Hoezo?quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Sackboy het volgende:
Balen dat je parachute opende.
quote:
aahaha die grap :pquote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
Naja, altijd beter dan een advertentie op Marktplaats:
---------------------------
Te koop aangeboden:
- Parachute
Slechts 1x gebruikt, nog nooit geopend.
Van dat "HSG-Bomber" maken we nu maar "HSG-Bomen".
quote:Op zondag 13 december 2009 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
Naja, altijd beter dan een advertentie op Marktplaats:
Te koop aangeboden:
- Parachute
Slechts 1x gebruikt, nog nooit geopend.
Van dat "HSG-Bomber" maken we nu maar "HSG-Bomen".
Wat een medeleven in KLB. Dit moet sarcastisch zijnquote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef RaXz het volgende:
Boomknuffelaar!
Het waaide best flink dit weekend, extra risicovol.
Fijn dat je er vanaf bent gekomen met bijna alleen maar wat kleerscheuren, het had veel erger kunnen aflopen.
Nope, misschien wat bot, maar ik vond het wel fijn om te lezen dat er niets ergers is gebeurd. Want dan is het gewoon een leerzaam incident, luchtig blijven he.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wat een medeleven in KLB. Dit moet sarcastisch zijn
Nou ja, als je valscherm niet opent leer je anders ook je lesje welquote:Op zondag 13 december 2009 23:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nope, misschien wat bot, maar ik vond het wel fijn om te lezen dat er niets ergers is gebeurd. Want dan is het gewoon een leerzaam incident, luchtig blijven he.
Ja, kost geld en je moet wat papierwerk doen omdat je je reserve parachute moest gebruiken. En in de kleine kans dat die faalt of als je het zelf verneukt op de een of andere manier, dan word het pas een heel harde les.quote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nou ja, als je valscherm niet opent leer je anders ook je lesje wel
Persoonlijk zie ik liever een filmpje van de landing.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef luckass het volgende:
TS HEET HSG-BOMBER MAAR JULLIE NOEMEN HEM NU HSG-BOMEN OMDAT HIJ IN EEN BOOM IS GELAND MET PARACHUTESPRINGEN ZO EEN GOEDE GRAP HAHA!!![]()
![]()
![]()
Scherp.quote:Op maandag 14 december 2009 01:27 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
heulemaal naar groot britannie afgedwaald met je sjuutje?
Pics van jezelf in mijn PM en we hebben het er niet meer over.quote:Op maandag 14 december 2009 02:27 schreef trovey het volgende:
*ziet TS hulpeloos in een boom hangen in haar gedachten*....sorry TS
Inderdaad,quote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef fathank het volgende:
Parachutespringen.
Betalen om je naar boven te laten brengen en vervolgens zelf naar beneden springen.
jepquote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:
Was het een static-line sprong? Ik neem an van wel anders zou de ervaren instructeur toch wel ervoor gezorgd hebben dat hij niet in een boom lande ?
Ik heb een cursus op texel gevolgd, er stonden geen bomen om de heel grote landingsplaats, maar was wel een smal slootje omheen en natuurlijk concentreren mensen zich op de sloot ipv op het hele grote grasveld en land men in het slootje.
Ooit al eens zelf gesprongen dan?quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef fathank het volgende:
Geeneens vrije val sprong? Dat je het überhaupt parachutespringen durft te noemen. Van de hoge duikplank in het zwembad is nog spannender dan een static line sprong.
Niet per se.quote:Op maandag 14 december 2009 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
Is het parachutespring seizoen niet al een tijdje voorbij?
Doelfixatiequote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef Basp1 het volgende:
Was het een static-line sprong? Ik neem an van wel anders zou de ervaren instructeur toch wel ervoor gezorgd hebben dat hij niet in een boom lande ?
Ik heb een cursus op texel gevolgd, er stonden geen bomen om de heel grote landingsplaats, maar was wel een smal slootje omheen en natuurlijk concentreren mensen zich op de sloot ipv op het hele grote grasveld en land men in het slootje.
En toch blijft het leuk!quote:Op maandag 14 december 2009 15:18 schreef reetveter het volgende:
HSG-BOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
48 and counting. Waarvan 21 vanaf 15.000 voet in Arizona.quote:
Eloy, wat een luxe. Wil ik nog wel een keer heen, eerst maar eens alle DZ's in Nederland en België afwerken. Tot nu toe enkel op Teuge, Cerfontaine, Moorsele en Hilversum wezen springen, ik heb dus nog een lange weg te gaan. Als het weer mee zit van het weekend kan ik Rotterdam ook nog toevoegen aan m'n lijstje.quote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef fathank het volgende:
[..]
48 and counting. Waarvan 21 vanaf 15.000 voet in Arizona.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |