Als ik ff heel snel lees zeg je een hekel te hebben aan nationalistische Turken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voel mij niet geraakt door doodsverwensingen. Alleen zie ik niet echt waar ik de Turken heb beledigd?
ik vind het wel grappig, alsof mij het een reet kan schelen dat de ander het niet grappig vindt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit moet je dus gewoon niet doen. Is nu gewoon niet grappig.
Stuur het lekkere weer hierheen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar kan ik jullie mee verblijden?
Zonneschijn. Egyptische vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar kan ik jullie mee verblijden?
omdat het nu gewoon zuigen is richting IHVK misschien?quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, alsof mij het een reet kan schelen dat de ander het niet grappig vindt.
Dat houd ik graag voor mezelfquote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stuur het lekkere weer hierheen.
ik dacht dat hij me wel zou snappen (serieus)quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat het nu gewoon zuigen is richting IHVK misschien?
Anyways, ik ben een vergadering in, ik hoop dat het nu gewoon normaal blijft gaan hier
gierige Nederlander!quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat houd ik graag voor mezelf.
''Je moet hetgeen wat iemand zegt altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Mensen die niet van niveau zijn kunnen mij niet raken'', aldus Van Gaal.quote:Op maandag 14 december 2009 15:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou dan ook geen reet interesseert als iemand je doodwenst, toch? Verdedig Cliosport tegen BrandX dan door te zeggen dat jij het zelf als een grap ziet.
Bedankt, weten we in ieder geval wat je hier eigenlijk komt/kwam doen..quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof het mij een reet interesseert als iemand zich beledigd voelt.
Jij DENKT te weten wanneer je te ver gaat. Misschien is het bij jou thuis heel normaal om je ouders etc uit te schelden en vervolgens te zeggen dat je ze alleen uit de tent wilde lokken, maar bij ieder normaal mens gaat het heel anders.quote:Ik weet wanneer ik te ver ga, en naar mijn mening ben ik niet te ver gegaan.
Genoeg Egyptische vrouwenquote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zonneschijn. Egyptische vrouwen.Zwembaden.
Gezelligheid.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Je moet hetgeen wat iemand zegt altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Mensen van niveau kunnen mij niet raken'', aldus Van Gaal.
en daarom wordt Van Gaal overal uitgespuugt en ontslagen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Je moet hetgeen wat iemand zegt altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Mensen van niveau kunnen mij niet raken'', aldus Van Gaal.
Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat het nu gewoon zuigen is richting IHVK misschien?
Anyways, ik ben een vergadering in, ik hoop dat het nu gewoon normaal blijft gaan hier
Al stiekem gereden?quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Genoeg Egyptische vrouwengespot. Weetje: wisten jullie dat de zoon van President Mubarak hier in onze wijk een huis heeft
? Benzine kost hier 2 pond per liter, 25 cent ongeveer dus.
IHVK het was een grapje, abi, lees m'n uitleggende post.quote:Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goedkomt.
Succes met je vergadering!
Ja, ik mag hier van mijn ouders in de compound rijden wanneer ik wil, een rondje compound is ongeveer 8 kilometer. Wel bijna een keer een Egyptisch jongetje op een net iets te grote quad bike omver geredenquote:
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IHVK het was een grapje, abi, lees m'n uitleggende post.
Je blijft maar bijna mensen aanrijden jij.quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier van mijn ouders in de compound rijden wanneer ik wil. Wel bijna een keer een Egyptisch jongetje op een net iets te grote quad bike omver gereden.
abi, je bent een domme Turk!quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok dan is het goed.
Als je abi zegt is het sowieso wel goed eigenlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |