jajaquote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag op fok! hoor. Sportschool, universiteit, bieb, supermarkt, winkelen, tennissen, bontkraagjes in elkaar slaan, Turken naroepen, fietsen, huiswerk maken, studeren
.
Ja nu kan je weer alles uitstellen en uiteindelijk niet leren.quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Economie toets ging niet door. M&O mag ik herkansen. Verslag mag ik later inleveren, ben de enige, uitzondering.Wat een geluk weer.
Ik beweeg, lees, winkel, supermarkt, luister/speel muziek en irriteer soms kinderen op school.quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag op fok! hoor. Sportschool, universiteit, bieb, supermarkt, winkelen, tennissen, bontkraagjes in elkaar slaan, Turken naroepen, fietsen, huiswerk maken, studeren
.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beweeg, lees, winkel, supermarkt, luister/speel muziek en irriteer soms kinderen op school.
Ik ben ook actief en red het makkelijk met minder dan 7 uur slaap. Je bent gewoon een zwakkeling.
Ik heb economie gister geleerd, toen ik van FOK! afging! Economie hebben we morgen, M&O mag ik na de kerstvakantie herkansen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja nu kan je weer alles uitstellen en uiteindelijk niet leren.
Jij hecht te weinig waarde aan slaap.quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sana noluyor![]()
wikiewakie is gewoon een zwakkeling
Potje armpjedrukkenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beweeg, lees, winkel, supermarkt, luister/speel muziek en irriteer soms kinderen op school.
Ik ben ook actief en red het makkelijk met minder dan 7 uur slaap. Je bent gewoon een zwakkeling.
-weg, doe normaal-quote:Op maandag 14 december 2009 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je wensen zijn bewonderenswaardig.
Okey, succes.quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb economie gister geleerd, toen ik van FOK! afging! Economie hebben we morgen, M&O mag ik na de kerstvakantie herkansen.
Ik houd wel van slapen, maar op de een of andere manier komt het er niet van. Met zwakkeling bedoel ik dat hij gewoon slecht tegen weinig slaap kan.quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij hecht te weinig waarde aan slaap.
Of hij een zwakkeling is weet ik niet.
Wat een vergelijking, potje armdrukken.quote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Potje armpjedrukken? Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen weinig slaap, ik ben daar een van.
Dan moet je mischien eens de definitie van zwakkeling opzoekenquote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik houd wel van slapen, maar op de een of andere manier komt het er niet van. Met zwakkeling bedoel ik dat hij gewoon slecht tegen weinig slaap kan.
persen = aryamehr?quote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN STOP DE PERSEN!!!!!!!!1111111111111
hey dat stond er eerst niet... edit editquote:Op maandag 14 december 2009 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN STOP DE PERSEN!!!!!!!!1111111111111
Ik ben ook maar een arme allochtoon.
je moet gewoon geen doodsverwensingen doenquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb gewoon eens wens
Maar Clio, even serieus he, je hebt je blijkbaar ergens aan geërgerd. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar je hoeft toch niet meteen zo helemaal uit je slof te schieten.quote:Op maandag 14 december 2009 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Schelden is nog altijd onvolwassen gedrag en dat mag niet.
Ik zeg niet dat het okey is of dat het mag. Ik zeg alleen dat je niet zo boos hoeft te worden.quote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn nieuwe ondertitel. Bedankt IHVK!!!
Ik ben blij dat ik iedereen mag beledigen en verrot schelden vanaf nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |