compound rijden wanneer ik wil. Wel bijna een keer een Egyptisch jongetje op een net iets te grote quad bike omver gereden.
abi, je bent een domme Turk!quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok dan is het goed.
Als je abi zegt is het sowieso wel goed eigenlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |